Agata Kwasieborska

Assistant Menager, AmRest Sp. z o.o.
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Prawo jazdy Szkolenia pracowników Analiza finansowa Microsoft Excel Microsoft Word Onboarding Selekcja kandydatów Zarządzanie jakością Rekrutacja Selekcja CV Budowanie zepołu Zarządzanie zespołem Analiza kosztów analiza sprzedaży Motywowanie zespołu nastawienie na cele i zadania Szkolenia kadry menedżerskiej zarządzanie kadrą sprzedażową i kierowniczą Budowanie relacji z klientem Targi Pracy

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

AmRest Holdings SE
Assistant Manager ( zastępca kierwonika restauracji)
-rekrutacja i selekcja pracowników restauracji
-poszukiwanie alternatywnych źródeł docierania do kandydatów
-onboarding nowych pracowników
-szkolenie i rozwój pracowników oraz kadry managerskiej
-motywowanie zespołu
-budowanie światowej klasy zespółu pracowników załogi w restauracji poprzez rekrutację, szkolenie i działania retencyjne w celu zapewnienia doskonałego funkcjonowania restauracji i obsługi klienta na najwyższym poziomie
-ocena pracy pracowników
-przygotowywanie grafików i planów urlopowych dla pracowników załogi
-analiza i optymalizacja kosztów pracy
-analiza rotacji pracowników
-zarządzanie restauracją oraz kadrą managerką podczas nieobecności kierownika
-realizacja i kaskadowanie celi brandu i restauracji
-budowanie dobrych relacji z klientami
-zapewnienie zgodność podejmowanych działań w restauracji z obowiązującym prawem pracy
-definicja priorytetów zgodnie z zasadą SMART
-analiza raportów sprzedaży
AmRest Holdings SE
Shift Manager (kierownik zmiany)
- sprawowanie nadzoru operacyjnego nad zmianą
- zapewnienie satysfakcji klienta poprzez doskonałe prowadzenie zmiany oraz stosowanie standardów marki
-zamawianie produktów oraz narzędzi i środków czystości niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania restauracji
- tworzenie przyjaznej atmosfery pracy, odzwierciedlającej kulturę AmRest i Naczelne Wartości
-zarządzanie kategorią Produkt w celu zapewnienia najwyższej jakości produktów po optymalnych kosztach. Zapewnia dostępność i optymalny stan magazynowy produktów.
-zarządzanie kategorią Funkcjonalność w celu zapewnienia czystości w restauracji i utrzymania sprzętu po optymalnych kosztach.
AmRest Holdings SE
Pracownik Obsługi Klienta
- obsługa klientów zgodnie ze standardami marki w sposób przewyższający oczekiwania gości
- szkolenie nowych pracowników

Edukacja

Logo
technologia żywności i żywienie człowieka, magisterskie
Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Katering/Restauracje/Gastronomia
Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój

Zainteresowania

-książki
-muzyka
-film