Umiejętności
Microsoft Excel
SAP
Komunikacja
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
wielozadaniowość
Języki
angielski
biegły
hiszpański
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Spejcalista ds. Raportowania i Budżetów
- przygotowywanie raportów przychodowych i kosztowych centrów handlowych FACTORY OUTLET w Polsce oraz zagranicznych centrów handlowych w Niemczech i Francji należących do firmy,
- kontrola nad raportami sprzedaży w centrach handlowych,
- koordynacja i aktualizacja baz danych (rent roll) centrów handlowych,
- wprowadzanie danych dotyczących zużycia mediów i sprzedaży do systemu SAP,
- przygotowywanie dokumentów do wycen i audytu,
- przygotowywanie danych do budżetów i rewizji budżetów,
- wsparcie dla innych działów,
- stała koordynacja bieżących problemów administracji centrów handlowych.
- kontrola nad raportami sprzedaży w centrach handlowych,
- koordynacja i aktualizacja baz danych (rent roll) centrów handlowych,
- wprowadzanie danych dotyczących zużycia mediów i sprzedaży do systemu SAP,
- przygotowywanie dokumentów do wycen i audytu,
- przygotowywanie danych do budżetów i rewizji budżetów,
- wsparcie dla innych działów,
- stała koordynacja bieżących problemów administracji centrów handlowych.
Asystentka Działu Zarządzania Centrami Handlowymi
- obieg i archiwizacja wszystkich dokumentów związanych z funkcjonowaniem centrów handlowych w Polsce,
- pełne wsparcie dla działu oraz dla Dyrektora ds. Zarządzania Centrami Handlowymi
- ścisła współpraca oraz stała koordynacja bieżących problemów z lokalnymi administracjami centrów handlowych w Polsce,
- organizowanie podróży służbowych.
- pełne wsparcie dla działu oraz dla Dyrektora ds. Zarządzania Centrami Handlowymi
- ścisła współpraca oraz stała koordynacja bieżących problemów z lokalnymi administracjami centrów handlowych w Polsce,
- organizowanie podróży służbowych.
Asystentka ds. administracji
- nadzór nad przyjmowaniem i wysyłaniem zamówień do Niemiec,
- wystawianie faktur VAT,
- nadzór nad przygotowaniem ofert sprzedaży,
- nadzór nad obiegiem dokumentów wychodzących i przychodzących,
- aktualizacja baz danych,
- nadzór nad zaopatrzeniem biurowym,
- przygotowywanie statystyk,
- przygotowywanie tłumaczeń,
- kontakt z klientami,
- koordynacja szkoleń w kraju i zagranicą.
- wystawianie faktur VAT,
- nadzór nad przygotowaniem ofert sprzedaży,
- nadzór nad obiegiem dokumentów wychodzących i przychodzących,
- aktualizacja baz danych,
- nadzór nad zaopatrzeniem biurowym,
- przygotowywanie statystyk,
- przygotowywanie tłumaczeń,
- kontakt z klientami,
- koordynacja szkoleń w kraju i zagranicą.
Szkolenia i kursy
- MS Excel poziom średniozaawansowany
- Certyfikat Międzynarodowego Stowarzyszenia Controllerów ICV w Monachium
- Certyfikat Międzynarodowego Stowarzyszenia Controllerów ICV w Monachium
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Finanse/Ekonomia
Kontroling
Nieruchomości
Utrzymanie/Zarządzanie nieruchomościami
Zainteresowania
sport, sztuka, moda
Inne
- obsługa MS Office i urządzeń biurowych,
- znajomość systemu SAP,
- prawo jazdy kat. B
- znajomość systemu SAP,
- prawo jazdy kat. B