Umiejętności
Angielski
Negocjacje międzynarodowe
Obsługa kluczowych klientów
Zarządzanie kluczowymi klientami
Mentoring
Rozwiązywanie problemów
Project Management
Przywództwo w zespole
Team Spirit
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Obsługa klienta
Team Managment
Team building and leadership skills
English fluent
Customer service skills
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Customer Service Manager
• Zarządzanie i motywowanie 12-osobowego zespołu (5 specjalstów ds. obsługi klienta i 7 magazynierów - strefa wysyłek)
• Zarządzanie eskalacjami klienta związanymi z dostawami, fakturami, czasem jakością. Tworzenie krótko i długoterminowych planów naprawczych i nadzór nad ich wdrażaniem.
• Tworzenie, kalkulacja i odpowiedzianość na KPIs zespołu
• Aktywna współpraca z innymi działami w firmie (dział R&D, finanse, produkcja, planowanie produkcji, zakupy)
• Tworzenie wewnętrznej długoterminowej prognozy sprzedaży
• Wproadzanie usprawnień w procesie obsługi klienta
• Zarządzanie eskalacjami klienta związanymi z dostawami, fakturami, czasem jakością. Tworzenie krótko i długoterminowych planów naprawczych i nadzór nad ich wdrażaniem.
• Tworzenie, kalkulacja i odpowiedzianość na KPIs zespołu
• Aktywna współpraca z innymi działami w firmie (dział R&D, finanse, produkcja, planowanie produkcji, zakupy)
• Tworzenie wewnętrznej długoterminowej prognozy sprzedaży
• Wproadzanie usprawnień w procesie obsługi klienta
Inside Sales Manager
Zadania:
• Obsługa i pozyskiwanie klientów w całej Europie - technical sales
• Rozwój sieci dystrybutorów w Europie – edukacja, negocjacje cen i warunków sprzedaży
• Praca z OEM i AEM (od klientów niewielkich po tak zwanych key accounts)
• Kierowanie projektami związanymi z nowymi produktami
Osiągnięcia:
• Poprawa i stabilizacja marż w grupie dystrybutorów
• Bardzo pozytywny feedback od klientów
• Poprawa czasu dostaw
• Obsługa i pozyskiwanie klientów w całej Europie - technical sales
• Rozwój sieci dystrybutorów w Europie – edukacja, negocjacje cen i warunków sprzedaży
• Praca z OEM i AEM (od klientów niewielkich po tak zwanych key accounts)
• Kierowanie projektami związanymi z nowymi produktami
Osiągnięcia:
• Poprawa i stabilizacja marż w grupie dystrybutorów
• Bardzo pozytywny feedback od klientów
• Poprawa czasu dostaw
Account Manager
• Zdobywanie klientów zagranicznych i budowanie relacji z nimi jak również podtrzymywanie relacji z obecnymi klientami, szczególnie trudnymi, którzy wymagają dużo uwagi - technical sales
• Odpowiadanie na wszelkie zapytania i zażalenia klientów
• Stworzenie materiałów marketingowych w języku angielskim
• Wprowadzanie projektów mających na celu poprawę jakości produktów i standard obsługi klienta
Osiągnięcia:
• Zrealizowanie wszystkich zaległych zamówień powierzonych mi klientów (nawet 4-miesięczne opóźnienia)
• Usprawnienie komunikacji z klientami i skuteczne zarządzanie relacją nawet w sytuacjach ‘konfliktowych’
• Odpowiadanie na wszelkie zapytania i zażalenia klientów
• Stworzenie materiałów marketingowych w języku angielskim
• Wprowadzanie projektów mających na celu poprawę jakości produktów i standard obsługi klienta
Osiągnięcia:
• Zrealizowanie wszystkich zaległych zamówień powierzonych mi klientów (nawet 4-miesięczne opóźnienia)
• Usprawnienie komunikacji z klientami i skuteczne zarządzanie relacją nawet w sytuacjach ‘konfliktowych’
Recruiter UK&I
