Umiejętności
Samochód
SAP R / 3
motocykl
Adobe Reader
MS SharePoint Workspace
MS Word * MS Excel * MS Power Point * MS Project * MS Access
MS FrontPage
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
hiszpański
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista ds. Wparcia Sprzedaży Ubezpieczeń Zdrowotnych
Planowanie i wdrażanie działań trade marketingowych dla podległej kategorii produktów na poszczególnych rynkach oraz u poszczególnych klientów.
Tworzenie i wdrażanie narzędzi wspierających sprzedaż (przygotowanie i zarządzanie promocjami, materiałami POS i BTL).
Zarządzanie budżetem Działu Wsparcia Sprzedaży.
Współpraca z producentami POS oraz agencjami reklamowymi.
Analiza wyników i efektów prowadzonych aktywności trade marketingowych.
Ścisła współpraca z działem marketingu
i sprzedaży.
Tworzenie i wdrażanie narzędzi wspierających sprzedaż (przygotowanie i zarządzanie promocjami, materiałami POS i BTL).
Zarządzanie budżetem Działu Wsparcia Sprzedaży.
Współpraca z producentami POS oraz agencjami reklamowymi.
Analiza wyników i efektów prowadzonych aktywności trade marketingowych.
Ścisła współpraca z działem marketingu
i sprzedaży.
Koordynator ds. zarządzania kategorią i ekspozycją BTL
Polkomtel Sp. z o. o.
Planowanie aktywności Trade Marketingowych oraz monitorowanie ich efektywności.
Planowanie i zarządzanie budżetem.
Prowadzenie projektów Category Management.
Bliska współpraca z działami marketingu, controlingu, sprzedaży i logistyki.
Przygotowanie instrukcji merchandisingowych, materiałów POS i BTL.
Współpraca z agencjami BTL, producentami POS, firmami badawczymi.
Kontrola i monitoring rynku, (analiza MEMBR, AC Nielsen, 4mPower, SWED).
Opieka nad programem lojalnościowym dla klientów (Punktów Sprzedaży Detalicznej), organizacja konkursów motywacyjnych dla Przedstawicieli Handlowych oraz Dystrybutorów.
Planowanie i zarządzanie budżetem.
Prowadzenie projektów Category Management.
Bliska współpraca z działami marketingu, controlingu, sprzedaży i logistyki.
Przygotowanie instrukcji merchandisingowych, materiałów POS i BTL.
Współpraca z agencjami BTL, producentami POS, firmami badawczymi.
Kontrola i monitoring rynku, (analiza MEMBR, AC Nielsen, 4mPower, SWED).
Opieka nad programem lojalnościowym dla klientów (Punktów Sprzedaży Detalicznej), organizacja konkursów motywacyjnych dla Przedstawicieli Handlowych oraz Dystrybutorów.
wystawiono
Z Agatą współpracowałem w Polkomtelu przy wprowadzaniu nowych rozwiązań ofertowych dla Klientów Prepaid.
Rekomenduję Agatę jako osobę samodzielną, ambitną, nastawioną na realizację celu i co bardziej cenię - wyszukiwanie kreatywne takich dróg rozwiązań gdy podstawowe narzędzia i możliwości tego nie zapewniają.
W obszarze "sprzedażowym" ma dobre rozeznanie i sprawie koordynuje działania wdrożeniowe.
W razie dodatkowych pytań dot osoby Agaty zapraszam do kontaktu, chętnie udzielę bardziej szczegółowych informacji.
Rekomenduję Agatę jako osobę samodzielną, ambitną, nastawioną na realizację celu i co bardziej cenię - wyszukiwanie kreatywne takich dróg rozwiązań gdy podstawowe narzędzia i możliwości tego nie zapewniają.
W obszarze "sprzedażowym" ma dobre rozeznanie i sprawie koordynuje działania wdrożeniowe.
W razie dodatkowych pytań dot osoby Agaty zapraszam do kontaktu, chętnie udzielę bardziej szczegółowych informacji.
Koordynator ds. rozwoju sprzedaży Prepaid
Polkomtel S.A.
•Planowanie strategiczne aktywności Trade Marketingowych oraz monitorowanie ich efektywności,
•Tworzenie i realizacja flowchartu działań we wszystkich kanałach dystrybucji,
•Dostarczanie narzędzi wsparcia sprzedaży,
•Ścisła współpraca z Brand Managerami, Key Account Managerami oraz Regionalnymi Siłami Sprzedaży,
•Koordynacja działań marketingu i sprzedaży,
•Komunikacja działań, przygotowywanie biuletynów działań Trade Marketingowych, argumentów sprzedażowych, mastermailingu,
•Bieżąca kontrola działań konkurencji,
•Przygotowanie instrukcji merchandisingowych, materiałów POS standardowych i specjalnych, postewaluacja efektywności materiałów POS, odpowiedzialność za ekspozycje produktów w wybranych kanałach dystrybucji,
•Kontrola i monitoring rynku, (analiza MEMBR, AC Nielsen, 4mPower, SWED)
•Planowanie i zarządzanie budżetem,
•Bliska współpraca z działami planowania, controlingu, sprzedaży, logistyki,
•Tworzenie Business Case-ów dla wybranych projektów,
•Prowadzenie projektów Category Managment,
•Współpraca z agencjami BTL, producentami POS, firmami badawczymi,
•Opieka nad programem lojalnościowym dla klientów (PSD), organizacja konkursów motywacyjnych dla Przedstawicieli Handlowych oraz Dystrybutorów.
