Umiejętności
Zarządzanie Marką
Strategia biznesowa
Fitness
FMCG
Analiza rynku
Komunikacja Marketingowa
zarządzanie marketingiem
Strategia marketingowa
Rozwój produktu
Project Management
Public Relations
Trade Marketing
Korekta
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Koordynator Projektów Trade Marketingowych, Asystent Dyrektora Zarządzającego i Dyrektora Sprzedaży
Henkel Polska - dział Laundry & Home Care
Prowadzenie projektów edukacyjnych (Henkel partnerem ogólnopolskiego projektu „Świadoma mama”); tworzenie konkursów konsumenckich; prowadzenie promocyjnych akcji multibrandowych (koordynacja pracy agencji nad produkcją materiałów POS, polska adaptacja materiałów promocyjnych i reklamowych; współpraca z domem mediowym; negocjacje z podwykonawcami); koordynacja prac nad materiałów POS – przy wprowadzaniu nowości na rynek polski;
organizacja spotkań działu sprzedaży, marketingowych, konferencji działu; zarządzanie agendą spotkań dyrektorów; prowadzenie korespondencji businessowej; dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów i informacji między biurem, a siłami sprzedaży; tłumaczenie tekstów anglojęzycznych; sporządzanie prezentacji Power Point w języku angielskim i polskim; przygotowywania raportów sprzedażowych i marketingowych; back office działu sprzedaży
organizacja spotkań działu sprzedaży, marketingowych, konferencji działu; zarządzanie agendą spotkań dyrektorów; prowadzenie korespondencji businessowej; dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów i informacji między biurem, a siłami sprzedaży; tłumaczenie tekstów anglojęzycznych; sporządzanie prezentacji Power Point w języku angielskim i polskim; przygotowywania raportów sprzedażowych i marketingowych; back office działu sprzedaży
Specjalista do spraw promocji
Marketing produktów skierowanych do dorosłych, w tym linii skierowanej do kobiet; współtworzenie strategii promocji i sprzedaży, kontrola budżetu; analiza sprzedaży; wdrażanie i rozwijanie nowych oraz istniejących rozwiązań w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej z klientem; redakcja strony internetowej, newslettera; współpraca i koordynacja prac studia graficznego; tworzenie materiałów BTL i ATL; prowadzenie projektu tworzenia serwisu internetowego; Facebook – inicjowanie komunikacji poprzez media społecznościowe; elementy PRu branżowego; przygotowywanie i wysyłka informacji prasowych; media relations
Specjalista ds. PR
-PR brandowy chemii budowlanej i klejów konsumenckich
-media relations – tworzenie, przesyłanie informacji prasowych
-organizacja konferencji prasowych
-redakcja i przygotowywanie dwóch pism branżowych
-współpraca z agencjami PR, współpraca z marketingiem
-redagowanie treści brandowych witryn internetowych -projekty PR korporacyjnego, wewnętrznego
-elementy PR zewnętrznego firmy
-media relations – tworzenie, przesyłanie informacji prasowych
-organizacja konferencji prasowych
-redakcja i przygotowywanie dwóch pism branżowych
-współpraca z agencjami PR, współpraca z marketingiem
-redagowanie treści brandowych witryn internetowych -projekty PR korporacyjnego, wewnętrznego
-elementy PR zewnętrznego firmy
Specialista do spraw promocji i PR
Salsa Libre
-PR, media relations
-pozyskiwanie sponsorów i patronów Międzynarodowego Festiwalu Salsy w Warszawie
-koordynowanie IV Międzynarodowego Festiwalu Salsy w Warszawie
-organizacja jedynych w Polsce koncertów kolumbijskiej grupy muzycznej LA-33
-zarządzanie projektami kulturalno- rozrywkowymi, oprawa medialna, logistyczna: taneczne imprezy ogólnopolskie, międzynarodowe - m.in. Salsa Spring Break, 2 Arabian Nights Festival,Reggaeton Weekend;
-pozyskiwanie i współpraca z partnerami
-przygotowywanie materiałów reklamowych
-obsługa klienta w zakresie impreza zamkniętych; przygotowanie oferty, wykonanie projektu
-organizacja wyjazdów tanecznych (Chorwacja 2007, Tunezja 2008)
-pozyskiwanie sponsorów i patronów Międzynarodowego Festiwalu Salsy w Warszawie
-koordynowanie IV Międzynarodowego Festiwalu Salsy w Warszawie
