Agata Socha
pycholog, doradca zawodowy, coach, psycholog transportu, terapia uzależnień, trener
Lublin,
lubelskie
Doświadczenie zawodowe
doradca zawodowy/coach
Fundacja Fundusz Inicjatyw
Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć indywidualnych z uczestniczkami projektu ,,PWP rynek pracy dla mam” z zakresu doradztwa zawodoweho (ipd) oraz coachingu psychologicznego Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, na podstawie umowy podpisanej z Województwem Lubelskim - Wojewódzkim Urzędem Pracy w Lublinie
psycholog/trener
Przygotowanie i przeprowadzenie 48h warsztatów z zakresu treningu interpersonalnego dla mikroprzedsiębiorców w ramach szkolenia Certyfikowane kadry lubelskiego sektora IT w ramach Projektu ,,Wykwalifikowani przedsiębiorcy szansą dla regionu” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Zakres tematyczny:
Komunikacja w biznesie
Myślenie twórcze- techniki pobudzania, wykorzystanie w praktyce
Twórcze metody podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów
Budowanie wizerunku firmy, czynniki tworzące wizerunek firmy na rynku-metody promowania i utrwalania
Radzenie sobie z trudnym klientem-strategie obsługi
Zakres tematyczny:
Komunikacja w biznesie
Myślenie twórcze- techniki pobudzania, wykorzystanie w praktyce
Twórcze metody podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów
Budowanie wizerunku firmy, czynniki tworzące wizerunek firmy na rynku-metody promowania i utrwalania
Radzenie sobie z trudnym klientem-strategie obsługi
trener, doradca zawodowy, psycholog, coach
CPP Agata Socha
Przeprowadzenie zajęć w zakresie :
- Indywidualne poradnictwo zawodowe IPD
- Grupowe poradnictwo zawodowe
- Trening Umiejętności i kompetencji społecznych
- Coaching
- Szkolenia- Pracownik obsługi biura
- Szkolenie dotyczace stresu - urzędnicy
-Szkolenia Opiekun osób starszych
-Szkolenia dotyczace komunikacji- pracownicy służby zdrowia
- Indywidualne poradnictwo psychologiczne
- Indywidualna terapia psychologiczna
- Opracowywanie Indywidualnych Ścieżek Rozwoju i diagnoza psychologiczna
- Warsztaty kompetencji miękkich dla uczniów szkół
-Mentoring
Odbiorcy: osoby z niepełnosprawnosciami, osoby bierne zawodowo, osoby bezrobotne, młodzież, studenci, urzędnicy, służba zdrowia
FIRMY: Wyższa szkoła ekonomii i administracji, SGP, Melting Pot, Consilio Bono, OIC, Psychosfera, Centrum Szkoleń i Innowacji, Euro- Forum, Gamma, Business City, Fundacja Fundusz Inicjatyw, Mazowiecka Izba Rzemiosła i Przedsiębiorczosci , Consultor, Veritas, Fundacja Inicjatyw Menedzerskich i inne
- Indywidualne poradnictwo zawodowe IPD
- Grupowe poradnictwo zawodowe
- Trening Umiejętności i kompetencji społecznych
- Coaching
- Szkolenia- Pracownik obsługi biura
- Szkolenie dotyczace stresu - urzędnicy
-Szkolenia Opiekun osób starszych
-Szkolenia dotyczace komunikacji- pracownicy służby zdrowia
- Indywidualne poradnictwo psychologiczne
- Indywidualna terapia psychologiczna
- Opracowywanie Indywidualnych Ścieżek Rozwoju i diagnoza psychologiczna
- Warsztaty kompetencji miękkich dla uczniów szkół
-Mentoring
Odbiorcy: osoby z niepełnosprawnosciami, osoby bierne zawodowo, osoby bezrobotne, młodzież, studenci, urzędnicy, służba zdrowia
FIRMY: Wyższa szkoła ekonomii i administracji, SGP, Melting Pot, Consilio Bono, OIC, Psychosfera, Centrum Szkoleń i Innowacji, Euro- Forum, Gamma, Business City, Fundacja Fundusz Inicjatyw, Mazowiecka Izba Rzemiosła i Przedsiębiorczosci , Consultor, Veritas, Fundacja Inicjatyw Menedzerskich i inne
trener, psycholog, doradca zawodowy
Business City
Przeprowadzenie szkoleń:
Sprzedaż z obsługą klienta -90h
pracownik biurowy z elementami sprzedaży - 480h
pracownik biurowy z elementami marketingu-360h
przedstawiciel handlowy-360h
opiekun osób starszych - 450h
asystent osoby niepełnosprawnej - 240h
pracownik kancelaryjny-120h
coaching psychologiczny - 300h
doradztwo zawodowe indywidualne około 600h
W ramach rożnych projektów UE skierowanych dla osób pozostających bez zatrudnienia, z niepełnosprawnosciami, zagrożonych wykluczeniem społecznym, biernych zawodowo
Sprzedaż z obsługą klienta -90h
pracownik biurowy z elementami sprzedaży - 480h
pracownik biurowy z elementami marketingu-360h
przedstawiciel handlowy-360h
opiekun osób starszych - 450h
asystent osoby niepełnosprawnej - 240h
pracownik kancelaryjny-120h
coaching psychologiczny - 300h
doradztwo zawodowe indywidualne około 600h
W ramach rożnych projektów UE skierowanych dla osób pozostających bez zatrudnienia, z niepełnosprawnosciami, zagrożonych wykluczeniem społecznym, biernych zawodowo
psycholog/trener
Jak zapanować nad własnym życiem - 16h Przeprowadzenie warsztatów, których celem było nabycie przez uczestników wiedzy i umiejętności praktycznych w zakresie: analizy upływającego czasu, nawyków, organizacji czasu, planowania dnia, diagnozy indywidualnych przeszkód w efektywnej organizacji pracy własnej, metod zarządzania czasem, samodyscypliny.
Psycholog/Trener
Przeprowadzenie warsztatów(16H) ,,Jak zapanować nad własnym życiem" których celem było nabycie przez uczestników wiedzy i umiejętności praktycznych w zakresie: analizy upływającego czasu, nawyków, organizacji czasu, planowania dnia, diagnozy indywidualnych przeszkód w efektywnej organizacji pracy własnej, metod zarządzania czasem, samodyscypliny.
PSYCHOLOG/TRENER
Przeprowadzenie warsztatów(16h) ,,ZEBY MI SIE TAK CHCIAŁO JAK MI SIE NIE CHCE " których celem jest nabycie przez uczestników wiedzy i umiejętności praktycznych w zakresie:
Automotywacja, motywacja, wpływ otoczenia- de motywatory, jak wyznaczać i osiągnąć cele, techniki motywacyjne, motywacja przez inspiracje
Automotywacja, motywacja, wpływ otoczenia- de motywatory, jak wyznaczać i osiągnąć cele, techniki motywacyjne, motywacja przez inspiracje
psycholog/trener
Żeby mi sie chciało tak jak mi się nie chce 16h Przeprowadzenie warsztatów, których celem jest nabycie przez uczestników wiedzy i umiejętności praktycznych w zakresie:
Automotywacja, motywacja, wpływ otoczenia- de motywatory, jak wyznaczać i osiągnąć cele, techniki motywacyjne, motywacja przez inspiracje
Automotywacja, motywacja, wpływ otoczenia- de motywatory, jak wyznaczać i osiągnąć cele, techniki motywacyjne, motywacja przez inspiracje
psycholog/ trener
Przeprowadzenie 32h dydaktycznych dla pracowników DPS (psycholodzy, terapeuci, opiekunowie)
zajęć z zakresu „Komunikacja interpersonalna w relacji pracownik – mieszkaniec domu pomocy społecznej
1) Wprowadzenie do procesu komunikacji interpersonalnej.
2) Zasady skutecznej komunikacji interpersonalnej z osobą z demencją, w tym chorobą alzheimera.
3) Przebieg procesu komunikowania się z osobą z demencją, w tym chorobą alzheimera.
4) Proces komunikacji z rodziną mieszkańca DPS.
5) Znaczenie komunikacji werbalnej i niewerbalnej.
6) Rozmowa wspierająca.
7) Przekazywanie wiadomości negatywnych np. śmierć, choroba, inne zdarzenia losowe.
8) Studium przypadku – warsztaty i ćwiczenia praktyczne.
zajęć z zakresu „Komunikacja interpersonalna w relacji pracownik – mieszkaniec domu pomocy społecznej
1) Wprowadzenie do procesu komunikacji interpersonalnej.
2) Zasady skutecznej komunikacji interpersonalnej z osobą z demencją, w tym chorobą alzheimera.
3) Przebieg procesu komunikowania się z osobą z demencją, w tym chorobą alzheimera.
4) Proces komunikacji z rodziną mieszkańca DPS.
5) Znaczenie komunikacji werbalnej i niewerbalnej.
6) Rozmowa wspierająca.
7) Przekazywanie wiadomości negatywnych np. śmierć, choroba, inne zdarzenia losowe.
8) Studium przypadku – warsztaty i ćwiczenia praktyczne.
psycholog/trener
Przeprowadzenie warsztatów, (16H) TRENING UMIEJĘTNOŚCI WYCHOWAWCZYCH których celem jest nabycie przez uczestników wiedzy i umiejętności praktycznych w zakresie:
Bariery komunikacyjne, kompetencje rodzicielskie, motywowanie pozytywne, stawianie granic, skuteczne wydawanie poleceń, umiejętność pozytywnej uwagi i ignorowania, akceptacja dziecka, kary i nagrody w wychowaniu, potrzeby psychiczne dziecka
Bariery komunikacyjne, kompetencje rodzicielskie, motywowanie pozytywne, stawianie granic, skuteczne wydawanie poleceń, umiejętność pozytywnej uwagi i ignorowania, akceptacja dziecka, kary i nagrody w wychowaniu, potrzeby psychiczne dziecka
psycholog/trener
Trening umiejętności wychowawczych (16h)
Przeprowadzenie warsztatów, których celem jest nabycie przez uczestników wiedzy i umiejętności praktycznych w zakresie:
Bariery komunikacyjne, kompetencje rodzicielskie, motywowanie pozytywne, stawianie granic, skuteczne wydawanie poleceń, umiejętność pozytywnej uwagi i ignorowania, akceptacja dziecka, kary i nagrody w wychowaniu, potrzeby psychiczne dziecka
Przeprowadzenie warsztatów, których celem jest nabycie przez uczestników wiedzy i umiejętności praktycznych w zakresie:
Bariery komunikacyjne, kompetencje rodzicielskie, motywowanie pozytywne, stawianie granic, skuteczne wydawanie poleceń, umiejętność pozytywnej uwagi i ignorowania, akceptacja dziecka, kary i nagrody w wychowaniu, potrzeby psychiczne dziecka
Trener
Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia ,,TELEMARKETER” 120h dla osób niepełnosprawnych ”w ramach projektu „Czas na staż” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu VII. „Promocja integracji społecznej” Działania 7.4. Niepełnosprawni na rynku pracy, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Odbiorcami szkolenia były osoby niepełnosprawne.
trener/psycholog
Enere
Przeprowadzenie grupowych zajęć dla nauczycieli w wymiarze 12h dydaktycznych nt.
,,Aktywizacja rodziców warunkiem myślenia twórczego u dzieci”
,,Aktywne metody nauczania. Style uczenia się a rozwój twórczego myślenia” w ramach Projektu „System doskonalenia nauczycieli w powiecie białobrzeskim” jest finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół
,,Aktywizacja rodziców warunkiem myślenia twórczego u dzieci”
,,Aktywne metody nauczania. Style uczenia się a rozwój twórczego myślenia” w ramach Projektu „System doskonalenia nauczycieli w powiecie białobrzeskim” jest finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół
trener
Enere
Przeprowadzenie grupowych zajęć dla nauczycieli w wymiarze 12h dydaktycznych nt.
,,Aktywizacja rodziców warunkiem myślenia twórczego u dzieci”
,,Aktywne metody nauczania. Style uczenia się a rozwój twórczego myślenia” w ramach Projektu „System doskonalenia nauczycieli w powiecie białobrzeskim” jest finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół
,,Aktywizacja rodziców warunkiem myślenia twórczego u dzieci”
,,Aktywne metody nauczania. Style uczenia się a rozwój twórczego myślenia” w ramach Projektu „System doskonalenia nauczycieli w powiecie białobrzeskim” jest finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół
psycholog/trener
Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia ,,TELEMARKETER” dla osób niepełnosprawnych 120h ”w ramach projektu „Czas na staż” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu VII. „Promocja integracji społecznej” Działania 7.4. Niepełnosprawni na rynku pracy, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Odbiorcami szkolenia były osoby niepełnosprawne.
psycholog/trener/doradca zawodowy
Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. J.Korczaka w Lublinie
Przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów grupowych dla bezrobotnych kobiet - ,,Trening Społeczny i zawodowy '' 30h w ramach projektu z komponentem ponadnarodowym pt. „Nowa Szansa” nr POKL.07.02.01-06-020/13-01 w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. Projekt realizowany jest we współpracy z Formenergy – włoską instytucją zajmującą się coachingiem.
Zakres tematyczny:
Integracja grupy warsztatowej, określenie własnych granic psychologicznych, doświadczanie i nazywanie emocji w relacjach z innymi ludźmi, określanie źródeł emocji pozytywnych i negatywnych, budowanie poczucia własnej wartości i pewności siebie.
Samoanaliza – ćwiczenia ogniskujące uwagę na własnych zasobach i potencjale osobistym Analiza dotychczasowych działań, pomoc w określaniu potencjału osobistego
Trening autoprezentacji i asertywności, podstawowe umiejętności asertywne: asertywna komunikacja, asertywne przyjmowanie ocen, asertywne reagowanie na atak i krytykę, wyrażanie uczuć pozytywnych i negatywnych, wyrażanie własnych opinii i przekonań
Zarządzanie przyszłością- perspektywy własnego rozwoju osobistego i zawodowego. Tworzenie dokumentów aplikacyjnych (cv,list motywacyjny
Podstawowe techniki analizy własnego stylu i zarządzania czasem wyznaczanie celów i priorytetów, tworzenie indywidualnego systemu planowania i zarządzania czasem, metody i narzędzia pozwalające organizować własny czas, identyfikacja złodziei czasu
Zakres tematyczny:
Integracja grupy warsztatowej, określenie własnych granic psychologicznych, doświadczanie i nazywanie emocji w relacjach z innymi ludźmi, określanie źródeł emocji pozytywnych i negatywnych, budowanie poczucia własnej wartości i pewności siebie.