•Tworzenie i realizacja flowchartu działań we wszystkich kanałach dystrybucji,
•Dostarczanie narzędzi wsparcia sprzedaży,
•Ścisła współpraca z Brand Managerami, Key Account Managerami oraz Regionalnymi Siłami Sprzedaży,
•Koordynacja działań marketingu i sprzedaży,
•Komunikacja działań, przygotowywanie biuletynów działań Trade Marketingowych, argumentów sprzedażowych, mastermailingu,
•Bieżąca kontrola działań konkurencji,
•Przygotowanie instrukcji merchandisingowych, materiałów POS standardowych i specjalnych, postewaluacja efektywności materiałów POS, odpowiedzialność za ekspozycje produktów w wybranych kanałach dystrybucji,
•Kontrola i monitoring rynku, (analiza MEMBR, AC Nielsen, 4mPower, SWED)
•Planowanie i zarządzanie budżetem,
•Bliska współpraca z działami planowania, controlingu, sprzedaży, logistyki,
•Tworzenie Business Case-ów dla wybranych projektów,
•Prowadzenie projektów Category Managment,
•Współpraca z agencjami BTL, producentami POS, firmami badawczymi,
•Opieka nad programem lojalnościowym dla klientów (PSD), organizacja konkursów motywacyjnych dla Przedstawicieli Handlowych oraz Dystrybutorów.
współpracownik
wystawiono
Z Agatą miałem przyjemność współpracować prawie 2 lata. Przez ten okres dała się poznać jako osoba sumienna i kompetentna, a przy tym niezwykle sympatyczna. Agata wykazywała ogromne zaangażowanie w prowadzone projekty, dzięki czemu wszystkie udało zakończyć się terminowo i z sukcesem.
wystawiono
Agata Kitowska jest osobą o bardzo dużej wiedzy merytorycznej i potrafiącą dobrze zarządzać zespołem. Operatywność i wysoko rozwinięte relacje interpersonalne to cechy dobrego managera, którym bez wątpienia jest Agata.
wystawiono
Agata Kitowska w czasie współpracy jako Klient Wewnętrzny dała się poznać jako sumienna i kompetentna osoba, pracująca ściśle według korporacyjnych procedur. Wszystkie projekty realizowane wspólnie kończyły się terminowo i zgodnie z przyjętymi założeniami. Agata wykazała się dużymi umiejętnościami pracy zespołowej pod presją czasu.
Account Manager
Realizacja i nadzór nad kampaniami reklamowymi realizowanymi dla klientów agencji reklamowej.
Współudział w rozwoju strategii marketingowej klienta.
Obsługa bieżąca portfela klientów.
Negocjowanie warunków współpracy
z podwykonawcami.
Współudział w rozwoju strategii marketingowej klienta.
Obsługa bieżąca portfela klientów.
Negocjowanie warunków współpracy
z podwykonawcami.
Młodszy konsultant
Tworzenie strategii oraz planów marketingowych.
Kreowanie działań trade marketingowych, crossowych dla kanałów dystrybucji.
Koordynacja działań promocyjnych.
Współpraca z agencjami reklamowymi, domami mediowymi oraz dostawcami usług.
Kreowanie działań trade marketingowych, crossowych dla kanałów dystrybucji.
Koordynacja działań promocyjnych.
Współpraca z agencjami reklamowymi, domami mediowymi oraz dostawcami usług.
Szkolenia i kursy
1. Zarządzanie projektami dla początkujących – przegląd metodyk: PCM, PRINCE2, PMBOK.
2. Professional Scrum Product Owner (PSPO) - Metodyka zarządzania projektami Agile.
3. Zarządzanie marką – strategie i najlepsze praktyki.
4. Sztuka prezentacji dla managerów.
5. Trener Prostej Polszczyzny (Plain Language).
6. Typologia Klienta wewnętrznego.
7. Kształtowanie wartości przedsiębiorstwa.
8. Obsługa klienta, efektywna praca w zespole.
9. Ochrona danych osobowych.
10. Asertywność.
2. Professional Scrum Product Owner (PSPO) - Metodyka zarządzania projektami Agile.
3. Zarządzanie marką – strategie i najlepsze praktyki.
4. Sztuka prezentacji dla managerów.
5. Trener Prostej Polszczyzny (Plain Language).
6. Typologia Klienta wewnętrznego.
7. Kształtowanie wartości przedsiębiorstwa.
8. Obsługa klienta, efektywna praca w zespole.
9. Ochrona danych osobowych.
10. Asertywność.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing handlowy
Zainteresowania
Markating: Guerilla marketing, Ambient media, celebrity endorsement, ingredient branding
Blog: www.ambientguerilla.blogspot.com
Sport: Koszykówka, narty, snowboard, tenis ziemny
Podróże: Tajlandia, Hiszpania, Grecja, Chiny, Brazylia, Chile
Inne: Jazda samochodem terenowym, rajdy off-road, motocykl
Blog: www.ambientguerilla.blogspot.com
Sport: Koszykówka, narty, snowboard, tenis ziemny
Podróże: Tajlandia, Hiszpania, Grecja, Chiny, Brazylia, Chile
Inne: Jazda samochodem terenowym, rajdy off-road, motocykl
Organizacje
Young Professionals - Platforma wymiany wiedzy między praktykami branży komunikacji marketingowej,
a osobami rozpoczynającymi swoją karierę. Organizacja stworzona przez IAA.
a osobami rozpoczynającymi swoją karierę. Organizacja stworzona przez IAA.
Inne
http://ambientguerilla.blogspot.com/
Dla pasjonatów partyzantki
Dla pasjonatów partyzantki
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Salon Kobiet w Warszawie
Salon Kobiet w Warszawie to grupa adresowana do wspaniałych Warszawianek, zarówno tych miejscowych, jak i przyjezdnych, które mają pasje, biznesy oraz są spragnione rozwoju i kontaktu z innymi równie