Agata Kuśnierek

Menedżer ds. badań marketingowych, RTV Euro AGD
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

RTV EURO AGD
Menedżer ds. badań marketingowych
Logo
Consultant
Valid Evaluations
• konsultant w międzynarodowym zespole projektowym realizującym dla brytyjskiego Departamentu Rozwoju Międzynarodowego (Department for International Development, DFID) wieloletnią ewaluację pomocy humanitarnej, prowadzoną w Afryce i Azji
• doradztwo w zakresie ilościowego komponentu badawczego, w tym: opracowywanie metodologii i narzędzi badawczych, szkolenia i zarządzanie pracą badaczy, współpraca z lokalnymi konsultantami, przeprowadzanie analiz i raportowanie wyników
Millward Brown SMG/KRC Poland
Senior Consultant
• zarządzanie projektami mającymi dla Klientów charakter strategiczny i taktyczny w zakresie customer experience
• koordynacja kilkunastoosobowego zespołu projektowego przy realizacji trackingów
• specjalizacja w zakresie badań satysfakcji klientów, consumer insight, nowych technologii, komunikacji, wizerunku marki, testów konceptów i produktów realizowanych dla rynku telekomunikacyjnego, finansowego (banki i firmy ubezpieczeniowe), usług profesjonalnych oraz branży FMCG
Ipsos
Senior Project Manager
• prowadzenie globalnych i lokalnych projektów badawczych
• opracowywanie i wdrażanie nowych metod i rozwiązań badawczych dedykowanych customer value, satysfakcji i lojalności klientów i pracowników, m.in. z wykorzystaniem wskaźnika NPS (Net Promoter Score)
• inne obszary specjalizacji: wizerunek i kondycja marki, segmentacja i klasyfikacja konsumencka, badania komunikacji, badania społeczne i polityczne, prowadzone dla banków, towarzystw ubezpieczeniowych, operatorów komórkowych oraz szeroko pojętych usług profesjonalnych
4P Research Mix Sp. z o.o.
Senior Project Manager
• kompleksowe zarządzanie projektami – od diagnozowania potrzeb Klienta i przygotowania oferty, przez tworzenie i programowanie narzędzi badawczych, po koordynację projektu, przygotowanie analiz w SPSS, opracowanie raportu i prezentację wyników
• prowadzenie badań marketingowych w obszarze FMCG, OTC, telekomunikacji, sektora finansowego i publicznego, w tym min. testów konceptów i produktów, testów cen i opakowań, U&A, category management, trendów konsumenckich i badań satysfakcji
TNS Polska
Market Researcher
• badania ilościowe w sektorze rynku finansowego i B2B – prowadzenie projektów międzynarodowych i lokalnych
• badania telemetryczne – przygotowywanie analiz i raportów z oglądalności programów telewizyjnych

Szkolenia i kursy

MS Office, SPSS, MAXqda2

Edukacja

Logo
Analizy Marketingowe, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Psychologia, magisterskie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa

Organizacje

Instruktor nurkowania IANTD

Grupy

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
AFTER WORK
AFTER WORK
NASZYM CELEM JEST POZNANIE JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI NOWYCH ZNAJOMYCH ! Zapraszamy osoby tylko ze ZDJĘCIEM i kompletnym profilem. Nie przyjmujemy żadnych reklamacji.
B A D A C Z E
B A D A C Z E
Badamy, odkrywamy, pokazujemy, tłumaczymy
Badania opinii i rynku
Badania opinii i rynku
Wszelkie kwestie dotyczące badań ankietowych.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Bieganie
Bieganie
im dlużej tym lepiej
Fundusze unijne
Fundusze unijne
Jak napisać dobry projekt? Jak rozliczyć wniosek? Jak znaleźć się w gąszczu przepisów prawnych? - Bezpłatne porady najlepszych profesjonalistów w kraju.
FUNDUSZE UNIJNE projektowanie
FUNDUSZE UNIJNE projektowanie
To grupa dla osób, które poszukują pomocy w realizacji projektu i dla tych wszystkich, którzy zajmują się planowaniem, zarządzaniem, projektowaniem funduszami UE
SMAKOWITY
SMAKOWITY
Tak od lat se gotujemy :D Przyjmujemy TYLKO pełne profile, więc bez fotki nie wpuścimy !!!!!!! a co ? ;)
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja wizualna oraz branding.
Jacek Kaczmarski
Jacek Kaczmarski
Bo źródło wciąż bije!!!