Adrianna Słyk

specjalista ds. rekrutacji w Akademii Gościnności

Wypowiedzi

  • Adrianna Słyk
    Wpis na grupie Akademia Gościnności w temacie Praktyczne zarządzanie jakością obsługi gościa - Kraków...
    4.05.2011, 11:36

    „Zawsze mówiłem, że na pierwszym miejscu stawiałbym pracowników, klientów na drugim miejscu, a udziałowców na trzecim. Jeśli tak zrobisz… klienci i udziałowcy i tak osiągną swój zysk”
    Richard Branson, twórca i prezes Virgin Group.

    Prezentowany punkt widzenia stał się w ostatnich latach bardzo popularny, a pracowników zaczęto okreąracownicy na pierwszym miejscu, bo pracownicy to KAPITAŁ LUDZKI.
    Kapitał stanowi o wartości Twojej firmy i tylko dobrze zarządzany może pomnożyć zyski. Jeśli zależy Ci by zadbać o swój biznes dowiedz się w jaki sposób przewodzić ludziom w pracy aby klienci zawsze doświadczali pozytywnych wrażeń w kontaktach z Twoją firmą i jej pracownikami.

    Szkolenie adresujemy do właścicieli i menedżerów zarządzających pracownikami odpowiedzialnymi za kontakt z gośćmi. Jego uczestnicy rozwiną umiejętności zarządzania pracownikami w organizacji usługowej. Opieramy się na założeniu, że warunkiem wysokiej jakości obsług gościa jest szacunek okazywany pracownikowi. Menedżer może uzyskać najlepszą jakość pracy podwładnego, jeśli - wymagając wysokiej jakości pracy - zadba o jego potrzeby.

    Jeśli zależy Ci by zadbać o swoją firmę skorzystaj z naszego zaproszenia na szkolenie, na którym będziesz miał możliwość:
    •zobaczyć, jak buduje się relacje z pracownikami, tak aby dostarczali oni klientom najwyższą jakość obsługi;
    •dowiedzieć się, w jaki sposób menedżer, może wpływać na jakość doświadczenia Twoich klientów, mimo, że nie obsługuje ich bezpośrednio;
    •poznać narzędzia, jakimi dysponuje profesjonalny menedżer, aby budować dobre relacje z pracownikami, by stale utrzymywać ich wysoką motywację i zaangażowanie w relacje z gościem;
    •praktycznie przećwiczyć rozmowy w konkretnych sytuacjach zawodowych takich, jak stawianie celów i delegowanie zadań, czy dawanie adekwatnej informacji zwrotnej.

    Korzyści ze szkolenia
    1. Firma zyska najcenniejsze aktywa w postaci pracowników zapewniających bazę lojalnych klientów.
    2. Pracodawca zyska więcej czasu na planowanie strategiczne oraz większą satysfakcję z pracy ze swoim zespołem.
    3. Pracownik zyska wspierającego go szefa, który pozwala mu rozwijać własny potencjał wiedzy i umiejętności.

    Najbliższe nasze szkolenie odbędzie się 30-31.05.2011 w Krakowie.

    Wszystkie szkolenia Akademii Gościnności dofinansowane są z Unii Europejskiej. Dzięki temu dwudniowe szkolenia o jakości gwarantowanej przez trenerów wiodącej na polskim rynku firmy szkoleniowo- doradczej House of Skills dostępne są w niezwykle atrakcyjnych cenach:
    - dla przedsiębiorstwa małego (do 49 pracowników) wynosi 249,20 zł za osobę,
    - dla przedsiębiorstwa średniego (od 50 do 249 pracowników) wynosi 373,80 zł za osobę.

    Szczegółowe informacje na temat Akademii Gościnności są na stronie :
    http://akademiagoscinnosci.pl
    Proszę także o kontakt:
    • mailowy kontakt@akademiagoscinnosci.pl, lub
    • pod numerem tel. +48 22 3783842 (pon - pt, w godzinach 10-15).

    Zapraszam!
    Adrianna Słyk
    Akademia Gościnności

  • Adrianna Słyk
    Wpis na grupie Akademia Gościnności w temacie Praktyczne zarządzanie jakością obsługi gościa - Kraków...
    4.05.2011, 11:36

    „Zawsze mówiłem, że na pierwszym miejscu stawiałbym pracowników, klientów na drugim miejscu, a udziałowców na trzecim. Jeśli tak zrobisz… klienci i udziałowcy i tak osiągną swój zysk”
    Richard Branson, twórca i prezes Virgin Group.

    Prezentowany punkt widzenia stał się w ostatnich latach bardzo popularny, a pracowników zaczęto okreąracownicy na pierwszym miejscu, bo pracownicy to KAPITAŁ LUDZKI.
    Kapitał stanowi o wartości Twojej firmy i tylko dobrze zarządzany może pomnożyć zyski. Jeśli zależy Ci by zadbać o swój biznes dowiedz się w jaki sposób przewodzić ludziom w pracy aby klienci zawsze doświadczali pozytywnych wrażeń w kontaktach z Twoją firmą i jej pracownikami.

    Szkolenie adresujemy do właścicieli i menedżerów zarządzających pracownikami odpowiedzialnymi za kontakt z gośćmi. Jego uczestnicy rozwiną umiejętności zarządzania pracownikami w organizacji usługowej. Opieramy się na założeniu, że warunkiem wysokiej jakości obsług gościa jest szacunek okazywany pracownikowi. Menedżer może uzyskać najlepszą jakość pracy podwładnego, jeśli - wymagając wysokiej jakości pracy - zadba o jego potrzeby.

    Jeśli zależy Ci by zadbać o swoją firmę skorzystaj z naszego zaproszenia na szkolenie, na którym będziesz miał możliwość:
    •zobaczyć, jak buduje się relacje z pracownikami, tak aby dostarczali oni klientom najwyższą jakość obsługi;
    •dowiedzieć się, w jaki sposób menedżer, może wpływać na jakość doświadczenia Twoich klientów, mimo, że nie obsługuje ich bezpośrednio;
    •poznać narzędzia, jakimi dysponuje profesjonalny menedżer, aby budować dobre relacje z pracownikami, by stale utrzymywać ich wysoką motywację i zaangażowanie w relacje z gościem;
    •praktycznie przećwiczyć rozmowy w konkretnych sytuacjach zawodowych takich, jak stawianie celów i delegowanie zadań, czy dawanie adekwatnej informacji zwrotnej.

    Korzyści ze szkolenia
    1. Firma zyska najcenniejsze aktywa w postaci pracowników zapewniających bazę lojalnych klientów.
    2. Pracodawca zyska więcej czasu na planowanie strategiczne oraz większą satysfakcję z pracy ze swoim zespołem.
    3. Pracownik zyska wspierającego go szefa, który pozwala mu rozwijać własny potencjał wiedzy i umiejętności.

    Najbliższe nasze szkolenie odbędzie się 30-31.05.2011 w Krakowie.

    Wszystkie szkolenia Akademii Gościnności dofinansowane są z Unii Europejskiej. Dzięki temu dwudniowe szkolenia o jakości gwarantowanej przez trenerów wiodącej na polskim rynku firmy szkoleniowo- doradczej House of Skills dostępne są w niezwykle atrakcyjnych cenach:
    - dla przedsiębiorstwa małego (do 49 pracowników) wynosi 249,20 zł za osobę,
    - dla przedsiębiorstwa średniego (od 50 do 249 pracowników) wynosi 373,80 zł za osobę.

    Szczegółowe informacje na temat Akademii Gościnności są na stronie :
    http://akademiagoscinnosci.pl
    Proszę także o kontakt:
    • mailowy kontakt@akademiagoscinnosci.pl, lub
    • pod numerem tel. +48 22 3783842 (pon - pt, w godzinach 10-15).

    Zapraszam!
    Adrianna Słyk
    Akademia Gościnności

  • Adrianna Słyk
    Wpis na grupie Akademia Gościnności w temacie Praktyczne zarządzanie jakością obsługi gościa - Kraków...
    4.05.2011, 11:36

    „Zawsze mówiłem, że na pierwszym miejscu stawiałbym pracowników, klientów na drugim miejscu, a udziałowców na trzecim. Jeśli tak zrobisz… klienci i udziałowcy i tak osiągną swój zysk”
    Richard Branson, twórca i prezes Virgin Group.

