Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds.Kluczowych Klientów
•negocjacje i sprzedaż produktów oraz usług IT,
•prowadzenie projektów związanych z wdrażaniem nowych produktów i usług IT na rynek oraz raportowanie wyników z postępów prac,
•przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji,
•opieka i utrzymywanie wysokiego poziomu relacji z klientami,
•nadzór nad aktualnością informacji w ofertach i cennikach firmy,
•monitorowanie i uczestnictwo w przetargach publicznych,
•reprezentowanie firmy na konferencjach,
•przygotowywanie akcji promocyjnych,
•projektowanie procesów i narzędzi usprawniających pracę na stanowisku handlowca,
•szkolenie i koordynacja pracy nowych pracowników,
•organizowanie i prowadzenie szkoleń dla klientów i partnerów firmy,
•badanie rynku pod względem zapotrzebowania na produkty informatyczne.
Osiągnięcia:
•Pozyskanie i współpraca m.in. z : Polpharma S.A, LibertyDirect, Uniqa S.A., Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie, VB Leasing, Katowicki Holding Węglowy,
•prowadzenie projektów związanych z wdrażaniem nowych produktów i usług IT na rynek oraz raportowanie wyników z postępów prac,
•przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji,
•opieka i utrzymywanie wysokiego poziomu relacji z klientami,
•nadzór nad aktualnością informacji w ofertach i cennikach firmy,
•monitorowanie i uczestnictwo w przetargach publicznych,
•reprezentowanie firmy na konferencjach,
•przygotowywanie akcji promocyjnych,
•projektowanie procesów i narzędzi usprawniających pracę na stanowisku handlowca,
•szkolenie i koordynacja pracy nowych pracowników,
•organizowanie i prowadzenie szkoleń dla klientów i partnerów firmy,
•badanie rynku pod względem zapotrzebowania na produkty informatyczne.
Osiągnięcia:
•Pozyskanie i współpraca m.in. z : Polpharma S.A, LibertyDirect, Uniqa S.A., Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie, VB Leasing, Katowicki Holding Węglowy,
Specjalista ds. korespondencji bankowej
•bieżąca telefoniczna obsługa klienta,
•redagowanie pism wysyłanych do klientów w formie listów, faksów, maili,
•prowadzenie korespondencji bankowej i reklamacyjnej,
•obsługa zwrotów korespondencji,
•redagowanie pism zgodnie ze standardami banku,
•dekretacja dokumentów oraz korespondencji do właściwych działów banku.
•redagowanie pism wysyłanych do klientów w formie listów, faksów, maili,
•prowadzenie korespondencji bankowej i reklamacyjnej,
•obsługa zwrotów korespondencji,
•redagowanie pism zgodnie ze standardami banku,
•dekretacja dokumentów oraz korespondencji do właściwych działów banku.
Szkolenia i kursy
Praktyka w Zakładach Browarniczych „Banjalucka Pivara”
Jako studentka Politechniki Gdańskiej zostałam nominowana na praktyki w ramach programu IAESTE (International Association for the Exchange of Students for Technical Experience). Praktyki miały miejsce w Republice Serbskiej, Bośni i Herzegowininie.
„Nowoczesne techniki sprzedaży”
„Techniki sprzedaży”
„Sztuka negocjacji w biznesie”
Jako studentka Politechniki Gdańskiej zostałam nominowana na praktyki w ramach programu IAESTE (International Association for the Exchange of Students for Technical Experience). Praktyki miały miejsce w Republice Serbskiej, Bośni i Herzegowininie.
„Nowoczesne techniki sprzedaży”
„Techniki sprzedaży”
„Sztuka negocjacji w biznesie”
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem
Zainteresowania
Sporty ekstremalne, ambitne cele zawodowe
Malarstwo to twórczość własna
Podróże to wyłącznie ciepłe kraje
Malarstwo to twórczość własna
Podróże to wyłącznie ciepłe kraje
Organizacje
GE Volunteers – GE Money Bank
Inne
Prawo jazdy - kat. B
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Email Marketing 2.0
Email Marketing, automatyzacja, mobile newsletter. Jak zwiększać sprzedaż przez nowoczesne taktyki marketingowe wykorzystujące emaila?