Umiejętności
Zarządzanie Marką
FMCG
marketing produktu
Języki
angielski
biegły
francuski
biegły
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Junior Product Manager, Vichy
Zarządzane kategorie: pielęgnacja przeciwstarzeniowa, makijaż, oczyszczanie twarzy.
- wprowadzanie nowych produktów i dążenie do utrzymania wzrostów udziałów rynkowych kluczowych produktów
- kreacja lokalnych i adaptacja międzynarodowych materiałów reklamowych
- opracowanie i implementacja planów promocyjnych i trade marketingowych
- analiza danych rynkowych i konsumenckich oraz przygotowywanie rekomendacji
- nadzorowanie poziomu sprzedaży, przygotowywanie prognoz i ofert sprzedażowych
- zarządzanie próbkami produktów i budżetem marketingowym
- przygotowywanie i wygłaszanie prezentacji produktowych, sprawozdawczych i prezentujących planowane działania marketingowe dla kierownictwa, pozostałych działów firmy oraz zewnętrznych współpracowników
- wprowadzanie nowych produktów i dążenie do utrzymania wzrostów udziałów rynkowych kluczowych produktów
- kreacja lokalnych i adaptacja międzynarodowych materiałów reklamowych
- opracowanie i implementacja planów promocyjnych i trade marketingowych
- analiza danych rynkowych i konsumenckich oraz przygotowywanie rekomendacji
- nadzorowanie poziomu sprzedaży, przygotowywanie prognoz i ofert sprzedażowych
- zarządzanie próbkami produktów i budżetem marketingowym
- przygotowywanie i wygłaszanie prezentacji produktowych, sprawozdawczych i prezentujących planowane działania marketingowe dla kierownictwa, pozostałych działów firmy oraz zewnętrznych współpracowników
Stażysta ds. promocji
- proponowanie rozwiązań promujących produkcje telewizyjne
- promocja produkcji telewizyjnych w Internecie
- projektowanie grafiki m.in. broszur, aplikacji FB, Landing Page FB,
- realizacja making of z planów seriali "Pierwsza Miłość" i "Świat według Kiepskich": współtworzenie i realizacja scenariusza, przeprowadzanie wywiadów z aktorami
- promocja produkcji telewizyjnych w Internecie
- projektowanie grafiki m.in. broszur, aplikacji FB, Landing Page FB,
- realizacja making of z planów seriali "Pierwsza Miłość" i "Świat według Kiepskich": współtworzenie i realizacja scenariusza, przeprowadzanie wywiadów z aktorami
Brand Manager Komitetu Lokalnego
Stowarzyszenie studenckie AIESEC Uniwersytet Ekonomiczny
- Pomoc przy planowaniu i realizacji kampanii promocyjnych lokalnych projektów AIESEC
- Prowadzenie szkoleń na tematy dotyczące marketingu
- Zorganizowanie spotkania integracyjnego dla członków wrocławskich organizacji studenckich
- Nadzorowanie funkcjonowania komitetowych profili Social Media
- Koordynacja pracy 3-osobowego zespołu
- Prowadzenie szkoleń na tematy dotyczące marketingu
- Zorganizowanie spotkania integracyjnego dla członków wrocławskich organizacji studenckich
- Nadzorowanie funkcjonowania komitetowych profili Social Media
- Koordynacja pracy 3-osobowego zespołu
koordynator ds. promocji i public relations wrocławskiej edycji targów pracy Dni Kariery 2010
Stowarzyszenie studenckie AIESEC Uniwersytet Ekonomiczny
Zaplanowanie i realizacja kompletnej kampanii promocyjnej wydarzenia na ternie Wrocławia, nawiązanie partnerstw medialnych, koordynacja pracy 4-osobowego podzespołu, zarządzanie budżetem przeznaczonym na promocję.
W zespole wypracowaliśmy kreację oraz przenieśliśmy ją na materiały promocyjne – zaplanowałam i zrealizowałam wraz z moim zespołem kampanię poprzez: spot promocyjny, plakaty, ulotki, wlepki, InDoor, OutDoor, stronę internetową, ukazania medialne, promocje bezpośrednią w formie stanowisk promocyjnych na uczelniach, kampanię teaserową będącą wstępem do kampanii główniej, kampanię w serwisach społecznościowych (facebook, twitter, blip), YouToube oraz mailing.
W zespole wypracowaliśmy kreację oraz przenieśliśmy ją na materiały promocyjne – zaplanowałam i zrealizowałam wraz z moim zespołem kampanię poprzez: spot promocyjny, plakaty, ulotki, wlepki, InDoor, OutDoor, stronę internetową, ukazania medialne, promocje bezpośrednią w formie stanowisk promocyjnych na uczelniach, kampanię teaserową będącą wstępem do kampanii główniej, kampanię w serwisach społecznościowych (facebook, twitter, blip), YouToube oraz mailing.
Członek zespołu ds. promocji i public relations wrocławskiej edycji targów pracy Dni Kariery 2009
Stowarzyszenie studenckie AIESEC Uniwersytet Ekonomiczny
Pozyskiwanie partnerstw medialnych, udział w tworzeniu kampanii promocyjnej – wypracowanie kreacji i przeniesienie jej na materiały promocyjne, praca w 15 – osobowym zespole organizującym targi.
Szkolenia i kursy
Wrocław, od października 2010 do stycznia 2011, Wrocławski Ośrodek Postaw Twórczych: Grafika komputerowa - Photoshop, Illustrator, Flash.
Łotwa, Ryga, kwiecień 2010: Train The Trainres - konferencja teoretyczno-praktyczna na temat prowadzenia szkoleń - uczestnik.
Lewin Kłodzki, maj 2009 i grudzień 2009: Conference for Leaders Edycja II i III - konferencja i warsztaty na temat zarządzania - uczestnik.
Łotwa, Ryga, kwiecień 2010: Train The Trainres - konferencja teoretyczno-praktyczna na temat prowadzenia szkoleń - uczestnik.
Lewin Kłodzki, maj 2009 i grudzień 2009: Conference for Leaders Edycja II i III - konferencja i warsztaty na temat zarządzania - uczestnik.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
Marketing i komunikacja wizualna, fitness, podróże, moda, muzyka, kino, wydarzenia kulturalne.
Organizacje
Stowarzyszenie studenckie AIESEC Uniwersytet Ekonomiczny,
Rada Uczelniana Samorządu Studentów Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - pomoc przy organizacji Ekonomaliów 2007.
Rada Uczelniana Samorządu Studentów Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - pomoc przy organizacji Ekonomaliów 2007.
Inne
Podstawowa znajomość obsługi programu Illustrator
Prawo jazdy kategorii B - od 2005 roku
Prawo jazdy kategorii B - od 2005 roku
Grupy
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.
Public Relations PRODUKTU
Dla wszystkich zainteresowanych budowaniem wizerunku produktów przy pomocy narzędzi PR
Zakupy i sprzedaż w internecie. Rzetelne porady prawne
Grupa prowadzona jest przez specjalistów z serwisu RzetelnyRegulamin.pl i jej celem jest pomoc osobom kupującym oraz sprzedającym w sieci, w tym właścicielom sklepów.