Samoanaliza – ćwiczenia ogniskujące uwagę na własnych zasobach i potencjale osobistym Analiza dotychczasowych działań, pomoc w określaniu potencjału osobistego
Trening autoprezentacji i asertywności, podstawowe umiejętności asertywne: asertywna komunikacja, asertywne przyjmowanie ocen, asertywne reagowanie na atak i krytykę, wyrażanie uczuć pozytywnych i negatywnych, wyrażanie własnych opinii i przekonań
Zarządzanie przyszłością- perspektywy własnego rozwoju osobistego i zawodowego. Tworzenie dokumentów aplikacyjnych (cv,list motywacyjny
Podstawowe techniki analizy własnego stylu i zarządzania czasem wyznaczanie celów i priorytetów, tworzenie indywidualnego systemu planowania i zarządzania czasem, metody i narzędzia pozwalające organizować własny czas, identyfikacja złodziei czasu
psycholog/trener
Przeprowadzenie szkolenia 36 h ,,Komunikacja interpersonalna” w ramach projektu ,,Czas na staż” dla osób niepełnosprawnych w ramach szkolenia ,,sprzedawca”
Zakres tematyczny obejmował następujące zagadnienia:
• Komunikacja jako proces. Model komunikowania się.
• Profesjonalna autoprezentacja warunkiem nawiązania efektywnej relacji z klientem.
• Świadome kreowanie wizerunku własnej osoby w kontaktach interpersonalnych.
• Techniki komunikacyjne niezbędne w pracy handlowca.
• Techniki aktywnego słuchania.
• Sztuka zadawania kluczowych pytań klientowi.
• Komunikacja werbalna i niewerbalna w komunikacji interpersonalnej.
• Techniki pracy z klientami oraz nawiązanie kontaktu z klientem.
• Analiza potrzeb klientów oraz typy psychologiczne klientów.
• Sposoby radzenia sobie z trudnym klientem.
• Rozpoznawanie strategii komunikacyjnej klienta - oficjalne i ukryte cele klientów.
• Dostosowanie do strategii komunikacyjnej klienta.
• Pozyskanie klienta do współdziałania.
Zakres tematyczny obejmował następujące zagadnienia:
• Komunikacja jako proces. Model komunikowania się.
• Profesjonalna autoprezentacja warunkiem nawiązania efektywnej relacji z klientem.
• Świadome kreowanie wizerunku własnej osoby w kontaktach interpersonalnych.
• Techniki komunikacyjne niezbędne w pracy handlowca.
• Techniki aktywnego słuchania.
• Sztuka zadawania kluczowych pytań klientowi.
• Komunikacja werbalna i niewerbalna w komunikacji interpersonalnej.
• Techniki pracy z klientami oraz nawiązanie kontaktu z klientem.
• Analiza potrzeb klientów oraz typy psychologiczne klientów.
• Sposoby radzenia sobie z trudnym klientem.
• Rozpoznawanie strategii komunikacyjnej klienta - oficjalne i ukryte cele klientów.
• Dostosowanie do strategii komunikacyjnej klienta.
• Pozyskanie klienta do współdziałania.
trener/psycholog
Przeprowadzenie szkolenia 36h ,,Komunikacja interpersonalna” w ramach projektu ,,Czas na staż” dla osób niepełnosprawnych w ramach szkolenia ,,sprzedawca”
Zakres tematyczny obejmował następujące zagadnienia:
• Komunikacja jako proces. Model komunikowania się.
• Profesjonalna autoprezentacja warunkiem nawiązania efektywnej relacji z klientem.
• Świadome kreowanie wizerunku własnej osoby w kontaktach interpersonalnych.
• Techniki komunikacyjne niezbędne w pracy handlowca.
• Techniki aktywnego słuchania.
• Sztuka zadawania kluczowych pytań klientowi.
• Komunikacja werbalna i niewerbalna w komunikacji interpersonalnej.
• Techniki pracy z klientami oraz nawiązanie kontaktu z klientem.
• Analiza potrzeb klientów oraz typy psychologiczne klientów.
• Sposoby radzenia sobie z trudnym klientem.
• Rozpoznawanie strategii komunikacyjnej klienta - oficjalne i ukryte cele klientów.
• Dostosowanie do strategii komunikacyjnej klienta.
• Pozyskanie klienta do współdziałania.
Zakres tematyczny obejmował następujące zagadnienia:
• Komunikacja jako proces. Model komunikowania się.
• Profesjonalna autoprezentacja warunkiem nawiązania efektywnej relacji z klientem.
• Świadome kreowanie wizerunku własnej osoby w kontaktach interpersonalnych.
• Techniki komunikacyjne niezbędne w pracy handlowca.
• Techniki aktywnego słuchania.
• Sztuka zadawania kluczowych pytań klientowi.
• Komunikacja werbalna i niewerbalna w komunikacji interpersonalnej.
• Techniki pracy z klientami oraz nawiązanie kontaktu z klientem.
• Analiza potrzeb klientów oraz typy psychologiczne klientów.
• Sposoby radzenia sobie z trudnym klientem.
• Rozpoznawanie strategii komunikacyjnej klienta - oficjalne i ukryte cele klientów.
• Dostosowanie do strategii komunikacyjnej klienta.
• Pozyskanie klienta do współdziałania.
trener/psycholog
PRACA Z UCZNIEM ZDOLNYM W PRZEDSZKOLU 45h Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć ,, Praca z uczniem zdolnym” w przedszkolu w ramach projektu „NOWA JAKOŚĆ EDUKACJI W POWIECIE ŚWIDNICKIM – realizacja kompleksowego wspomagania pracy szkół i przedszkoli”Projekt realizowany z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5
trener/psycholog
Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć ,, Praca z uczniem zdolnym” (60h) w ramach projektu „NOWA JAKOŚĆ EDUKACJI W POWIECIE ŚWIDNICKIM – realizacja kompleksowego wspomagania pracy szkół i przedszkoli”Projekt realizowany z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.
psycholog/trener
PARK
WARSZTATY AKTYWNEGO POSZUKIWANIA PRACY (30h)
ZAKRES TEMATYCZNY
• Poznanie praktycznych form poszukiwania zatrudnienia. Sposoby skutecznego poszukiwania pracy. Wykorzystywanie tradycyjnych i elektronicznych form poszukiwania pracy
• Udzielenie pomocy w doborze właściwego stanowiska pracy stosownie do posiadanych kwalifikacji i predyspozycji zawodowych. Poznanie siebie i swoich możliwości, cech osobowości, preferencji, predyspozycji i czynników trafnego wyboru zawodu
• Zapoznanie z zasadami autoprezentacji. Prezentacja własnej osoby. Budowanie własnego wizerunku – prezentacja i eksponowanie swoich mocnych stron, zasady kultury osobistej.
• Zdobycie umiejętności sporządzania dokumentów aplikacyjnych. Elementy i zasady opracowywania CV oraz listu motywacyjnego. Przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej. Najczęściej zadawane pytania przez pracodawców. Błędy popełniane na rozmowie kwalifikacyjnej.
