Agata Mirończyk

Pełnomocnik Zarządu ds. Inwestycji Zewnętrznych / Manager
Polska, Cała Polska

Umiejętności

B2B Zarządzanie Marką Strategia biznesowa Negocjacje kontraktu Prognozowanie Negocjacje Rozwój produktu zakupy Restrukturyzacja Handel Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie kadrami Budowanie zespołu

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Grupa Polskie Składy Budowlane S.A.
Pełnomocnik Zarządu ds. Inwestycji Zewnętrznych
1.Kojarzenie Partnerów Handlowych „Grupy PSB” S.A. do obsługi inwestycji zewnętrznych.
2.Wstępna weryfikacja zapytań od inwestorów oraz ofert od dostawców.
3.Przygotowywanie ofert cenowych dla Inwestorów lub Akcjonariuszy w oparciu o oferty otrzymane od Dostawców.
4.Prowadzenie dokumentacji związanej z przepływem towarów na linii Centrala PSB – Akcjonariusz - Inwestor.
5.Kontrola, pod względem formalnym i rachunkowym, dokumentów sprzedaży/zakupu dotyczących dostaw materiałów na rzecz Inwestorów.
6.Sporządzanie analiz i zestawień dla Inwestorów wymienionych w umowach o współpracy.
7.Negocjacje cenowe na poszczególne projekty.
8.Pozyskiwanie i nawiązywanie nowych kontaktów w postaci firm wykonawczych, architektów i inwestorów dla rozwiązań materiałowych będących w posiadanej ofercie handlowej Akcjonariuszy
9.Określanie specyfikacji materiałowych z architektami w kosztorysach inwestorskich i projektach architektonicznych
Sopro Polska Sp. z o.o.
Key Account Manager Zarządzanie Klientem Biznesowym / Produkt Manager Marki Dixit/Doradzca Obiektowy
Bieżąca obsługa sieci sprzedaży PSB-doradztwo, prezentacje, negocjacje, sprzedaż produktu
Kreowanie strategii obsługi Klienta Kluczowego
Pozyskiwanie potencjalnych Klientów z Grupy PSB
Budowanie relacji oparte na wiedzy i eksperckim podejściu do potrzeb Klienta
Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu chemii budowlanej, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu
Przygotowywanie raportów cenowych, akcji promocyjnych, aktywna współpraca z Pionem Handlowym, Technicznym, Marketingowym
Prowadzenie szkoleń dla przedstawicieli handlowych Klientów
Manager Produktu Marka Dixit -zarządzanie Marką
 Rozwijanie i wdrażanie strategii produktu:
 Wprowadzanie nowych produktów oraz udoskonalanie i modyfikacja istniejących
 Pozycjonowanie
 Przygotowywanie i realizacja planów sprzedaży
 Kontrolowanie pozycji konkurentów na rynku oraz analizowanie ich produktów
 Tworzenie analiz finansowych dla produktu
Saint-Gobain Dystrybucja Budowlana Sp. z o.o.
Kierownik Oddziału
Osiąganie wyznaczonych poziomów sprzedaży – obrót, marża, koszty, wynik
Dostosowanie strategii sprzedaży do celów operacyjnych
Przeprowadzanie szczegółowych analiz tendencji sprzedaży
Analiza kosztów oddziału, stanów magazynowych
Pozyskiwanie i nawiązywanie kontaktów z kluczowymi klientami
Negocjowanie i zawieranie kontraktów z dostawcami, odbiorcami, usługodawcami
Wprowadzanie i rozwijanie strategii sprzedażowych
Koordynacja pracy wszystkich podległych pracowników
Udzielanie wsparcia merytorycznego podległym pracownikom, motywowanie ich oraz mobilizowanie do stosowania wysokich standardów jakościowych w relacji z obsługiwanymi klientami

Edukacja

Logo
Zarządzanie projektami PRINCE 2 - stopień I, studia podyplomowe
Uczelnia Łazarskiego w Warszawie
Logo
MBA Zarządzanie, MBA
Uczelnia Łazarskiego w Warszawie
Logo
Zarządzanie i Marketing - Zarządzanie Przedsiębiorstwem, Zarządzanie Ochroną Środowiska, inżynierskie
Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Marketing handlowy
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe

Grupy

Uczelnia Łazarskiego
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i