Wypowiedzi
-
Wiadomo podstawowa promocja sa kampanie online. Zalet jest wiele: cena, latwosc i precyzja kontroli. A jakie sa wasze doswiadczenia z reklama w prasie, radio badz innch tradycyjnych kanalach dla sklepow internetowych? Warto?Ten post został edytowany przez Autora dnia 09.09.13 o godzinie 05:45
-
Na której strategii się koncentrujecie? co w waszym przypadku okazało się bardziej efektywne i dlaczego?
-
Na pewno dobrze miec ciekawe 404. Niestety z mojego doswiadczenia wynika nawet ciekawie zaprojektowana i z linkami odsylajacymi ma bounce rate na poziomie 40-60%..
-
Panie Marcinie. Obenie tak to wlasnie funkcjonuje. Jezeli oferta zostaje usunieta jest przekierowywana do strony/kategorii nadrzednej (301). I wydawalo mi sie do tej pory ze jest to dobre rozwiazanie( szczegolnie jezeli do storny prowadzily linki zewenetrzne). Ale to powoduje kumulowanie sie stron...i zastanawiam sie czy to z drugiej strony nie powoduje innego problemu?
-
Ja moze poktorce wspomne co zostalo do tej pory zrobione..ale wiem ze to dopiero poczatek
1) Google Webmaster tool pozwolil nam zdefiniowac najwazniejsze strony i slowa kluczowe.
Te strony beda przekierowane do ich odpowiednikow (301)
2) MajesticSEO pomoglo zdefiniowac strony do ktorych porwadza linki zewnetrzne. Te stron zostana przekirowane do ich odpowiednikow (301)
3) Strona zostala zmapowana przy pomocy screamingfrog wiec mamy liste wszystkich aktywnych stron. Ktorych jest okolo 800,000. I nadal szukam odpowiedzi co zrobic z pozostalymi stronami i na jakie kategorie je podzielic. -
Ja nie pouczam tylko sie pytam. Szukam rad i wsazowek ktore tez w pomoga dokonac wyborow.
301 bylo prawidlowo zrobione bo spadek a rankingu na jeden dzien nie jest powodem do uznania przekierowania jako zle zrobionego.
Jezeli chodzi o 301 vs 404. Ok w przypadku wiekszosci stron na pewno. Problem polega na tym ze niektore z tych stron to oferty, ktore sa aktualne przez 1-3 dni. Powstaje ich dziennie kokolo 150-300. I jezeli wszytkie sa przekierowywane to najblizszych ich odpowiednikow. To w perspektywie 3 lat..przy uzyciu spidera strona bedzie miala milion urls..co w takim przypadku? -
Bo zmienia sie zawartosc strony...
-
Dziekuje wszystkim za odpowiedzi!
Strone miesiecznie odziewa ok.150 tysiecy unikalnych uzytkownikow. Z czego ponad 50% to organic traffic.
Niestety zmienia sie wszystko lacznie z calym backendem w tym samym czasie zmienia sie rowniez design strony...
strona ma zindeksowanych 800,000 stron z oryginalna trescia. Przekierowanie stron 301 bylo zastosowane juz dla niektorych stronach w przeszlosci i spowodowalo spadek wynikow na okolo 1 dzien.
Tylko widze problem w przypadku gdy bedzie to dotyczylo prawie wszystkich 800,000 stron szczegolnie w przypadku gdzie czesc z nich przestanie istniec. I teraz tez nie jestem pewna czy lepszym rozwiazaniem jet 404 czy 301 ktore spowoduje tylko namnozenie sie stron? Strony kotre moga zachowac podobny badz taki sam url to okolo 10%.
@Robert: Akurat u nas najlepszy moment na migracje to noc ze srody na czwartek -
Ktoś może mógłby polecić firmy które się zajmują takimi serwisami? I np dodatkowo certyfikatatami n.p ISIS?
-
Baselinker, obustronną integracje oferuje też Shoper i iStore które jest częścia grupy Allegro.
-
Czy komuś udało się przeprowadzić migracje dużej strony która zakończyła się sukcesem?
