Umiejętności
Beverage Industry
Cross-functional Coordination
FMCG
Lotus Notes
Project Management
SAP SRM
Supply Management
Analiza
Planowanie projektów
NPD
MS Oficce
Zarządzanie Master data
Wycena
New Product Development
process improvment
CRM Oracle
Opakowania tekturowe, foliowe, jednostkowe, zbiorcze
Supplier Management
Procurement Operations
Vendor Master Data
Stakeholder Relations
SAP R / 3
Lotnictwo
Wsparcie operacyjne
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Procurement Central Contract Coordinator
Carlsberg Shared Service świadczy usługi na rzecz innych podmiotów wchodzących w skład Grupy Carlsberg - księgowe, IT, Master Data, zamówień, logistyki i Kontrolingu Finansowego.
Genpact jest firmą outsourcingową, która przejęła część procesów od CSS i świadczy je w ramach usług zewnętrznych dla Carlsberga.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Jako ☛ Central Contract Coordinator jestem członkiem Działu Zakupów (Procurement). Moim podstawowym zadaniem jest wsparcieI Global Category Managers w zakresie zarządzania kategoriami zakupowymi - m.in. tworzenie kontraktów w systemie SAP, utrzymywanie cenników.
Moje obowiązki skupiają wokół opakowań zbiorczych i transportowych a także plastików (folie termokurczliwe i stretchowe, kartony, palety, skrzynki, kapsle, PETy, nakrętki i inne).
Jestem również odpowiedzialna za przygotowanie prawidłowych danych dla zespołu Master Data, tworzenie i utrzymywanie dostawców w systemie, przygotowywanie ekstraktów danych i analiz do decyzji biznesowych i przetargów. Do moich zadań należy zapewnienie prawidłowych cen na kontraktach, wycena nowych materiałów oraz wyjaśnianie różnic cenowych. Miałam również możliwość rozbudować i uaktualnić dzienny raport efektywności operacyjnej (Management Shelves / Daily KPI).
Stanowisko koordynatora kontraktów, z szerokim zakresem obowiązków, wysokim poziomem niezależności i wymagającymi terminami, wydobywa moje najlepsze cechy z punktu widzenia organizowania, analizy i pracy wielozadaniowej. Cieszy mnie międzynarodowe środowisko pracy i otwarta, przyjazna kultura organizacyjna. Podejmując tą pracę po raz kolejny dowiodłam, że potrafię bardzo szybko przyswajać nową wiedzę i przejmować nowe obowiązki oraz szybko osiągać wysoki poziom świadczonych usług. Cieszy mnie również możliwość korzystania z wielu funkcji Excela na co dzień, dzięki czemu rozwijam swoje umiejętności w obsłudze tego programu.
Genpact jest firmą outsourcingową, która przejęła część procesów od CSS i świadczy je w ramach usług zewnętrznych dla Carlsberga.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Jako ☛ Central Contract Coordinator jestem członkiem Działu Zakupów (Procurement). Moim podstawowym zadaniem jest wsparcieI Global Category Managers w zakresie zarządzania kategoriami zakupowymi - m.in. tworzenie kontraktów w systemie SAP, utrzymywanie cenników.
Moje obowiązki skupiają wokół opakowań zbiorczych i transportowych a także plastików (folie termokurczliwe i stretchowe, kartony, palety, skrzynki, kapsle, PETy, nakrętki i inne).
Jestem również odpowiedzialna za przygotowanie prawidłowych danych dla zespołu Master Data, tworzenie i utrzymywanie dostawców w systemie, przygotowywanie ekstraktów danych i analiz do decyzji biznesowych i przetargów. Do moich zadań należy zapewnienie prawidłowych cen na kontraktach, wycena nowych materiałów oraz wyjaśnianie różnic cenowych. Miałam również możliwość rozbudować i uaktualnić dzienny raport efektywności operacyjnej (Management Shelves / Daily KPI).
Stanowisko koordynatora kontraktów, z szerokim zakresem obowiązków, wysokim poziomem niezależności i wymagającymi terminami, wydobywa moje najlepsze cechy z punktu widzenia organizowania, analizy i pracy wielozadaniowej. Cieszy mnie międzynarodowe środowisko pracy i otwarta, przyjazna kultura organizacyjna. Podejmując tą pracę po raz kolejny dowiodłam, że potrafię bardzo szybko przyswajać nową wiedzę i przejmować nowe obowiązki oraz szybko osiągać wysoki poziom świadczonych usług. Cieszy mnie również możliwość korzystania z wielu funkcji Excela na co dzień, dzięki czemu rozwijam swoje umiejętności w obsłudze tego programu.
Branch Data Administrator
Future Electronics jest światowym liderem w dostarczaniu komponentów elektronicznych i produktów elektromechanicznych.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Jako ☛ Branch Data Administrator specjalizowałam się z zarządzaniu danymi podstawowymi dla projektów związanych z projektowaniem rozwiązań elektronicznych.
BDA jest funkcją wspierającą właścicieli projektów. Moje obowiązki obejmowały szeroki wachlarz od rejestrowania projektów i ich aktualizacji, przez przedłużanie rejestracji i daty ważności projektów po czyszczenie danych i rozwiązywanie problemów związanych z danymi w CRM (systemie zarządzania relacjami z klientami)i systemach dostawców. Byłam odpowiedzialna za wsparcie klientów wewnętrznych w oddziałach na południu Europy (Włochy, Hiszpania, Turcja) oraz w Czechach. Prowadziłam kontrolę poprawności danych i w razie potrzeby korygowałam harmonogram prototypowania i produkcji w projekcie. Byłam również punktem kontaktowym dla dostawców i zbudowałam trwałe i silne relacje z ich przedstawicielami.
Bardzo doceniałam międzynarodowy kontekst tego stanowiska i możliwość bezpośredniego wsparcia ekspertów w skutecznej obsłudze klienta. Codzienne używanie arkuszy kalkulacyjnych wzmocniło moje umiejętności analityczne. Na stanowisku BDA mogłam wykorzystać moją umiejętność objęcia szerokiego spektrum w ramach łańcucha dostaw i przepływów decyzji.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Jako ☛ Branch Data Administrator specjalizowałam się z zarządzaniu danymi podstawowymi dla projektów związanych z projektowaniem rozwiązań elektronicznych.
BDA jest funkcją wspierającą właścicieli projektów. Moje obowiązki obejmowały szeroki wachlarz od rejestrowania projektów i ich aktualizacji, przez przedłużanie rejestracji i daty ważności projektów po czyszczenie danych i rozwiązywanie problemów związanych z danymi w CRM (systemie zarządzania relacjami z klientami)i systemach dostawców. Byłam odpowiedzialna za wsparcie klientów wewnętrznych w oddziałach na południu Europy (Włochy, Hiszpania, Turcja) oraz w Czechach. Prowadziłam kontrolę poprawności danych i w razie potrzeby korygowałam harmonogram prototypowania i produkcji w projekcie. Byłam również punktem kontaktowym dla dostawców i zbudowałam trwałe i silne relacje z ich przedstawicielami.
Bardzo doceniałam międzynarodowy kontekst tego stanowiska i możliwość bezpośredniego wsparcia ekspertów w skutecznej obsłudze klienta. Codzienne używanie arkuszy kalkulacyjnych wzmocniło moje umiejętności analityczne. Na stanowisku BDA mogłam wykorzystać moją umiejętność objęcia szerokiego spektrum w ramach łańcucha dostaw i przepływów decyzji.
Operation Management Center Planner
Goodyear Innovation Center Luxembourg (GIC*L) zlokalizowane w Colmar-Berg prowadzi prace badawczo-rozwojowe, buduje i testuje nowe opony dla samochodów osobowych, lekkich i średnich pojazdów ciężarowych oraz pojazdów rolniczych dla rynków: europejskiego, afrykańskiego i azjatyckiego.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Zostałam zatrudniona jako zastępstwo na rok ny przejąć zadania związane z analizą i alokacją pojemności produkcyjnych na stanowisku ☛ OMC Planner, wspierając głównie EMEA R&D i jako wsparcie dla operacji w regionach APAC i NAT.
Do moich zadań należało wsparcie dla liderów projektów - biznesowych i technicznych, zarówno dla projektów OEM jak i replacement - w ramach planowania iteracji produkcyjnych w długim i średnim okresie w fabrykach regionu EMEA, zgodnie z pojemnościami fabryk oraz wymaganiami technicznymi i oczekiwaniami klientów. Zarządzałam wszystkimi istotnymi danymi projektowymi w dedykowanej bazie danych, na tablicach planowania oraz w bazie danych NPI (New Product Introduction).
Jako tymczasowe zastępstwo, musiałam bardzo szybko nauczyć się nowych obowiązków i wykonywać je samodzielnie - co sprawnie i z sukcesem osiągnęłam. Bardzo szybko nauczyłam się nowych zadań i nowego środowiska pracy i już po kilku tygodniach wykonywałam swoje obowiązki niezależnie, a nawet uczyłam nowego członka zespołu. Rozwiązywałam kwestie dotyczące niezgodności danych pomiędzy dwoma projektowymi bazami danych i koordynowałam współpracę pomiędzy dwoma europejskimi centrami innowacyjnymi. Wniosłam również wkład w testowanie i dostosowanie modułu "granularity" w ramach projektu Single PIece Flow.
Dzięki tej pozycji udowodniłam, że potrafię szybko dostosować się do nowych okoliczności i doskonale radzę sobie w dynamicznym i zmieniającym się środowisku pracy. Szybkie i dokładne odpowiedzi na otrzymane zapytania dały mi głęboką satysfakcję. Pokazałam również że jestem bardzo efektywna w sytuacjach wymagających szybkiego działania i podejmowania decyzji.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Zostałam zatrudniona jako zastępstwo na rok ny przejąć zadania związane z analizą i alokacją pojemności produkcyjnych na stanowisku ☛ OMC Planner, wspierając głównie EMEA R&D i jako wsparcie dla operacji w regionach APAC i NAT.
Do moich zadań należało wsparcie dla liderów projektów - biznesowych i technicznych, zarówno dla projektów OEM jak i replacement - w ramach planowania iteracji produkcyjnych w długim i średnim okresie w fabrykach regionu EMEA, zgodnie z pojemnościami fabryk oraz wymaganiami technicznymi i oczekiwaniami klientów. Zarządzałam wszystkimi istotnymi danymi projektowymi w dedykowanej bazie danych, na tablicach planowania oraz w bazie danych NPI (New Product Introduction).
Jako tymczasowe zastępstwo, musiałam bardzo szybko nauczyć się nowych obowiązków i wykonywać je samodzielnie - co sprawnie i z sukcesem osiągnęłam. Bardzo szybko nauczyłam się nowych zadań i nowego środowiska pracy i już po kilku tygodniach wykonywałam swoje obowiązki niezależnie, a nawet uczyłam nowego członka zespołu. Rozwiązywałam kwestie dotyczące niezgodności danych pomiędzy dwoma projektowymi bazami danych i koordynowałam współpracę pomiędzy dwoma europejskimi centrami innowacyjnymi. Wniosłam również wkład w testowanie i dostosowanie modułu "granularity" w ramach projektu Single PIece Flow.
Dzięki tej pozycji udowodniłam, że potrafię szybko dostosować się do nowych okoliczności i doskonale radzę sobie w dynamicznym i zmieniającym się środowisku pracy. Szybkie i dokładne odpowiedzi na otrzymane zapytania dały mi głęboką satysfakcję. Pokazałam również że jestem bardzo efektywna w sytuacjach wymagających szybkiego działania i podejmowania decyzji.
Minima Charting Specialist
Lufthansa Systems FlightNav AG, Zurich
Lufthansa Systems FlighNav jest firmą IT dostarczającą dane nawigacyjne dla linii lotniczych.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Moje stanowisko we FlightNav ☛ Minima Charting Specialist, było odpowiedzialne za inicjowanie i aktualizację minimów do lądowania na lotniskowych mapach podejść w cyklach AIRAC.
