Agata Biernat

Coach, Project Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Coaching Life Coaching Net Promoter Score Project Management Zarządzanie portfelem projektów Wystąpienia publiczne Praca w zespole Presentation skills coaching kariery Team motivation Tajemniczy klient Team Managment Team Leadershiping Customer Care Standard

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Coach, Coaching Kariery, Life Coaching
Freelancer
Praca z Klientami w procesach coachingowych, wspieranie w rozwoju i realizacji celów coachingowych
Określanie celów na proces coachingowy, spójnych z wartościami i tożsamością Klienta, docieranie do sedna celu
Ustalanie planu działania
Praca z trudnościami w realizacji celów, z oporem i lękiem przed zmianą i wyjściem ze strefy komfortu
Praca z przekonaniami – budowanie przekonań wspierających realizację celów Klienta
Identyfikacja strategii sukcesów Klienta oraz ich udoskonalanie i poprawa efektywności realizacji celów
Nauka celebrowania odnoszonych sukcesów
Orange Polska S.A.
Młodszy Kierownik Projektu
Zarządzanie kilkunastoosobowymi zespołami projektowymi złożonymi z ekspertów Sprzedaży w strukturze macierzowej: kierowanie, motywowanie, rozwijanie innych, budowanie relacji, skupianie zespołu wokół realizacji celów projektowych, zarządzanie zmianą, planowanie i organizacja
Zarządzanie projektami – ofertą usług głosowych, wdrożenia ofertowe we współpracy z zespołem projektowym, zgodnie z założonym harmonogramem i jakością
Orange Polska S.A.
Młodszy Kierownik Projektu
Zarządzanie projektem wdrożenia wskaźnika mierzącego lojalność Klientów – stworzenie i zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem projektowym: określanie zadań wynikających z celów projektowych, kierowanie, budowanie relacji, motywowanie, skuteczna komunikacja
Zarządzanie badaniami jakości obsługi Klienta w Sprzedaż Orange Polska – współpraca z agencjami realizującymi badania, współpraca z managerami Sprzedaży, przygotowywanie i prowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu jakości obsługi Klienta, motywowanie, wspieranie managerów i sprzedawców w osiąganiu wysokich standardów w obsłudze Klienta
Orange Polska S.A.
Starszy Specjalista
Realizacja badań zapewniających kontrolę jakości kontaktu z Klientem (Tajemniczy Klient) – współpraca z zewnętrznymi agencjami badawczymi oraz wewnątrz organizacji ze sprzedawcami i managerami na wszystkich poziomach struktury organizacyjnej. Praca z celem, jakim była poprawa jakości Klienta zwymiarowana wynikami badań. Rozwijanie kompetencji w zakresie pracy zespołowej, budowania relacji, skutecznej komunikacji, motywowania innych
Przygotowywanie i prowadzenie warsztatów dla managerów zarządzających sprzedażą – prezentowanie wyników, wspólne wyznaczanie celów do realizacji, motywowanie, inspirowanie, szukanie nowych rozwiązań, wymiana najlepszych praktyk
Przygotowanie modelu zarządzania pracownikami outsourcing w Salonach Sprzedaży TP - zmiany w zapisach umów ramowych TP z firmami outsourcingowymi i stworzenie nowej kategorii stanowiska, przygotowanie programu wdrożenia pracownika, zakresu obowiązków, standardu pracy oraz dostępów do systemów teleinformatycznych, przygotowanie systemu premiowego
Logo
Pracownik biurowy
Private Tel Poland Sp. z o.o.
Współpraca w środowisku międzynarodowym, rozwiązywanie bieżących problemów organizacyjnych oraz prowadzenie biura i raportowanie wyników.

Edukacja

Logo
Coaching profesjonalny - metody i praktyka, studia podyplomowe
Akademia im. Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
Zarządzanie i Inżynieria Produkcji, magisterskie
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

Specjalizacje

IT - Administracja
Zarządzanie usługami

Grupy

Kulturalnie w Warszawie
Kulturalnie w Warszawie
godne polecenia wydarzenia kuluralne w stolicy
TANIEC
TANIEC
Zapraszam wszystkich którzy nie mogą usiedzieć, jak gra muzyka: walc, salsa, cha-cha, jive, funky, taniec brzucha czy cokolwiek innego:-)