Umiejętności
Doradztwo zawodowe
Employer Branding
Event Management
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Działu Praktyk i Karier
Uczelnia Łazarskiego
• Kierowanie zespołem i projektami biura karier /planowanie działań, planowanie i realizacja budżetu, administrowanie, wypracowanie procedur i standardu obsługi klienta, koordynacja pracy zespołu, nadzór nad zakupami, raportowanie/.
• Realizacja projektu unijnego w latach 2011 - 2014 /przygotowanie założeń do wniosku o dotację, rekrutacja studentów i absolwentów na staże, opracowanie regulaminu, dokumentacji projektowej/.
• Pośrednictwo pracy i obsługa obowiązkowych praktyk i staży studenckich.
• Inicjowanie kontaktów z pracodawcami, ekspertami z rynku pracy oraz partnerami medialnymi. Promocja ich inicjatyw oraz organizowanie ich obecności na terenie Uczelni.
• Organizacja i promocja wydarzeń o charakterze szkoleniowym, wizerunkowym, rekrutacyjnym
we współpracy z pracodawcami i partnerami zewnętrznymi /m.in. Giełda Pracodawców, Akademickie Targi Pracy JOBBING, statuetka Złotego Platana Uczelni Łazarskiego, Cykl „Pracuj jako... Pracuj w...” branżowe dyskusje panelowymi z menadżerami).
• Obsługa portalu internetowego Biura Karier
• Stworzenie systemu i koordynacja okresowych badań losów zawodowych absolwentów.
• Opracowanie materiałów promocyjnych oraz merytorycznych we współpracy z grafikiem i/lub agencjami (poradniki branżowe, Informatory targowe, ulotki, plakaty, reklama ATL/BTL).
• Prowadzenie doradztwa zawodowego (indywidualne, opracowywanie profili osobowych w oparciu o metodologię SLG Thomas International, konsultacje dokumentów aplikacyjnych).
• Reprezentowanie działu i uczelni w kontaktach z mediami (prasa, radio, TV, Internet).
• Realizacja projektu unijnego w latach 2011 - 2014 /przygotowanie założeń do wniosku o dotację, rekrutacja studentów i absolwentów na staże, opracowanie regulaminu, dokumentacji projektowej/.
• Pośrednictwo pracy i obsługa obowiązkowych praktyk i staży studenckich.
• Inicjowanie kontaktów z pracodawcami, ekspertami z rynku pracy oraz partnerami medialnymi. Promocja ich inicjatyw oraz organizowanie ich obecności na terenie Uczelni.
• Organizacja i promocja wydarzeń o charakterze szkoleniowym, wizerunkowym, rekrutacyjnym
we współpracy z pracodawcami i partnerami zewnętrznymi /m.in. Giełda Pracodawców, Akademickie Targi Pracy JOBBING, statuetka Złotego Platana Uczelni Łazarskiego, Cykl „Pracuj jako... Pracuj w...” branżowe dyskusje panelowymi z menadżerami).
• Obsługa portalu internetowego Biura Karier
• Stworzenie systemu i koordynacja okresowych badań losów zawodowych absolwentów.
• Opracowanie materiałów promocyjnych oraz merytorycznych we współpracy z grafikiem i/lub agencjami (poradniki branżowe, Informatory targowe, ulotki, plakaty, reklama ATL/BTL).
• Prowadzenie doradztwa zawodowego (indywidualne, opracowywanie profili osobowych w oparciu o metodologię SLG Thomas International, konsultacje dokumentów aplikacyjnych).
• Reprezentowanie działu i uczelni w kontaktach z mediami (prasa, radio, TV, Internet).
Członek Zarządu
• W latach 2008 – 2014 pełnienie funkcji Prezesa, obecnie Członka Zarządu.
• Zapewnienie prawidłowej obsługi stowarzyszenia od strony administracyjnej, prawnej i finansowej (m.in. przygotowanie sprawozdań i dokumentów dla księgowości, organizacja Walnych Zgromadzeń, spotkań integracyjnych).
• Organizacja szkoleń i wydarzeń dla pracowników biur karier, studentów i absolwentów (np. warsztaty strategiczne, spotkanie w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości, seminarium we współpracy z Urzędem Pracy m.st. Warszawy, Salon Doradztwa na Targach Pracy i Przedsiębiorczości).
• Udział w stworzeniu serwisu internetowego www.stowarzyszenieABK.pl
• Koordynacja 8 edycji Akademickich Targów Pracy JOBBING
- stworzenie systemu informatycznego do obsługi wystawców targowych – www.jobbing.org.pl
- planowanie rozmieszczenia stoisk wystawców w salach Pałacu Kultury i Nauki.
- nadzór nad budżetem, dokumentami finansowymi, umowami z wystawcami i podwykonawcami
- nadzór nad prawidłową realizacją zamówień wystawców
- zapewnienie właściwej obsługi technicznej
- planowanie koncepcji kolejnych edycji targów pracy oraz programu towarzyszącego (szkolenia, badania ankietowe, strefa doradcza, warsztaty eksperckie)
- nadzór nad planowaniem działań marketingowych oraz PR
- reprezentowanie projektu i organizacji w kontaktach z mediami (prasa, radio, TV, Internet).
- bezpośrednia współpraca z agencjami i grafikami przy kreowaniu przekazu graficznego produkowanych reklam (plakaty, ulotki, banery, roll-up, wizytówki, outdoor, inne) oraz informatora targowego (wersja drukowana i elektroniczna)
- aktywne pozyskiwanie wystawców i prelegentów oraz zapewnienie wysokiego standardu w obsłudze firm w okresie przed-targowym
- koordynacja komunikacji z ponad 20 warszawskimi uczelniami oraz pracownikami ich biur karier
- organizacja szkoleń z zakresu employer branding i marketingu targowego dla pracodawców we współpracy z MJCC
• Zapewnienie prawidłowej obsługi stowarzyszenia od strony administracyjnej, prawnej i finansowej (m.in. przygotowanie sprawozdań i dokumentów dla księgowości, organizacja Walnych Zgromadzeń, spotkań integracyjnych).
• Organizacja szkoleń i wydarzeń dla pracowników biur karier, studentów i absolwentów (np. warsztaty strategiczne, spotkanie w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości, seminarium we współpracy z Urzędem Pracy m.st. Warszawy, Salon Doradztwa na Targach Pracy i Przedsiębiorczości).
• Udział w stworzeniu serwisu internetowego www.stowarzyszenieABK.pl
• Koordynacja 8 edycji Akademickich Targów Pracy JOBBING
- stworzenie systemu informatycznego do obsługi wystawców targowych – www.jobbing.org.pl
- planowanie rozmieszczenia stoisk wystawców w salach Pałacu Kultury i Nauki.
- nadzór nad budżetem, dokumentami finansowymi, umowami z wystawcami i podwykonawcami
- nadzór nad prawidłową realizacją zamówień wystawców
- zapewnienie właściwej obsługi technicznej
- planowanie koncepcji kolejnych edycji targów pracy oraz programu towarzyszącego (szkolenia, badania ankietowe, strefa doradcza, warsztaty eksperckie)
- nadzór nad planowaniem działań marketingowych oraz PR
- reprezentowanie projektu i organizacji w kontaktach z mediami (prasa, radio, TV, Internet).
- bezpośrednia współpraca z agencjami i grafikami przy kreowaniu przekazu graficznego produkowanych reklam (plakaty, ulotki, banery, roll-up, wizytówki, outdoor, inne) oraz informatora targowego (wersja drukowana i elektroniczna)
- aktywne pozyskiwanie wystawców i prelegentów oraz zapewnienie wysokiego standardu w obsłudze firm w okresie przed-targowym
- koordynacja komunikacji z ponad 20 warszawskimi uczelniami oraz pracownikami ich biur karier
- organizacja szkoleń z zakresu employer branding i marketingu targowego dla pracodawców we współpracy z MJCC
Koordynator ds. praktyk studenckich i rozwoju zawodowego
Uczelnia Łazarskiego, Dział Praktyk i Karier
• Koordynacja działań, planowanie i nadzór nad realizacją projektów
• Ustalanie i doskonalenie standardów obsługi klientów Działu
• Nadzór organizacyjny oraz administracyjny nad praktykami studenckimi
• Organizacja i promocja wydarzeń o charakterze szkoleniowym, wizerunkowym, rekrutacyjnym
we współpracy z pracodawcami i partnerami zewnętrznymi
• Zarządzanie zespołem Działu
• Ustalanie i doskonalenie standardów obsługi klientów Działu
• Nadzór organizacyjny oraz administracyjny nad praktykami studenckimi
• Organizacja i promocja wydarzeń o charakterze szkoleniowym, wizerunkowym, rekrutacyjnym
we współpracy z pracodawcami i partnerami zewnętrznymi
• Zarządzanie zespołem Działu
Specjalista
Uniwersytet Warszawski, Biuro Zawodowej Promocji Absolwentów
• Doradztwo kariery dla studentów wszystkich wydziałów UW.
