Agata Skwiot Banach

SALES MANAGER Business Development Bank Channel
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie klientami Księgowość bankowość Corporate Finance Ekonomika Finanse Rachunkowość finansowa Sprawozdawczość finansowa Usługi finansowe Transakcje finansowe Prognozowanie Zarządzanie Sprzedażą Plany sprzedażowe Prezentacje handlowe Proces sprzedaży Promocja Sprzedaży

Doświadczenie zawodowe

Elavon Financial Services Ltd.
Sales Manager Business Development Bank Channel
*Podpisywanie umów handlowych,
*Negocjacje warunków handlowych,
*Realizacja celów sprzedażowych na poziomie 40.000 euro
*Rozwijanie współpracy z Klientami na dodatkowe lokalizacje oraz poprzez cross selling i up selling produktowy;
*Współpraca z innymi działami Elavon oraz koordynowanie działań operacyjnych w celu zapewnienia szybkiej i efektywnej obsługi;
*Współpraca z oddziałami wielu banków w celu generowania poleceń bankowych,
*Koordynowanie, szkolenie i wspieranie działów sprzedaży, firm współpracujących z Elavon,
*Zapewnienie pozytywnego wizerunku firmy na zewnątrz organizacji,
Elavon Financial Services Ltd.
AREA SALES Representative Business Development Bank Channel
* opieka nad 40 oddziałami banków,
*szkolenia pracowników banków,
*negocjacje z istniejącymi klientami Elavon,
*podpisywanie nowych umów handlowych,
*realizacja wyznaczonych planów,
*realizacja projektów wewnątrz firmy,
*współpraca z zewnętrzymi kontrachentami,
*wyszukiwanie nowych, zewnętrznych kanałów sprzedaży,
Dbanie o pozytywny wizerunek ELAVON
Lyreco Polska S.A.
SENIOR SALES EXECUTIVE
Bieżąca współpraca z klientami o potencjale do 50 000 PLN
* Planowanie i raportowanie pracy w oparciu o zasady obowiązujące w Lyreco
* Ustalanie taktyki współpracy, rozwoju i poprawy parametrów biznesowych klientów
* Budowanie świadomości biznesowej klientów
*Jazdy asystowane z nowymi pracownikami
*Pomoc wdrożeniowa nowej osoby w zespole
* Regularne spotkania z decydentami/ koordynatorami/ osobami zamawiającymi
(dotyczy także grup zakupowych, jak i spółek zależnych i współpracujących)
* Rozumienie organizacji LYRECO i stosowanie się do Najlepszych Praktyk
* Raportowanie w cyklach ustalonych z Sales Managera
* Terminowe ustalenie zadań zleconych przez Sales Managera
* Zawieranie umów o współpracę na wyłączność.
Lyreco Polska S.A.
Field Sales Executive
* zarządzanie dostępną bazą klientów i rozszerzanie jej poprzez składanie Klientom wizyt w celu zapewnienia spójnego poziomu wydatków i utrzymania motywacji do zaopatrywania się w Lyreco
* tworzenie możliwości zwiększania sprzedaży produktów wśród Klientów
* codzienne pozyskiwanie nowych i odzyskiwanie utraconych Klientów poprzez składanie indywidualnych wizyt
* postępowanie w sposób, który pomaga firmie wypełniać jej misję, oraz wypełnianie codziennych obowiązków przy zachowaniu uczciwości i prawości
* zachowanie zgodności z polityką, procedurami i normami obowiązującymi w firmie oraz promowanie jakości
Logo
Przedstawiciel Medyczny
BAUERFEIND OrmedPlus
*prezentacje sprzętu rehabilitacyjnego Bauerfeind
*codzienne spotkania z lekarzami
*tworzenie bazy lekarzy ortopedów w Warszawie i okolicach
*tworzenie bazy placówek o profilu ortopedycznym w Warszawie i okolicach
*nawiązywanie współpracy w zakresie zaopatrywania w sprzęt ortopedyczny
*kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
Logo
Kierownik Ds Najmu/ Office Manager
Jerzy Pec REAL ESTATE
Bezpośrednia obsługa klientów
Telefoniczna obsługa klienta (prezentacja oferty, obsługa reklamacji, przyjmowanie
zamówień na usługi i ich aktywacja, udzielanie informacji w zakresie sprzedawanych, produktów i świadczonych usług, aktywna sprzedaż produktu)
Prowadzenie i aktualizacja baz danych
Opracowywanie dokumentacji
Przygotowywanie raportów dla potrzeb kierownictwa
Segregacja danych
Prowadzenie i uaktualnienie baz danych
Przygotowywanie i weryfikacja dokumentów
Obsługa urządzeń biurowych.
Zarządzanie biurem,
Zarządzanie 5 osobowym zespołem
Klinika MEDIQ
Specjalista ds współpracy z partnerami medycznymi/ Koordynator zespołu
*Utrzymywanie pozytywnych relacji z Partnerami Medycznymi
*Zarządzanie i koordynowanie rejestracją medyczną
*Rekrutacja nowych recepcjonistów
*Szkolenie i wprowadzenie nowych recepcjonistów
*Prezentacja, sprzedaż produktów / usług
*Wyszukiwanie nowych Parterów Medycznych
*Podpisywanie umów z Kontrahentami
*Podpisywanie umów z NFZ
*Udział w pracach Laboratorium Analitycznego
*Zarządzanie flotą samochodową
*Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
*Przygotowywanie raportów dla potrzeb Dyrektora
*Prowadzenie baz danych wśród Lekarzy Specjalistów
*Prowadzenie baz danych wśród Przychodni NZOZ.
*Wyjazdy służbowe/ zagraniczne, samodzielne.
*Współpraca z kontrahentami w zakresie badań laboratoryjnych.
*Dbanie o dobry wizerunek firmy.