ZAKRES TEMATYCZNY
• Poznanie praktycznych form poszukiwania zatrudnienia. Sposoby skutecznego poszukiwania pracy. Wykorzystywanie tradycyjnych i elektronicznych form poszukiwania pracy
• Udzielenie pomocy w doborze właściwego stanowiska pracy stosownie do posiadanych kwalifikacji i predyspozycji zawodowych. Poznanie siebie i swoich możliwości, cech osobowości, preferencji, predyspozycji i czynników trafnego wyboru zawodu
• Zapoznanie z zasadami autoprezentacji. Prezentacja własnej osoby. Budowanie własnego wizerunku – prezentacja i eksponowanie swoich mocnych stron, zasady kultury osobistej.
• Zdobycie umiejętności sporządzania dokumentów aplikacyjnych. Elementy i zasady opracowywania CV oraz listu motywacyjnego. Przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej. Najczęściej zadawane pytania przez pracodawców. Błędy popełniane na rozmowie kwalifikacyjnej.
Trener
Euro-Forum
Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć w ramach pt. „Forum Aktywizacji przeciw wykluczeniu społecznemu” realizowanym od dnia 01.05.2014 do dnia 30.06.2015 przez Euro-Forum Marek Gudków w ramach Priorytetu VII. Promocja integracji społecznej Działania 7.2 „Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej” Podziałanie 7.1.2 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym
PRACOWNIK KANCELARYJNY (48h)
Zakres tematyczny:
1. Proces komunikacji w firmie i jego znaczenie.
2. Zasady efektywnej komunikacji.
3. Komunikacja formalna i nieformalna w firmie.
4. Sprawna komunikacja z klientem.
5. Sprawna komunikacja ze współpracownikami i szefem.
6. Techniki wspierające proces komunikacji w zespole.
7. Zasady efektywnego zarządzania czasem.
8. Delegowanie zadań, style kierowania ludźmi.
9. Znaczenie sprawnej organizacji.
10. Zasady podziału pracy.
11. Określenie i weryfikacja celów działania.
12.Metody planowania i prowadzenia sekretariatu.
13. Wyznaczanie i kontrola standardów pracy
14. Savoir â vivre w usługach firmy.
15. Autoprezentacja â własny wizerunek, właściwe relacje interpersonalne.
16Kontakty z klientami firmy.
17. Kodeks etyki pracownika biurowego.
18. Równość szans kobiet i mężczyzn na rynku pracy
PRACOWNIK KANCELARYJNY (48h)
Zakres tematyczny:
1. Proces komunikacji w firmie i jego znaczenie.
2. Zasady efektywnej komunikacji.
3. Komunikacja formalna i nieformalna w firmie.
4. Sprawna komunikacja z klientem.
5. Sprawna komunikacja ze współpracownikami i szefem.
6. Techniki wspierające proces komunikacji w zespole.
7. Zasady efektywnego zarządzania czasem.
8. Delegowanie zadań, style kierowania ludźmi.
9. Znaczenie sprawnej organizacji.
10. Zasady podziału pracy.
11. Określenie i weryfikacja celów działania.
12.Metody planowania i prowadzenia sekretariatu.
13. Wyznaczanie i kontrola standardów pracy
14. Savoir â vivre w usługach firmy.
15. Autoprezentacja â własny wizerunek, właściwe relacje interpersonalne.
16Kontakty z klientami firmy.
17. Kodeks etyki pracownika biurowego.
18. Równość szans kobiet i mężczyzn na rynku pracy
psycholog
Fundacja Fundusz Inicjatyw
Przeprowadzenie doradztwa indywidualnego (90h) w ramach projektu ,,Integracja kluczem do sukcesu”
Zakres tematyczny:
• Zdefiniowanie przedmiotu wspólnej pracy (doradcy/psychologa i uczestnika/czki), zakresów tematycznych oraz celów krótkoterminowych.
• Problematyka poruszona podczas spotkań z zakresu poradnictwa psychologicznego jest dostosowana do potrzeb danego/ej uczestnika/czki, np. efektywność osobista, radzenie sobie ze stresem, organizacja czasu, komunikacja, asertywność, poruszanie się po rynku
pracy, etc.
• W zależności od potrzeb, doradca może również pomóc w trudnych sytuacjach życiowych czy trudnościach przystosowawczych poprzez identyfikację i odpowiednią diagnozę problemu oraz poszukiwanie sposobów jego rozwiązania.
• Doradca/psycholog ma także za zadanie wzmacniać motywację uczestników/czek w czasie trwania projektu i monitorować stopień osiągniętego postępu (spotkania będą organizowane w pierwszym i drugim miesiącu szkolenia)
. Podsumowanie i konkluzje z pierwszego spotkania w ramach
indywidualnego poradnictwa psychologicznego oraz zajęć
szkoleniowych, w których uczestnik/czka bierze udział.
• Problematyka poruszona podczas drugiego spotkania będzie
uzależniona od przebiegu pierwszego spotkania.
• Monitorowanie stopnia osiągniętego postępu (spotkania będą
organizowane w pierwszym i drugim m-cu szkolenia).
• Wzmacnianie motywacji uczestnika/czki i mentalne wsparcie mające
na celu zwiększenie wiary we własne możliwości i umiejętności, co
przyczyni się do zwiększenia szans na podjęcie zatrudnienia
Zakres tematyczny:
• Zdefiniowanie przedmiotu wspólnej pracy (doradcy/psychologa i uczestnika/czki), zakresów tematycznych oraz celów krótkoterminowych.
• Problematyka poruszona podczas spotkań z zakresu poradnictwa psychologicznego jest dostosowana do potrzeb danego/ej uczestnika/czki, np. efektywność osobista, radzenie sobie ze stresem, organizacja czasu, komunikacja, asertywność, poruszanie się po rynku
pracy, etc.
• W zależności od potrzeb, doradca może również pomóc w trudnych sytuacjach życiowych czy trudnościach przystosowawczych poprzez identyfikację i odpowiednią diagnozę problemu oraz poszukiwanie sposobów jego rozwiązania.
• Doradca/psycholog ma także za zadanie wzmacniać motywację uczestników/czek w czasie trwania projektu i monitorować stopień osiągniętego postępu (spotkania będą organizowane w pierwszym i drugim miesiącu szkolenia)
. Podsumowanie i konkluzje z pierwszego spotkania w ramach
indywidualnego poradnictwa psychologicznego oraz zajęć
szkoleniowych, w których uczestnik/czka bierze udział.
• Problematyka poruszona podczas drugiego spotkania będzie
uzależniona od przebiegu pierwszego spotkania.
• Monitorowanie stopnia osiągniętego postępu (spotkania będą
organizowane w pierwszym i drugim m-cu szkolenia).
• Wzmacnianie motywacji uczestnika/czki i mentalne wsparcie mające
na celu zwiększenie wiary we własne możliwości i umiejętności, co
przyczyni się do zwiększenia szans na podjęcie zatrudnienia
psycholog
MAVIS
Przygotowanie i przeprowadzenie 7h zegarowych indywidualnego wsparcia dla 7 podopiecznych GOPS w Urszulinie w ramach projektu ,,Aktywni na rynku pracy” Indywidualne wsparcie
• rozmowa wstępna
• wykonanie adekwatnego do sytuacji beneficjenta kwestionariusza
• omówienie sytuacji beneficjenta
• opinia
• rozmowa wstępna
• wykonanie adekwatnego do sytuacji beneficjenta kwestionariusza
• omówienie sytuacji beneficjenta
• opinia
psycholog /trener
Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. J. Koraczaka w Lublinie
Przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów grupowych dla bezrobotnych kobiet - ,,Trening radzenia sobie ze stresem'' (30h) w ramach projektu z komponentem ponadnarodowym pt. „Nowa Szansa” nr POKL.07.02.01-06-020/13-01 w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. Projekt realizowany jest we współpracy z Formenergy – włoską instytucją zajmującą się coachingiem.
psycholog/trener
Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć z zakresu psychologii sprzedaży w ramach projektu Pracownicy nasz skarb - rozwój kompetencji i umiejętności pracowników firm Daro, Lider i PSS Tomaszów Lubelski, POKL.08.01.01-06-565/12 Tempo Training&consulting dla pracowników firmy Lider (16h)
Zakres tematyczny :
1. Psychologia osiągnięć i
2. Psychologia w marketingu relacji: od badania do zarzadzania zachowaniami i lojalnością klientów
3. Cele i techniki sprzedaży
4. Osobiste uwarunkowania a sprzedaż – analiza SWOT, koło sukcesu
5. Kreowanie wizerunku i wywieranie wpływu na innych
6. Nawyki i przekonania a sprzedaż
7. Emocje w sprzedaży
8. Prokliencki model sprzedazy
9. Model FAB
Zakres tematyczny :
1. Psychologia osiągnięć i
2. Psychologia w marketingu relacji: od badania do zarzadzania zachowaniami i lojalnością klientów
3. Cele i techniki sprzedaży
4. Osobiste uwarunkowania a sprzedaż – analiza SWOT, koło sukcesu
5. Kreowanie wizerunku i wywieranie wpływu na innych
6. Nawyki i przekonania a sprzedaż
7. Emocje w sprzedaży
8. Prokliencki model sprzedazy
9. Model FAB
psycholog/coach/doradca zawodowy
Fundacja Fundusz Inicjatyw
Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć indywidualnych z uczestniczkami projektu ,,PWP rynek pracy dla mam” z zakresu doradztwa zawodowego ( tworzenie IPD)(75h ) oraz coachingu psychologicznego (160h) Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, na podstawie umowy podpisanej z Województwem Lubelskim - Wojewódzkim Urzędem Pracy w Lublinie
Doradztwo zawodowe
Tworzenie IPD
Tworzenie dokumentów aplikacyjnych
Coaching psychologiczny
Testy psychologiczne i opinie
- neo ffi
Test zdan niedokończonych
SEM
I inne
Doradztwo zawodowe
Tworzenie IPD
Tworzenie dokumentów aplikacyjnych
Coaching psychologiczny
Testy psychologiczne i opinie
- neo ffi
Test zdan niedokończonych
SEM
I inne
psycholog/Trener
Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć dla kobiet 50+ pracownic PSS z zakresu profilaktyki prozdrowotnej (16h) w ramach projektu ,, Lubelska trójka. Program zwiększenia konurencyjnosci 3 banków spółdzielczych‘’ współfinansowanego ze środków EFS:
Zakres tematyczny:
• Stres jako czynnik zaburzający równowagę psychofizyczną
• Charakterystyka procesu wypalenia zawodowego, jego charakterystyka i źródła
• Typologia zachowań związanych z pracą zawodową,- zewnętrzne otoczenie zawodowe,
•
• Rozwijanie w sobie indywidualnej odporności
• fizjologiczna odporność - dieta, wypoczynek, kondycja fizyczna,
• psychologiczna odporność - zbilansowany styl życia, atrybucja przyczynowo-skutkowa, asertywny styl bycia,
• społeczna odporność - wspierające relacje osobiste, zdolność współpracy w zespole
• Uzależnienia jak ich unikać
Zakres tematyczny:
• Stres jako czynnik zaburzający równowagę psychofizyczną
• Charakterystyka procesu wypalenia zawodowego, jego charakterystyka i źródła
• Typologia zachowań związanych z pracą zawodową,- zewnętrzne otoczenie zawodowe,
•
• Rozwijanie w sobie indywidualnej odporności
• fizjologiczna odporność - dieta, wypoczynek, kondycja fizyczna,
• psychologiczna odporność - zbilansowany styl życia, atrybucja przyczynowo-skutkowa, asertywny styl bycia,
• społeczna odporność - wspierające relacje osobiste, zdolność współpracy w zespole
• Uzależnienia jak ich unikać
trener/pycholog
Euro -Forum
Przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów grupowych z zakresu obsługi klienta w ramach projektu ,,Turystyczna Lubelszczyzna”
Wprowadzenie do obsługi klienta
• Proces obsługi klienta – mapowanie procesu (co oznacza "bycie dobrze obsłużonym").
• Standardy obsługi klienta w turystyce.
• Postawa i nastawienie pro-klienckie jako podstawa sukcesu w kontaktach z klientami.
• Podstawowe narzędzia obsługi Klienta
Efektywne prowadzenie rozmów – psychologia obsługi Klienta
• Psychologiczne mechanizmy i techniki wywierania wpływu.
• Czego potrzebuje i oczekuje od nas Klient – nasza rola w obsłudze Klienta.
• Każdy Klient jest inny – rodzaje Klientów i sposoby ich obsługi
Efektywne prowadzenie rozmów
• Aktywne słuchanie jako podstawa pozytywnej obsługi klienta (w tym sztuka zadawania pytań, parafraza, klaryfikacja, odzwierciedlenie, dostrojenie).
• Czynniki zakłócające słuchanie i rozumienie wypowiedzi– nadawanie i odbieranie informacji..
Etapy pro klienckiego modelu sprzedaży usługi
• Wzbudzanie zaufania
• Analiza potrzeb klienta
Wprowadzenie do obsługi klienta
• Proces obsługi klienta – mapowanie procesu (co oznacza "bycie dobrze obsłużonym").
• Standardy obsługi klienta w turystyce.
• Postawa i nastawienie pro-klienckie jako podstawa sukcesu w kontaktach z klientami.
• Podstawowe narzędzia obsługi Klienta
Efektywne prowadzenie rozmów – psychologia obsługi Klienta
• Psychologiczne mechanizmy i techniki wywierania wpływu.
• Czego potrzebuje i oczekuje od nas Klient – nasza rola w obsłudze Klienta.
• Każdy Klient jest inny – rodzaje Klientów i sposoby ich obsługi
Efektywne prowadzenie rozmów
• Aktywne słuchanie jako podstawa pozytywnej obsługi klienta (w tym sztuka zadawania pytań, parafraza, klaryfikacja, odzwierciedlenie, dostrojenie).
• Czynniki zakłócające słuchanie i rozumienie wypowiedzi– nadawanie i odbieranie informacji..