• Prowadzenie warsztatów z zakresu planowania kariery.
• Koordynowanie partnerstwa uczelni w projekcie “Euro-AlmaLaurea e-Recruitment online services”
• Koordynacja Uniwersyteckich Spotkań z Rynkiem Pracy (www.spotkania.uw.edu.pl).
• Organizacja prezentacji firm na uczelni. Pośrednictwo pracy i praktyk.
• Koordynacja pierwszej edycji międzyuczelnianych Akademickich Targów Pracy JOBBING.
• Prowadzenie warsztatów z zakresu planowania kariery.
• Koordynowanie partnerstwa uczelni w projekcie “Euro-AlmaLaurea e-Recruitment online services”
• Koordynacja Uniwersyteckich Spotkań z Rynkiem Pracy (www.spotkania.uw.edu.pl).
• Organizacja prezentacji firm na uczelni. Pośrednictwo pracy i praktyk.
• Koordynacja pierwszej edycji międzyuczelnianych Akademickich Targów Pracy JOBBING.
Szkolenia i kursy
• Obsługa oprogramowania do przeprowadzania badań społecznych i projektowania kwestionariuszy - IBM Data Collection - Web Interviews & Author - (Predictive Solutions, szkolenie i konsultacje wdrożeniowe, 40 h, 2012/ 2013).
• Doskonalenie kompetencji miękkich kadry kierowniczej (Human Capital Expert, 16h, 2011)
• Inkubator Organizacji Pozarządowych dla Średniozaawansowanych (Federacja Centrum Szpitalna, 80h z zakresu kompleksowego prowadzenia NGO, 2009-2010).
• Szkolenie certyfikujące SLG Thomas International (2007) uprawniające do wykonywania analiz profilu osobowego na potrzeby diagnozy predyspozycji osób dorosłych.
• Proces rekrutacji i doboru pracowników (FPL , 2008).
• Doskonalenie kompetencji miękkich kadry kierowniczej (Human Capital Expert, 16h, 2011)
• Inkubator Organizacji Pozarządowych dla Średniozaawansowanych (Federacja Centrum Szpitalna, 80h z zakresu kompleksowego prowadzenia NGO, 2009-2010).
• Szkolenie certyfikujące SLG Thomas International (2007) uprawniające do wykonywania analiz profilu osobowego na potrzeby diagnozy predyspozycji osób dorosłych.
• Proces rekrutacji i doboru pracowników (FPL , 2008).
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Uczelnie
Zainteresowania
• Aktywny wypoczynek: wypady rowerowe, turystyka krajoznawcza po Polsce.
• Psychologia, kuchnie świata, fotografia.
• Społeczniczka, wierna słuchaczka radiowej Trójki.
• Psychologia, kuchnie świata, fotografia.
• Społeczniczka, wierna słuchaczka radiowej Trójki.
Organizacje
od 2008 - Stowarzyszenie na rzecz Akademickich Biur Karier - członek założyciel, w latach 2010-2014 prezes zarządu, obecnie członek zarządu
od 2006 - Rada Rodziców przy Szkole Podstawowej nr 69 w Warszawie
od 2006 - Rada Rodziców przy Szkole Podstawowej nr 69 w Warszawie
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
Akademickie Biura Karier
Grupa powstała z myślą o wszystkich, którzy są związani z Akademickimi Biurami Karier - kariera, praca, rozwój zawodowy, rynek pracy.
CV-line
Grupa „CV-line” jest adresowana do wszystkich osób, poszukujących ambitnej pracy i pragnących świadomie kształtować swoją ścieżkę zatrudnienia.
Employer Branding
Grupa zrzesza osoby zainteresowane zawodowo lub naukowo Employer branding'iem czyli wizerunkiem pracodawców. Ma na celu wymianę informacji, badań, doświadczeń, dobrych praktyk i pomysłów z zakresu EB