Umiejętności
CRM
Microsoft Office
obsługa komputera
Obsługa klienta
praw jazdy kat. B
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Trener Wewnętrzny
Wonga.pl
- prowadzę szkolenia wdrożeniowe,
- zapewniam materiały służące rozwojowi pracowników,
- organizuję testy wiedzy dla pracowników,
- zajmuję się ewidencją szkoleń,
- odpowiadam za logistyczną organizacją szkoleń,
- zapewniam odpowiednie wyposażenie sali,
- przeprowadzam odsłuchy rozmów pracowników organizacji oraz firm współpracujących,
- przeprowadzam spotkania monitoringowe z pracownikami organizacji.
- zapewniam materiały służące rozwojowi pracowników,
- organizuję testy wiedzy dla pracowników,
- zajmuję się ewidencją szkoleń,
- odpowiadam za logistyczną organizacją szkoleń,
- zapewniam odpowiednie wyposażenie sali,
- przeprowadzam odsłuchy rozmów pracowników organizacji oraz firm współpracujących,
- przeprowadzam spotkania monitoringowe z pracownikami organizacji.
Specjalistka ds. windykacji
Wonga.pl sp. z o.o.
– procesowałam nakazy o zapłatę w trybie Elektronicznego Postępowania Upominawczego,
– korespondowałam z komornikami sądowymi w zakresie odzyskiwania należności,
– współpracowałam z organami sądowymi i ścigania zakresie odzyskiwania należności,
– współpracowałam z zewnętrznymi firmami windykacyjnymi w zakresie monitoringu, odzyskiwania należności, windykacji i windykacji sądowej,
– brałam udział w procesie sprzedaży wierzytelności,
– kontaktowałam się telefonicznie z klientami w sprawie odzyskiwania należności (w tym monitoring, windykacja polubowna, przed sądowa i sądowa),
– współpracowałam z innymi działami w celu rozpatrywania reklamacji klientów,
– procesowałam wnioski o zgłoszenie wierzytelności.
– korespondowałam z komornikami sądowymi w zakresie odzyskiwania należności,
– współpracowałam z organami sądowymi i ścigania zakresie odzyskiwania należności,
– współpracowałam z zewnętrznymi firmami windykacyjnymi w zakresie monitoringu, odzyskiwania należności, windykacji i windykacji sądowej,
– brałam udział w procesie sprzedaży wierzytelności,
– kontaktowałam się telefonicznie z klientami w sprawie odzyskiwania należności (w tym monitoring, windykacja polubowna, przed sądowa i sądowa),
– współpracowałam z innymi działami w celu rozpatrywania reklamacji klientów,
– procesowałam wnioski o zgłoszenie wierzytelności.
specjalistka ds. Windykacji Sądowej w Departamencie Windykacji Bankowości Detalicznej
- wystawiałam bankowe tytuły egzekucyjne,
- obsługiwałam korespondencję sądową i komorniczą,
- kontaktowałam się telefonicznie z sądami oraz komornikami,
- opiniowałam i rekomendowałam przyznanie kredytu restrukturyzacyjnego,
- współpracowałam z firmami windykacyjnymi.
- obsługiwałam korespondencję sądową i komorniczą,
- kontaktowałam się telefonicznie z sądami oraz komornikami,
- opiniowałam i rekomendowałam przyznanie kredytu restrukturyzacyjnego,
- współpracowałam z firmami windykacyjnymi.
asystentka ds. odzyskiwania należności
– kontaktowałam się telefonicznie z klientami w sprawie odzyskiwania należności,
– prowadziłam negocjacje z klientami w sprawie płatności,
– pozyskiwałam aktualne dane klientów,
– udzielałam informacje klientom odnośnie aktualnego salda zadłużenia,
– współpracowałam z innymi działami w celu rozpatrywania reklamacji klientów.
– prowadziłam negocjacje z klientami w sprawie płatności,
– pozyskiwałam aktualne dane klientów,
– udzielałam informacje klientom odnośnie aktualnego salda zadłużenia,
– współpracowałam z innymi działami w celu rozpatrywania reklamacji klientów.
Szkolenia i kursy
– Telemarketing i zasady telefonicznej obsługi klienta (Kampinos, 2008),
– Negocjacje z klientem zaległościowym (Provident, 2010),
– Raportowanie zdarzeń do działu Ryzyko Operacyjne (Polbank, 2012),
– Kursy księgowości komputerowej z elementami kadr: Symfonia Finanse i Księgowość, WF- KaPeR - Książka Przychodów i Rozchodów, Płatnik (Centrum Szkolenia Praktycznego, 2013),
– Zarządzanie czasem w efektywnym zespole (Nowe Opcje, 2015),
– Windykacja należności - postępowanie sądowe i komornicze (J.G.Training, 2015).
– Negocjacje z klientem zaległościowym (Provident, 2010),
– Raportowanie zdarzeń do działu Ryzyko Operacyjne (Polbank, 2012),
– Kursy księgowości komputerowej z elementami kadr: Symfonia Finanse i Księgowość, WF- KaPeR - Książka Przychodów i Rozchodów, Płatnik (Centrum Szkolenia Praktycznego, 2013),
– Zarządzanie czasem w efektywnym zespole (Nowe Opcje, 2015),
– Windykacja należności - postępowanie sądowe i komornicze (J.G.Training, 2015).
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Konsultanci
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Prawo
Windykacja
Zainteresowania
Muzyka, film, literatura fantasy, rękodzieło (szydełkowanie,haftowanie) kulinaria, teatr
Inne
– Obsługa komputera: pakiet Office, środowisko Windows, programy graficzne,
– Obsługa urządzeń biurowych,
– Obsługa programów, Altair, Debt Manager, obsługa platformy FlexCube,
– Bardzo dobra znajomość prawa cywilnego w zakresie postępowań egzekucyjnych,
– Umiejętność pisania pism sądowych,
– Umiejętność prowadzenia wielu spraw jednocześnie,
– Dokładność.
– Obsługa urządzeń biurowych,
– Obsługa programów, Altair, Debt Manager, obsługa platformy FlexCube,
– Bardzo dobra znajomość prawa cywilnego w zakresie postępowań egzekucyjnych,
– Umiejętność pisania pism sądowych,
– Umiejętność prowadzenia wielu spraw jednocześnie,
– Dokładność.
Grupy
e-learning
wszyscy zainteresowani wdrożeniami systemów szkoleń elektronicznych i zarządzania zasobami ludzkimi
Ogrodnictwo Pasja czy już Nałóg
Dla wszystkich, którzy nie mogą spać w nocy, bo myślą co posadzić; a rano sprawdzają czy już to wyrosło ....
Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych
GRUPA specjalistów, sympatyków i pasjonatów teorii oraz praktyki PRAWA PRACY i UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH czyli przede wszystkim ludzie od KADR, PŁAC, ZUS-u i PODATKÓW osobist
Szkolenia, konferencje, targi
Informacje o wydarzeniach biznesowych (targi, konferencje, szkolenia,wystawy i pozostałe imprezy).
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie