Agata Kalińska

Senior Consultant, Raczkiewicz-Chenczke Consultants (Rc2)
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
grecki
podstawowy
łaciński
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Raczkiewicz Chenczke Consultants (Rc2)
Brand Communication Director
Optymalne wykorzystanie dotychczasowych umiejętności i know-how, pogłębionych o znajomość dywersyfikującego się rynku mediów on- i off-line, kompleksowe podejście do komunikacji PR marek i zarządzanie zespołem zajmującym się PR produktowym
Raczkiewicz Chenczke Consultants (Rc2)
Senior Consultant
Tworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnych i kreatywnych platform dla globalnych i lokalnych marek z segmentu produktów wrażliwych: Johnnie Walker, Żubr, Tyskie. w latach 2010 - 2012 Group Head Supervisor zespołu marek wrażliwych obsługującego pełen portfel marek Pernod Ricard Polska: Wyborowa, Absolut, Luksusowa, Jameson, Ballantine's, Chivas Regal, Malibu, Mumm oraz Jacob's Creek
Raczkiewicz Chenczke Consultants (Rc2)
PR Consultant
Media relacje z szerokim spectrum dziennikarzy działów ekonomicznego, społecznego, lifestylowego oraz branżowego; organizacja konferencji prasowych oraz wyjazdów mediowych; pozyskiwanie wydawniczych partnerów strategicznych; tworzenie niesztampowego kontentu mediowego; diagnoza efektywności działań PR i podsumowanie impresji mediowych; efektywne zarządzanie rocznym budżetem poszczególnych projektów i marek
Logo
Junior PR Manager
Leo Burnett, Agencja 180 PR
- Obsługa klientów z zakresu marketing PR
- budowanie kompleksowej strategii komunikacji PR
- media relations
- organizowanie konferencji prasowych oraz eventów specjalnych (w tym on-trade)
- prowadzenie niestandardowych strategii PR - m.in. akcje prospołeczne i proekologiczne

Szkolenia i kursy

- autopromocja i autoprezentacja

Edukacja

Logo
Psychologia Społeczna w Zarządzaniu Rozwojem Organizacji, studia podyplomowe
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie
Logo
Filologia Polska, magisterskie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa

Zainteresowania

- literatura (zwłaszcza twórczość z okresu wojny), film (przeglądy filmowe, polska szkoła dokumentu, DKF Muranów), muzyka (taniec, taniec, taniec! flamenco) i życie samo w sobie

Organizacje

- biuro prasowe międzynarodowego Festiwalu Gombrowiczowskiego - Radom 1996 - 2003

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Chwal się
Chwal się
Grupa dla znajomych, którzy chcą ( i mają czym) się pochwalić. Bo jak to często bywa w biznesie - jeśli się nie pochwalę sam, nikt inny tego nie zrobi... ZAPRASZAM - CHWALCIE SIĘ ŚMIAŁO ! ;))
EMOCJE
EMOCJE
Dzięki NIM podejmujemy większość decyzji. Nauczmy się NIMI zarządzać!
humor - dowcip
humor - dowcip
grupa jest dla osób, które uwielbiają się śmiać - wpisz tylko zasłyszany, otrzymany (mail,gg) kawał, nie komentuj innych i baw się dobrze. BEZ MODEROWANIA
Inteligencja jest sexy
Inteligencja jest sexy
Intrygująca riposta, poczucie humoru, wiedza - to jest seksowne!
Kino
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.
Kreatywność w Public Relations
Kreatywność w Public Relations
Wszyscy wiemy, że każdy jest kreatywny:) Ale co oznacza kreatywność w PR?
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
Muzyka Filmowa
Muzyka Filmowa
Wszystko co Cię pociąga w muzyce filmowej, wszystko o muzyce filmowej i jej niepowtarzalnym klimacie...
Poloniści
Poloniści
Zapraszam polonistów.
PR online
PR online
Public Relations online
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.