Agata Tynka

Specjalista ds. marketingu i public relations
Chorzów, śląskie

Umiejętności

Komunikacja korporacyjna Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa relacje z mediami Microsoft Office Public Relations Social Media Social Media Marketing Strategic Communications

Doświadczenie zawodowe

TUV Rheinland Polska Sp. z o. o.
specjalista ds. public relations
- odpowiedzialność strategię komunikacji zewnętrznej
- odpowiedzialność za wizerunek firmy eksperckiej w mediach
- tworzenie przekazów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
- redakcja kwartalnika Jakość
- opracowanie strategii content marketingowej
- współpraca z mediami
- copywriting (teksty reklam, newsletterów, folderów, zaproszeń, pism)
- social media
TUV Rheinland Polska Sp. z o. o.
specjalista ds. marketingu
- redagowanie artykułów do kwartalnika, kierowanego do klientów firmy
- tworzenie komunikatów prasowych
- tworzenie tekstów newsletterów
- tworzenie tekstów przekazów reklamowych
- współpraca z redakcjami
- uczestnictwo w tworzeniu strategii marketingowej
Logo
manager produktu
Wydawnictwo Videograf Edukacja Sp. z o.o.
- stworzenie strony internetowej produktu - podręczników do prowadzenia zajęć komputerowych
- opracowanie narzędzia do badania udziału w rynku
- analiza wyników badań oraz ustalenie strategii działań marketingowych
Scaftech sp. z o.o.
specjalista ds. marketingu
- stworzenie strategii działań marketingowych firmy
- opracowywanie artykułów i reklam dla prasy branżowej
- przygotowywanie projektów folderów, ulotek i banerów oraz współpraca z drukarniami
- tłumaczenie dokumentacji technicznej z j. angielskiego na j. polski
- administrowanie stroną internetową firmy
- organizowanie udziału firmy w targach branżowych
- ścisła współpraca z działem handlowym firmy
Logo
specjalista ds marketingu
Wydawnictwo Videograf II i Videograf Edukacja
- opracowywanie mediaplanów kampanii reklamowych książek,
- współpraca z agencjami reklamowymi,
- przygotowywanie akcji promocyjnych – spotkań autorskich, konkursów
- pozyskiwanie patronatów medialnych na wydanie książek
- udział w licznych targach książki, giełdach podręczników, festynach
- organizowanie wiosennych tras promocyjnych pakietu edukacyjnego
- wystąpienia publiczne – prezentowanie pakietu edukacyjnego wydawnictwa na konferencjach
- przygotowywanie materiałów dla mediów na temat nowych książek
- przygotowywanie projektów materiałów promocyjnych i reklamowych
- lektorowanie i opiniowanie książek angielskojęzycznych
Logo
specjalista ds. public relations
Grupa Kreatywna Agencja PR
- samodzielna realizacja projektów obsługi w zakresie strategicznego PR
- koordynacja całości działań agencji i nadzór nad realizacją projektów
- pozyskiwanie nowych klientów
Logo
Praktykantka
Radio Wanda Złote Przeboje, Kraków
Comarch
Praktykantka w dziale marketingu i pr

Projekty

JakośćTV
Jakość TV. Ekspert na każdy temat to cykl krótkich filmów, w których eksperci jednostki TÜV Rheinland Polska dzielą się z widzami swoją wiedzą i doświadczeniem.
Zakres obowiązków
- koordynacja całości projektu
- copywriting
- strategia promocji contentu
Magazyn Jakość
Jakość Magazyn TÜV Rheinland Polska to kwartalnik kierowany do klientów i partnerów biznesowych firmy.
Zakres obowiązków
- redaktor naczelna magazynu

Szkolenia i kursy

Szkolenie BERNDSON: Efektywne public relations (2012)
Szkolenie PRoto: Blogi jako narzędzie PR (2012)
Szkolenie HIGH5:Copywriting - skuteczna sprzedaż za pomocą słów (2013)
Szkolenie FORUM Media Polska: Jak zbudować skuteczny PR w Internecie? (2014)
Szkolenie FORUM Media Polska: Nowoczesny content marketing i copywriting (2015)
Szkolenie FORUM Media Polska: Certyfikowany Web Copywriter i Content Marketer (2016)

[url=http://hs.goldenline.pl/dyplom-profesjonalisty-eb][img]http://hs.goldenline.pl/hubfs/badge_20.png[/img][/url]

Edukacja

Logo
Budowa multimedialnych serwisów internetowych, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Technologii Informatycznych w Katowicach
Logo
Zarządzanie reklamą, studia podyplomowe
Polish Open University
Logo
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna, spec. reklama i pr, magisterskie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa
Public Relations
Zewnętrzny PR

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
W POU nie dajemy recept. Uczymy jak nawigować wśród praktyki i teorii zarządzania oraz jak sprostać wyzwaniom, które stoją przed współczesnymi menedżerami.
CopyWriting
CopyWriting
Chodzi mi o to, aby język giętki, powiedział wszystko, co pomyśli głowa. J. Słowacki
Dobra literatura
Dobra literatura
Grupa otwarta dla wszystkich lubiących czytać dobre książki i uwielbiających spędzać czas przewracając strony
Dziennikarstwo
Dziennikarstwo
Witam serdecznie w Grupie dla dziennikarzy jak i pasjonatów sztuki dziennikarskiej.
Event, Organizacja Imprez
Event, Organizacja Imprez
Grupa poświęcona organizacji eventów i imprezez.
IDIKS 2000
IDIKS 2000
Grupę IDIKS 2000 stanowią absolwenci kierunku: Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna UJ
Komunikacja wewnętrzna
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.
Koncertowo
Koncertowo
Bez muzyki mniej by mnie było! Szczególnie ulegam magii dźwięków płynących prosto spod palców. Dźwięków, które omijają siatkę na mikrofonie, filtry i inne "udoskonalacze". Taka muzyka najpię
Photoshop
Photoshop
Grupa zrzeszająca osoby korzystające z programu Photoshop.
Polskie Public Relations
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.
Praca w marketingu
Praca w marketingu
praca w agencjach marketingowych, działach marketingu
Prasa firmowa
Prasa firmowa
Zapraszam do dyskusji na temat roli prasy firmowej w komunikowaniu przedsiębiorstw