Doświadczenie zawodowe
Kierownik działu sprzedaży bezpośredniej
Opracowanie i wdrożenie strategii produktowej i sprzedaż produktów na rynku. Przygotowanie planów operacyjnych, harmonogramów prac bieżących oraz wybór i doskonalenie form i metod umożliwiających optymalna realizację zadań i prac związanych z procesami. Zarządzanie 3-osobowym działem sprzedaży bezpośredniej. Opracowanie budżetu i dbałość o jego realizację.
A w skrócie: planowanie, raportowanie i inne ...anie.
A w skrócie: planowanie, raportowanie i inne ...anie.
kierownik ds. sprzedaży reklamy internetowej
Platforma Mediowa Point Group
Opracowanie strategii sprzedaży reklamy internetowej
Opracowanie strategii rozwoju produktów on-line
Tworzenie nowych produktów reklamowych
Stworzenie działu reklamy internetowej
Zarządzanie zespołem
Opracowanie budżetu i dbałość o jego realizację
Budowanie relacji biznesowych z Klientami Branżowymi (Domy Mediowe, Broker Reklamy Internetowej)
Konsultacje z zakresu opracowania narzędzi – wsparcia działu sprzedaży
Współpraca przy projektach cross-mediowych
Szkolenia z zakresu reklamy internetowej
Opracowanie strategii rozwoju produktów on-line
Tworzenie nowych produktów reklamowych
Stworzenie działu reklamy internetowej
Zarządzanie zespołem
Opracowanie budżetu i dbałość o jego realizację
Budowanie relacji biznesowych z Klientami Branżowymi (Domy Mediowe, Broker Reklamy Internetowej)
Konsultacje z zakresu opracowania narzędzi – wsparcia działu sprzedaży
Współpraca przy projektach cross-mediowych
Szkolenia z zakresu reklamy internetowej
Specjalista ds. marketingu i sprzedaży produktów elektronicznych
- Planowanie kampanii reklamowych
- Sprzedaż powierzchni reklamowej na serwisach Firmy
- Wsparcie dla działy sprzedaży reklamy prasowej
- Tworzenie pakietów sprzedażowych prasa + internet
- Współpraca z Brokerem reklamy internetowej
- Analiza rynku i konkurencji
- Sprzedaż powierzchni reklamowej na serwisach Firmy
- Wsparcie dla działy sprzedaży reklamy prasowej
- Tworzenie pakietów sprzedażowych prasa + internet
- Współpraca z Brokerem reklamy internetowej
- Analiza rynku i konkurencji
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
AFTER WORK
NASZYM CELEM JEST POZNANIE JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI NOWYCH ZNAJOMYCH ! Zapraszamy osoby tylko ze ZDJĘCIEM i kompletnym profilem. Nie przyjmujemy żadnych reklamacji.
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dogomaniacy
Grupa zrzeszająca osoby działające na forum dogomanii.
Osoby nie będące na dogo a chcące w pomóc psom sa mile widziane w tej grupie.
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] )
https://www.facebook.com/DomyMediowe
ht