Agata Troć-Zając

Kierownik ds. Klientów Kluczowych - Electus S.A.
Lubin, dolnośląskie

Języki

angielski
podstawowy
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor Zarządzający / Dyrektor Handlowy
RH Invest Sp. z o.o.
- zarządzanie biurem handlowym w Lubinie, w tym zarządzanie działem windykacji, sprzedaży, rozliczeń i umów oraz prowadzenie administracji biura,
- pozyskiwanie nowych Klientów oraz obsługa po sprzedażowa Klientów Spółki,
- rekrutacja, szkolenia nowych pracowników oraz prowadzenie Kadr,
- koordynowanie współpracy z zewnętrznymi kancelariami prawnymi oraz komorniczymi
Electus S.A.
Kierownik ds. Klientów Kluczowych w Dziale Klientów Korporacyjnych
- rekrutacja, szkolenia nowych pracowników oraz zarządzanie zespołem w Dziale Klientów Korporacyjnych
- pozyskiwanie nowych Klientów korporacyjnych i instytucjonalnych oraz utrzymywanie kontaktów z Klientami strategicznymi Spółki,
- przygotowywanie analizy finansowej oraz oferty produktowej i przetargowej dla Klientów,
- negocjacje warunków cenowych, terminowych i zapisów umownych,
- restrukturyzacja zadłużenia oraz polubowne negocjacje w zakresie spłaty zobowiązań,
- współpracę przy wdrażaniu nowych produktów finansowych,
- współtworzenie procedury ISO,
- lider Kampanii Sprzedażowej,
- współtworzenie projektów, akcji promocyjnych oraz strategii marketingowych.

Poprzednio zajmowane stanowiska:
- Kierownik Regionu (od 2007-07 do 2010-05)
- Specjalista ds. Sprzedaży (od 2007-04 do 2007-07),
- Specjalista ds. Klientów Korporacyjnych (od 2006-01 do 2007-04),
- Specjalista ds. Marketingu (od 2005-10 do 2006-01).
KGHM Polska Miedź S.A.
Praktykant
- tworzenie bazy danych oraz jej aktualizacje,
- przygotowywanie dokumentów związanych z instrukcjami stanowiskowymi, na podstawie których była opracowywana baza,
- analiza nowoczesnych form promocji wykorzystywanych w KGHM Polska Miedź S.A. , na podstawie których napisałam pracę dyplomową.

Szkolenia i kursy

- NLP
- Prawo gospodarcze
- CMR - Zintegrowany systemem zarządzania relacjami z klientami.
- Skuteczne negocjacje sprzedażowe. Szkolenie kadry menedżerskiej dla podniesienia konkurencyjności przedsiębiorstw.
- Blue Ocean Strategy
- Business Relations. Podtrzymywanie dobrych relacji z Klientem.
- Instrukcja Obsługi Klienta
- Trudny Klient

Edukacja

Logo
Zarządzanie Jednostkami Opieki Zdrowotnej, studia podyplomowe
Uniwersytet Ekonimiczny we Wrocławiu
Logo
Komunikacja Społeczna i Public Relations, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Logo
Zarządzanie Przedsiębiorstwem / Psychologia Zarządzania, magisterskie
Politechnika Wrocławska
Logo
Zarządzanie i Marketing / Inżynieria Zarządzania Systemami Informacyjnymi, inżynierskie
Wyższa Szkoła Menedżerska w Legnicy

Specjalizacje

Obsługa klienta
Inżynieria/Technika/Produkcja

Zainteresowania

- Public Relations,
- Reklama,
- Muzyka,
- Kulinaria.

Inne

- Obsługa komputera:Programy pakietu Microsoft Office takie jak: Word, Excel, Access, Power Point, Front Page, a także: Corel Draw, Internet Explorer, Microsoft Outlook, Argo UML.
- Prawo jazdy - Kategoria B

Grupy

SMAKOWITY
SMAKOWITY
Tak od lat se gotujemy :D Przyjmujemy TYLKO pełne profile, więc bez fotki nie wpuścimy !!!!!!! a co ? ;)
Kobiety
Kobiety
SUPER Grupa dla każdej Pani, a i również dla przystojnych Panów. Zapraszamy :o)
Lubin
Lubin
ludzie z miasta Lubina (Dolny Śląsk). Pracujący zawodowo jak i mieszkańcy.
Politechnika Wrocławska
Politechnika Wrocławska
Grupa zrzeszająca osoby związane z Politechniką Wrocławską.