Umiejętności
Planowanie strategiczne
Umiejętności analityczne
dobra organizacja pracy
Samodzielność, odpowiedzialność, dokładność
punktualność i terminowość realizacji zadań
Języki
niemiecki
dobry
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Asystentka sekretariatu
1. Bieżąca obsługa sekretariatu
2. Nadzór i zamawianie / zlecenie zamówienia artykułów biurowych dla całego II piętra.
3. Dbanie o kalendarz Prezesa i Wiceprezesa (uzupełnianie kontaktów z wizytówek). Umawianie spotkań z pracownikami, klientami
4. Porządkowanie rachunków Prezesów przed przekazaniem do działu finansowego
5. Wsparcie zarządu i managerów produktów w zakresie prac biurowych (bindowanie, scanowanie, kompletacja dokumentacji, wysyłanie itp.)
6. Obsługa i dbałość o urządzenia biurowe: drukarka, skaner, rzutnik, telewizor w salce konferencyjnej
7. Organizacja wyjazdów z klientami (listy klientów, agenda, rezerwacje lotów, hotelu, zestawienie kosztów)
8. Rezerwacja lotów, hoteli, samochodów itp. – rozliczanie z tych rezerwacji przed działem finansowym. Odprawy online i wydruk kart pokładowych.
9. Opieka i zarządzanie platformą benefit – dla 3 spółek ( HERT; HERT Serwis; HERT akcesoria )
10. Nadzór nad teczką do podpisu Prezesów / nadzór nad wszystkimi dokumentami do podpisu w sekretariacie.
11. Obsługa skrzynki e-mailowej biura i przekierowywanie ( po konsultacji z pracownikami sekretariatu ) e-maili do właściwych osób / działów
12. Obsługa spotkań / gości na II piętrze - podawanie herbaty / kawy / wody; zamawianie jedzenia dla gości/pracowników.
13. Dbanie o porządek w kuchni / i w salach konferencyjnych – dużej i małej na II piętrze oraz w pokojach Prezesów.
(np. Zlecanie mycia okien, zlecanie wymiany żarówki, wymiana baterii w zegarach itp.)
14. Dbanie o porządek w dokumentach / segregatorach / szafkach i szufladach w sekretariacie
15. Dbanie o to, żeby nie zabrakło: wody / mleka / herbaty / kawy / cukru dla całego II piętra
16. Czyszczenie ekspresu / zamawianie serwisu do ekspresu / podlewanie kwiatów w pokojach Prezesów
17. Pomoc w obsłudze dni otwartych
18. Proste tłumaczenia np. e-maili (pol./niem., niem./pol.)
2. Nadzór i zamawianie / zlecenie zamówienia artykułów biurowych dla całego II piętra.
3. Dbanie o kalendarz Prezesa i Wiceprezesa (uzupełnianie kontaktów z wizytówek). Umawianie spotkań z pracownikami, klientami
4. Porządkowanie rachunków Prezesów przed przekazaniem do działu finansowego
5. Wsparcie zarządu i managerów produktów w zakresie prac biurowych (bindowanie, scanowanie, kompletacja dokumentacji, wysyłanie itp.)
6. Obsługa i dbałość o urządzenia biurowe: drukarka, skaner, rzutnik, telewizor w salce konferencyjnej
7. Organizacja wyjazdów z klientami (listy klientów, agenda, rezerwacje lotów, hotelu, zestawienie kosztów)
8. Rezerwacja lotów, hoteli, samochodów itp. – rozliczanie z tych rezerwacji przed działem finansowym. Odprawy online i wydruk kart pokładowych.
9. Opieka i zarządzanie platformą benefit – dla 3 spółek ( HERT; HERT Serwis; HERT akcesoria )
10. Nadzór nad teczką do podpisu Prezesów / nadzór nad wszystkimi dokumentami do podpisu w sekretariacie.
11. Obsługa skrzynki e-mailowej biura i przekierowywanie ( po konsultacji z pracownikami sekretariatu ) e-maili do właściwych osób / działów
12. Obsługa spotkań / gości na II piętrze - podawanie herbaty / kawy / wody; zamawianie jedzenia dla gości/pracowników.
13. Dbanie o porządek w kuchni / i w salach konferencyjnych – dużej i małej na II piętrze oraz w pokojach Prezesów.
(np. Zlecanie mycia okien, zlecanie wymiany żarówki, wymiana baterii w zegarach itp.)
