Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Consultant
Valid Evaluations
• konsultant w międzynarodowym zespole projektowym realizującym dla brytyjskiego Departamentu Rozwoju Międzynarodowego (Department for International Development, DFID) wieloletnią ewaluację pomocy humanitarnej, prowadzoną w Afryce i Azji
• doradztwo w zakresie ilościowego komponentu badawczego, w tym: opracowywanie metodologii i narzędzi badawczych, szkolenia i zarządzanie pracą badaczy, współpraca z lokalnymi konsultantami, przeprowadzanie analiz i raportowanie wyników
• doradztwo w zakresie ilościowego komponentu badawczego, w tym: opracowywanie metodologii i narzędzi badawczych, szkolenia i zarządzanie pracą badaczy, współpraca z lokalnymi konsultantami, przeprowadzanie analiz i raportowanie wyników
Senior Consultant
• zarządzanie projektami mającymi dla Klientów charakter strategiczny i taktyczny w zakresie customer experience
• koordynacja kilkunastoosobowego zespołu projektowego przy realizacji trackingów
• specjalizacja w zakresie badań satysfakcji klientów, consumer insight, nowych technologii, komunikacji, wizerunku marki, testów konceptów i produktów realizowanych dla rynku telekomunikacyjnego, finansowego (banki i firmy ubezpieczeniowe), usług profesjonalnych oraz branży FMCG
• koordynacja kilkunastoosobowego zespołu projektowego przy realizacji trackingów
• specjalizacja w zakresie badań satysfakcji klientów, consumer insight, nowych technologii, komunikacji, wizerunku marki, testów konceptów i produktów realizowanych dla rynku telekomunikacyjnego, finansowego (banki i firmy ubezpieczeniowe), usług profesjonalnych oraz branży FMCG
Senior Project Manager
• prowadzenie globalnych i lokalnych projektów badawczych
• opracowywanie i wdrażanie nowych metod i rozwiązań badawczych dedykowanych customer value, satysfakcji i lojalności klientów i pracowników, m.in. z wykorzystaniem wskaźnika NPS (Net Promoter Score)
• inne obszary specjalizacji: wizerunek i kondycja marki, segmentacja i klasyfikacja konsumencka, badania komunikacji, badania społeczne i polityczne, prowadzone dla banków, towarzystw ubezpieczeniowych, operatorów komórkowych oraz szeroko pojętych usług profesjonalnych
• opracowywanie i wdrażanie nowych metod i rozwiązań badawczych dedykowanych customer value, satysfakcji i lojalności klientów i pracowników, m.in. z wykorzystaniem wskaźnika NPS (Net Promoter Score)
• inne obszary specjalizacji: wizerunek i kondycja marki, segmentacja i klasyfikacja konsumencka, badania komunikacji, badania społeczne i polityczne, prowadzone dla banków, towarzystw ubezpieczeniowych, operatorów komórkowych oraz szeroko pojętych usług profesjonalnych
Senior Project Manager
• kompleksowe zarządzanie projektami – od diagnozowania potrzeb Klienta i przygotowania oferty, przez tworzenie i programowanie narzędzi badawczych, po koordynację projektu, przygotowanie analiz w SPSS, opracowanie raportu i prezentację wyników
• prowadzenie badań marketingowych w obszarze FMCG, OTC, telekomunikacji, sektora finansowego i publicznego, w tym min. testów konceptów i produktów, testów cen i opakowań, U&A, category management, trendów konsumenckich i badań satysfakcji
• prowadzenie badań marketingowych w obszarze FMCG, OTC, telekomunikacji, sektora finansowego i publicznego, w tym min. testów konceptów i produktów, testów cen i opakowań, U&A, category management, trendów konsumenckich i badań satysfakcji
Szkolenia i kursy
MS Office, SPSS, MAXqda2
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Organizacje
Instruktor nurkowania IANTD
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
AFTER WORK
NASZYM CELEM JEST POZNANIE JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI NOWYCH ZNAJOMYCH ! Zapraszamy osoby tylko ze ZDJĘCIEM i kompletnym profilem. Nie przyjmujemy żadnych reklamacji.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Fundusze unijne
Jak napisać dobry projekt? Jak rozliczyć wniosek? Jak znaleźć się w gąszczu przepisów prawnych? - Bezpłatne porady najlepszych profesjonalistów w kraju.
FUNDUSZE UNIJNE projektowanie
To grupa dla osób, które poszukują pomocy w realizacji projektu i dla tych wszystkich, którzy zajmują się planowaniem, zarządzaniem, projektowaniem funduszami UE
SMAKOWITY
Tak od lat se gotujemy :D Przyjmujemy TYLKO pełne profile, więc bez fotki nie wpuścimy !!!!!!! a co ? ;)