Agnieszka Majda

Senior Associate
Gdynia, pomorskie

Umiejętności

Microsoft Office znajomość języka angielskiego otwartość na nowe wyzwania znajomosc jezyka niemieckiego szybkość uczenia się i chęć pozyskiwania nowych umiejętności

Języki

angielski
biegły
niemiecki
biegły

Doświadczenie zawodowe

DNV GL
Specialist HR Direct
Logo
Senior Associate and Process Trainee for the KCI Project (Gdynia, Poland)
WNS Gdynia
-providing customer service for the German, Austrian and Swiss market via phone
-dealing with customers’ enquiries, coordination of orders
-e-mail and fax treatment, complaint handling
-fixing Debrief Error Holds in Oracle
-assisting the team leader in organizing other employees’ duties
(such as work schedule, assigning breaks , ect.)
-training new recruiters on the job
-communicating both with internal & external customers
-resolving daily issues connected to market specifics, paying attention to the SLA’s and KPI’s
-on the job (one month) training program in Germany, Wiesbaden
In the process of completing the CIMA Certificate level 1 (soon to be finished)
Completion of the Team Leader trainee program
Wakacje.pl
Travel agent at a tourist agency
Wielokanałowa obsługa Klientów w zakresie doradzania, przygotowania i sprzedaży zagranicznych ofert turystycznych.
Thomson Reuters
Market Analyst, French& German speaking markets (EMEA)
-responsible for sourcing of exchange and contributed data and database administration
high-level, timely query support (internal and external), resolving customer inquiries, providing expert data maintenance where required
-collecting and maintaining relevant information about companies in a timely and efficient manner using technical and financial knowledge
-communicating with other departments and external department in the resolution of queries on exchange data and historical data
-ensuring data quality, accuracy, timeliness and completeness per company standards for the covered product/market
-providing training on data tasks to new team members,
Logo
Asystentka managera ds. spraw Pracowników i ich Rozwoju
Hotel Missoni Edinburgh *****
(praktyka w ramach studiów )

wprowadzenie systemu wynagrodzenia dla pracowników, przeprowadzanie i analiza ankiet mierzących zadowolenia pracowników, rekrutacja i selekcja pracowników, asystowanie z treningami, prowadzenie akt, motywowanie pracowników, prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich i innych absencji pracowniczych, prowadzenie systemu informacji kadrowej zgodnie z obowiązującymi przepisami
Ipsos
Ankieter opinii publicznej w Call Centre ‘Ipsos Mori’ w Edynburgu
Przeprowadzanie telefonicznie ankiet w Wielkiej Brytanii , Szwajcarii, Wloszech oraz Austrii na zlecenie firm
w datach 12.2005 - 08.2007 / 10.2008 – 02.2010
Logo
Starszy rezydent w akademiku
Edinburgh Napier Accomodation
dbanie o bezpieczeństwo studentów, zarządzanie akademikiem, przeprowadzanie cotygodniowych testów przeciwpożarowych, wykonywanie czynności administracyjnych

Szkolenia i kursy

Quality Management, Project Management Basics, Business Communication, Self Coaching,
Money Market, Foreign Exchange Market, Excel advanced, Time Management, ORACLE Training,
Personal effectiveness, Product Knowledge, Stress Management, STRUCTOGRAM training

• wprowadzenie systemu zarządzania efektywami w 5*hotelu Missoni Edinburgh
• napisanie pracy licencjackiej na temat : ważność satysfakcji klienta w hotelach Hilton

Edukacja

Logo
MA: Human Resource Management - CIPD Qualified, magisterskie
Edinburgh Napier University
Logo
BA: Languages and Tourism, licencjackie
Edinburgh Napier University

Specjalizacje

Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding

Zainteresowania

• sport (turystuka rowerowa, tenis,pływanie)
• podroze turystyczne
• beletrystyka
• film

Grupy

Excel
Excel
dla wszystkich użytkowników programu MS Excel oraz programujących w VBA.
HR Trendy
HR Trendy
Grupa portalu HRtrendy.pl dedykowana wszystkim zainteresowanym branżą HR i rynkiem pracy.