Agata Szymańska

Customer Marketer / Senior Marketing Specialist
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
hiszpański
dobry

Doświadczenie zawodowe

Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.
Customer Marketer / Senior Marketing Specialist
Maxus
Media Assistant → Junior Media Planner/Buyer → Media Planner/Buyer
Planowanie oraz zakup kampanii reklamowych we wszystkich mediach oraz codzienne kontakty i bieżąca obsługa klientów polskich oraz sieciowych (m.in. Nikon, UPS, KIR, Alior Bank, Teekanne, Polfa Rzeszów / Valeant, Factory, Reader’s Digest, Fundusz Hipoteczny Dom)
Edelman Polska
Stażysta (Consumer PR Unit)
Obsługa marki Discovery
RPR Group
Praktykantka
- Tworzenie i aktualizacja baz mediów
- Utrzymywanie kontaktów z mediami
- Monitoring mediów
- Opracowywanie informacji prasowych
- Tworzenie prezentacji multimedialnych
- Organizacja i udział w konferencjach prasowych

Klienci: Parkridge Retail Poland, Wienerberger, Stowarzyszenie PASE
Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu
Lider Działu PR&Marketingu
Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości (WSISiZ)
- Zarządzanie Działem PR i marketingu
- Kreowanie wizerunku AIP
- Opracowywanie projektów graficznych
- Opracowywanie informacji prasowych i cotygodniowych raportów z działalności Działu
- Pomoc beneficjentom AIP w zakresie promocji i marketingu
Logo
Praktykantka w zakresie marketingu politycznego
ICCE GREENPOL Piotr Tymochowicz
- Tworzenie planu kampanii wyborczej dla niezależnego kandydata na stanowisko Prezydenta M. St. Warszawy (wybory samorządowe 2006)
- Udział w samorządowej kampanii wyborczej
- Udział w szkoleniu z zakresu skutecznej komunikacji w oparciu o I.E.T. (Influence Exerting Theory)

Szkolenia i kursy

2012 – 2013 – pakiet szkoleń zewnętrznych DOOR (Prezentacje i wystąpienia, Budowanie relacji z klientami, Kluczowe rozmowy, 7 nawyków skutecznego działania)
09.2011 – szkolenie zewnętrzne (IT Media) z obsługi programu Adobe Photoshop: poziom podstawowy i zaawansowany (40 godz.); potwierdzone certyfikatem
10.2011 – szkolenie zewnętrzne (IT Media) z obsługi programu Adobe Illustrator: poziom podstawowy i zaawansowany (40 godz.) ; potwierdzone certyfikatem

Edukacja

Logo
Szkoła Strategii Marki , studia podyplomowe
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Logo
Merketing internetowy, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Nauki polityczne (spec. marketing polityczny), magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Zainteresowania

Ekologia i prawa zwierząt, polityka, psychologia,historia i kultura Azji Południowej (Pakistan, Afganistan, Indie), sztuki plastyczne, podróże, film, kuchnia indyjska

Organizacje

Współtwórczyni i członkini Pracowni Analiz Politycznych Instytutu Nauk Politycznych UW

Inne

IV 2013 – finalistka konkursu Young Media Lions 2013 (pierwsze wyróżnienie)

Dyplom magistra z wyróżnieniem (tytuł pracy magisterskiej: "Benazir Bhutto: kobieta–przywódca w państwie islamskim")

Autorka publikacji naukowej w pracy zbiorowej „Socjalizacja polityczna młodego pokolenia Polaków” (red. W. Jakubowski, E .M. Marciniak i P. Załęski; wyd. ASPRA–JR; listopad 2008) - „Wzorzec dobrego obywatela i partycypacji politycznej a postawy warszawskich licealistów”

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Domy Mediowe
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] ) https://www.facebook.com/DomyMediowe ht
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie