Agata Zdancewicz
Doradca Klienta, Bank BPH S.A. grupa GE Capital
Straszyn,
pomorskie
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Oddziału
-Zarządzanie Zespołem
-Organizowanie pracy w sposób gwarantujący efektywne wykonanie zadań sprzedażowych
-Kontakty z klientem (pozyskiwanie nowych klientów negocjacje)
-Dbanie o zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klientów
-Sumienne i terminowe wykonywanie zadań wynikających z powierzonego zakresu pracy.
- Stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych
-Dbanie o realizację procesów sprzedaży zgodnie z polityką Banku
-Inicjowanie, planowanie, wdrażanie oraz koordynowanie lokalnych działań promocyjnych i kampanii marketingowych.
-Nadzór i kontrola nad przestrzeganiem przez pracowników dyscypliny pracy, rozliczanie czasu pracy oraz prowadzenie właściwych ewidencji
-Organizowanie pracy w sposób gwarantujący efektywne wykonanie zadań sprzedażowych
-Kontakty z klientem (pozyskiwanie nowych klientów negocjacje)
-Dbanie o zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klientów
-Sumienne i terminowe wykonywanie zadań wynikających z powierzonego zakresu pracy.
- Stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych
-Dbanie o realizację procesów sprzedaży zgodnie z polityką Banku
-Inicjowanie, planowanie, wdrażanie oraz koordynowanie lokalnych działań promocyjnych i kampanii marketingowych.
-Nadzór i kontrola nad przestrzeganiem przez pracowników dyscypliny pracy, rozliczanie czasu pracy oraz prowadzenie właściwych ewidencji
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój