Agata Pasicka

Pełana życia i energii optymistka. Kierownik / Trener / Coach
Lublin, lubelskie

Umiejętności

bankowość Coaching usprawnianie procesów Budowanie zepołu Przywództwo w zespole Szkolenie Zarządzanie zespołem motywowanie Call Centers

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Kierownik Zespołu
Żagiel S.A.- Santander
Zarządzaniem, motywowanie zespołu do rozwoju i efektywnej pracy
Opracowywanie, wdrażanie i realizacja strategii sprzedaży produktów i usług firmy
Dbanie o realizację wyznaczonych planów sprzedaży
Rekrutacja i wdrażanie nowych pracowników
Przygotowanie i prowadzenie szkoleń dla pracowników
Współpraca z partnerami zewnętrznymi
Koordynowanie obsługi back- office
Żagiel S.A.
Trener Wewnętrzny
Opracowywanie programów szkoleniowych poprzedzanych diagnozą potrzeb
Organizowanie i przeprowadzanie szkoleń oraz warsztatów
Przygotowywanie materiałów szkoleniowych
Opracowywanie i prowadzenie indywidualnych programów rozwoju z wykorzystaniem metod coachingu, feedbacku, mentoringu, treningu
Opracowywanie raportów po szkoleniowych dla Klientów
Tworzenie i wdrażanie nowych standardów
Żagiel S.A.
Trener Wewnętrzny
 rozpoznawanie i analiza potrzeb szkoleniowych
 opracowywanie programów i materiałów szkoleniowych
 organizowanie i przeprowadzanie warsztatów szkoleniowych
 opracowywanie i prowadzenie indywidualnych programów rozwoju z wykorzystaniem metod coachingu, feedbacku, mentoringu, treningu
 tworzenie raportów poszkoleniowych
 dbanie o przestrzeganie standardów jakości obsługi klienta
 przygotowanie i prowadzenie rozmów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne
Żagiel S.A.
Specjalista ds telefonicznej sprzedaży
Telefoniczna sprzedaż produktów finansowych
Realizacja wyznaczanych celów sprzedażowych
Pozyskiwanie i obsługa klientów detalicznych
Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami detalicznymi
Orange Polska S.A.
Referent ds negocjacji i sprzedaży telefonicznej
Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów biznesowych
Negocjacje, sprzedaż i zawieranie umów biznesowych
Kompleksowa obsługa i budowanie relacji z Klientami

Szkolenia i kursy

- "Telefoniczna obsługa trudnego klienta oraz sztuka sprzedaży produktów bankowych" Kredyt-Trade
- "Profesjonalna sprzedaż przez telefon" Kredyt-Trade
- "Train the trainers" Kontrakt- OSH
- "Efektywna sprzedaż" Fundacja Promocji Europejskiej
- "Profesjonalny handlowiec- Zaawansowane techniki sprzedaży i profesjonalna obsługa klienta"
- "Doskonalenie Kompetencji Menedżerskich" Invictus
- "Zarządzanie Projektami" Invictus
- "Trening Trenerów- Coaching Menedżerski" Invictus
- "Trening Trenerów- Narzędziownia Trenera" Invictus
- "Trening Trenerów- Teatr Improwizacji" Invictus

Edukacja

Logo
Zarządzanie ludźmi w firmie, studia podyplomowe
Lubleska Szkoła Biznesu
Logo
Wycena Nieruchomości, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie
Logo
Ochrona Środowiska, magisterskie
Katolicki Uniwersytet Lubelski

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Call Center
Zarządzanie Call Center
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój

Zainteresowania

Podróżowanie

Inne

Prawo jazdy kategorii B

Grupy

9 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
ABCszkolenia
ABCszkolenia
Grupa skupia wszystkich związanych z branżą szkoleniową oraz ich organizowaniem.
Akademia Coachów Wewnętrznych
Akademia Coachów Wewnętrznych
Akademia Coachów Wewnętrznych
Asesorzy
Asesorzy
Grupa zrzesza osoby zainteresowane tematyka oceny kompetencji przy zastosowaniu procedur Assessment / Development Centre
B2B POLSKA
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Baza ćwiczeń na warsztaty
Baza ćwiczeń na warsztaty
Baza ćwiczeń dla (psycho) Trenera
Baza książek dla Trenera na GoldenLine.pl
Baza książek dla Trenera na GoldenLine.pl
Baza książek i materiałów dla trenera na (na warsztaty) na GoldenLine.pl
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Career coaching
Career coaching
Coach, Coaching = dla osób, które prowadzą lub będą prowadziły coaching, coaching kariery, jak również dla wszystkich tych, którzy uważają, że coaching jest pomocnym narzędziem w odkrywaniu i planowan
coaching
coaching
Coaching to wyjątkowa i skuteczna forma pracy na różnych obszarów i osób które oczekują ,,czegoś" od zycia co pozwoli ,,złąpać wiatr w żagle" by móc dotrzeć tam gdzie czują się spełnieni i