Agata Zarzycka

***
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Doradztwo zawodowe Employer Branding Event Management

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Uczelnia Łazarskiego
Dyrektor Działu Praktyk i Karier
Uczelnia Łazarskiego
• Kierowanie zespołem i projektami biura karier /planowanie działań, planowanie i realizacja budżetu, administrowanie, wypracowanie procedur i standardu obsługi klienta, koordynacja pracy zespołu, nadzór nad zakupami, raportowanie/.
• Realizacja projektu unijnego w latach 2011 - 2014 /przygotowanie założeń do wniosku o dotację, rekrutacja studentów i absolwentów na staże, opracowanie regulaminu, dokumentacji projektowej/.
• Pośrednictwo pracy i obsługa obowiązkowych praktyk i staży studenckich.
• Inicjowanie kontaktów z pracodawcami, ekspertami z rynku pracy oraz partnerami medialnymi. Promocja ich inicjatyw oraz organizowanie ich obecności na terenie Uczelni.
• Organizacja i promocja wydarzeń o charakterze szkoleniowym, wizerunkowym, rekrutacyjnym
we współpracy z pracodawcami i partnerami zewnętrznymi /m.in. Giełda Pracodawców, Akademickie Targi Pracy JOBBING, statuetka Złotego Platana Uczelni Łazarskiego, Cykl „Pracuj jako... Pracuj w...” branżowe dyskusje panelowymi z menadżerami).
• Obsługa portalu internetowego Biura Karier
• Stworzenie systemu i koordynacja okresowych badań losów zawodowych absolwentów.
• Opracowanie materiałów promocyjnych oraz merytorycznych we współpracy z grafikiem i/lub agencjami (poradniki branżowe, Informatory targowe, ulotki, plakaty, reklama ATL/BTL).
• Prowadzenie doradztwa zawodowego (indywidualne, opracowywanie profili osobowych w oparciu o metodologię SLG Thomas International, konsultacje dokumentów aplikacyjnych).
• Reprezentowanie działu i uczelni w kontaktach z mediami (prasa, radio, TV, Internet).
Iga N.
Iga N. · współpracownik
wystawiono
Sympatyczna i bardzo pomocna osoba. Mam nadzieje, że będę miała okazje jeszcze z Nią współpracować.
Stowarzyszenie na rzecz Akademickich Biur Karier
Członek Zarządu
• W latach 2008 – 2014 pełnienie funkcji Prezesa, obecnie Członka Zarządu.
• Zapewnienie prawidłowej obsługi stowarzyszenia od strony administracyjnej, prawnej i finansowej (m.in. przygotowanie sprawozdań i dokumentów dla księgowości, organizacja Walnych Zgromadzeń, spotkań integracyjnych).
• Organizacja szkoleń i wydarzeń dla pracowników biur karier, studentów i absolwentów (np. warsztaty strategiczne, spotkanie w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości, seminarium we współpracy z Urzędem Pracy m.st. Warszawy, Salon Doradztwa na Targach Pracy i Przedsiębiorczości).
• Udział w stworzeniu serwisu internetowego www.stowarzyszenieABK.pl
• Koordynacja 8 edycji Akademickich Targów Pracy JOBBING
- stworzenie systemu informatycznego do obsługi wystawców targowych – www.jobbing.org.pl
- planowanie rozmieszczenia stoisk wystawców w salach Pałacu Kultury i Nauki.
- nadzór nad budżetem, dokumentami finansowymi, umowami z wystawcami i podwykonawcami
- nadzór nad prawidłową realizacją zamówień wystawców
- zapewnienie właściwej obsługi technicznej
- planowanie koncepcji kolejnych edycji targów pracy oraz programu towarzyszącego (szkolenia, badania ankietowe, strefa doradcza, warsztaty eksperckie)
- nadzór nad planowaniem działań marketingowych oraz PR
- reprezentowanie projektu i organizacji w kontaktach z mediami (prasa, radio, TV, Internet).
- bezpośrednia współpraca z agencjami i grafikami przy kreowaniu przekazu graficznego produkowanych reklam (plakaty, ulotki, banery, roll-up, wizytówki, outdoor, inne) oraz informatora targowego (wersja drukowana i elektroniczna)
- aktywne pozyskiwanie wystawców i prelegentów oraz zapewnienie wysokiego standardu w obsłudze firm w okresie przed-targowym
- koordynacja komunikacji z ponad 20 warszawskimi uczelniami oraz pracownikami ich biur karier
- organizacja szkoleń z zakresu employer branding i marketingu targowego dla pracodawców we współpracy z MJCC
Logo
Koordynator ds. praktyk studenckich i rozwoju zawodowego
Uczelnia Łazarskiego, Dział Praktyk i Karier
• Koordynacja działań, planowanie i nadzór nad realizacją projektów
• Ustalanie i doskonalenie standardów obsługi klientów Działu
• Nadzór organizacyjny oraz administracyjny nad praktykami studenckimi
• Organizacja i promocja wydarzeń o charakterze szkoleniowym, wizerunkowym, rekrutacyjnym
we współpracy z pracodawcami i partnerami zewnętrznymi
• Zarządzanie zespołem Działu
Uniwersytet Warszawski
Specjalista
Uniwersytet Warszawski, Biuro Zawodowej Promocji Absolwentów
• Doradztwo kariery dla studentów wszystkich wydziałów UW.
• Prowadzenie warsztatów z zakresu planowania kariery.
• Koordynowanie partnerstwa uczelni w projekcie “Euro-AlmaLaurea e-Recruitment online services”
• Koordynacja Uniwersyteckich Spotkań z Rynkiem Pracy (www.spotkania.uw.edu.pl).
• Organizacja prezentacji firm na uczelni. Pośrednictwo pracy i praktyk.
• Koordynacja pierwszej edycji międzyuczelnianych Akademickich Targów Pracy JOBBING.

Szkolenia i kursy

• Obsługa oprogramowania do przeprowadzania badań społecznych i projektowania kwestionariuszy - IBM Data Collection - Web Interviews & Author - (Predictive Solutions, szkolenie i konsultacje wdrożeniowe, 40 h, 2012/ 2013).
• Doskonalenie kompetencji miękkich kadry kierowniczej (Human Capital Expert, 16h, 2011)
• Inkubator Organizacji Pozarządowych dla Średniozaawansowanych (Federacja Centrum Szpitalna, 80h z zakresu kompleksowego prowadzenia NGO, 2009-2010).
• Szkolenie certyfikujące SLG Thomas International (2007) uprawniające do wykonywania analiz profilu osobowego na potrzeby diagnozy predyspozycji osób dorosłych.
• Proces rekrutacji i doboru pracowników (FPL , 2008).

Edukacja

Logo
Trener biznesu, studia podyplomowe
Szkoła Trenerów Biznesu Intra
Logo
Psychologia zarzadzania personelem, studia podyplomowe
Uniwersytet Warszawski
Logo
Geografia Ekonomiczna, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Uczelnie

Zainteresowania

• Aktywny wypoczynek: wypady rowerowe, turystyka krajoznawcza po Polsce.
• Psychologia, kuchnie świata, fotografia.
• Społeczniczka, wierna słuchaczka radiowej Trójki.

Organizacje

od 2008 - Stowarzyszenie na rzecz Akademickich Biur Karier - członek założyciel, w latach 2010-2014 prezes zarządu, obecnie członek zarządu

od 2006 - Rada Rodziców przy Szkole Podstawowej nr 69 w Warszawie

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
Akademickie Biura Karier
Akademickie Biura Karier
Grupa powstała z myślą o wszystkich, którzy są związani z Akademickimi Biurami Karier - kariera, praca, rozwój zawodowy, rynek pracy.
CV-line
CV-line
Grupa „CV-line” jest adresowana do wszystkich osób, poszukujących ambitnej pracy i pragnących świadomie kształtować swoją ścieżkę zatrudnienia.
Employer Branding
Employer Branding
Grupa zrzesza osoby zainteresowane zawodowo lub naukowo Employer branding'iem czyli wizerunkiem pracodawców. Ma na celu wymianę informacji, badań, doświadczeń, dobrych praktyk i pomysłów z zakresu EB