-organizacja jedynych w Polsce koncertów kolumbijskiej grupy muzycznej LA-33
-zarządzanie projektami kulturalno- rozrywkowymi, oprawa medialna, logistyczna: taneczne imprezy ogólnopolskie, międzynarodowe - m.in. Salsa Spring Break, 2 Arabian Nights Festival,Reggaeton Weekend;
-pozyskiwanie i współpraca z partnerami
-przygotowywanie materiałów reklamowych
-obsługa klienta w zakresie impreza zamkniętych; przygotowanie oferty, wykonanie projektu
-organizacja wyjazdów tanecznych (Chorwacja 2007, Tunezja 2008)
wystawiono
Czy można wyobrazić sobie osobę z otwartym umysłem, kreatywną, świetnie znającą się na PR i promocji, a przy tym megaskrupulatną i superzorganizowaną. Można. Ale po co. Wystarczy poznać Agę. To full profeska we wszelakich działaniach B2C i B2B. A przy tym kontakt z nią to sama przyjemność. Uwaga - współpraca grozi pozytywnym uzależnieniem ;)
Asystentka Dyrektora Business Unitu i Dyrektora Sprzedaży Handlu Tradycyjnego Detergentów
-zarządzanie agendą spotkań dyrektorów, prowadzenie korespondencji businessowej
-administracja biura; prawidłowy przepływ dokumentów
-tłumaczenie tekstów anglojęzycznych
-sporządzanie prezentacji w języku angielskim i polskim -organizacja spotkań i konferencji działu sprzedaży (2 wyjazdy zagraniczne)
-współpraca z agencjami promocyjnymi, reklamowymi, biurami podróży, hotelami etc. (prowadzenie własnych projektów m.in. nagranie filmu szkoleniowego z udziałem pracowników Henkla)
-administracja biura; prawidłowy przepływ dokumentów
-tłumaczenie tekstów anglojęzycznych
-sporządzanie prezentacji w języku angielskim i polskim -organizacja spotkań i konferencji działu sprzedaży (2 wyjazdy zagraniczne)
-współpraca z agencjami promocyjnymi, reklamowymi, biurami podróży, hotelami etc. (prowadzenie własnych projektów m.in. nagranie filmu szkoleniowego z udziałem pracowników Henkla)
Szkolenia i kursy
- PR w Kulturze”- Narodowe Centrum Kultury
-„Zarządzanie czasem” - Centrum Szkoleniowe Kalkstein
-„Profesjonalna Obsługa Klienta” Centrum Organizacji Szkoleń Menedżerskich
- PowerPoint - AkademiA AltKom
- Zumba Basic 1 - certyfkat instruktora
- Zumba Gold - certyfikat instruktora
- Ms Excel 2007-Siła i wydajność w codziennej pracy
- "Skuteczne prezentacje" - Centrum Szkoleniowe Kalkstein
- Szkolenie "Szkoła Głosu i Mówienia II Stopnia" - Akademia Efektywnej Komunikacji MOOV Dobrze
-„Zarządzanie czasem” - Centrum Szkoleniowe Kalkstein
-„Profesjonalna Obsługa Klienta” Centrum Organizacji Szkoleń Menedżerskich
- PowerPoint - AkademiA AltKom
- Zumba Basic 1 - certyfkat instruktora
- Zumba Gold - certyfikat instruktora
- Ms Excel 2007-Siła i wydajność w codziennej pracy
- "Skuteczne prezentacje" - Centrum Szkoleniowe Kalkstein
- Szkolenie "Szkoła Głosu i Mówienia II Stopnia" - Akademia Efektywnej Komunikacji MOOV Dobrze
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marką
Sprzedaż - FMCG
Chemia/Kosmetyki
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Sport/Rekreacja
Zainteresowania
- coaching zdrowia
- zagadnienia CRS i eko trendy
- muzyka
- kino europejskie
- taniec – salsa, zumba
- książka
- zagadnienia CRS i eko trendy
- muzyka
- kino europejskie
- taniec – salsa, zumba
- książka
Inne
Znajomość obsługi komputera
MS Office (Word- bardzo dobry, Power Point- bardzo dobry, Excel- dobry) Lotus Notes, Outlook, Internet
MS Office (Word- bardzo dobry, Power Point- bardzo dobry, Excel- dobry) Lotus Notes, Outlook, Internet
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
Agape custom publishing
Agencja custom publishing, która specjalizuje się w tworzeniu biuletynów i magazynów firmowych, newsletterów elektronicznych, a także prowadzi szkolenia, coaching, przygoto
Artykuły Eventowe Kupię Sprzedam
Masz do sprzedania coś przydatnego na Event?
Szukasz czegoś konkretnego na Event?
Poszukujesz konkretnej dekoracji/sprzętu na Event?
-dekoracje
-sprzęt rtv
-namioty
-parasole
-inne sprzęt
Barter
Jedyną wadą w przypadku wymiany barterowej jest tzw. zgodność wzajemnych potrzeb, tzn. żeby mój towar był potrzebny Tobie, a Twój towar mnie