Umiejętności
Microsoft Office
Project Management
Sprzedaż
Strategia biznesowa
Reklama
Strategia marketingowa
Start-upy
Negocjacje z dostawcami
Budżet Marketing
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
media assistant
- kupowanie mediów (wszystkie poza internetem)
- przygotowywanie prezentacji dla Klientów
- współpraca z mediami (zbieranie ofert)
- przygotowywanie analiz (TGI, AdExpert, Adventedge, Radiotrack, ZKDP)
- kontakt z agencjami kreatywnymi (koordynacja projektów)
- obsługa Klientów (kupowanie kampanii: wszystkie media)
- przygotowywanie analiz (TGI, AdExpert, Adventedge, Radiotrack, ZKDP)
- kontakt z handlowcami (negocjacje, koordynacja projektu, zbieranie ofert)
- przygotowywanie metryk reklamowych
- przygotowywanie prezentacji dla Klientów
- współpraca z mediami (zbieranie ofert)
- przygotowywanie analiz (TGI, AdExpert, Adventedge, Radiotrack, ZKDP)
- kontakt z agencjami kreatywnymi (koordynacja projektów)
- obsługa Klientów (kupowanie kampanii: wszystkie media)
- przygotowywanie analiz (TGI, AdExpert, Adventedge, Radiotrack, ZKDP)
- kontakt z handlowcami (negocjacje, koordynacja projektu, zbieranie ofert)
- przygotowywanie metryk reklamowych
asystentka dyrektora zarzadzajacego oraz office menedżera
Stowarzyszenie Agnecji Reklamowych w Polsce
- pomoc i wsparcie dla menedżerów projektów przy realizowanych w ciągu roku przedsięwzięciach
- zadania systenckie (łączenie i filtrowanie rozmów, prowadzenie kalendarza spotkań itp)
- prowadzenie i aktualizowanie bazy danych
- pomoc przy organizowaniu szkoleń
- obsługa biura
- zaopatrzenie biura
- zadania systenckie (łączenie i filtrowanie rozmów, prowadzenie kalendarza spotkań itp)
- prowadzenie i aktualizowanie bazy danych
- pomoc przy organizowaniu szkoleń
- obsługa biura
- zaopatrzenie biura
menedżer cafeterii
Art Impression Catering - The American School of Warsaw
- reprezentowanie firmy przed zarządem szkoły, przed rodzicami
- prowadzenie dokumentacji pracowniczej (kadry, HR, rekrutacja - umowy, rozliczanie urlopów itp.)
- kontakt z klientem
- rozliczanie kont abonenckich
- nadzór nad funkcjonowaniem cafeterii
- planowanie pracy ludzkiej (zespół 20 osób) - grafiki, zadania
- kontakt z dostawcami
- zarzadząnie biurem
- prowadzenie dokumentacji pracowniczej (kadry, HR, rekrutacja - umowy, rozliczanie urlopów itp.)
- kontakt z klientem
- rozliczanie kont abonenckich
- nadzór nad funkcjonowaniem cafeterii
- planowanie pracy ludzkiej (zespół 20 osób) - grafiki, zadania
- kontakt z dostawcami
- zarzadząnie biurem
Projekty
Cannes Lions Imagination Day
• śledzenie trendów ze świata: reklamy, marketingu, technologii, startupów,
• opracowywanie, weryfikacja, kontrola harmonogramu i budżetu,
• przygotowywanie strategii biznesowej, marketingowej i komunikacyjnej,
• produkcja materiałów promocyjnych,
• współpraca z mediami i dziennikarzami / PR,
• pozyskiwanie sponsorów i partnerów projektu, sporządzanie ofert i umów, negocjacje cenowe z podwykonawcami,
• pozyskiwanie prelegentów,
• sprzedaż,
• współpraca przy produkcji konferencji i gal wręczenia nagród,
• nadzór nad jakością i terminowością prac osób zaangażowanych w projekty, koordynacja prac grup roboczych (od 3 do 20 osób).
Conference and showcase. The main goal is to inspire creative thinking by stimulating the imagination, showing the best case study and building a space for the exchange of ideas and experiences for the creative industry (advertising. media, marketing).
Showcase and seminars are two separate parts of that extraordinary event. Cannes Lions Showcase of ads and advertising campaigns avaliable on a big, cinema screen is a truly unique and inspiring experience. Seminars on the other hand are a great chance to gain some invaluable knowledge, from noted specialits from all around the world. Each year it gatheres more than 2000 participants.
