Agata Syska

Recepcjonistka w Courtyard by Marriott Szczecin City
Szczecin, zachodniopomorskie

Umiejętności

Prawo jazdy Front Office Internet Intranet Microsoft Office Zarządzanie biurem Public Relations System Windows Prawo jazdy kat B Dm Plaza Język angielski na poziomie dobrym Język niemiecki na poziomie podstawowym ProDentis umiejętności komunikacyjne na wysokim poziomie Obsługa programu Ewa- fakturowanie i magazyn

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Recepcjonistka
Courtyard by Marriott Szczecin City
Obsługa Gościa w zakresie działań recepcji, z zachowaniem najwyższych standardów związanych z hotelarstwem oraz sytuacją pandemiczną wynikającą z zaistnienia Sars- cov- 9.
Logo
Recepcjonistka w hotelu Willa Flora
Hospes Sp. z o. o.
Profesjonalna obsługa Gościa, Opieka nad sprawnym przepływem dokumentów, Organizacja pracy recepcji hotelu, Koordynacja pracy poszczególnych działów w hotelu, Planowanie i obsługa systemu rezerwacji KW Hotel; Fakturowanie; Zamówienia; Obsługa i koordynacja śniadań; Obsługa i koordynacja działu Housekeeping;
Logo
Recepcjonistka
Park Hotel Sp. z o. o.
Profesjonalna obsługa klienta, Koordynacja działań marketingowych hotelu pod nadzorem kierownictwa, Opieka nad sprawnym przepływem dokumentów, Organizacja pracy recepcji hotelu, Koordynacja pracy poszczególnych działów w hotelu, Planowanie i obsługa systemu rezerwacji;
Logo
Trener zawodu
Top- Projekt Krzysztof Derbiszewski
Praktyczne szkolenie uczniów Technikum Hotelarskiego w zakresie pracy w Recepcji Hotelowej (Projekt pod nazwą: „PWP Uczę się w praktyce” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX – Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 – Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego)
Logo
Recepcjoonistka
Stomatologia na Podzamczu
Rejestrowanie Pacjentów, operacje kasowe, nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów, wsparcie dla pozostałych pracowników, zaopatrzenie, nadzór nad zamówieniami przychodzącymi, profesjonalna obsługa pacjentów w zakresie recepcji;
Logo
Recepcjonistka
Park Hotel Szczecin
Profesjonalna obsługa klienta, Koordynacja działań marketingowych hotelu pod nadzorem kierownictwa, Opieka nad sprawnym przepływem dokumentów, Organizacja pracy recepcji hotelu, Koordynacja pracy poszczególnych działów w hotelu, Planowanie i obsługa systemu rezerwacji;

Edukacja

Logo
Public Relations w Biznesie, studia podyplomowe
Uniwersytet Szczeciński
Logo
Ochrona środowiska, magisterskie
Akademia Rolnicza w Szczecinie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie

Zainteresowania

Komunikacja interpersonalna, coaching, psychologia,