Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Operacja oraz Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
-Współpraca z Akceptantami, odpowiedź na zapytania i rozwiązywanie zgłaszanych przez nich problemów dotyczących transakcji;
- obsługa i wprowadzanie / modyfikowanie danych w systemach informatycznych;
- rozpatrywanie reklamacji;
- tworzenie raportów, zestawień, statystyk;
- stosowanie, wdrażanie i opracowywanie procedur wewnętrznych.
- obsługa i wprowadzanie / modyfikowanie danych w systemach informatycznych;
- rozpatrywanie reklamacji;
- tworzenie raportów, zestawień, statystyk;
- stosowanie, wdrażanie i opracowywanie procedur wewnętrznych.
Specjalista ds Obsługi klienta
- telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta polskiego oraz niemieckojęzycznego dotycząca procesowania transakcji kartami płatniczymi;
- prace związane z obsługą biura, (drukarka, faks, środowisko Windows: narzędzia Microsoft etc.);
- tłumaczenie korespondencji wychodzącej i przychodzącej;
- prace związane z obsługą biura, (drukarka, faks, środowisko Windows: narzędzia Microsoft etc.);
- tłumaczenie korespondencji wychodzącej i przychodzącej;
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.