Umiejętności
Business Sale
Keying
Klucz (do zamka)
Managing Key Accounts
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
MS Project
Multi-tasking Skills
PRINCE2
Sales
Zoho
Negocjacje
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Negocjacje kontraktu
Agile
negocjacje handlowe
Obsługa klienta
Zarządzanie
Zarządzanie Sprzedażą
Komunikacja Marketingowa
Prawo jazdy kat B
Zarządzanie klientami
Prince2 Foundation
Negocjacje z klientami
Zamówienia Publiczne, Przetargi
Negocjacje biznesowe
odpowiedzialność za powierzone zadania
Obsługa kluczowych klientów
Techniki sprzedaży i negocjacji
angielski zaawansowany
Senior Account Manager
Przetargi publiczne
KAM
Microsoft World, Power Point,
przetargi publicznie - przygotowywanie ofert, monitorowanie przebiegu postępowania
law
B2B Sales
Multitasking & meeting deadlines
Sale manager
Zoho CRM
Doświadczenie zawodowe
Senior Account Manager
Kompleksowa obsługa Klienta:
• obsługa sprzedażowa i projektowa 102 Klientów
• bieżący, cotygodniowy kontakt z 41 Klientami kluczowymi
• pozyskiwanie nowych Klientów,
• prowadzenie listy kontaktowej
• doradztwo oparte o profil Klienta oraz analizę danych sprzedażowych
• prowadzenie negocjacji cenowych i ustalanie polityki cen
Prowadzenie projektów szkoleniowych:
• zarządzanie działaniami przed i poszkoleniowymi (ankiety pre/post, ewaluacja, wizje lokalne, coaching indywidualny)
• organizacja, koordynacja, bieżąca obsługa logistyczna i administracyjna szkoleń, warsztatów, wydarzeń, konferencji
• identyfikacja, ocena i zarządzanie ryzykiem projektu
• zapewnienie komunikacji wew. projektu
• monitorowanie i harmonizowanie budżetu
Zarządzanie produktem:
• tworzenie oferty produktowej i usługowej firmy (warsztaty programisty, Meetup, Akademia IT, Projekt Globalizacja).
• poszerzanie oferty o szkolenia komplementarne firm partnerskich;
• działania marketingowe (SEO, SEM, GND, AdWords, retargeting);
• organizacja wizerunkowych eventów i konferencji
• aktualizacja oferty na stronie www
• obsługa prawna (umowy o dzieło/ umowy zlecenie/ fakturowanie/NDA - umowy o zachowaniu poufności/ zachowanie praw autorskich/ przetargi/ umowy o współpracy/ partnerstwa firmowe);
Zarządzanie zespołem:
• prowadzenie szkoleń wew., przekazywanie know-how (wdrożenia produktowe/ coaching osobisty);
• sprawowanie nadzoru i opieki nad account managerami.
Rozwój kadry trenerskiej:
• rekrutacja współpracowników i podwykonawców (przyrost kadry trenerskiej o 250%);
• organizacja szkoleń przygotowujących do zawodu dla kadry trenerskiej (Train The Trainers);
• zarządzanie relacjami z obecnymi i potencjalnymi partnerami firmy w obszarze bieżącej realizacji projektów i poszerzanie oferty firmy.
Komunikacja wewnętrzna:
• rozwój kultury organizacyjnej (m.in. projekt mentoringowy, dni życzliwości, team lunch time)
• organizowanie spotkań i wyjazdów integracyjnych dla pracowników firmowych
• obsługa sprzedażowa i projektowa 102 Klientów
• bieżący, cotygodniowy kontakt z 41 Klientami kluczowymi
• pozyskiwanie nowych Klientów,
• prowadzenie listy kontaktowej
• doradztwo oparte o profil Klienta oraz analizę danych sprzedażowych
• prowadzenie negocjacji cenowych i ustalanie polityki cen
Prowadzenie projektów szkoleniowych:
• zarządzanie działaniami przed i poszkoleniowymi (ankiety pre/post, ewaluacja, wizje lokalne, coaching indywidualny)
• organizacja, koordynacja, bieżąca obsługa logistyczna i administracyjna szkoleń, warsztatów, wydarzeń, konferencji
• identyfikacja, ocena i zarządzanie ryzykiem projektu
• zapewnienie komunikacji wew. projektu
• monitorowanie i harmonizowanie budżetu
Zarządzanie produktem:
• tworzenie oferty produktowej i usługowej firmy (warsztaty programisty, Meetup, Akademia IT, Projekt Globalizacja).
• poszerzanie oferty o szkolenia komplementarne firm partnerskich;
• działania marketingowe (SEO, SEM, GND, AdWords, retargeting);
• organizacja wizerunkowych eventów i konferencji
• aktualizacja oferty na stronie www
• obsługa prawna (umowy o dzieło/ umowy zlecenie/ fakturowanie/NDA - umowy o zachowaniu poufności/ zachowanie praw autorskich/ przetargi/ umowy o współpracy/ partnerstwa firmowe);
Zarządzanie zespołem:
• prowadzenie szkoleń wew., przekazywanie know-how (wdrożenia produktowe/ coaching osobisty);
• sprawowanie nadzoru i opieki nad account managerami.
Rozwój kadry trenerskiej:
• rekrutacja współpracowników i podwykonawców (przyrost kadry trenerskiej o 250%);
• organizacja szkoleń przygotowujących do zawodu dla kadry trenerskiej (Train The Trainers);
• zarządzanie relacjami z obecnymi i potencjalnymi partnerami firmy w obszarze bieżącej realizacji projektów i poszerzanie oferty firmy.
