Umiejętności
Zarządzanie Marką
Komunikacja korporacyjna
Komunikacja wewnętrzna
komunikaty prasowe
Strategic Communications
Organizowanie eventów
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
kierownik Wydziału Rozwoju i Promocji
- wdrażanie strategii budowy marki i promocji,
- zarządzanie budżetem (planowanie, wykonanie),
- zarządzanie ludźmi,
- koordynowanie prac związanych z opracowywaniem dokumentów strategicznych,
- przygotowywanie materiałów promocyjnych (ulotek, folderów, gadżetów),
- współpraca z grafikami, agencjami reklamowymi i drukarniami,
- utrzymywanie kontaktów z mediami,
- administracja strony internetowej (redakcja treści w CMS),
- tworzenie treści w mediach społecznościowych (redagowanie tekstów, obróbka zdjęć),
- wydawanie biuletynu informacyjnego dla mieszkańców (przygotowywanie treści, skład, kontrola dystrybucji),
- planowanie, organizacja imprez plenerowych i akcji marketingowych.
- pozyskiwanie środków unijnych,
- realizacja projektów promocyjnych z dofinansowaniem zewnętrznym (od pomysłu po napisanie projektu, realizację i rozliczenie),
- pozyskiwanie partnerów zewnętrznych do działań marketingowych,
- przygotowywanie umów,
- praca w zespołach projektowych.
- zarządzanie budżetem (planowanie, wykonanie),
- zarządzanie ludźmi,
- koordynowanie prac związanych z opracowywaniem dokumentów strategicznych,
- przygotowywanie materiałów promocyjnych (ulotek, folderów, gadżetów),
- współpraca z grafikami, agencjami reklamowymi i drukarniami,
- utrzymywanie kontaktów z mediami,
- administracja strony internetowej (redakcja treści w CMS),
- tworzenie treści w mediach społecznościowych (redagowanie tekstów, obróbka zdjęć),
- wydawanie biuletynu informacyjnego dla mieszkańców (przygotowywanie treści, skład, kontrola dystrybucji),
- planowanie, organizacja imprez plenerowych i akcji marketingowych.
- pozyskiwanie środków unijnych,
- realizacja projektów promocyjnych z dofinansowaniem zewnętrznym (od pomysłu po napisanie projektu, realizację i rozliczenie),
- pozyskiwanie partnerów zewnętrznych do działań marketingowych,
- przygotowywanie umów,
- praca w zespołach projektowych.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Public Relations
Zewnętrzny PR
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni