Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Senior Account Manager
Zakres obowiązków:
- bezpośrednia współpraca z kluczowymi klientami;
- prowadzenie projektów w trakcie realizacji (opracowanie i negocjacja warunków umowy, tworzenie projektów wykonawczych, kreacja materiałów, kontrola nad realizacją poszczególnych etapów prac i wprowadzaniem ewentualnych poprawek) dla między innymi: Paradyż, L'Oreal (marki: L'Oreal, Garnier, Vichy), Allianz, Snap (Sony Division);
- współpraca z podwykonawcami;
- tworzenie budżetów na materiały reklamowe;
- opracowanie koncepcji i strategii marketingowych i reklamowych;
- badanie rynku konkurencji;
- audyty stron internetowych;
- przygotowywanie ofert dla potencjalnych kontrahentów;
- opracowanie planów marketingowych dla klientów firmy;
- współpraca z wewnętrznym studiem graficznym
- bezpośrednia współpraca z kluczowymi klientami;
- prowadzenie projektów w trakcie realizacji (opracowanie i negocjacja warunków umowy, tworzenie projektów wykonawczych, kreacja materiałów, kontrola nad realizacją poszczególnych etapów prac i wprowadzaniem ewentualnych poprawek) dla między innymi: Paradyż, L'Oreal (marki: L'Oreal, Garnier, Vichy), Allianz, Snap (Sony Division);
- współpraca z podwykonawcami;
- tworzenie budżetów na materiały reklamowe;
- opracowanie koncepcji i strategii marketingowych i reklamowych;
- badanie rynku konkurencji;
- audyty stron internetowych;
- przygotowywanie ofert dla potencjalnych kontrahentów;
- opracowanie planów marketingowych dla klientów firmy;
- współpraca z wewnętrznym studiem graficznym
Account manager associate
- bezpośrednia współpraca z głównymi klientami
- prowadzenie kampanii reklamowej dla firm farmaceutycznych w zakresie projektowania materiałów reklamowych
- współpraca z podwykonawcami
- współorganizacja konferencji dla firmy informatycznej
- obsługa partnerów konferencji
- tworzenie budżetów na materiały reklamowe
- uczestnictwo w opracowaniu kampanii i strategii promocji produktów
- współpraca z wewnętrznym studiem graficznym
- prowadzenie kampanii reklamowej dla firm farmaceutycznych w zakresie projektowania materiałów reklamowych
- współpraca z podwykonawcami
- współorganizacja konferencji dla firmy informatycznej
- obsługa partnerów konferencji
- tworzenie budżetów na materiały reklamowe
- uczestnictwo w opracowaniu kampanii i strategii promocji produktów
- współpraca z wewnętrznym studiem graficznym
Szkolenia i kursy
- IV.2008 „Budowanie relacji w klientem wewnętrznym i zewnętrznym”, Energies
- III.2008 „Strategia i Kreacja”, Akademia Reklamy
- XI.2007 „Nowe trendy w komunikacji marketingowej”, Akademia Reklamy
- III.2008 „Strategia i Kreacja”, Akademia Reklamy
- XI.2007 „Nowe trendy w komunikacji marketingowej”, Akademia Reklamy
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.