Komunikacja wewnętrzna:
• rozwój kultury organizacyjnej (m.in. projekt mentoringowy, dni życzliwości, team lunch time)
• organizowanie spotkań i wyjazdów integracyjnych dla pracowników firmowych
Key Account Manager, Poland
Pozyskiwanie, sprzedaż, kompleksowa obsługa Klienta z zakresu szkoleń komercyjnych, realizowanie zapytań ofertowych, przetargów.
Sprzedaż usług szkoleniowych, warsztatów, konsultacji;
Wielopłaszczyznowa komunikacja B2B, nawiązywanie, utrzymywanie stałych relacji z Klientem;
Organizacja szkoleń/ warsztatów samplingowych;
Organizacja, udział, reprezentacja firmy na konferencjach, spotkaniach HR-owych;
Znajomość procedur przetargowych.
Sprzedaż usług szkoleniowych, warsztatów, konsultacji;
Wielopłaszczyznowa komunikacja B2B, nawiązywanie, utrzymywanie stałych relacji z Klientem;
Organizacja szkoleń/ warsztatów samplingowych;
Organizacja, udział, reprezentacja firmy na konferencjach, spotkaniach HR-owych;
Znajomość procedur przetargowych.
New Business Manager/ Account Manager
AVOCADO- DESIGN AGENCY
Zadania z zakresu pozyskiwania, utrzymywania i obsługi Klienta – rynek deweloperski;
Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów, utrzymywanie dotychczasowych kontaktów;
Analiza potrzeb, dostosowanie oferty do potrzeb Klienta, ofertowanie, realizacja;
Przygotowywanie kampanii sprzedażowych, wizerunkowych, informacyjnych.
Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów, utrzymywanie dotychczasowych kontaktów;
Analiza potrzeb, dostosowanie oferty do potrzeb Klienta, ofertowanie, realizacja;
Przygotowywanie kampanii sprzedażowych, wizerunkowych, informacyjnych.
Account Executive
Relaunch marki, stworzenie Key Visual produktu;
Stworzenie kompleksowej strategii rozwoju i wdrażania produktu na rynek (analiza rynku, konkurencji strategicznej), polityka cen;
Program zwiększenia świadomości o produkcie;
Stała współpraca na płaszczyźnie B2B, B2C;
Odświeżenie profilu na portalach społecznościowych oraz strony www Klienta;
Projekt i prezentacja QR CODE „fotokodów” (elektroniczna mapa w telefonie komórkowym), jako narzędzia komunikacji z rynkiem, umożliwiającym poszerzenie grupy odbiorców podczas mistrzostw EURO 2012 we wszystkich miastach partnerskich., organizacja eventów, flash mobów reklamowch, działania door to door;
Stworzenie kompleksowej strategii rozwoju i wdrażania produktu na rynek (analiza rynku, konkurencji strategicznej), polityka cen;
Program zwiększenia świadomości o produkcie;
Stała współpraca na płaszczyźnie B2B, B2C;
Odświeżenie profilu na portalach społecznościowych oraz strony www Klienta;
Projekt i prezentacja QR CODE „fotokodów” (elektroniczna mapa w telefonie komórkowym), jako narzędzia komunikacji z rynkiem, umożliwiającym poszerzenie grupy odbiorców podczas mistrzostw EURO 2012 we wszystkich miastach partnerskich., organizacja eventów, flash mobów reklamowch, działania door to door;
Lider sekcji sprzedażowej
Utrzymywanie i pozyskiwanie nowych Klientów Neostrady TP. SA, planów taryfowych FIX TP. SA.;
Przeprowadzanie szkoleń produktowych, wizerunkowych oraz sprzedażowych dla nowych pracowników TP. SA , organizowanie wewnętrznych i zewnętrznych coachingów;
Obsługa klienta indywidualnego i biznesowego;
Wewnętrzna administracja sekcji sprzedażowej;
Przeprowadzanie szkoleń produktowych, wizerunkowych oraz sprzedażowych dla nowych pracowników TP. SA , organizowanie wewnętrznych i zewnętrznych coachingów;
Obsługa klienta indywidualnego i biznesowego;
Wewnętrzna administracja sekcji sprzedażowej;
Szkolenia i kursy
SkillsBakery: Szkolenie z zakresu autoprezentacji – April 2016
Train The Trainers - December 2015
Prince 2 Foundation -June 2014 APMG License 02890337-01-YDLL
Warsztat
Podstawy zarządzania – April 2014
Szkolenie
Harmonogramowanie projektów – May 2014
Szkolenie
Praktyczne aspekty pracy Project Manager – June 2014
Prince 2 Practitioner- June 2014 APMG License 0389040-02-YGLL
Agile Project Management Foundation – APMG –
August 2016
MS Word - January 2013
Train The Trainers - December 2015
Prince 2 Foundation -June 2014 APMG License 02890337-01-YDLL
Warsztat
Podstawy zarządzania – April 2014
Szkolenie
Harmonogramowanie projektów – May 2014
Szkolenie
Praktyczne aspekty pracy Project Manager – June 2014
Prince 2 Practitioner- June 2014 APMG License 0389040-02-YGLL
Agile Project Management Foundation – APMG –
August 2016
MS Word - January 2013
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
Podróże, różnorodność kulturowa;
Sporty: nurkowanie, rower, sporty powietrzne, crossfit, fitness, sporty zimowe;
Muzyka,
Visual arts
Sporty: nurkowanie, rower, sporty powietrzne, crossfit, fitness, sporty zimowe;
Muzyka,
Visual arts
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni