Agata Danielewska

Head of Customer Support
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

zarządzanie zmianą Zarządzanie zespołem Konsekwencja w działaniu Satysfakcja klienta Nastawienie na osiąganie wyników Profesjonalizm i skuteczność w działaniu motywowanie i rozwój pracowników Praca zespołowa, nastawienie na rozwiązywanie problemów, wielozadaniowość, zdolności organizacyjne Budowanie relacji z klientem zarządzanie reklamacjami

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Sage sp. z o.o.
Head of Customer Support
Polkomtel Sp. z o. o.
Dyr. ds Reklamacji, Z-ca Dyr. Dept. Utrzymania Klienta
Polkomtel SA
Polkomtel Sp. z o. o.
Kierownik Działu Obsługi Klienta, Call Center
Polkomtel S.A.
Logo
Kierownik Departamentu, Działu Obsługi Klienta
Nordstrom USA

Edukacja

Logo
Wydział Naauk Ekonomicznych
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż - FMCG
Odzież/Dodatki/Biżuteria

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.