Umiejętności
B2B
Zarządzanie Marką
Strategia biznesowa
Negocjacje kontraktu
Prognozowanie
Negocjacje
Rozwój produktu
zakupy
Restrukturyzacja
Handel
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie kadrami
Budowanie zespołu
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Pełnomocnik Zarządu ds. Inwestycji Zewnętrznych
1.Kojarzenie Partnerów Handlowych „Grupy PSB” S.A. do obsługi inwestycji zewnętrznych.
2.Wstępna weryfikacja zapytań od inwestorów oraz ofert od dostawców.
3.Przygotowywanie ofert cenowych dla Inwestorów lub Akcjonariuszy w oparciu o oferty otrzymane od Dostawców.
4.Prowadzenie dokumentacji związanej z przepływem towarów na linii Centrala PSB – Akcjonariusz - Inwestor.
5.Kontrola, pod względem formalnym i rachunkowym, dokumentów sprzedaży/zakupu dotyczących dostaw materiałów na rzecz Inwestorów.
6.Sporządzanie analiz i zestawień dla Inwestorów wymienionych w umowach o współpracy.
7.Negocjacje cenowe na poszczególne projekty.
8.Pozyskiwanie i nawiązywanie nowych kontaktów w postaci firm wykonawczych, architektów i inwestorów dla rozwiązań materiałowych będących w posiadanej ofercie handlowej Akcjonariuszy
9.Określanie specyfikacji materiałowych z architektami w kosztorysach inwestorskich i projektach architektonicznych
2.Wstępna weryfikacja zapytań od inwestorów oraz ofert od dostawców.
3.Przygotowywanie ofert cenowych dla Inwestorów lub Akcjonariuszy w oparciu o oferty otrzymane od Dostawców.
4.Prowadzenie dokumentacji związanej z przepływem towarów na linii Centrala PSB – Akcjonariusz - Inwestor.
5.Kontrola, pod względem formalnym i rachunkowym, dokumentów sprzedaży/zakupu dotyczących dostaw materiałów na rzecz Inwestorów.
6.Sporządzanie analiz i zestawień dla Inwestorów wymienionych w umowach o współpracy.
7.Negocjacje cenowe na poszczególne projekty.
8.Pozyskiwanie i nawiązywanie nowych kontaktów w postaci firm wykonawczych, architektów i inwestorów dla rozwiązań materiałowych będących w posiadanej ofercie handlowej Akcjonariuszy
9.Określanie specyfikacji materiałowych z architektami w kosztorysach inwestorskich i projektach architektonicznych
Key Account Manager Zarządzanie Klientem Biznesowym / Produkt Manager Marki Dixit/Doradzca Obiektowy
Bieżąca obsługa sieci sprzedaży PSB-doradztwo, prezentacje, negocjacje, sprzedaż produktu
Kreowanie strategii obsługi Klienta Kluczowego
Pozyskiwanie potencjalnych Klientów z Grupy PSB
Budowanie relacji oparte na wiedzy i eksperckim podejściu do potrzeb Klienta
Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu chemii budowlanej, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu
Przygotowywanie raportów cenowych, akcji promocyjnych, aktywna współpraca z Pionem Handlowym, Technicznym, Marketingowym
Prowadzenie szkoleń dla przedstawicieli handlowych Klientów
Manager Produktu Marka Dixit -zarządzanie Marką
Rozwijanie i wdrażanie strategii produktu:
Wprowadzanie nowych produktów oraz udoskonalanie i modyfikacja istniejących
Pozycjonowanie
Przygotowywanie i realizacja planów sprzedaży
Kontrolowanie pozycji konkurentów na rynku oraz analizowanie ich produktów
Tworzenie analiz finansowych dla produktu
Kreowanie strategii obsługi Klienta Kluczowego
Pozyskiwanie potencjalnych Klientów z Grupy PSB
Budowanie relacji oparte na wiedzy i eksperckim podejściu do potrzeb Klienta
Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu chemii budowlanej, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu
Przygotowywanie raportów cenowych, akcji promocyjnych, aktywna współpraca z Pionem Handlowym, Technicznym, Marketingowym
Prowadzenie szkoleń dla przedstawicieli handlowych Klientów
Manager Produktu Marka Dixit -zarządzanie Marką
Rozwijanie i wdrażanie strategii produktu:
Wprowadzanie nowych produktów oraz udoskonalanie i modyfikacja istniejących
Pozycjonowanie
Przygotowywanie i realizacja planów sprzedaży
Kontrolowanie pozycji konkurentów na rynku oraz analizowanie ich produktów
Tworzenie analiz finansowych dla produktu
Kierownik Oddziału
Osiąganie wyznaczonych poziomów sprzedaży – obrót, marża, koszty, wynik
Dostosowanie strategii sprzedaży do celów operacyjnych
Przeprowadzanie szczegółowych analiz tendencji sprzedaży
Analiza kosztów oddziału, stanów magazynowych
Pozyskiwanie i nawiązywanie kontaktów z kluczowymi klientami
Negocjowanie i zawieranie kontraktów z dostawcami, odbiorcami, usługodawcami
Wprowadzanie i rozwijanie strategii sprzedażowych
Koordynacja pracy wszystkich podległych pracowników
Udzielanie wsparcia merytorycznego podległym pracownikom, motywowanie ich oraz mobilizowanie do stosowania wysokich standardów jakościowych w relacji z obsługiwanymi klientami
Dostosowanie strategii sprzedaży do celów operacyjnych
Przeprowadzanie szczegółowych analiz tendencji sprzedaży
Analiza kosztów oddziału, stanów magazynowych
Pozyskiwanie i nawiązywanie kontaktów z kluczowymi klientami
Negocjowanie i zawieranie kontraktów z dostawcami, odbiorcami, usługodawcami
Wprowadzanie i rozwijanie strategii sprzedażowych
Koordynacja pracy wszystkich podległych pracowników
Udzielanie wsparcia merytorycznego podległym pracownikom, motywowanie ich oraz mobilizowanie do stosowania wysokich standardów jakościowych w relacji z obsługiwanymi klientami
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Grupy
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i