Etapy pro klienckiego modelu sprzedaży usługi
• Wzbudzanie zaufania
• Analiza potrzeb klienta
psycholog/trener
CSI
Przygotowanie i przeprowadzenie 188h warsztatów z zakresu ,,Rozwój osobisty” dla nauczycieli w ramach Projektu ,,Akademia Nowoczesnego Nauczyciela” IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Zakres tematyczny:
- wypalenie zawodowe i radzenie sobie ze stresem, komunikacja interpersonalna,trening asertywności, budowanie autorytetu nauczyciela poprzez kreowanie własnego wizerunku
Zakres tematyczny:
- wypalenie zawodowe i radzenie sobie ze stresem, komunikacja interpersonalna,trening asertywności, budowanie autorytetu nauczyciela poprzez kreowanie własnego wizerunku
PSYCHOLOG
Przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów z zakresu
,, Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjno-terapeutycznych wg ERK” w wymiarze 38 h
W ramach projektu „Nowe kompetencje dla nauczycieli”,
realizowanym od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r. przez SYNTEA SA w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
,, Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjno-terapeutycznych wg ERK” w wymiarze 38 h
W ramach projektu „Nowe kompetencje dla nauczycieli”,
realizowanym od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r. przez SYNTEA SA w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
psycholog/trener
MAVIS
Przygotowanie i przeprowadzenie 18h warsztatów ,,trening umiejętności i kompetencji społecznych, wsparcie grupowe w zakresie podniesienia kompetencji życiowych i umiejętności społeczno-zawodowych” dla podopiecznych MOPS Zółkiewka w Krasnymstawie w ramach projektu systemowego ,,Wiedza twoim sukcesem”
Zakres tematyczny:
Komunikacja werbalna i niewerbalna, asertywność, stres, zarządzanie sobą w czasie, wyznaczanie celów życiowych, autoprezentacja, budowane pozytywnego myślenia i samoakceptacji, podnoszenie samooceny, uświadomienie sobie własnych kompetencji zawodowych
Zakres tematyczny:
Komunikacja werbalna i niewerbalna, asertywność, stres, zarządzanie sobą w czasie, wyznaczanie celów życiowych, autoprezentacja, budowane pozytywnego myślenia i samoakceptacji, podnoszenie samooceny, uświadomienie sobie własnych kompetencji zawodowych
psycholog/trener
MAVIS
Przygotowanie i przeprowadzenie 17h warsztatów Trening umiejętności i kompetencji społecznych dla 8 podopiecznych OPS w Stężycy w ramach projektu systemowego ,,Szansa na usamodzielnienie”
Zakres tematyczny:
Motywowanie do osiągania sukcesów, asertywność, komunikacja interpersonalna, rozwiązywanie konfliktów, budowanie pozytywnego myślenia i samoakceptacji, obraz siebie a zachowanie się w różnych sytuacjach życiowych
skutki zbyt zaniżonej i zawyżonej oceny własnych możliwości
sposoby podnoszenia samoakceptacji i poczucia własnej wartości
uświadomienie znaczenia wiedzy i własnych kompetencji w dokonywaniu satysfakcjonujących wyborów
Zakres tematyczny:
Motywowanie do osiągania sukcesów, asertywność, komunikacja interpersonalna, rozwiązywanie konfliktów, budowanie pozytywnego myślenia i samoakceptacji, obraz siebie a zachowanie się w różnych sytuacjach życiowych
skutki zbyt zaniżonej i zawyżonej oceny własnych możliwości
sposoby podnoszenia samoakceptacji i poczucia własnej wartości
uświadomienie znaczenia wiedzy i własnych kompetencji w dokonywaniu satysfakcjonujących wyborów
coach
Asentia
Przygotowanie i przeprowadzenie 60 h zajęć coachingowych dla nauczycieli. w ramach projektu ,,Program doskonalenia zawodowego nauczycieli z województwa lubelskiego” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry oświaty
trener
Euro Forum
Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć dla nauczycieli
,,Narzędzia dostępne do diagnozy uzdolnień, zainteresowań, zdolności i talentów uczniów”- 32h
,,Zasady współpracy nauczyciela z rodzicami dziecka zdolnego”= 32h
,,Trening kreatywnosci"=16h
W ramach zajęć ,,Ocenianie Kształtujące” w ramach Projektu ,,KREATYWNA EDUKACJA”realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry oświaty . Czas trwania projektu od 01.10.2012do 30.09.2013.
,,Narzędzia dostępne do diagnozy uzdolnień, zainteresowań, zdolności i talentów uczniów”- 32h
,,Zasady współpracy nauczyciela z rodzicami dziecka zdolnego”= 32h
,,Trening kreatywnosci"=16h
W ramach zajęć ,,Ocenianie Kształtujące” w ramach Projektu ,,KREATYWNA EDUKACJA”realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry oświaty . Czas trwania projektu od 01.10.2012do 30.09.2013.
trener
Euro Forum
Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć ,,Metody aktywizacji uczniów wg. ich uzdolnień ‘’w wymiarze 80h/ grupę łacznie 320 h w ramach Projektu ,,KREATYWNA EDUKACJA”realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry oświaty . Czas trwania projektu od 01.10.2012do 30.09.2013.
Realizowane tematy min.:
- Metody aktywizujące procesy uczenia w szkole
- Motywowanie uczniów zdolnych do nauki
- Praca z uczniem zdolnym
- zasady oceniania ucznia zdolnego
- Rozpoznawanie przyczyn i źródeł mających wpływ na kształtowanie się trudności ucznia o specjalnych potrzebach edukacyjnych
- Trening kreatywności
-Narzędzia dostępnego diagnozowania uzdolnień, zainteresowań, zdolności i talentów
- zasady współpracy nauczyciela z rodzicami dziecka zdolnego
Realizowane tematy min.:
- Metody aktywizujące procesy uczenia w szkole
- Motywowanie uczniów zdolnych do nauki
- Praca z uczniem zdolnym
- zasady oceniania ucznia zdolnego
- Rozpoznawanie przyczyn i źródeł mających wpływ na kształtowanie się trudności ucznia o specjalnych potrzebach edukacyjnych
- Trening kreatywności
-Narzędzia dostępnego diagnozowania uzdolnień, zainteresowań, zdolności i talentów
- zasady współpracy nauczyciela z rodzicami dziecka zdolnego
psycholog
Poradnictwo indywidualne 60h w ramach projektu „S.O.S-Samodoskonalenie Określa Sens” współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Priorytet VII Promocja integracji społecznej 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym)
psycholog/trener
Fundacja Pomoc Potrzebującym
Przygotowanie i przeprowadzenie 30h zegarowych warsztatów ,,Warsztaty podnoszenia samooceny”
Zakres tematyczny:
- podnoszenie samooceny i poczucia własne wartości
- poznanie i określenie indywidualnych czynników motywacyjnych
- nabycie umiejętności nabywania celów i priorytetów
- identyfikacja mocnych stron
- rozwijanie zdolności radzenia sobie ze stresem
- podstawy savoir-vivre’u językowego
- poznanie technik relaksacyjnych
Zakres tematyczny:
- podnoszenie samooceny i poczucia własne wartości
- poznanie i określenie indywidualnych czynników motywacyjnych
- nabycie umiejętności nabywania celów i priorytetów
- identyfikacja mocnych stron
- rozwijanie zdolności radzenia sobie ze stresem
- podstawy savoir-vivre’u językowego
- poznanie technik relaksacyjnych
psycholog/trener
Fundacja Pomoc Potrzebującym
Przygotowanie i przeprowadzenie 30 godzin zegarowych warsztatów integracyjno-motywacyjnych dla podopiecznych MOPR w Lublinie
Zakres tematyczny:
- wzrost pewności siebie i poprawa samooceny,nabycie umiejętności reagowania na stres, sztuka savoir-vivre’u, pobudzenie motywacji do zmiany sytuacji życiowej
Zakres tematyczny:
- wzrost pewności siebie i poprawa samooceny,nabycie umiejętności reagowania na stres, sztuka savoir-vivre’u, pobudzenie motywacji do zmiany sytuacji życiowej
psycholog
Fundacja Pomoc Potrzebującym
Przygotowanie i przeprowadzeni 48 h zegarowych Terapii Grupowej dla podopiecznych MOPR w Lublinie
Zakres tematyczny:
- zasady savoir-vivre’u
- budowanie własnego wizerunku
- sposoby radzenia sobie z depresją
- problemy psychologiczne
- nauka prawidłowych zachowań
Zakres tematyczny:
- zasady savoir-vivre’u
- budowanie własnego wizerunku
- sposoby radzenia sobie z depresją
- problemy psychologiczne
- nauka prawidłowych zachowań
coach
Coaching indywidualny dla 2 osób w wymiarze 20h/os łącznie 40h
w ramach projektu „S.O.S-Samodoskonalenie Określa Sens” współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Priorytet VII Promocja integracji społecznej 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym
w ramach projektu „S.O.S-Samodoskonalenie Określa Sens” współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Priorytet VII Promocja integracji społecznej 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym
doradca zawodowy
Doradztwo zawodowe indywidualne dla 4 osób w wymiarze 5h na os/mc łącznie 120h w ramach projektu „S.O.S-Samodoskonalenie Określa Sens” współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Priorytet VII Promocja integracji społecznej 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym
psycholog
Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie
Rekrutacja osób badanych (100osób), przeprowadzenie indywidulnych badań kwestionariuszowych psychologicznych oraz wywiadu diagnostycznego w ramach projektu Osobowość silna immunologicznie. Operacjonalizacja i weryfikacja koncepcji H.M Drehera finansowanego w ramach projektu ,,Iuventus Plus” dr Konrada Janowskiego
trener
Euro-Forum
Przygotowanie i przeprowadzenie 100h dla nauczycieli ( metody aktywizacji, wypalenie zawodowe) zajęć w ramach projektu ,,Multimedialna Szkoła” realizowanego od dnia 01.01.2012 do dnia 30.12.2012 przez Euro-Forum Marek Gudków w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach , Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry oświaty Programu Operacyjnego Kapitał LUDZKI
trener
Euro-Forum
Przygotowanie i przeprowadzenie 24 godzin zajęć ,,Techniki uczenia się” dla 6 grup beneficjentów 45+ w ramach projektu ,,Kapitał Profesjonalnych Kwalifikacji” realizowanego od dnia 01.10.2010 do dnia 31.12.2011 przez Euro-Forum Marek Gudków w ramach Priorytetu VII Regionalne Kadry Gospodarki Działanie 8.1Rozwójpracowników i przedsiębiorstw w regionie Poddziałanie 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
trener
Euro-Forum
Przygotowani i przeprowadzenie 36 godzin zajęć prozdrowotnych dotyczących uzależnień dla 10 grup beneficjentów 45+ w ramach projektu ,,Kapitał Profesjonalnych Kwalifikacji” realizowanego od dnia 01.10.2010 do dnia 31.12.2011 przez Euro-Forum Marek Gudków w ramach Priorytetu VII Regionalne Kadry Gospodarki Działanie 8.1Rozwójpracowników i przedsiębiorstw w regionie Poddziałanie 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
doradca zawodowy
Warsztaty umiejętności i kompetencji niezbędnych na rynku pracy (36h)w ramach projektu „S.O.S-Samodoskonalenie Określa Sens” współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Priorytet VII Promocja integracji społecznej 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym
psycholog
Wsparcie psychologiczne – grupowe ( 36h) w ramach projektu „S.O.S-Samodoskonalenie Określa Sens” współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Priorytet VII Promocja integracji społecznej 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym)
psycholog
Euro Forum
Przygotowanie i przeprowadzenie 65h zajęć dydaktycznych nt,,Technik uczenia się i technik pamięciowych” dla ucznów liceum ogólnokształcących w ramach projektu ,,Nowoczesna Edukacja Dla Wszystkich” realizowanego przez Powiat Lubartowski współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
doradca zawodowy
Euro-Forum
Przygotowanie i przeprowadzenie 400 godzin indywidualnego doradztwa zawodowego beneficjentów w ramach projektu ,,P@norama możliwości” Priorytetu VIII - Regionalne Kadry Gospodarki, Działanie 8.1.- „Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie”, Podziałanie 8.1.2 – „Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie” Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 (POKL).
Szkolenia
Kadry i płace z obsługą komputera
Księgowość z obsługą komputera
Sekretarka-asystentka menagera z obsługą komputera edycja
Pracownik biurowy z obsługą komputera
Pozyskiwanie funduszy unijnych
Szkolenia
Kadry i płace z obsługą komputera
Księgowość z obsługą komputera
Sekretarka-asystentka menagera z obsługą komputera edycja
Pracownik biurowy z obsługą komputera
Pozyskiwanie funduszy unijnych
doradca zawodowy
Euro-Forum
Przygotowanie i przeprowadzenie 100 godzin doradztwa zawodowego w ramach rekrutacji beneficjentów w ramach projektu ,,P@norama możliwości” Priorytetu VIII - Regionalne Kadry Gospodarki, Działanie 8.1.- „Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie”, Podziałanie 8.1.2 – „Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie” Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 (POKL).
Szkolenia
Kadry i płace z obsługą komputera
Księgowość z obsługą komputera
Sekretarka-asystentka menagera z obsługą komputera
Pracownik biurowy z obsługą komputera
Pozyskiwanie funduszy unijnych
Szkolenia
Kadry i płace z obsługą komputera
Księgowość z obsługą komputera
Sekretarka-asystentka menagera z obsługą komputera
Pracownik biurowy z obsługą komputera
Pozyskiwanie funduszy unijnych
psycholog
Euro-Forum
Przygotowanie i przeprowadzenie 20 godzin grupowych zajęć z komunikacji interpersonalnej w ramach szkolenia ,,Sekretarka-asystentka menagera z obsługą komputera” dla beneficjentów ubezpieczonych w KRUS w ramach projektu,, P@norama Możliwości” w ramach Priorytetu VIII - Regionalne Kadry Gospodarki, Działanie 8.1.- „Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie”, Podziałanie 8.1.2 – „Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie” Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 (POKL).
psycholog
Euro-Forum
Przygotowanie i przeprowadzenie 20 godzin grupowych zajęć z komunikacji interpersonalnej w ramach szkolenia ,,Sekretarka-asystentka menagera z obsługą komputera” dla beneficjentów ubezpieczonych w KRUS w ramach projektu,, P@norama Możliwości” w ramach Priorytetu VIII - Regionalne Kadry Gospodarki, Działanie 8.1.- „Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie”, Podziałanie 8.1.2 – „Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie” Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 (POKL).
doradca zawodowy
Euro-Forum
Przygotowanie i przeprowadzenie 120 godzin grupowego doradztwa zawodowego w wymiarze 12h na grupę dla beneficjentów w ramach projektu ,,P@norama możliwości” Priorytetu VIII - Regionalne Kadry Gospodarki, Działanie 8.1.- „Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie”, Podziałanie 8.1.2 – „Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie” Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 (POKL).
