Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Założyciel
Farma Pomysłów
* Współpraca z partnerami biznesowymi w zakresie opracowania i wdrożenia strategii marketingowych produktów i usług oferowanych przez firmę;
* Współpraca z klientami w zakresie tworzenia oraz produkcji materiałów reklamowych BTL;
* Współpraca z drukarniami w zakresie tworzenia materiałów BTL;
* Nawiązywanie kontaktów handlowych z potencjalnymi Klientami;
* Organizacja eventów zgodnie potrzebami Klienów (konferencje, szkolenia, imprezy integracyjne);
* Współpraca z klientami w zakresie tworzenia oraz produkcji materiałów reklamowych BTL;
* Współpraca z drukarniami w zakresie tworzenia materiałów BTL;
* Nawiązywanie kontaktów handlowych z potencjalnymi Klientami;
* Organizacja eventów zgodnie potrzebami Klienów (konferencje, szkolenia, imprezy integracyjne);
Redaktor
www.enduro-adventure.com - największa internetowa społeczność enduro i motocross
Współudział w tworzeniu portalu www.enduro-adventure.com, skupiającego największą ilość miłośników enduro i motocross'u.
Przygotowywanie fotorelacji z zawodów, jak również wsparcie techniczne i mentalne teamowych zawodników.
Przygotowywanie fotorelacji z zawodów, jak również wsparcie techniczne i mentalne teamowych zawodników.
Senior Account Manager
* Współpraca z partnerami biznesowymi w zakresie opracowania i wdrożenia strategii marketingowych produktów i usług oferowanych przez firmę;
* Współpraca z klientami w zakresie tworzenia oraz produkcji materiałów reklamowych BTL;
* Współpraca z drukarniami w zakresie tworzenia materiałów BTL;
* Nawiązywanie kontaktów handlowych z potencjalnymi Klientami;
* Organizacja eventów zgodnie potrzebami Klienów (konferencje, szkolenia, imprezy integracyjne);
* Współpraca z klientami w zakresie tworzenia oraz produkcji materiałów reklamowych BTL;
* Współpraca z drukarniami w zakresie tworzenia materiałów BTL;
* Nawiązywanie kontaktów handlowych z potencjalnymi Klientami;
* Organizacja eventów zgodnie potrzebami Klienów (konferencje, szkolenia, imprezy integracyjne);
Koordynator Działu Sprzedaży RX
* Nadzór administracyjny nad działem sprzedaży RX – 230 osób;
* Samodzielna organizacja konferencji dla firmy (300 osób) – stanowisko Project Manager’a
* Działania związane z zatrudnieniem nowych przedstawicieli;
* Organizacja szkoleń dla Przedstawicieli
* Organizacja spotkań sprzedażowych;
* Administracja związana z przekazywaniem sprzętu (tel., komputery, samochody) do przedstawicieli;
* Dbanie o prawidłową komunikację (przepływ informacji) pomiędzy ludźmi w terenie a biurem, zarówno w Warszawie jak i Krakowie;
* Koordynowanie przepływu dokumentów;
* Dokonywanie rozliczeń finansowych;
* Wystawianie umów o dzieło, zlecenie;
* Stały kontakt z koordynatorami regionalnymi w celu bieżącej weryfikacji stanu zatrudnienia oraz danych przedstawicieli zatrudnionych w poszczególnych regionach;
* Podział i wysyłka materiałów promocyjnych do przedstawicieli oraz RKS-ów oraz wszelkiej korespondencji do nich adresowanej;
* Zbieranie i obróbka danych na temat bieżących akcji promocyjnych;
* Przygotowywanie analiz rynku i zestawień sprzedażowych;
* Zbieranie i ocena ofert na zakup sprzętu;
* Bieżący monitoring i rozwiązywanie problemów zaistniałych u przedstawicieli w terenie;
* Nadzór nad płatnościami oraz * Przygotowywanie prezentacji na potrzeby działu sprzedaży RX;
* Pomoc zespołowi TRADE;
* Realizowanie bieżących zadań zlecanych przez przełożonych;
* Samodzielna organizacja konferencji dla firmy (300 osób) – stanowisko Project Manager’a
* Działania związane z zatrudnieniem nowych przedstawicieli;
* Organizacja szkoleń dla Przedstawicieli
* Organizacja spotkań sprzedażowych;
* Administracja związana z przekazywaniem sprzętu (tel., komputery, samochody) do przedstawicieli;
* Dbanie o prawidłową komunikację (przepływ informacji) pomiędzy ludźmi w terenie a biurem, zarówno w Warszawie jak i Krakowie;
* Koordynowanie przepływu dokumentów;
* Dokonywanie rozliczeń finansowych;
* Wystawianie umów o dzieło, zlecenie;
* Stały kontakt z koordynatorami regionalnymi w celu bieżącej weryfikacji stanu zatrudnienia oraz danych przedstawicieli zatrudnionych w poszczególnych regionach;
* Podział i wysyłka materiałów promocyjnych do przedstawicieli oraz RKS-ów oraz wszelkiej korespondencji do nich adresowanej;
* Zbieranie i obróbka danych na temat bieżących akcji promocyjnych;
* Przygotowywanie analiz rynku i zestawień sprzedażowych;
* Zbieranie i ocena ofert na zakup sprzętu;
* Bieżący monitoring i rozwiązywanie problemów zaistniałych u przedstawicieli w terenie;
* Nadzór nad płatnościami oraz * Przygotowywanie prezentacji na potrzeby działu sprzedaży RX;
* Pomoc zespołowi TRADE;
* Realizowanie bieżących zadań zlecanych przez przełożonych;
Koordynator ds. administracyjno-finansowych
Getin Direct Sp. z o.o.
* prace związane z administrowaniem biura;
* nadzór nad Siecią Sprzedaży Bezpośredniej;
* przygotowywanie raportów z działalności PH;
* rozliczenia ryczałtów na samochody i telefony;
* naliczanie premii dla PH;
* wprowadzanie nowych PH, Agentów i Partnerów do systemu w celu umożliwienia dokonywania uruchomień;
* przygotowywanie listy dłużników PH;
* weryfikacja stanu wpływów z wystawionych faktur;
* wystawianie faktur VAT oraz wezwań do zapłaty;
* prowadzenie kasy (rozliczenia gotówkowe, raporty kasowe);
* przygotowywanie rozliczeń wydatków;
* wprowadzanie umów do systemu FONE;
* realizacja bieżących zadań zlecanych przez przełożonego;
* nadzór nad Siecią Sprzedaży Bezpośredniej;
* przygotowywanie raportów z działalności PH;
* rozliczenia ryczałtów na samochody i telefony;
* naliczanie premii dla PH;
* wprowadzanie nowych PH, Agentów i Partnerów do systemu w celu umożliwienia dokonywania uruchomień;
* przygotowywanie listy dłużników PH;
* weryfikacja stanu wpływów z wystawionych faktur;
* wystawianie faktur VAT oraz wezwań do zapłaty;
* prowadzenie kasy (rozliczenia gotówkowe, raporty kasowe);
* przygotowywanie rozliczeń wydatków;
* wprowadzanie umów do systemu FONE;
* realizacja bieżących zadań zlecanych przez przełożonego;
Asystentka Zarządu
GETIN Service Provider S.A.
* Koordynowanie pracy sekretariatu dla trzyosobowego zarządu;
* organizowanie spotkań, wyjazdów, prezentacji, rozliczanie delegacji;
* nadzór nad samochodami firmowymi;
* prace związane z administrowaniem biura;
* nadzór nad Siecią Sprzedaży Bezpośredniej
* przygotowywanie wszelkich zestawień i analiz związanych z działaniami SSB
* raportowanie działań Przedstawicieli Handlowych (raporty tygodniowe, miesięczne)
* nadzór nad raportowaniem spotkań przez PH
* wyznaczanie planów dla PH
* rozliczenia ryczałtów na samochody i telefony
* naliczanie premii dla PH
* działania związane z rekrutacją oraz przyjęciem nowych PH
* organizowanie szkoleń dla PH
* przygotowywanie materiałów reklamowych oraz wizytówek dla PH
* organizowanie spotkań, wyjazdów, prezentacji, rozliczanie delegacji;
* nadzór nad samochodami firmowymi;
* prace związane z administrowaniem biura;
* nadzór nad Siecią Sprzedaży Bezpośredniej
* przygotowywanie wszelkich zestawień i analiz związanych z działaniami SSB
* raportowanie działań Przedstawicieli Handlowych (raporty tygodniowe, miesięczne)
* nadzór nad raportowaniem spotkań przez PH
* wyznaczanie planów dla PH
* rozliczenia ryczałtów na samochody i telefony
* naliczanie premii dla PH
* działania związane z rekrutacją oraz przyjęciem nowych PH
* organizowanie szkoleń dla PH
* przygotowywanie materiałów reklamowych oraz wizytówek dla PH
Sekretarka Zarządu
* Koordynowanie pracy sekretariatu dla pięcioosobowego zarządu;
* organizowanie spotkań, wyjazdów, prezentacji, rozliczanie delegacji;
* obsługa sprzętu biurowego,
* prowadzenie korespondencji biznesowej,
* przygotowywanie raportów i zestawień
* reprezentowanie firmy w bezpośrednich rozmowach i pierwszych kontaktach z potencjalnymi klientami;
* organizowanie spotkań, wyjazdów, prezentacji, rozliczanie delegacji;
* obsługa sprzętu biurowego,
* prowadzenie korespondencji biznesowej,
* przygotowywanie raportów i zestawień
* reprezentowanie firmy w bezpośrednich rozmowach i pierwszych kontaktach z potencjalnymi klientami;
Szkolenia i kursy
Szkolenie „Asertywność i zarządzanie czasem” – FREEMEN TC
Szkolenie „Microsoft Outlook” – FREEMEN TC
Kurs j. angielskiego – Business English – ELE Business Centre – poziom upper intermediate
Szkolenie „Microsoft Outlook” – FREEMEN TC
Kurs j. angielskiego – Business English – ELE Business Centre – poziom upper intermediate
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Grafika
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Motocykle enduro i cross, mechanika motocyklowa
Grupy
d:holics
Chcesz zlecić wykonanie projektu graficznego?
Jestes grafikiem i szukasz zleceń w branży?
A moze prowadzisz własne studio graficzne i szukasz freelancera? Napisz o tym na naszym forum
Design
czyli grafika komputerowa szeroko pojęta. Grupa dla wszysktich webdesignerów, operatorów DTP, projektantów.
Fotografia cyfrowa
Grupa o fascynującym świecie fotografii cyfrowej, makrofotografii i komputerowej obróbce obrazów.
MOTOCYKLOWY SPOSÓB NA KONTAKTY BIZNESOWE
Celem grupy jest zrzeszenie miłośników motocykli w wydaniu off-road,cross, enduro.Wspólna jazda i wypady w teren są dobrym sposobem na zawarcie trwałych relacji biznesowych!!!!