Agata Kolasa

Specjalista ds. marketingu
Łódź, łódzkie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

UNIGLOB Sp. z o.o.
Specjalista ds. marketingu
Darkstone & Cardinal
Senior Account Manager
Zakres obowiązków:
- bezpośrednia współpraca z kluczowymi klientami;
- prowadzenie projektów w trakcie realizacji (opracowanie i negocjacja warunków umowy, tworzenie projektów wykonawczych, kreacja materiałów, kontrola nad realizacją poszczególnych etapów prac i wprowadzaniem ewentualnych poprawek) dla między innymi: Paradyż, L'Oreal (marki: L'Oreal, Garnier, Vichy), Allianz, Snap (Sony Division);
- współpraca z podwykonawcami;
- tworzenie budżetów na materiały reklamowe;
- opracowanie koncepcji i strategii marketingowych i reklamowych;
- badanie rynku konkurencji;
- audyty stron internetowych;
- przygotowywanie ofert dla potencjalnych kontrahentów;
- opracowanie planów marketingowych dla klientów firmy;
- współpraca z wewnętrznym studiem graficznym
Darkstone & Cardinal
Account Manager
Mateusz Madura
Mateusz Madura · współpracownik
wystawiono
Rewalacyjny account - świetna koordynacja pracy, znakomita komunikacja.
Praca z taką osobą robi się dużo przyjemniejsza, nawet pod dużą presją czasu.
Fastline Sp.zoo
Account manager associate
- bezpośrednia współpraca z głównymi klientami
- prowadzenie kampanii reklamowej dla firm farmaceutycznych w zakresie projektowania materiałów reklamowych
- współpraca z podwykonawcami
- współorganizacja konferencji dla firmy informatycznej
- obsługa partnerów konferencji
- tworzenie budżetów na materiały reklamowe
- uczestnictwo w opracowaniu kampanii i strategii promocji produktów
- współpraca z wewnętrznym studiem graficznym
British Centre
Lektor języka angielskiego
- obsługa klienta biznesowego
- analiza indywidualnych potrzeb słuchaczy
- tworzenie autorskich programów nauczania
- prowadzenie szkoleń współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego
- czynny udział w rekrutacji słuchaczy

Szkolenia i kursy

- IV.2008 „Budowanie relacji w klientem wewnętrznym i zewnętrznym”, Energies
- III.2008 „Strategia i Kreacja”, Akademia Reklamy
- XI.2007 „Nowe trendy w komunikacji marketingowej”, Akademia Reklamy

Edukacja

Logo
Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych/Stosunki Polityczne, Amerykanistyka i Mass Media., magisterskie
Uniwersytet Łódzki
Logo
 Kolegium Języków Obcych – sekcja jęz. angielskiego, licencjackie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Marketing
Marketing handlowy
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Microsoft w Polsce
Microsoft w Polsce
Microsoft w Polsce