Szkolenia
Kadry i płace z obsługą komputera
Księgowość z obsługą komputera
Sekretarka-asystentka menagera z obsługą komputera edycja
Pracownik biurowy z obsługą komputera
Pozyskiwanie funduszy unijnych
Szkolenia
Kadry i płace z obsługą komputera
Księgowość z obsługą komputera
Sekretarka-asystentka menagera z obsługą komputera edycja
Pracownik biurowy z obsługą komputera
Pozyskiwanie funduszy unijnych
coach
Euro-Forum
Przeprowadzenie 162 godziny coachingu personalnego dla beneficjentów 45+w ramach projektu ,,Kapitał Profesjonalnych Kwalifikacji” realizowanego od dnia 01.10.2010 do dnia 31.12.2011 przez Euro-Forum Marek Gudków w ramach Priorytetu VII Regionalne Kadry Gospodarki Działanie 8.1Rozwójpracowników i przedsiębiorstw w regionie Poddziałanie 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Doradca zawodowy
Euro-Forum
Przeprowadzenie 162 godziny doradztwa zawodowego indywidualnego dla beneficjentów 45+projektu ,,Kapitał Profesjonalnych Kwalifikacji” realizowanego od dnia 01.10.2010 do dnia 31.12.2011 przez Euro-Forum Marek Gudków w ramach Priorytetu VII Regionalne Kadry Gospodarki Działanie 8.1Rozwójpracowników i przedsiębiorstw w regionie Poddziałanie 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
doradca zawodowy
Euro-Forum
Przeprowadzenie 186 godziny doradztwa indywidualnego dla beneficjentów 45+ w ramach rekrutacji do projektu ,,Kapitał Profesjonalnych Kwalifikacji” realizowanego od dnia 01.10.2010 do dnia 31.12.2011 przez Euro-Forum Marek Gudków w ramach Priorytetu VII Regionalne Kadry Gospodarki Działanie 8.1Rozwójpracowników i przedsiębiorstw w regionie Poddziałanie 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
doradca zawodowy
Euro-Forum
Przeprowadzenie 186 godziny doradztwa indywidualnego dla beneficjentów 45+ w ramach rekrutacji do projektu ,,Kapitał Profesjonalnych Kwalifikacji” realizowanego od dnia 01.10.2010 do dnia 31.12.2011 przez Euro-Forum Marek Gudków w ramach Priorytetu VII Regionalne Kadry Gospodarki Działanie 8.1Rozwójpracowników i przedsiębiorstw w regionie Poddziałanie 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
trener wsparcia psychologicznego
Euro-Forum
Przygotowanie i przeprowadzenie 60 godzin Warsztatów psychologicznych w ramach Projektu ,,Psychologia turystyki” współfinansowanego przez Unie Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zakres tematyczny:
- trening autoprezentacji
- wywieranie wpływu
- komunikacja interpersonalna
Zakres tematyczny:
- trening autoprezentacji
- wywieranie wpływu
- komunikacja interpersonalna
psycholog/doradca zawodowy/szkoleniowiec
Centrum Psychoedukacji i Pomocy Psychologicznej
Przeprowadzanie szkoleń,
Diagnoza psychologiczna i neuropsychologiczna
Pomoc psychologiczna
Terapia zaburzeń rozwojowych
Praca z osobami niepełnosprawnymi ruchowo, sensorycznie i intelektualnie, osoby uzależnione od narkotyków lub alkoholu, dysfunkcjonalną młodzieżą, itp.
Praca z ludźmi po uszkodzeniach mózgu, chorymi na Alzheimera i osobami przewlekle chorymi
Prowadzenie szkoleń, konstruowanie i wprowadzanie programów prozdrowotnych
Metodologia i diagnoza kliniczna: wywiad kliniczny, obserwacja, studium przypadku, triada organiczna, próby neuropsychologiczne, testy i kwestionariusze
Diagnoza psychologiczna i neuropsychologiczna
Pomoc psychologiczna
Terapia zaburzeń rozwojowych
Praca z osobami niepełnosprawnymi ruchowo, sensorycznie i intelektualnie, osoby uzależnione od narkotyków lub alkoholu, dysfunkcjonalną młodzieżą, itp.
Praca z ludźmi po uszkodzeniach mózgu, chorymi na Alzheimera i osobami przewlekle chorymi
Prowadzenie szkoleń, konstruowanie i wprowadzanie programów prozdrowotnych
Metodologia i diagnoza kliniczna: wywiad kliniczny, obserwacja, studium przypadku, triada organiczna, próby neuropsychologiczne, testy i kwestionariusze
Szkolenia i kursy
Kurs Coachingu
Kurs Trenerski
Kurs Doradztwo Zawodowe
Innowacyjne Programy Integralne Wczesnej Interwencji Socjalnej Przeciwdziałające Wykluczeniu
Społecznemu Młodzieży w Województwie Lubelskim
Szkolenie w zakresie wsparcia psychologiczno-zawodowego
osób niepełnosprawnych
Szkolenie z zakresu: przemocy w rodzinie, interwencji kryzysowej, psychoterapii.
Seminarium,, Interwencja wobec osoby z ryzykiem samobójczym”
Szkolenie,, Niepłodność – problem bio-psycho-społeczny. Aspekty diagnostyczne i terapeutyczne”
Kurs,, Podstawowe metody badania neuropsychologicznego i rehabilitacji neuropsychologicznej”
Szkolenie,, ABC ADHD w PPP – diagnoza i psychoedukacja”
Szkolenie,, Techniki mediacyjne w praktyce psychologicznej”
24
Szkolenie,, Emisja i higiena głosu”
Szkolenie,, Diagnostyka i terapia zaburzeń depresyjnych”
Szkolenie ,,Diagnostyka i terapia zaburzeń lękowych”
Szkolenie ,,Diagnostyka i terapia zaburzeń odżywiania”
Kurs Trenerski
Kurs Doradztwo Zawodowe
Innowacyjne Programy Integralne Wczesnej Interwencji Socjalnej Przeciwdziałające Wykluczeniu
Społecznemu Młodzieży w Województwie Lubelskim
Szkolenie w zakresie wsparcia psychologiczno-zawodowego
osób niepełnosprawnych
Szkolenie z zakresu: przemocy w rodzinie, interwencji kryzysowej, psychoterapii.
Seminarium,, Interwencja wobec osoby z ryzykiem samobójczym”
Szkolenie,, Niepłodność – problem bio-psycho-społeczny. Aspekty diagnostyczne i terapeutyczne”
Kurs,, Podstawowe metody badania neuropsychologicznego i rehabilitacji neuropsychologicznej”
Szkolenie,, ABC ADHD w PPP – diagnoza i psychoedukacja”
Szkolenie,, Techniki mediacyjne w praktyce psychologicznej”
24
Szkolenie,, Emisja i higiena głosu”
Szkolenie,, Diagnostyka i terapia zaburzeń depresyjnych”
Szkolenie ,,Diagnostyka i terapia zaburzeń lękowych”
Szkolenie ,,Diagnostyka i terapia zaburzeń odżywiania”
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Inne
Grupy
Psychologia Sprzedaży
Grupa poświęcona praktykom, pragnącym dowiedzieć się więcej na temat sprzedaży.
Szkolenia Lublin
Informacje na temat szkoleń organizowanych w Lublinie i okolicach. Zapraszamy trenerów do prezentacji siebie.
Trenerzy Sprzedaży
Grupa skierowana do osób pracujących jako trenerzy, coachowie sprzedaży. Kompendium wiedzy, pomysłów i porad dla takich trenerów.
TRENERZY Szkoleń
Grupa dla Trenerów, Coachów i osób, które myślą o rozwoju swoim lub swojego zespołu. Grupa wymiany myśli i poszukiwania inspiracji w pracy trenerskiej