Jako członek małego zespołu, miałam do czynienia z lotniskami na cały świecie, pracując z danymi źródłowymi z Boliwii, przez Trynidad po Angolę i Fidżi. Miałam za zadanie umieszczanie minimów do lądowania na mapach i w systemie oraz ich kontrolę jakości w ramach "zasady 4 oczu". W obliczu nagłych zmian operacyjnych, poza umieszczaniem ich na mapach, informowałam o nich klientów za pomocą depesz e-Notam.
We współpracy z kolegami z zespołu, z sukcesem ukończyliśmy każdy z cykli AIRAC i dostarczyliśmy wszystkie zmiany operacyjne na czas. Wzięliśmy również udział w projekcie EU-OPS, w którym wprowadzaliśmy na mapy lotnicze minima oparte o nowe kalkulacje - projekt zakończył się pełnym sukcesem, gdyż wszystkie dane dotarły do klientów przed wejściem w życie nowych uregulowań.
W tej pracy podobał mi się pośpiech cykli ARAC i bycie częścią wsparcia operacyjnego dla największych globalnych graczy na rynku lotniczym. Doskonale pracowało mi się w międzynarodowym i wielokulturowym środowisku, dzięki któremu mogłam spojrzeć z nowej perspektywy na wiele sytuacji zawodowych. To stanowisko dało mi również możliwość zrozumienia, jak ważny dla mnie jest globalny zasięg mojej pracy i jak wspaniałe jest bycie częścią globalnej drużyny pracującej wspólnie by dostarczyć jak najwięcej korzyści dla klientów.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Moje stanowisko we FlightNav ☛ Minima Charting Specialist, było odpowiedzialne za inicjowanie i aktualizację minimów do lądowania na lotniskowych mapach podejść w cyklach AIRAC.
Jako członek małego zespołu, miałam do czynienia z lotniskami na cały świecie, pracując z danymi źródłowymi z Boliwii, przez Trynidad po Angolę i Fidżi. Miałam za zadanie umieszczanie minimów do lądowania na mapach i w systemie oraz ich kontrolę jakości w ramach "zasady 4 oczu". W obliczu nagłych zmian operacyjnych, poza umieszczaniem ich na mapach, informowałam o nich klientów za pomocą depesz e-Notam.
We współpracy z kolegami z zespołu, z sukcesem ukończyliśmy każdy z cykli AIRAC i dostarczyliśmy wszystkie zmiany operacyjne na czas. Wzięliśmy również udział w projekcie EU-OPS, w którym wprowadzaliśmy na mapy lotnicze minima oparte o nowe kalkulacje - projekt zakończył się pełnym sukcesem, gdyż wszystkie dane dotarły do klientów przed wejściem w życie nowych uregulowań.
W tej pracy podobał mi się pośpiech cykli ARAC i bycie częścią wsparcia operacyjnego dla największych globalnych graczy na rynku lotniczym. Doskonale pracowało mi się w międzynarodowym i wielokulturowym środowisku, dzięki któremu mogłam spojrzeć z nowej perspektywy na wiele sytuacji zawodowych. To stanowisko dało mi również możliwość zrozumienia, jak ważny dla mnie jest globalny zasięg mojej pracy i jak wspaniałe jest bycie częścią globalnej drużyny pracującej wspólnie by dostarczyć jak najwięcej korzyści dla klientów.
Starszy Referent ds. Doumentacji Lotniczej
Na stanowisku ☛ Starszego Referenta ds Doumentacji Lotniczej pracowałam w Zespole Badania Zdarzeń ATM, w Biurze Zarządzania Bezpieczeństwem i Jakością.
Moja rola polegała na wpieraniu wszelkich zadań związanych z prowadzeniem postępowań wyjaśniających zdarzenia w ruchu lotniczym oraz zapewnieniu, że postępowania te zostały przeprowadzone rzetelnie i terminowo. Do moich obowiązków należało prowadzenie rejestru zdarzeń w ruchu lotniczym i bazy danych, zbieranie i analizowanie danych związanych z ruchem lotniczym oraz przygotowanie dokumentacji. Pracowałam z międzynarodowymi dokumentami i publikacjami (AIP, ICAO Eurocontrol), krajowym ustawodawstwem i procedurami operacyjnymi.
