Agata Pałyska-Hanefioui
Wytrwala kierownik sprzedazy hotelu z ponad 10-cio letnim doswiadczeniem z udowodnionym rozwojem nowych Klientow, wprowadzaniem nowych strategii sprzedazowych, rozwojem zespolu sprzedazowego, osiaganiem planow finansowych. Skupiona na obsludze klienta i b
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
Hospitality Industry
Marketing bezpośredni
Aktywna sprzedaż i obsługa klienta
B2B Sales
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Cluster Sales Manager
Radisson Hotel Group
Budowanie zespółu sprzedaży w cluster dla Radisson Collection Warsaw and Radisson Blu Sobieski; wdrażanie systemów zarządzania portfelem klientów SAP Sales Cloud oraz EMMA - zunifikowany system zaprojektowany by zawierać elementy zarządzania przychodami, hotelem, analityką biznesową i więcej;
standardowe dzienne operacje w pracy kierownika sprzedaży hotelu; rozwijanie strategii sprzedaży na dwa hotele; ustanawianie celów sprzedażowych i ich realizacja; raportowanie; budżetowanie; budowanie relacji z klientami, zarządzanie portfelem; rozwój osobisty
standardowe dzienne operacje w pracy kierownika sprzedaży hotelu; rozwijanie strategii sprzedaży na dwa hotele; ustanawianie celów sprzedażowych i ich realizacja; raportowanie; budżetowanie; budowanie relacji z klientami, zarządzanie portfelem; rozwój osobisty
Sales Manager
Crowne Plaza Sohar
Podczas nieobecnosci dyrektora sprzedazy (od lipca 2018) bezposrednia wspolpraca z kierownikiem przychodow by wypracowac cele sprzedazowe dla pokoi, C&E oraz R&B poprzez prognozowanie i rozwoj rocznych planow dla poszczegolnych segmentow i kanlow sprzedazy; monitorowanie wynikow finansowych i ich spojnosci z dzialaniami zespolu sprzedazowego; prezentowania nowych idei by najefektywniej wykorzystac posiadane zasoby hotelowe.
• planowanie i egzekwowanie spotkan sprzedazowych w terenie i przez telefon; online
• zbieranie danych rynkowych na temat popytu i podazy na uslugi hotelarskie poprzez subsktypcje do kanalow informacyjnych, wykorzystywanie sieci kontaktow, sprawdzanie konkurencji
• Wspieranie marketingu w rozwoju i implementacji planu marketingowego wlaczajac kalendarz dla social mediow (paid media, influencers), e-mail marketing, WhatsApp brodcast etc.
• Rozwoj w roli lidera zespolu sprzedazowego poprzez kursy IHG - Leading Others – Great Teams oraz Harvard Manage Mentor
• planowanie i egzekwowanie spotkan sprzedazowych w terenie i przez telefon; online
• zbieranie danych rynkowych na temat popytu i podazy na uslugi hotelarskie poprzez subsktypcje do kanalow informacyjnych, wykorzystywanie sieci kontaktow, sprawdzanie konkurencji
• Wspieranie marketingu w rozwoju i implementacji planu marketingowego wlaczajac kalendarz dla social mediow (paid media, influencers), e-mail marketing, WhatsApp brodcast etc.
• Rozwoj w roli lidera zespolu sprzedazowego poprzez kursy IHG - Leading Others – Great Teams oraz Harvard Manage Mentor
Sales & Marketing Executive
Al Rasd Enterprises LLC (Butterfly Hotel Suites)
Jako jeden z kluczowych czlonkow zarzadu (raportujac bezposrednio do dyrektora i wlasciciela hotelu) wykonywanie wszelkich dzialan zwiazanych ze sprzedaza i marketingiem w celu osiagniecia zaplanowanych wynikow finansowych i aktywnosci marketingowych.
• Budowanie silnych relacji z Klientami poprzez zarzadzanie indywidualnymi kontami klientow
• Planowanie, rozwoj i wdrazanie dzialan marketingowych poprzez wizyty sprzedazowe, telemarketing, publikacje w mediach, strone internetowa, materialy drukowane, e-mail marketing oraz media spolecznosciowe
• Poglebianie wiedzy na temat rynku (GCC, Oman, Muscat, Sohar - badania rynku, konkurencji, kwestionariusze klientow)
• Rozwoj i utrzymywanie bazy danych
• Rozwoj marek "Butterfly" oraz "Africa"
• Uczestniczenie w spotkaniach wewnetrzych i prezentowanie raportow
• Budowanie silnych relacji z Klientami poprzez zarzadzanie indywidualnymi kontami klientow
• Planowanie, rozwoj i wdrazanie dzialan marketingowych poprzez wizyty sprzedazowe, telemarketing, publikacje w mediach, strone internetowa, materialy drukowane, e-mail marketing oraz media spolecznosciowe
• Poglebianie wiedzy na temat rynku (GCC, Oman, Muscat, Sohar - badania rynku, konkurencji, kwestionariusze klientow)
• Rozwoj i utrzymywanie bazy danych
• Rozwoj marek "Butterfly" oraz "Africa"
• Uczestniczenie w spotkaniach wewnetrzych i prezentowanie raportow
Kierownik działu ortodoncji
montywowanie, kontrolowanie, monitorowanie 10-osobowego zespołu handlowców, organizowanie targów, szkoleń, konferencji, zarządzanie magazynem, współpraca z kontrahentami zagranicznymi
Szkolenia i kursy
Harvard ManageMentor: Change Management; Coaching; Decision Making; Developing Employees; Innovation and Creativity; Strategic Thinking
IHG: Way of Sales, Advanced Digital Marketing; IHG Meeting Point; The Value of Loyalty and 100 more
Google: Digital Workshop - The Fundamentals of Digital Marketing
Cambridge: Certificate in Teaching English to Speakers of Other Languages
Kurs udzielania pierwszej pomocy przeprowadzony przez EDU-MED ważny do lutego 2011
Kurs "Profesjonalna Recepja" przeprowadzony przez HPR Group
IHG: Way of Sales, Advanced Digital Marketing; IHG Meeting Point; The Value of Loyalty and 100 more
Google: Digital Workshop - The Fundamentals of Digital Marketing
Cambridge: Certificate in Teaching English to Speakers of Other Languages
Kurs udzielania pierwszej pomocy przeprowadzony przez EDU-MED ważny do lutego 2011
Kurs "Profesjonalna Recepja" przeprowadzony przez HPR Group
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing bezpośredni
Sprzedaż
Turystyka/Hotelarstwo/Katering
Zainteresowania
* minimalizm
* podróże
* nauka języków obcych (niemiecki, rosyjski, hiszpański, arabski, francuski)
* książki
* psychologia społeczna
* socjologia
* podróże
* nauka języków obcych (niemiecki, rosyjski, hiszpański, arabski, francuski)
* książki
* psychologia społeczna
* socjologia
Inne
Prawo jazdy kat. B
Grupy
Anioły Pracy
Jesteśmy społecznością ludzi pomagających sobie nawzajem w znalezieniu pracy zgodnej z naszymi umiejętnościami, predyspozycjami (talentami) i indywidualnymi priorytetami.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
GL - Po godzinach
Pogawędki "na luzie". Zakątek dla tych, którzy chcą się uśmiechnąć lub odstresować.
Oman
Dla wszystkich, którzy chcą wymienić się informacjami i wrażeniami na temat tego pięknego i dla Polaków egzotycznego kraju
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.