Umiejętności
E-commerce
Budżety
Strategia marketingowa
Marketing internetowy
E-mail marketing
Reklama Online
Planowanie eventów
Języki
angielski
biegły
włoski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Marketingu
Legallais Polska
• planowanie strategii rozwoju i nadzór nad aktualizacją treści sklepu internetowego (e-commerce)
• planowanie kampanii reklamowych w internecie oraz odpowiedzialność za pozycjonowanie strony (działania SEO/SEM)
• zarządzanie kampaniami mediowymi w sieci
• działania mające na celu pozyskiwanie i utrzymywanie leadów
• tworzenie i koordynacja działań mailingowych (do dużej grupy odbiorców)
• zarządzanie procesem przygotowania materiałów POS do wszystkich akcji marketingowych
• przygotowanie mock-up katalogu firmowego, druku i dystrybucji
• wsparcie i motywowanie sprzedaży w terenie oraz call center
• koordynowanie i planowanie działań w ramach programu lojalnościowego
• koordynowanie procesu tworzenia bazy danych o klientach
• współpraca z partnerami zew. (drukarnie, agencje BTL, fotografowie) oraz z dostawcami produktów znanych marek
• tworzenie i realizacja planu marketingowego
• zarządzanie budżetem marketingowym
• planowanie kampanii reklamowych w internecie oraz odpowiedzialność za pozycjonowanie strony (działania SEO/SEM)
• zarządzanie kampaniami mediowymi w sieci
• działania mające na celu pozyskiwanie i utrzymywanie leadów
• tworzenie i koordynacja działań mailingowych (do dużej grupy odbiorców)
• zarządzanie procesem przygotowania materiałów POS do wszystkich akcji marketingowych
• przygotowanie mock-up katalogu firmowego, druku i dystrybucji
• wsparcie i motywowanie sprzedaży w terenie oraz call center
• koordynowanie i planowanie działań w ramach programu lojalnościowego
• koordynowanie procesu tworzenia bazy danych o klientach
• współpraca z partnerami zew. (drukarnie, agencje BTL, fotografowie) oraz z dostawcami produktów znanych marek
• tworzenie i realizacja planu marketingowego
• zarządzanie budżetem marketingowym
Z-ca Kierownika Trade Marketingu/Starszy Specjalista Trade Marketingu
Cyfrowy Polsat S.A.
• współpraca z kanałami telewizyjnymi (wsparcie Działu Sprzedaży w przygotowaniu i realizacji kampanii niestandardowych, przygotowanie i koordynacja strategii marketingowej oraz planów mediowych dla kanałów z portfolio oferty Cyfrowy Polsat, planowanie i rozwój aktywności on-linowych (strona www, social media), organizacja eventów ATL i BTL, eventów)
• organizacja konferencji i warsztatów dla sieci sprzedaży
• wsparcie marketingowe sprzedaży mobilnej (D2D)
• współpraca z dostawcami zewnętrznymi (drukowanie i dystrybucja materiałów POS
produkcja gadżetów firmowych, produkcja uniformów dla sieci sprzedaży)
• organizacja konferencji i warsztatów dla sieci sprzedaży
• wsparcie marketingowe sprzedaży mobilnej (D2D)
• współpraca z dostawcami zewnętrznymi (drukowanie i dystrybucja materiałów POS
produkcja gadżetów firmowych, produkcja uniformów dla sieci sprzedaży)
Kierownik Marketingu
• przygotowywanie i wdrażanie strategii marketingowych służących maksymalizacji pozycji rynkowej na rynku meblowym
• wdrażanie komunikacji na platformie ATL i BTL
• działania PRowe
• zarządzanie programem lojalnościowym IKEA FAMILY
• planowanie i kontrola budżetu w ramach kalendarza marketingowego
Zakończony Program Menedżerski w lutym 2010.
• wdrażanie komunikacji na platformie ATL i BTL
• działania PRowe
• zarządzanie programem lojalnościowym IKEA FAMILY
• planowanie i kontrola budżetu w ramach kalendarza marketingowego
Zakończony Program Menedżerski w lutym 2010.
Kierownik marki Novotel i Polityki Cenowej
Dział Marketingu - Kierownik Marki Novotel i Polityki Cenowej w biurze zarządu Grupy Hotelowej Orbis S.A. - Warszawa
• Opiekun marki Novotel (określanie celów i strategii dla marki Novotel tworzenie/wdrażanie planu marketingowego, współpraca z firmami zewnętrznymi (agencje reklamowe, dostawcy), tworzenie i akceptacja reklam, wdrażanie standardów marki)
• Kreowanie, wdrażanie programów lojalnościowych, współpraca z dużymi firmami, między innymi z Gruner+Jahr, mBank, PLL Lot, PKN Orlen.
• Główny Specjalista Polityki Cenowej dla całej sieci hoteli (organizowanie narad cenowych, przygotowywanie i implementacja wytycznych cenowych, tworzenie uchwał cenowych, administrator merytoryczny głównej Bazy Cen).
• Opiekun marki Novotel (określanie celów i strategii dla marki Novotel tworzenie/wdrażanie planu marketingowego, współpraca z firmami zewnętrznymi (agencje reklamowe, dostawcy), tworzenie i akceptacja reklam, wdrażanie standardów marki)
• Kreowanie, wdrażanie programów lojalnościowych, współpraca z dużymi firmami, między innymi z Gruner+Jahr, mBank, PLL Lot, PKN Orlen.
• Główny Specjalista Polityki Cenowej dla całej sieci hoteli (organizowanie narad cenowych, przygotowywanie i implementacja wytycznych cenowych, tworzenie uchwał cenowych, administrator merytoryczny głównej Bazy Cen).
Szkolenia i kursy
Umiejętności kierownicze - AKADEMIA PARP
Media społecznościowe w biznesie - AKADEMIA PARP
"Sprzedaż i Marketing-nowe zwycięskie idee, strategia i taktyka”-Philip Kotler
Przywództwo Zespołowe
Strategical Marketing
Strategical Pricing
Program lojalnościowy – krok po kroku
Media społecznościowe w biznesie - AKADEMIA PARP
"Sprzedaż i Marketing-nowe zwycięskie idee, strategia i taktyka”-Philip Kotler
Przywództwo Zespołowe
Strategical Marketing
Strategical Pricing
Program lojalnościowy – krok po kroku
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Sprzedaż - FMCG
Wyposażenie domu i biura
Zainteresowania
AGILITY - sportowa pasja i mnóstwo wspaniałych idei :)
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
Employer Branding
Grupa zrzesza osoby zainteresowane zawodowo lub naukowo Employer branding'iem czyli wizerunkiem pracodawców. Ma na celu wymianę informacji, badań, doświadczeń, dobrych praktyk i pomysłów z zakresu EB
Event Managers Club
Grupa zrzeszająca Event Managerów czyli osoby zajmujące się organizacją eventów tj. imprez integracyjnych i motywacyjnych dla pracowników i klientów firmy, imprez promocyj
Last Minute
Planujesz urlop? Dobrze trafiłeś :) Złap okazję last minute, zapytaj o szczegóły i organizację na poszczególnych kierunkach, śledź aktualną ofertę, znajdź towarzysza podróży.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Włochy
Grupa miłośników włoskiej kultury, języka, kuchni, piłki i wszystkich innych rzeczy zwiazanych z tym pięknym krajem.