Największą satysfakcję dawały mi godziny spędzony na pracy z szerokim spektrum danych operacyjnych, gdzie mogłam wykorzystać zdolności analityczne oraz znajomość arkusza Excel by zwiększyć bezpieczeństwo operacji lotniczych na polskim niebie.
Jednak najważniejszą wartością, jaką wyniosłam z tej pracy, jest postawa "Bezpieczeństwo przede wszystkim", która nie tylko pomogła mi z sukcesami wykonywać obowiązki w PAŻP, ale również ukształtowała we mnie głęboką odpowiedzialność za wszystkie zadania, jakich się podejmuję.
Moja rola polegała na wpieraniu wszelkich zadań związanych z prowadzeniem postępowań wyjaśniających zdarzenia w ruchu lotniczym oraz zapewnieniu, że postępowania te zostały przeprowadzone rzetelnie i terminowo. Do moich obowiązków należało prowadzenie rejestru zdarzeń w ruchu lotniczym i bazy danych, zbieranie i analizowanie danych związanych z ruchem lotniczym oraz przygotowanie dokumentacji. Pracowałam z międzynarodowymi dokumentami i publikacjami (AIP, ICAO Eurocontrol), krajowym ustawodawstwem i procedurami operacyjnymi.
Największą satysfakcję dawały mi godziny spędzony na pracy z szerokim spektrum danych operacyjnych, gdzie mogłam wykorzystać zdolności analityczne oraz znajomość arkusza Excel by zwiększyć bezpieczeństwo operacji lotniczych na polskim niebie.
Jednak najważniejszą wartością, jaką wyniosłam z tej pracy, jest postawa "Bezpieczeństwo przede wszystkim", która nie tylko pomogła mi z sukcesami wykonywać obowiązki w PAŻP, ale również ukształtowała we mnie głęboką odpowiedzialność za wszystkie zadania, jakich się podejmuję.
Praktykant Ruchu Lotniczego
Jako ☛ Praktykant Ruchu Lotniczego uczestniczyłam w szkoleniu podstawowym na kontrolera ruchu lotniczego. Z sukcesem ukończyłam część teoretyczną, zdając wszystkie egzaminy w sesji końcowej (m.in. procedury operacyjne, nawigacja, meteorologia, lotniska, zasady loty, zarządzanie przestrzenią powietrzną) z dobrymi wynikami. Następnie brałam udział w szkoleniu na symulatorze proceduralnym kontroli obszaru.
Szkolenia i kursy
Change Management
Basic Data Management
Lean 101
Kurs przygotowujący do licencji dyspozytora lotniczego
SAF-SMS (Safety Mgmt System)
SAF-TOOLS
SAF-E2I (ECCAIRS 2 detailed training)
SAF-AOI (Occurrence Investigations)
Basic Data Management
Lean 101
Kurs przygotowujący do licencji dyspozytora lotniczego
SAF-SMS (Safety Mgmt System)
SAF-TOOLS
SAF-E2I (ECCAIRS 2 detailed training)
SAF-AOI (Occurrence Investigations)
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Inne
Łańcuch dostaw
Zarządzanie łańcuchem dostaw
Zainteresowania
lotnictwo, fotografia, podróże, wędrówki górskie, kuchnia włoska, gra na perkusji, pieczenie ciast
Organizacje
PAH SOS
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
EFT Techniki Emocjonalnej Wolności
EFT to szybki i skuteczny sposób na poprawę jakości Twojego życia.
Feng Shui
Zasady, które mogą korzystnie wpływać na życie i karierę każdego z nas. Sztuka Feng Shui kieruje się logiką, z magią nie ma nic wspólnego.
Góry moje wierchy moje otwórzcie swe ramiona
Dla tych, którz lubią DEPTAĆ góry i czasem w nich POMIESZKAĆ. Dla miłośników Beskidów, Sudetów, Tatr, Pienin oraz innych dolin pagórków :)
Huna
Grupka czerpiących inspiracje z Huny, hawajskiej szamańskiej filozofii szczęśliwego życia, pomyślności i dostatku. Dobre miejsce na początek oraz by dowiedzieć się więcej...
Jestem Kobietą
Grupa stworzona dla kobiet zainteresowanych swoim rozwojem często poza schematami narzuconymi przez zewnętrzne ramy społeczne.