Szkolenia i kursy

Podstawy sprzedaży 03-06.08.2010
Instytut Rozwoju Biznesu
Świadomość Biznesowa 25-26.05.2011
For Value
Zarządzanie zaangażowaniem 8-9.06.2011
Marschall
Negocjacje 21-22.07.2011
Marschall
Budowanie profesjonalnego wizerunku w biznesie 02.08.2012
Flying school for eagles
Work life Balance 12.2012
Flying school for eagles.
Profesjonalne prezentacje - Hancock Training

Edukacja

Logo
ADMINISTRACJA, licencjackie
UW
Logo
Zarządzanie i marketing, licencjackie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Sprzedaż - FMCG
Wyposażenie domu i biura

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
A PRACA
A PRACA
Forum dla osób poszukujących pracy.
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
Akademia Handlowca
Akademia Handlowca
Szkolenia: otwarte, zamknięte Konferencje: darmowe, płatne Doradztwo: indywidualne, grupowe Rozwój osobisty handlowca
Antymanipulacja
Antymanipulacja
Grupa dla osób, które pragną dowiedzieć się w jaki sposób bronić się przed manipulacją. Dla wszystkich tych, którzy postępują etycznie, którzy nie manipulują innymi oraz nie chcą aby nimi manipulowa
B2B POLSKA
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Bezpieczeństwo Ruchu Drogowego
Bezpieczeństwo Ruchu Drogowego
Czyli jak jeździć po Polsce i przeżyć...
Biznes XXI wieku.
Biznes XXI wieku.
Szukasz nowych pomysłów na życie, zarabianie pieniędzy i rozwój, chciałbyś nawiązać ciekawe kontakty i osiągnąć swoje cele - to jest to grupa dla Ciebie.
BIZNESMEN  Każdy może nim być
BIZNESMEN Każdy może nim być
Niezaleznie, po ktorej stronie przyslowiowej lady stoimy, kazdy z nas jest Klientem
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Dodatkowa praca
Dodatkowa praca
Masz pracę, ale chcesz dorobić? Dobrze trafiłeś! :o) Dodatkowa praca czeka na Ciebie.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?