Umiejętności
bankowość
Coaching
usprawnianie procesów
Budowanie zepołu
Przywództwo w zespole
Szkolenie
Zarządzanie zespołem
motywowanie
Call Centers
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Zespołu
Żagiel S.A.- Santander
Zarządzaniem, motywowanie zespołu do rozwoju i efektywnej pracy
Opracowywanie, wdrażanie i realizacja strategii sprzedaży produktów i usług firmy
Dbanie o realizację wyznaczonych planów sprzedaży
Rekrutacja i wdrażanie nowych pracowników
Przygotowanie i prowadzenie szkoleń dla pracowników
Współpraca z partnerami zewnętrznymi
Koordynowanie obsługi back- office
Opracowywanie, wdrażanie i realizacja strategii sprzedaży produktów i usług firmy
Dbanie o realizację wyznaczonych planów sprzedaży
Rekrutacja i wdrażanie nowych pracowników
Przygotowanie i prowadzenie szkoleń dla pracowników
Współpraca z partnerami zewnętrznymi
Koordynowanie obsługi back- office
Trener Wewnętrzny
Opracowywanie programów szkoleniowych poprzedzanych diagnozą potrzeb
Organizowanie i przeprowadzanie szkoleń oraz warsztatów
Przygotowywanie materiałów szkoleniowych
Opracowywanie i prowadzenie indywidualnych programów rozwoju z wykorzystaniem metod coachingu, feedbacku, mentoringu, treningu
Opracowywanie raportów po szkoleniowych dla Klientów
Tworzenie i wdrażanie nowych standardów
Organizowanie i przeprowadzanie szkoleń oraz warsztatów
Przygotowywanie materiałów szkoleniowych
Opracowywanie i prowadzenie indywidualnych programów rozwoju z wykorzystaniem metod coachingu, feedbacku, mentoringu, treningu
Opracowywanie raportów po szkoleniowych dla Klientów
Tworzenie i wdrażanie nowych standardów
Trener Wewnętrzny
rozpoznawanie i analiza potrzeb szkoleniowych
opracowywanie programów i materiałów szkoleniowych
organizowanie i przeprowadzanie warsztatów szkoleniowych
opracowywanie i prowadzenie indywidualnych programów rozwoju z wykorzystaniem metod coachingu, feedbacku, mentoringu, treningu
tworzenie raportów poszkoleniowych
dbanie o przestrzeganie standardów jakości obsługi klienta
przygotowanie i prowadzenie rozmów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne
opracowywanie programów i materiałów szkoleniowych
organizowanie i przeprowadzanie warsztatów szkoleniowych
opracowywanie i prowadzenie indywidualnych programów rozwoju z wykorzystaniem metod coachingu, feedbacku, mentoringu, treningu
tworzenie raportów poszkoleniowych
dbanie o przestrzeganie standardów jakości obsługi klienta
przygotowanie i prowadzenie rozmów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne
Szkolenia i kursy
- "Telefoniczna obsługa trudnego klienta oraz sztuka sprzedaży produktów bankowych" Kredyt-Trade
- "Profesjonalna sprzedaż przez telefon" Kredyt-Trade
- "Train the trainers" Kontrakt- OSH
- "Efektywna sprzedaż" Fundacja Promocji Europejskiej
- "Profesjonalny handlowiec- Zaawansowane techniki sprzedaży i profesjonalna obsługa klienta"
- "Doskonalenie Kompetencji Menedżerskich" Invictus
- "Zarządzanie Projektami" Invictus
- "Trening Trenerów- Coaching Menedżerski" Invictus
- "Trening Trenerów- Narzędziownia Trenera" Invictus
- "Trening Trenerów- Teatr Improwizacji" Invictus
- "Profesjonalna sprzedaż przez telefon" Kredyt-Trade
- "Train the trainers" Kontrakt- OSH
- "Efektywna sprzedaż" Fundacja Promocji Europejskiej
- "Profesjonalny handlowiec- Zaawansowane techniki sprzedaży i profesjonalna obsługa klienta"
- "Doskonalenie Kompetencji Menedżerskich" Invictus
- "Zarządzanie Projektami" Invictus
- "Trening Trenerów- Coaching Menedżerski" Invictus
- "Trening Trenerów- Narzędziownia Trenera" Invictus
- "Trening Trenerów- Teatr Improwizacji" Invictus
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Call Center
Zarządzanie Call Center
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Zainteresowania
Podróżowanie
Inne
Prawo jazdy kategorii B
Grupy
Asesorzy
Grupa zrzesza osoby zainteresowane tematyka oceny kompetencji przy zastosowaniu procedur Assessment / Development Centre
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Baza książek dla Trenera na GoldenLine.pl
Baza książek i materiałów dla trenera na (na warsztaty) na GoldenLine.pl
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Career coaching
Coach, Coaching = dla osób, które prowadzą lub będą prowadziły coaching, coaching kariery, jak również dla wszystkich tych, którzy uważają, że coaching jest pomocnym narzędziem w odkrywaniu i planowan
coaching
Coaching to wyjątkowa i skuteczna forma pracy na różnych obszarów i osób które oczekują ,,czegoś" od zycia co pozwoli ,,złąpać wiatr w żagle" by móc dotrzeć tam gdzie czują się spełnieni i