Czego nauczyliście się? Chętnie usłysze wasze rady, czeka mnie migracja platformy która istnieje od 1999..i nie była odpowiednio zadbana...
z góry dziękuję za podzielenie się swoją wiedzą i doświadczeniem! -
Witam mam nadzieję, że dostnę tutaj pomocne rady!
Borykam się obecnie w takim problemem. Mój klient zmienia platrofmę sklepu, jak też jego design i dodaje nowe funkcje użytkowe. Ja mam się zająć migracją i utrzymaniem rankingow w wyszukiwace.
Pierwsza rada jakie udzieli każdy to: zmień mozliwie jak najmniej, szczególnie w strukturze strony a resztę stron przekieruj z 301 do nowych ich odpowiedników. Niestety tutaj pojawia sie problem. Z nową stroną zmieni sie prawie wszystko. Ponadto, stron aktywnych ze statusem 200 jest ponad 800tyś...a zaindeksowanych w google.com jest ponad milion( chyba jest to dość powszeny problem stron w których dziennie pojawia sie 100-150 nowych ofert, które po sprzedaniu zostają przepierowane z 301 albo otrzymują status 404. Większość z tych stron istnieje i ma oryginalą treść. Dodam, że częsty problem został dawno wyeliminowany.
example.com
example.com/
example.com/index.php (or .html, or just /index)
http://example.com
http://example.com/
http://example.com/index.php (or .html, or just /index)
Moje pytanie jest więc: Od czego zaczac migracje takie dużej strony, jak radzić sobie z wciąż pojawiającymi sie nowymi ofertami? i co mogło spowodować tak dużą ilość stron?
I chętnie usłysze każdą inna rade od kogoś kto ma za sobą migracje strony która zakończyła się sukcesem.
Z góry dziękuje za pomoc! -
Witam. Od stycznia 2013 roku spotkania będą odbywaly się w pubie Oscars w każdy drugi piątek miesiąca.
Oscar's Pub
NO. 1377 Fuxing C. Rd.Shanghai
Tel: 86-21-64316528 -
Ponawiam w temacie.
Ja obecnie pracuję nad wprowadzeniem na polski rynek szwajcarskiej marki. MyPrivateboutique.pl, która łączy w swojej formie tradycyjny Outlet i zamknięty Klub Zakupowy. -
SINOINVEST Consulting, a division of Sinovantage International Limited (http://www.sinovantage.cn/), is a comprehensive corporate advisory firm with offices in Shanghai, Shenzhen and Hong Kong.
We provide a full range of professional services targeted to SMEs entering or operating in China. Our services include, among others, offshore incorporation (Hong Kong, BVI, Seychelles, Marshall Islands etc.), China company formation (WFOEs, representative offices, Joint Ventures) and investment consulting services (China investment project management, due diligence, M&A, corporate restructuring, auditing, accounting services etc.)
We have a clear focus on small and medium size businesses, including family-owned businesses and entrepreneurs, and strive to provide them the full range of services as they enter the Chinese market. No other advisory firm trully understand the needs of this market segment better than us. Furthermore, our qualified and multi-cultural staff, with years of experience in company formation, China market entry advisory, tax, accounting and audits, investment project management and more, are well prepared to guide entrepreneurs and SMEs in entering and succeeding in China.
Over the last five years, SINOINVEST Consulting has helped clients from all over the world set up offices and factories in 25+ cities in China, register Hong Kong or offshore companies for tax, trading re-invoicing or investment purposes, or assist in the brokerage of multi-million M&A deals involving Chinese companies.
Confidentiality, integrity, value and excellence are at the heart of our business.
Feel free to contact or visit us at any time for further discussions and an assessment of your needs.
agata@sinoventage.cn
http://www.sinoinvest.hk/ -
wiele nowosci mozna sledzic na stronie Mandarin Morning na facebook
http://www.facebook.com/home.php#!/pages/Mandarin-Morn... -
Ponadto Nasz placowka organizuje darmowa wymiane jezykowa. Wiec jest to wspaniala szansa zeby dodatkowo cwiczyc swoj jezyk!
Serdecznie polecam