Umiejętności
Komunikacja korporacyjna
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
relacje z mediami
Microsoft Office
Public Relations
Social Media
Social Media Marketing
Strategic Communications
Doświadczenie zawodowe
specjalista ds. public relations
- odpowiedzialność strategię komunikacji zewnętrznej
- odpowiedzialność za wizerunek firmy eksperckiej w mediach
- tworzenie przekazów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
- redakcja kwartalnika Jakość
- opracowanie strategii content marketingowej
- współpraca z mediami
- copywriting (teksty reklam, newsletterów, folderów, zaproszeń, pism)
- social media
- odpowiedzialność za wizerunek firmy eksperckiej w mediach
- tworzenie przekazów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
- redakcja kwartalnika Jakość
- opracowanie strategii content marketingowej
- współpraca z mediami
- copywriting (teksty reklam, newsletterów, folderów, zaproszeń, pism)
- social media
specjalista ds. marketingu
- stworzenie strategii działań marketingowych firmy
- opracowywanie artykułów i reklam dla prasy branżowej
- przygotowywanie projektów folderów, ulotek i banerów oraz współpraca z drukarniami
- tłumaczenie dokumentacji technicznej z j. angielskiego na j. polski
- administrowanie stroną internetową firmy
- organizowanie udziału firmy w targach branżowych
- ścisła współpraca z działem handlowym firmy
- opracowywanie artykułów i reklam dla prasy branżowej
- przygotowywanie projektów folderów, ulotek i banerów oraz współpraca z drukarniami
- tłumaczenie dokumentacji technicznej z j. angielskiego na j. polski
- administrowanie stroną internetową firmy
- organizowanie udziału firmy w targach branżowych
- ścisła współpraca z działem handlowym firmy
specjalista ds marketingu
Wydawnictwo Videograf II i Videograf Edukacja
- opracowywanie mediaplanów kampanii reklamowych książek,
- współpraca z agencjami reklamowymi,
- przygotowywanie akcji promocyjnych – spotkań autorskich, konkursów
- pozyskiwanie patronatów medialnych na wydanie książek
- udział w licznych targach książki, giełdach podręczników, festynach
- organizowanie wiosennych tras promocyjnych pakietu edukacyjnego
- wystąpienia publiczne – prezentowanie pakietu edukacyjnego wydawnictwa na konferencjach
- przygotowywanie materiałów dla mediów na temat nowych książek
- przygotowywanie projektów materiałów promocyjnych i reklamowych
- lektorowanie i opiniowanie książek angielskojęzycznych
- współpraca z agencjami reklamowymi,
- przygotowywanie akcji promocyjnych – spotkań autorskich, konkursów
- pozyskiwanie patronatów medialnych na wydanie książek
- udział w licznych targach książki, giełdach podręczników, festynach
- organizowanie wiosennych tras promocyjnych pakietu edukacyjnego
- wystąpienia publiczne – prezentowanie pakietu edukacyjnego wydawnictwa na konferencjach
- przygotowywanie materiałów dla mediów na temat nowych książek
- przygotowywanie projektów materiałów promocyjnych i reklamowych
- lektorowanie i opiniowanie książek angielskojęzycznych
Projekty
Szkolenia i kursy
Szkolenie BERNDSON: Efektywne public relations (2012)
Szkolenie PRoto: Blogi jako narzędzie PR (2012)
Szkolenie HIGH5:Copywriting - skuteczna sprzedaż za pomocą słów (2013)
Szkolenie FORUM Media Polska: Jak zbudować skuteczny PR w Internecie? (2014)
Szkolenie FORUM Media Polska: Nowoczesny content marketing i copywriting (2015)
Szkolenie FORUM Media Polska: Certyfikowany Web Copywriter i Content Marketer (2016)
[url=http://hs.goldenline.pl/dyplom-profesjonalisty-eb][img]http://hs.goldenline.pl/hubfs/badge_20.png[/img][/url]
Szkolenie PRoto: Blogi jako narzędzie PR (2012)
Szkolenie HIGH5:Copywriting - skuteczna sprzedaż za pomocą słów (2013)
Szkolenie FORUM Media Polska: Jak zbudować skuteczny PR w Internecie? (2014)
Szkolenie FORUM Media Polska: Nowoczesny content marketing i copywriting (2015)
Szkolenie FORUM Media Polska: Certyfikowany Web Copywriter i Content Marketer (2016)
[url=http://hs.goldenline.pl/dyplom-profesjonalisty-eb][img]http://hs.goldenline.pl/hubfs/badge_20.png[/img][/url]
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Public Relations
Zewnętrzny PR
Grupy
Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
W POU nie dajemy recept. Uczymy jak nawigować wśród praktyki i teorii zarządzania oraz jak sprostać wyzwaniom, które stoją przed współczesnymi menedżerami.
Dobra literatura
Grupa otwarta dla wszystkich lubiących czytać dobre książki i uwielbiających spędzać czas przewracając strony
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.
Koncertowo
Bez muzyki mniej by mnie było! Szczególnie ulegam magii dźwięków płynących prosto spod palców. Dźwięków, które omijają siatkę na mikrofonie, filtry i inne "udoskonalacze". Taka muzyka najpię
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.