Zadania:
• Rekrutacja doświadczonych pracowników i absolwentów, wewnętrznie i zewnętrznie w Wielkiej Brytanii i Irlandii
• Wspieranie menagerów w procesach zatrudniania od otwierania stanowisk do ich zamykania łącznie z międzynarodowymi transferami
• Przeglądanie aplikacji, rozmowy przez telefon; tworzenie short list
• Nieustanna współpraca z zespołem rekruterów z Wielkiej Brytanii
• Prowadzenie dużych projektów rekrutacyjnych
• Wprowadzanie nowych pracowników do firmy
Osiągnięcia:
• Zatrudnianie wysokiej jakości pracowników i wysoce usatysfakcjonowani menagerowie
• Wybrana do programu rozwoju kluczowych dla organizacji talentów w 2009
• Kierowanie programem VoW (Voice of the Workforce) w 2009 od strony komunikacji i PR dla ponad 1500 pracowników
• Osiągnięcie statusu zaufanego doradcy dla managerów z całego świata
• Prowadzenie wielu projektów takich jak szkolenie zespołu wspierającego z Indii, organizacja i prowadzenie trzech kursów wymowy angielskiej oraz np. projektu charytatywnego dla wrocławskiego hospicjum
• Rekrutacja doświadczonych pracowników i absolwentów, wewnętrznie i zewnętrznie w Wielkiej Brytanii i Irlandii
• Wspieranie menagerów w procesach zatrudniania od otwierania stanowisk do ich zamykania łącznie z międzynarodowymi transferami
• Przeglądanie aplikacji, rozmowy przez telefon; tworzenie short list
• Nieustanna współpraca z zespołem rekruterów z Wielkiej Brytanii
• Prowadzenie dużych projektów rekrutacyjnych
• Wprowadzanie nowych pracowników do firmy
Osiągnięcia:
• Zatrudnianie wysokiej jakości pracowników i wysoce usatysfakcjonowani menagerowie
• Wybrana do programu rozwoju kluczowych dla organizacji talentów w 2009
• Kierowanie programem VoW (Voice of the Workforce) w 2009 od strony komunikacji i PR dla ponad 1500 pracowników
• Osiągnięcie statusu zaufanego doradcy dla managerów z całego świata
• Prowadzenie wielu projektów takich jak szkolenie zespołu wspierającego z Indii, organizacja i prowadzenie trzech kursów wymowy angielskiej oraz np. projektu charytatywnego dla wrocławskiego hospicjum
Lektor, tłumacz ustny i pisemny
ETO School of English, Oława i Olymp English Institute, Wrocław
Zadania:
• Nauczanie angielskiego (głównie business English dla minimum poziomu upper-intermediate)
• Tłumaczenia ustne i pisemne, polsko-angielskie i angielsko-polskie
Osiągnięcia:
• Szybkie zdobycie zaufania i symaptii studentów
• Nauczanie angielskiego (głównie business English dla minimum poziomu upper-intermediate)
• Tłumaczenia ustne i pisemne, polsko-angielskie i angielsko-polskie
Osiągnięcia:
• Szybkie zdobycie zaufania i symaptii studentów
Koordynator Zakupów - Europa (układy wydechowe)
WSY Sales Ltd. Warrington, Wielka Brytania
Zadania:
• Budowanie pozytywnych i trwałych relacji z dostawcami z Europy
• Negocjacja cen oraz warunków dostaw
• Kontrola procesów reklamacji
• Tłumaczenia ustne i pisemne
Osiągnięcia:
• Początkowy poziom 3 zamówień rocznie, zwiększony do regularnych comiesięcznych zamówień
• Budowanie pozytywnych i trwałych relacji z dostawcami z Europy
• Negocjacja cen oraz warunków dostaw
• Kontrola procesów reklamacji
• Tłumaczenia ustne i pisemne
Osiągnięcia:
• Początkowy poziom 3 zamówień rocznie, zwiększony do regularnych comiesięcznych zamówień
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Motoryzacja/Transport
Sprzedaż
Motoryzacja/Transport
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni