Agata Staniszewska

Komunikacja korporacyjna i PR
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
dobry
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Grupa Agora
Rzecznik prasowy - Dział komunikacji korporacyjnej
- działania z zakresu PR-u korporacyjnego i prowadzenie relacji z mediami
- codzienna współpraca z działem relacji inwestorskich spółki
- udział w komunikacji wyników finansowych spółki
- koordynowanie działań PR oraz doradztwo dla mediów Agory i jej spółek
- tworzenie i realizacja strategii komunikacji kryzysowej
- projektowanie działań komunikacyjnych dla przedsięwzięć pro bono Agory
- PR wewnętrzny; opiekun stażystów w Biurze prasowym Agory
Instytut Monitorowania Mediów
Dział PR
- tworzenie i realizacja strategii PR i CSR
- prowadzenie media relations oraz koordynacja działań komunikacyjnych firmy
- PR wewnętrzny i wsparcie w komunikacji dla serwisu branżowego PRoto.pl
- przygotowanie i prowadzenie wykładów i prezentacji na temat monitoringu mediów
Logo
PR Team
Agencja Pegasus PR
- prowadzenie media relations oraz realizacja strategii PR
- doradztwo w zakresie public relations dla klientów m.in. z branży budowlanej i projektowania wnętrz

Szkolenia i kursy

- szkolenie z zakresu autoprezentacji oraz prezentacji przed kamerą i publicznością
- szkolenie z zakresu działań CSR w małych i średnich przedsięciorstwach
- kurs nt. marketingu internetowego i social media

Edukacja

Logo
Ekonomia; Katedra Mikroekonomii i Ekonomii Instytucjonalnej, doktoranckie
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu
Logo
Dziennikarstwo i komunikcja społeczna; specjalizacja - PR i marketing medialny, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Public Relations
Zewnętrzny PR

Zainteresowania

etyka biznesu i CSR, zwiedzanie nowych miejsc, eksperymenty kulinarne

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
Media i Marketing Polska
Media i Marketing Polska
Czyli grupa dla wszystkich, którzy wiedzą, co to jest "Media & Marketing Polska".
Polskie Public Relations
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
absolwenci i studenci wszystkich wydziałów UW