Showcase and seminars are two separate parts of that extraordinary event. Cannes Lions Showcase of ads and advertising campaigns avaliable on a big, cinema screen is a truly unique and inspiring experience. Seminars on the other hand are a great chance to gain some invaluable knowledge, from noted specialits from all around the world. Each year it gatheres more than 2000 participants.
Zakres obowiązków
• prowadzenie, koordynacja i nadzór prac związanych z realizacją w/w projektów – od etapu definiowania potrzeb i założeń do etapu uruchomienia projektów po zamknięcie,• śledzenie trendów ze świata: reklamy, marketingu, technologii, startupów,
• opracowywanie, weryfikacja, kontrola harmonogramu i budżetu,
• przygotowywanie strategii biznesowej, marketingowej i komunikacyjnej,
• produkcja materiałów promocyjnych,
• współpraca z mediami i dziennikarzami / PR,
• pozyskiwanie sponsorów i partnerów projektu, sporządzanie ofert i umów, negocjacje cenowe z podwykonawcami,
• pozyskiwanie prelegentów,
• sprzedaż,
• współpraca przy produkcji konferencji i gal wręczenia nagród,
• nadzór nad jakością i terminowością prac osób zaangażowanych w projekty, koordynacja prac grup roboczych (od 3 do 20 osób).
Innovation AD (wcześniej Media Trendy)
• śledzenie trendów ze świata: reklamy, marketingu, technologii, startupów,
• opracowywanie, weryfikacja, kontrola harmonogramu i budżetu,
• przygotowywanie strategii biznesowej, marketingowej i komunikacyjnej,
• produkcja materiałów promocyjnych,
• współpraca z mediami i dziennikarzami / PR,
• pozyskiwanie sponsorów i partnerów projektu, sporządzanie ofert i umów, negocjacje cenowe z podwykonawcami,
• pozyskiwanie zgłoszeń do konkursów, prelegentów,
• sprzedaż,
• współpraca przy produkcji konferencji i gal wręczenia nagród,
• nadzór nad jakością i terminowością prac osób zaangażowanych w projekty, koordynacja prac grup roboczych (od 3 do 20 osób).
MANIFEST PROJEKTU
PROJEKT INNOVATION JEST KATALIZATOREM INNOWACJI, KTÓRE W OBSZARZE MARKETINGU MAJĄ PRZYNOSIĆ WYMIERNĄ BIZNESOWĄ WARTOŚĆ.
Promujemy i definiujemy innowację, jako zmianę w zakresie idei produktu lub usługi, ich modelu biznesowego, dystrybucji, komunikacji i generowania sprzedaży.
BUDUJEMY WIZERUNEK TEGO PROJEKTU, JAKO NAJWAŻNIEJSZEJ PLATFORMY O INNOWACYJNOŚCI W DZIEDZINIE KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ I MARKETINGU W POLSCE.
Mamy świadomość, że innowacyjność jest zjawiskiem bardzo pożądanym w branży marketingowej, ale w większości organizacji występują fundamentalne trudności z jej wprowadzaniem, jeśli Zarządy firm nie są zorientowane na wprowadzanie innowacji i nie zarządzają procesem jej wdrażania na najwyższych szczeblach organizacji.
ROZUMIEMY TWARDE REALIA RYNKOWE I JEDNOCZEŚNIE WIEMY, JAK POSZUKIWAĆ ODWAŻNYCH, NOWYCH IDEI, KTÓRE BĘDĄ BUDOWAĆ BIZNES W KOLEJNYCH LATACH.
Chcemy łączyć biznes z najwyższej klasy umiejętnościami i wiedzą marketingową oraz innowatorami z różnych środowisk (naukowych, technologicznych, kreatywnych/artystycznych, startupowych), pokazywać dobre praktyki, świetne przykłady wdrożeń czy prototypowania innowacji organizując w ramach projektu Innovation konkurs.
TO MŁODY, CIĄGLE EWOLUUJĄCY PROJEKT, REAGUJĄCY NA SZYBKO ZMIENIAJĄCE SIĘ WYMOGI RYNKU I TECHNOLIGIZACJĘ ŻYCIA.
PROJEKT INNOVATION JEST KATALIZATOREM INNOWACJI, KTÓRE W OBSZARZE MARKETINGU MAJĄ PRZYNOSIĆ WYMIERNĄ BIZNESOWĄ WARTOŚĆ.
Promujemy i definiujemy innowację, jako zmianę w zakresie idei produktu lub usługi, ich modelu biznesowego, dystrybucji, komunikacji i generowania sprzedaży.
BUDUJEMY WIZERUNEK TEGO PROJEKTU, JAKO NAJWAŻNIEJSZEJ PLATFORMY O INNOWACYJNOŚCI W DZIEDZINIE KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ I MARKETINGU W POLSCE.
Mamy świadomość, że innowacyjność jest zjawiskiem bardzo pożądanym w branży marketingowej, ale w większości organizacji występują fundamentalne trudności z jej wprowadzaniem, jeśli Zarządy firm nie są zorientowane na wprowadzanie innowacji i nie zarządzają procesem jej wdrażania na najwyższych szczeblach organizacji.
ROZUMIEMY TWARDE REALIA RYNKOWE I JEDNOCZEŚNIE WIEMY, JAK POSZUKIWAĆ ODWAŻNYCH, NOWYCH IDEI, KTÓRE BĘDĄ BUDOWAĆ BIZNES W KOLEJNYCH LATACH.
Chcemy łączyć biznes z najwyższej klasy umiejętnościami i wiedzą marketingową oraz innowatorami z różnych środowisk (naukowych, technologicznych, kreatywnych/artystycznych, startupowych), pokazywać dobre praktyki, świetne przykłady wdrożeń czy prototypowania innowacji organizując w ramach projektu Innovation konkurs.
TO MŁODY, CIĄGLE EWOLUUJĄCY PROJEKT, REAGUJĄCY NA SZYBKO ZMIENIAJĄCE SIĘ WYMOGI RYNKU I TECHNOLIGIZACJĘ ŻYCIA.
Zakres obowiązków
• prowadzenie, koordynacja i nadzór prac związanych z realizacją w/w projektów – od etapu definiowania potrzeb i założeń do etapu uruchomienia projektów po zamknięcie,• śledzenie trendów ze świata: reklamy, marketingu, technologii, startupów,
• opracowywanie, weryfikacja, kontrola harmonogramu i budżetu,
• przygotowywanie strategii biznesowej, marketingowej i komunikacyjnej,
• produkcja materiałów promocyjnych,
• współpraca z mediami i dziennikarzami / PR,
• pozyskiwanie sponsorów i partnerów projektu, sporządzanie ofert i umów, negocjacje cenowe z podwykonawcami,
• pozyskiwanie zgłoszeń do konkursów, prelegentów,
• sprzedaż,
• współpraca przy produkcji konferencji i gal wręczenia nagród,
• nadzór nad jakością i terminowością prac osób zaangażowanych w projekty, koordynacja prac grup roboczych (od 3 do 20 osób).
Szkolenia i kursy
Warsztaty LEGO - Agile i Scrum
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Zarządzanie reklamą
Zainteresowania
• Czytanie: zawsze i wszędzie - książki - wszystko, co wpadnie w ręce.
• Muzyka: lekarstwo dla duszy - każda - szczególnie gitara.
• Oglądanie: wieczór bez, to wieczór stracony - filmy, seriale.
• Ludzie: nic tak nie wzbogaca - relacje, obserwacje, spotkania, rozmowy.
• Sport: snowboard.
• Muzyka: lekarstwo dla duszy - każda - szczególnie gitara.
• Oglądanie: wieczór bez, to wieczór stracony - filmy, seriale.
• Ludzie: nic tak nie wzbogaca - relacje, obserwacje, spotkania, rozmowy.
• Sport: snowboard.
Organizacje
Future Design
Inne
IT : MS Office, Outlook Express, Lotus Notes, Internet Explorer, TGI, AdExpert, Advetedge
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Badania Internetu
Badania wykonywane poprzez Internet, jak i o Internecie. Metody, techniki, analizy, wyniki badan. Zapraszam.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Creative Students
dla wszystkich studentów, którzy chcieliby wziąć udział w konkursie. Kategorie : PRINT, CYBER, FILM, DESIGN
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] )
https://www.facebook.com/DomyMediowe
ht
eMarketing
biznes, e-marketing, interaktywna komunikacja marketingowa, e-commerce, nowoczesne strategie marketingowe, sprzedaż i wsparcie sprzedaży oraz ciekawe dyskusje na inne tematy powiązane