Agata Żarkowska

Operations Manager
Łódź, łódzkie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

ISTA  Polska
Regionalny Dyrektor Działu Usług
Santander Bank Polska
Menedżer Sprzedaży
Arvato Polska Sp. z o.o.
Z-ca Kierownika Contact Centre
Arvato Polska Sp. z o.o.
p.o. Kierownika Operacyjnego Contact Centre
Arvato Polska Sp. z o.o.
Starszy Koordynator ds. Operacyjnych
Arvato Polska Sp. z o.o.
Koordynator ds. Operacyjnych
zarządzanie operacjami w czasie rzeczywistym (do 150 agentów jednocześnie), sporządzanie i analiza raportów, planowanie obsady do właściwego obsłużenia ruchu telefonicznego i mailowego, zarówno w ujęciu miesięcznym, jak i godzinowym,
Arvato Polska Sp. z o.o.
Koordynator ds. Rozwoju Lokalizacji Zewnętrznych
byłam odpowiedzialna za kompleksowe wdrożenie i właściwe funkcjonowanie, a także usprawnienie procedur projektu naszego klienta w Indiach
Arvato Polska Sp. z o.o.
Koordynator Grupy Konsultantów
do moich obowiązków należało monitorowanie wyników pracy podległych mi agentów w celu zapewnienia osiągnięcia wyznaczonych wskaźników jakościowych i operacyjnych, wsparcie wiedzowe oraz administracyjne zarządzanie grupą
Arvato Polska Sp. z o.o.
Konsultant Telefonicznej Obsługi Klienta

Szkolenia i kursy

COPC-2000® CSP Standard Release 4.4 Registered Coordinator

Edukacja

Logo
Logistyka, magisterskie
Akademia Ekonomiczna w Poznaniu

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
Energia

Zainteresowania

książki, filmy, tenis, piłka nożna, Kłapouchy... :)

Grupy

Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
dla tych którzy borykaja się z kierowaniem grupą osob, dla których praca już po pierwszym miesiącu może stać się monotonna...
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
jakość obsługi klienta
jakość obsługi klienta
grupa dla osób, którym zależy na najwyższej jakości obsłudze klienta.
Kino
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.
Klub Języka Ciętego
Klub Języka Ciętego
Utnij język, by poskromić mowę, zanim ci język - utnie głowę...
Outsourcingportal.pl
Outsourcingportal.pl
OutsourcingPortal.pl to serwis internetowy poświęcony tematyce outsourcingu, którego grupę docelową stanowią inwestorzy, usługodawcy jak również klienci firm z branży sektora outsourcingowego w tym ró
Raportowanie w call center
Raportowanie w call center
Grupa dla wszystkich, którzy mają (lub chcą mieć) jakikolwiek związek z raportowaniem operacyjnym i zarządczym w call/contact center. Dla wszystkich, czyli zdecydowanie też dla osób, które zlecają i c
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.