Umiejętności
Coaching
Life Coaching
Net Promoter Score
Project Management
Zarządzanie portfelem projektów
Wystąpienia publiczne
Praca w zespole
Presentation skills
coaching kariery
Team motivation
Tajemniczy klient
Team Managment
Team Leadershiping
Customer Care Standard
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Coach, Coaching Kariery, Life Coaching
Freelancer
Praca z Klientami w procesach coachingowych, wspieranie w rozwoju i realizacji celów coachingowych
Określanie celów na proces coachingowy, spójnych z wartościami i tożsamością Klienta, docieranie do sedna celu
Ustalanie planu działania
Praca z trudnościami w realizacji celów, z oporem i lękiem przed zmianą i wyjściem ze strefy komfortu
Praca z przekonaniami – budowanie przekonań wspierających realizację celów Klienta
Identyfikacja strategii sukcesów Klienta oraz ich udoskonalanie i poprawa efektywności realizacji celów
Nauka celebrowania odnoszonych sukcesów
Określanie celów na proces coachingowy, spójnych z wartościami i tożsamością Klienta, docieranie do sedna celu
Ustalanie planu działania
Praca z trudnościami w realizacji celów, z oporem i lękiem przed zmianą i wyjściem ze strefy komfortu
Praca z przekonaniami – budowanie przekonań wspierających realizację celów Klienta
Identyfikacja strategii sukcesów Klienta oraz ich udoskonalanie i poprawa efektywności realizacji celów
Nauka celebrowania odnoszonych sukcesów
Młodszy Kierownik Projektu
Zarządzanie kilkunastoosobowymi zespołami projektowymi złożonymi z ekspertów Sprzedaży w strukturze macierzowej: kierowanie, motywowanie, rozwijanie innych, budowanie relacji, skupianie zespołu wokół realizacji celów projektowych, zarządzanie zmianą, planowanie i organizacja
Zarządzanie projektami – ofertą usług głosowych, wdrożenia ofertowe we współpracy z zespołem projektowym, zgodnie z założonym harmonogramem i jakością
Zarządzanie projektami – ofertą usług głosowych, wdrożenia ofertowe we współpracy z zespołem projektowym, zgodnie z założonym harmonogramem i jakością
Młodszy Kierownik Projektu
Zarządzanie projektem wdrożenia wskaźnika mierzącego lojalność Klientów – stworzenie i zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem projektowym: określanie zadań wynikających z celów projektowych, kierowanie, budowanie relacji, motywowanie, skuteczna komunikacja
Zarządzanie badaniami jakości obsługi Klienta w Sprzedaż Orange Polska – współpraca z agencjami realizującymi badania, współpraca z managerami Sprzedaży, przygotowywanie i prowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu jakości obsługi Klienta, motywowanie, wspieranie managerów i sprzedawców w osiąganiu wysokich standardów w obsłudze Klienta
Zarządzanie badaniami jakości obsługi Klienta w Sprzedaż Orange Polska – współpraca z agencjami realizującymi badania, współpraca z managerami Sprzedaży, przygotowywanie i prowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu jakości obsługi Klienta, motywowanie, wspieranie managerów i sprzedawców w osiąganiu wysokich standardów w obsłudze Klienta
Starszy Specjalista
Realizacja badań zapewniających kontrolę jakości kontaktu z Klientem (Tajemniczy Klient) – współpraca z zewnętrznymi agencjami badawczymi oraz wewnątrz organizacji ze sprzedawcami i managerami na wszystkich poziomach struktury organizacyjnej. Praca z celem, jakim była poprawa jakości Klienta zwymiarowana wynikami badań. Rozwijanie kompetencji w zakresie pracy zespołowej, budowania relacji, skutecznej komunikacji, motywowania innych
Przygotowywanie i prowadzenie warsztatów dla managerów zarządzających sprzedażą – prezentowanie wyników, wspólne wyznaczanie celów do realizacji, motywowanie, inspirowanie, szukanie nowych rozwiązań, wymiana najlepszych praktyk
Przygotowanie modelu zarządzania pracownikami outsourcing w Salonach Sprzedaży TP - zmiany w zapisach umów ramowych TP z firmami outsourcingowymi i stworzenie nowej kategorii stanowiska, przygotowanie programu wdrożenia pracownika, zakresu obowiązków, standardu pracy oraz dostępów do systemów teleinformatycznych, przygotowanie systemu premiowego
Przygotowywanie i prowadzenie warsztatów dla managerów zarządzających sprzedażą – prezentowanie wyników, wspólne wyznaczanie celów do realizacji, motywowanie, inspirowanie, szukanie nowych rozwiązań, wymiana najlepszych praktyk
Przygotowanie modelu zarządzania pracownikami outsourcing w Salonach Sprzedaży TP - zmiany w zapisach umów ramowych TP z firmami outsourcingowymi i stworzenie nowej kategorii stanowiska, przygotowanie programu wdrożenia pracownika, zakresu obowiązków, standardu pracy oraz dostępów do systemów teleinformatycznych, przygotowanie systemu premiowego
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
Grupy
TANIEC
Zapraszam wszystkich którzy nie mogą usiedzieć, jak gra muzyka: walc, salsa, cha-cha, jive, funky, taniec brzucha czy cokolwiek innego:-)