Języki
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Interactive Media Planner/ Buyer
* Planowanie i zakup kampanii reklamowych w Internecie
* Raportowanie i analiza wyników kampanii
* Badania grup docelowych na podstawie MegaPanel, Gemius Traffic oraz TGI
* Bieżąca obsługa kluczowych klientów
* Tworzenie strategii reklamowych dla:
Ferrero
Forum Film
Disney
Mattel
Selective Beauty
C&A
DOZ
* Raportowanie i analiza wyników kampanii
* Badania grup docelowych na podstawie MegaPanel, Gemius Traffic oraz TGI
* Bieżąca obsługa kluczowych klientów
* Tworzenie strategii reklamowych dla:
Ferrero
Forum Film
Disney
Mattel
Selective Beauty
C&A
DOZ
Junior Media Planner / Buyer
* Planowanie i zakup kampanii reklamowych w Internecie
* Raportowanie i analiza wyników kampanii
* Badania grup docelowych na podstawie MegaPanel, Gemius Traffic oraz TGI
* Bieżąca obsługa kluczowych klientów
* Tworzenie strategii reklamowych dla:
Forum Film
Ferrero
Disney
Węgierska Izba Turystyczna
Selective Beauty
C & A
* Raportowanie i analiza wyników kampanii
* Badania grup docelowych na podstawie MegaPanel, Gemius Traffic oraz TGI
* Bieżąca obsługa kluczowych klientów
* Tworzenie strategii reklamowych dla:
Forum Film
Ferrero
Disney
Węgierska Izba Turystyczna
Selective Beauty
C & A
administrator serwisów - TRAFFIC
* parametryzowanie kampanii reklamowych w ad serwerze
* przygotowanie i wysyłka kodów emisyjnych oraz pomiarowych zwiazanych z kampaniami reklamowymi
* przygotowanie zleceń oraz korekt kampanii reklamowych na podstawie zamówień
* monitorowanie realizacji kampanii reklamowych zgodnie ze zleceniem
* dokumentowanie przebiegu kampanii reklamowych poprzez wykonywanie i wysyłkę "zrzutów ekranowych"
* wsparcie techniczne zwiazane z kreacjami internetowymi, dostępem i obsluga adserwera dla klientów
* parametryzacja witryn w ad-serwerze
* kontakty z witrynami:
- wysyłka kodów ad-serwerowych
- odpowiedzi na bieżące pytania techniczne witryn
- monitorowanie poprawnosci umieszczenia kodow na witrynach
* przygotowanie i wysyłka kodów emisyjnych oraz pomiarowych zwiazanych z kampaniami reklamowymi
* przygotowanie zleceń oraz korekt kampanii reklamowych na podstawie zamówień
* monitorowanie realizacji kampanii reklamowych zgodnie ze zleceniem
* dokumentowanie przebiegu kampanii reklamowych poprzez wykonywanie i wysyłkę "zrzutów ekranowych"
* wsparcie techniczne zwiazane z kreacjami internetowymi, dostępem i obsluga adserwera dla klientów
* parametryzacja witryn w ad-serwerze
* kontakty z witrynami:
- wysyłka kodów ad-serwerowych
- odpowiedzi na bieżące pytania techniczne witryn
- monitorowanie poprawnosci umieszczenia kodow na witrynach
Koordynator - Dział Internetowy
• Zakładanie, nadzorowanie, i pilotowanie kampanii przy użyciu pl.mediainter.net (współpraca z Arbomedia)
• Prowadzenie statystyk kampanii reklamowych na www
• Sporządzanie raportów statystyk
• Aktualizowanie okładek i informacji o wydaniach
• Aktualizowanie stron
• Generowanie statystyk
• Praca biurowa dla działu internetowego
• Obsługa webmastera, rozpatrywanie reklamacji e-wydań
• Opieka nad obiegiem faktur wewnątrz działu internetowego
• Generowanie statystyk korzystając z zasobów lokalnych
• Prowadzenie statystyk kampanii reklamowych na www
• Sporządzanie raportów statystyk
• Aktualizowanie okładek i informacji o wydaniach
• Aktualizowanie stron
• Generowanie statystyk
• Praca biurowa dla działu internetowego
• Obsługa webmastera, rozpatrywanie reklamacji e-wydań
• Opieka nad obiegiem faktur wewnątrz działu internetowego
• Generowanie statystyk korzystając z zasobów lokalnych
Praktyka asystencko-pedagogiczna - Program III Polskiego Radia - Redakcji Popularyzacji Wiedzy i Edu
- praca przy organizacji projektu „9 Piknik Naukowy Radia Bis”
- aktualizacja danych i zapraszanie gości, wyszukiwanie informacji w Internecie, zapoznanie się z pracą reporterów radiowych, praca w punkcie informacyjnym
- aktualizacja danych i zapraszanie gości, wyszukiwanie informacji w Internecie, zapoznanie się z pracą reporterów radiowych, praca w punkcie informacyjnym
Szkolenia i kursy
2006r. Kurs wychowawcy w placówce wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej - CARITAS
2010 - Szkolenie "Sztuka prezentacji" - House of Skills
2013 - Szkolenie "Skuteczny Menedżer" - House of Skills
2010 - Szkolenie "Sztuka prezentacji" - House of Skills
2013 - Szkolenie "Skuteczny Menedżer" - House of Skills
Edukacja
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Zainteresowania
Mowa ciała, techniki public relations, fotografia
Inne
Komputer: pakiet MS Office, Internet, poczta elektroniczna
Prawo jazdy kat. B
Prawo jazdy kat. B
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
BLUSH Stylizacja i Wizaż
Wyzwanie? Przekazać wiedzę i umiejętności tym, którzy wierzą w sukces swojego wizerunku
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.
Media Planning
Grupa zrzeszająca osoby zajmujące/interesujące się planowaniem mediów - prasa, radio, telewizja, outdoor, Internet, ambient media.
Wygraj z GoldenLine
Nie wygrałeś w ostatnim losowaniu Totolotka? Tutaj dzięki pośrednictwu GoldenLine ;) będziecie mogli wygrać różnorodne gifty dla Was ...
...mamy nadzieję,że Totolotek się nie obrazi ;)