Języki
angielski
biegły
włoski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Field Force Manager
• Zarządzałam podległym zespołem przedstawicieli medycznych (8 osób) w celu realizacji założonych celów sprzedażowych produktów okulistycznych, urologicznych oraz leków na astmę i alegię, poprzez motywowanie, coaching, stawianie celów i monitorowanie ich realizacji.
• Zapewniałam realizację polityki współpracy z klientami w oparciu o zasady partnerstwa i wysokie standardy etyczne.
• Zapewniałam realizację polityki współpracy z klientami w oparciu o zasady partnerstwa i wysokie standardy etyczne.
Product & Sales Manager
• Zarządzałam zespołem sześciu przedstawicieli medycznych wyznaczając im cele, przeprowadzając szkolenia produktowe i monitorując realizację planów sprzedażowych.
• Tworzyłam i wprowadzałam na rynek polski strategie preparatów urologicznych
• Zapewniłam utrzymanie sprzedaży poległych mi preparatów pomimo ogromnej konkurencji ponad dziesięciu preparatów generycznych poprzez znalezienie przewag nad konkurencją oraz niwelując zastrzeżenia co do ceny preparatu
• Organizowałam szkolenia i warsztaty dla lekarzy
• Tworzyłam i wprowadzałam na rynek polski strategie preparatów urologicznych
• Zapewniłam utrzymanie sprzedaży poległych mi preparatów pomimo ogromnej konkurencji ponad dziesięciu preparatów generycznych poprzez znalezienie przewag nad konkurencją oraz niwelując zastrzeżenia co do ceny preparatu
• Organizowałam szkolenia i warsztaty dla lekarzy
Product Manager
• Wyznaczałam kierunki strategii marketingowej dla różnych produktów kadiologicznych, urologicznych, CNS
• Rozbudowałam i wzmocniłam współpracę z KOL
• Wprowadziłam do aktywnej promocji jeden z preparatów urologicznych
• Zorganizowałam Advisory Board
• Przeprowadzałam szkolenia produktowe dla przedstawicieli medycznych z zakresu strategii marketingowej podczas spotkań cyklicznych, jaki i jednostek chorobowych, dla których przeznaczone były preparaty, którymi zarządzałam
• Adoptowałam globalną/ regionalną strategię do potrzeb specyfiki polskiego rynku
• Monitorowałam efektywne wykorzystanie budżetu promocyjnego
• Rozbudowałam i wzmocniłam współpracę z KOL
• Wprowadziłam do aktywnej promocji jeden z preparatów urologicznych
• Zorganizowałam Advisory Board
• Przeprowadzałam szkolenia produktowe dla przedstawicieli medycznych z zakresu strategii marketingowej podczas spotkań cyklicznych, jaki i jednostek chorobowych, dla których przeznaczone były preparaty, którymi zarządzałam
• Adoptowałam globalną/ regionalną strategię do potrzeb specyfiki polskiego rynku
• Monitorowałam efektywne wykorzystanie budżetu promocyjnego
Szkolenia i kursy
• Analiza i planowanie w globalnym biznesie, szkolenie wewnętrzne (2012)
• Insight Discovery, szkolenie wewnętrzne (2011)
• Negocjacje, szkolenie z regionu (2011)
• Profesjonalna Sprzedaż nastawiona na Klienta, (2000/2005/2007)
• Merck Marketing in Action, szkolenie w regionie( 2007)
• Merck Marketing in Practice, szkolenie w regionie (2007)
• Praca z reprintem, szkolenie wewnętrzne (2005)
• Wystąpienia publiczne (2000)
• Insight Discovery, szkolenie wewnętrzne (2011)
• Negocjacje, szkolenie z regionu (2011)
• Profesjonalna Sprzedaż nastawiona na Klienta, (2000/2005/2007)
• Merck Marketing in Action, szkolenie w regionie( 2007)
• Merck Marketing in Practice, szkolenie w regionie (2007)
• Praca z reprintem, szkolenie wewnętrzne (2005)
• Wystąpienia publiczne (2000)
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
Literatura historyczna, śpiew, snowboard
Inne
• Znajomość systemu MS Office oraz programu Keynote oraz Pages, IMS Data View
• Prawo jazdy kat. B
• Prawo jazdy kat. B
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Pharma Market
Grupa dla osób związanych z rynkiem farmaceutycznym. Wymiana informacji, nowości w branży oraz informacji z rynku. Nowości firmy DOCS International. Osoby z ukrytym profilem nie będą akceptowan