14. Dbanie o porządek w dokumentach / segregatorach / szafkach i szufladach w sekretariacie
15. Dbanie o to, żeby nie zabrakło: wody / mleka / herbaty / kawy / cukru dla całego II piętra
16. Czyszczenie ekspresu / zamawianie serwisu do ekspresu / podlewanie kwiatów w pokojach Prezesów
17. Pomoc w obsłudze dni otwartych
18. Proste tłumaczenia np. e-maili (pol./niem., niem./pol.)
Konsultant ds. sprzedaży
- telefoniczne umawianie spotkań, follow up
- organizowanie i prowadzenie warsztatów pielęgnacji skóry
- organizowanie i prowadzenie warsztatów i kursów makijażu
- sprzedaż kosmetyków
- utrzymanie relacji z klientem
- prowadzenie kart pielęgnacji skóry
- mailing i telefony do klientów
- organizowanie i prowadzenie warsztatów pielęgnacji skóry
- organizowanie i prowadzenie warsztatów i kursów makijażu
- sprzedaż kosmetyków
- utrzymanie relacji z klientem
- prowadzenie kart pielęgnacji skóry
- mailing i telefony do klientów
Asystentka Zarządu
- wspieranie pracy zarządu w czynnościach administracyjnych
- kontakt z klientami
- asystowanie w przygotowaniu ofert, raportów, danych i wniosków, sporządzanie dokumentacji na przetargi
- udział w przygotowaniu kosztorysów
- ewidencja, przepływ i tworzenie korespondencji
- prowadzenie dokumentacji księgowej oraz kontakt z biurem rachunkowym
- zapewnienie efektywnej komunikacji wewnętrznej głównie poprzez poszukiwanie, notowanie, przetwarzanie i przekazywanie informacji
- zabezpieczenie dokumentów, sortowanie ich, porządkowanie oraz prowadzenie ułatwiające dostęp do dokumentów archiwum oraz czuwanie nad terminowym i prawidłowym obiegiem dokumentów
- kontakt z klientami
- asystowanie w przygotowaniu ofert, raportów, danych i wniosków, sporządzanie dokumentacji na przetargi
- udział w przygotowaniu kosztorysów
- ewidencja, przepływ i tworzenie korespondencji
- prowadzenie dokumentacji księgowej oraz kontakt z biurem rachunkowym
- zapewnienie efektywnej komunikacji wewnętrznej głównie poprzez poszukiwanie, notowanie, przetwarzanie i przekazywanie informacji
- zabezpieczenie dokumentów, sortowanie ich, porządkowanie oraz prowadzenie ułatwiające dostęp do dokumentów archiwum oraz czuwanie nad terminowym i prawidłowym obiegiem dokumentów
Sekretarka
El Development - Spółka Budowlana
- bieżąca obsługa administracyjno - biurowa firmy
- zamówienia na materiały budowlane, śledzenie dostaw i faktur dostawców
- prowadzenie ewidencji przelewów i śledzenie terminów płatności firmy
- zamówienia materiałów i urządzeń biurowych
- zapewnienie efektywnej komunikacji wewnętrznej głównie poprzez poszukiwanie, notowanie, przetwarzanie i przekazywanie informacji
- zabezieczenie dokumentów, sotrowanie ich, porządkowanie oraz prowadzenie ułatwiające dostęp do dokumentów archiwum oraz czuwanie nad terminowym i prawidłowym obiegiem dokumentów
- zamówienia na materiały budowlane, śledzenie dostaw i faktur dostawców
- prowadzenie ewidencji przelewów i śledzenie terminów płatności firmy
- zamówienia materiałów i urządzeń biurowych
- zapewnienie efektywnej komunikacji wewnętrznej głównie poprzez poszukiwanie, notowanie, przetwarzanie i przekazywanie informacji
- zabezieczenie dokumentów, sotrowanie ich, porządkowanie oraz prowadzenie ułatwiające dostęp do dokumentów archiwum oraz czuwanie nad terminowym i prawidłowym obiegiem dokumentów
młodszy instruktor kulturalno - oświatowy
Miejskie Centrum Kultury w Leżajsku
prowadzenie imprez, praca biurowa w sekretariacie, organizacja zajęć w ramacj akcji "Lato w MCK", redagowanie pism i notatek prasowych, pomoc w organizacji Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Organowej i Kameralnej w Leżajsku oraz Międzynarodowego Festiwalu Łowieckiego
Szkolenia i kursy
- Kurs i licencja pilota wycieczek wydana przez Marszałka Województwa Mazowieckiego
- Kurs pedagogiczny na UMCS - uprawnia do pracy z dziećmi i młodzieżą
- Kurs agroturystyczny
- Kurs p.t.: "Zwiększenie motywacji do działania" odbyty na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim
- Praktyka w Biurze Turystyki i Wypoczynku "Almatur" w Lublinie
- Praktyka w Radiu Lublin
- Praktyka w Tygodniku Katolickim "Niedziela" w Lublinie
- Kurs pedagogiczny na UMCS - uprawnia do pracy z dziećmi i młodzieżą
- Kurs agroturystyczny
- Kurs p.t.: "Zwiększenie motywacji do działania" odbyty na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim
- Praktyka w Biurze Turystyki i Wypoczynku "Almatur" w Lublinie
- Praktyka w Radiu Lublin
- Praktyka w Tygodniku Katolickim "Niedziela" w Lublinie
Edukacja
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Zainteresowania
muzyka, śpiew, gra na fortepianie i gitarze - 6 lat nauki w Szkole Muzycznej I stopnia w Leżajsku w klasie fortepianu
Inne
Od 2002r. śpiewam w zespole muzycznym.W chwili obecnej jestem solistką zespołu Flash Dance z Lublina.
Prawo jazdy kat.B od 2002 r.
Prawo jazdy kat.B od 2002 r.
Grupy
Asystentki/Asystenci
Zapraszam wszystkie recepcjonistki, sekretarki, asystentki do wymiany doświadczeń i dzielenia się informacjami na temat swojej pracy.
Eventy i animacja czasu wolnego
STAGEMAN jest dumny ze swoich Animatorów - dołącz do nas na www.stageman.pl i odważ się, by wejść do świata animacji czasu wolnego!
Organizacja, organizatorzy imprez, eventy, imprezy
Grupa dla ludzi/firm zajmujących się organizacją eventów. Dla organizatorów imprez oraz dla poszukujących imprez...