    Prezentowany punkt widzenia stał się w ostatnich latach bardzo popularny, a pracowników zaczęto okreąracownicy na pierwszym miejscu, bo pracownicy to KAPITAŁ LUDZKI.
    Kapitał stanowi o wartości Twojej firmy i tylko dobrze zarządzany może pomnożyć zyski. Jeśli zależy Ci by zadbać o swój biznes dowiedz się w jaki sposób przewodzić ludziom w pracy aby klienci zawsze doświadczali pozytywnych wrażeń w kontaktach z Twoją firmą i jej pracownikami.

    Szkolenie adresujemy do właścicieli i menedżerów zarządzających pracownikami odpowiedzialnymi za kontakt z gośćmi. Jego uczestnicy rozwiną umiejętności zarządzania pracownikami w organizacji usługowej. Opieramy się na założeniu, że warunkiem wysokiej jakości obsług gościa jest szacunek okazywany pracownikowi. Menedżer może uzyskać najlepszą jakość pracy podwładnego, jeśli - wymagając wysokiej jakości pracy - zadba o jego potrzeby.

    Jeśli zależy Ci by zadbać o swoją firmę skorzystaj z naszego zaproszenia na szkolenie, na którym będziesz miał możliwość:
    •zobaczyć, jak buduje się relacje z pracownikami, tak aby dostarczali oni klientom najwyższą jakość obsługi;
    •dowiedzieć się, w jaki sposób menedżer, może wpływać na jakość doświadczenia Twoich klientów, mimo, że nie obsługuje ich bezpośrednio;
    •poznać narzędzia, jakimi dysponuje profesjonalny menedżer, aby budować dobre relacje z pracownikami, by stale utrzymywać ich wysoką motywację i zaangażowanie w relacje z gościem;
    •praktycznie przećwiczyć rozmowy w konkretnych sytuacjach zawodowych takich, jak stawianie celów i delegowanie zadań, czy dawanie adekwatnej informacji zwrotnej.

    Korzyści ze szkolenia
    1. Firma zyska najcenniejsze aktywa w postaci pracowników zapewniających bazę lojalnych klientów.
    2. Pracodawca zyska więcej czasu na planowanie strategiczne oraz większą satysfakcję z pracy ze swoim zespołem.
    3. Pracownik zyska wspierającego go szefa, który pozwala mu rozwijać własny potencjał wiedzy i umiejętności.

    Najbliższe nasze szkolenie odbędzie się 30-31.05.2011 w Krakowie.

    Wszystkie szkolenia Akademii Gościnności dofinansowane są z Unii Europejskiej. Dzięki temu dwudniowe szkolenia o jakości gwarantowanej przez trenerów wiodącej na polskim rynku firmy szkoleniowo- doradczej House of Skills dostępne są w niezwykle atrakcyjnych cenach:
    - dla przedsiębiorstwa małego (do 49 pracowników) wynosi 249,20 zł za osobę,
    - dla przedsiębiorstwa średniego (od 50 do 249 pracowników) wynosi 373,80 zł za osobę.

    Szczegółowe informacje na temat Akademii Gościnności są na stronie :
    http://akademiagoscinnosci.pl
    Proszę także o kontakt:
    • mailowy kontakt@akademiagoscinnosci.pl, lub
    • pod numerem tel. +48 22 3783842 (pon - pt, w godzinach 10-15).

    Zapraszam!
    Adrianna Słyk
    Akademia Gościnności

  • Adrianna Słyk
    Wpis na grupie Akademia Gościnności w temacie Trudne sytuacje w obsłudze gościa, czyli egzamin z...
    4.05.2011, 11:09

    Trudne sytuacje w obsłudze gościa, czyli egzamin z profesjonalizmu – szkolenie dla hotelarzy

    „To wyjątkowe miejsce! Rzadko można spotkać się z taką gościnnością”
    Jeśli chcesz, aby tak mówiono właśnie o Twoim hotelu, pensjonacie lub restauracji, postaw na profesjonalną obsługę gościa!

    Profesjonalizm w obsłudze stał się słowem - kluczem.
    Jako klienci na każdym kroku oczekujemy profesjonalizmu, często narzekamy na jego brak. Każdy kontakt pracownika z gościem jest okazją do kształtowania wizerunku hotelu. Profesjonalizm ma wpływ zarówno na wizerunek firmy jak i na jej wyniki ekonomiczne.

    Dlatego warto zadbać o to, aby pracownicy Twojego hotelu byli NAJLEPSI. Najlepsi poradzą sobie w każdej, nawet najtrudniejszej sytuacji w obsłudze gościa Twojego Hotelu.

    Zapraszamy na szkolenie, które ma charakter praktyczny. Przedstawimy teorię i pokażemy oraz przećwiczymy, jak tę teorie wykorzystywać w praktyce.

    Wychodzimy z założenia, że kluczem do rozwiązywania trudnych sytuacji jest umiejętność zarządzania emocjami swoimi i gościa. Uważamy też, że trening czyni mistrza. Dlatego celem szkolenia jest szlifowanie umiejętności związanych z zarządzeniem emocjami oraz profesjonalnym zachowaniem w trudnych sytuacjach.

    Dzięki uczestnictwu w szkoleniu Twoi pracownicy:
    • poczują się pewniej,
    • będą wstanie pogłębić relacje z klientem, dzięki pomyślnemu przejściu przez trudne sytuacje,
    • sprawią, że klient mimo wcześniejszego zdenerwowania czy niezadowolenia wyjdzie usatysfakcjonowany.

    Najbliższe nasze szkolenie odbędzie się 30-31.05.04.2011 w Szczecinie

    Wszystkie szkolenia Akademii Gościnności dofinansowane są z Unii Europejskiej. Dzięki temu dwudniowe szkolenia o jakości gwarantowanej przez trenerów wiodącej na polskim rynku firmie Konsorcjum doradczo- szkoleniowe S.A. (reprezentujące m.in. House of Skills, ClientFirst) dostępne są w niezwykle atrakcyjnych cenach:
    - dla przedsiębiorstwa małego (do 49 pracowników) wynosi 249,20 zł za osobę,
    - dla przedsiębiorstwa średniego (od 50 do 249 pracowników) wynosi 373,80 zł za osobę.

    Szczegółowe informacje na temat Akademii Gościnności są na stronie :
    http://akademiagoscinnosci.pl
    Proszę także o kontakt:
    • mailowy adrianna.slyk@akademiagoscinnosci.pl, lub
    • pod numerem tel. +48 22 3783842 (pon - pt, w godzinach 10-15).

    Zapraszam!
    Adrianna Słyk
    Akademia Gościnności

  • Adrianna Słyk
    Wpis na grupie Akademia Gościnności w temacie Skuteczna rozmowa przez telefon, czyli budowanie...
    4.05.2011, 11:00

    "Skuteczna rozmowa przez telefon, czyli budowanie zyskownych o trwałych relacji z klientem."

    Skuteczna rozmowa przez telefon opiera się na dwóch filarach. Pierwszy filar to własny potencjał oraz motywacja, drugi – znajomość technik oferowania usług. Na naszym szkoleniu zbudujesz własny sposób oferowania usług, który połączy prezentowane przez nas techniki i metody z osobistą komunikatywnością i motywacją.

    W trakcie zajęć odbędzie się praktyczny warsztat prowadzenia telefonicznej rozmowy sprzedażowej. Uczestnicy będą ćwiczyć prowadzenie rozmów przez telefon na jedynym w Polsce symulatorze rozmów telefonicznych, który pozwoli na nagrywanie prowadzonych rozmów, odtwarzanie ich podczas szkolenia oraz przekazanie nagrań uczestnikom. Każdy uczestnik otrzyma indywidualne wskazówki, jak doskonalić własne umiejętności sprzedażowych.
    Dzięki uczestnictwu w szkoleniu Pani lub Pani współpracownicy będą mieli możliwość :
    • Rozwinąć umiejętności dostrzegania i diagnozowania potrzeb klienta w celu zaproponowania mu najkorzystniejszej oferty lub rozwiązań dodatkowych.
    • Rozwinąć umiejętności oferowania klientowi korzystnych rozwiązań, odpowiadających na jego potrzeby.

    Najbliższe nasze szkolenie odbędzie się 26-27.05.2011 w Warszawie.

    Wszystkie szkolenia Akademii Gościnności dofinansowane są z Unii Europejskiej. Dzięki temu dwudniowe szkolenia o jakości gwarantowanej przez trenerów wiodącej na polskim rynku firmę Konsorcjum doradczo- szkoleniowe S.A. (reprezentujące m.in.House of Skills, ClientFirst) dostępne są w niezwykle atrakcyjnych cenach:
    - dla przedsiębiorstwa małego (do 49 pracowników) wynosi 249,20 zł za osobę,
    - dla przedsiębiorstwa średniego (od 50 do 249 pracowników) wynosi 373,80 zł za osobę.

    Szczegółowe informacje na temat Akademii Gościnności są na stronie :
    http://akademiagoscinnosci.pl
    Proszę także o kontakt:
    • mailowy adrianna.slyk@akademiagoscinnosci.pl, lub
    • pod numerem tel. +48 22 3783842 (pon - pt, w godzinach 10-15).

    Zapraszam!
    Adrianna Słyk
    Akademia Gościnności

  • Adrianna Słyk
    Wpis na grupie Hotelarze i Gastronomowie w temacie Akademia Gościnności- Praktyczne zarządzanie jakokścią...
    29.04.2011, 13:40

    Szanowni Państwo,

    ostatnie 3 miejsca na szkolenie w Poznaniu.

    Serdecznie zapraszam!!

    Adrianna Słyk
    Akademia Gościnności

  • Adrianna Słyk
    Wpis na grupie Hotelarze i Gastronomowie w temacie Akademia Gościnności- Praktyczne zarządzanie jakokścią...
    18.04.2011, 14:10

    Praktyczne zarządzanie jakością obsługi gościa"

    "Zawsze mówiłem, że na pierwszym miejscu stawiałbym pracowników, klientów na drugim miejscu, a udziałowców na trzecim. Jeśli tak zrobisz… klienci i udziałowcy i tak osiągną swój zysk”
    Richard Branson, twórca i prezes Virgin Group.

    Prezentowany punkt widzenia stał się w ostatnich latach bardzo popularny, a pracowników zaczęto okreąracownicy na pierwszym miejscu, bo pracownicy to KAPITAŁ LUDZKI. Kapitał stanowi o wartości Twojej firmy i tylko dobrze zarządzany może pomnożyć zyski. Jeśli zależy Ci by zadbać o swój biznes dowiedz się w jaki sposób przewodzić ludziom w pracy aby klienci zawsze doświadczali pozytywnych wrażeń w kontaktach z Twoją firmą i jej pracownikami.

    Szkolenie adresujemy do właścicieli i menedżerów zarządzających pracownikami odpowiedzialnymi za kontakt z gośćmi. Jego uczestnicy rozwiną umiejętności zarządzania pracownikami w organizacji usługowej. Opieramy się na założeniu, że warunkiem wysokiej jakości obsług gościa jest szacunek okazywany pracownikowi. Menedżer może uzyskać najlepszą jakość pracy podwładnego, jeśli - wymagając wysokiej jakości pracy - zadba o jego potrzeby.

    Jeśli zależy Ci by zadbać o swoją firmę skorzystaj z naszego zaproszenia na szkolenie, na którym będziesz miał możliwość:
    •zobaczyć, jak buduje się relacje z pracownikami, tak aby dostarczali oni klientom najwyższą jakość obsługi;
    •dowiedzieć się, w jaki sposób menedżer, może wpływać na jakość doświadczenia Twoich klientów, mimo, że nie obsługuje ich bezpośrednio;
    •poznać narzędzia, jakimi dysponuje profesjonalny menedżer, aby budować dobre relacje z pracownikami, by stale utrzymywać ich wysoką motywację i zaangażowanie w relacje z gościem;
    •praktycznie przećwiczyć rozmowy w konkretnych sytuacjach zawodowych takich, jak stawianie celów i delegowanie zadań, czy dawanie adekwatnej informacji zwrotnej.

    Korzyści ze szkolenia
    1. Firma zyska najcenniejsze aktywa w postaci pracowników zapewniających bazę lojalnych klientów.
    2. Pracodawca zyska więcej czasu na planowanie strategiczne oraz większą satysfakcję z pracy ze swoim zespołem.
    3. Pracownik zyska wspierającego go szefa, który pozwala mu rozwijać własny potencjał wiedzy i umiejętności.

    Najbliższe nasze szkolenie odbędzie się 09-10.05.2011 w Poznaniu.

    Wszystkie szkolenia Akademii Gościnności dofinansowane są z Unii Europejskiej. Dzięki temu dwudniowe szkolenia o jakości gwarantowanej przez trenerów wiodącej na polskim rynku firmy szkoleniowo- doradczej House of Skills dostępne są w niezwykle atrakcyjnych cenach:
    - dla przedsiębiorstwa małego (do 49 pracowników) wynosi 249,20 zł za osobę,
    - dla przedsiębiorstwa średniego (od 50 do 249 pracowników) wynosi 373,80 zł za osobę.

    Szczegółowe informacje na temat Akademii Gościnności są na stronie :
    http://www.akademiagoscinnosci.pl
    Proszę także o kontakt:
    • mailowy adrianna.slyk@akademiagoscinnosci.pl, lub
    • pod numerem tel. +48 22 3783842 (pon - pt, w godzinach 10-15).

    Zapraszam!
    Adrianna Słyk
    Akademia Gościnności

  • Adrianna Słyk
    Wpis na grupie współpraca z biurami podróży w temacie Akademia Gościnności- Praktyczne zarządzanie jakością...
    18.04.2011, 14:06

    Praktyczne zarządzanie jakością obsługi gościa"

    "Zawsze mówiłem, że na pierwszym miejscu stawiałbym pracowników, klientów na drugim miejscu, a udziałowców na trzecim. Jeśli tak zrobisz… klienci i udziałowcy i tak osiągną swój zysk”
    Richard Branson, twórca i prezes Virgin Group.

    Prezentowany punkt widzenia stał się w ostatnich latach bardzo popularny, a pracowników zaczęto okreąracownicy na pierwszym miejscu, bo pracownicy to KAPITAŁ LUDZKI. Kapitał stanowi o wartości Twojej firmy i tylko dobrze zarządzany może pomnożyć zyski. Jeśli zależy Ci by zadbać o swój biznes dowiedz się w jaki sposób przewodzić ludziom w pracy aby klienci zawsze doświadczali pozytywnych wrażeń w kontaktach z Twoją firmą i jej pracownikami.

    Szkolenie adresujemy do właścicieli i menedżerów zarządzających pracownikami odpowiedzialnymi za kontakt z gośćmi. Jego uczestnicy rozwiną umiejętności zarządzania pracownikami w organizacji usługowej. Opieramy się na założeniu, że warunkiem wysokiej jakości obsług gościa jest szacunek okazywany pracownikowi. Menedżer może uzyskać najlepszą jakość pracy podwładnego, jeśli - wymagając wysokiej jakości pracy - zadba o jego potrzeby.

    Jeśli zależy Ci by zadbać o swoją firmę skorzystaj z naszego zaproszenia na szkolenie, na którym będziesz miał możliwość:
    •zobaczyć, jak buduje się relacje z pracownikami, tak aby dostarczali oni klientom najwyższą jakość obsługi;
    •dowiedzieć się, w jaki sposób menedżer, może wpływać na jakość doświadczenia Twoich klientów, mimo, że nie obsługuje ich bezpośrednio;
    •poznać narzędzia, jakimi dysponuje profesjonalny menedżer, aby budować dobre relacje z pracownikami, by stale utrzymywać ich wysoką motywację i zaangażowanie w relacje z gościem;
    •praktycznie przećwiczyć rozmowy w konkretnych sytuacjach zawodowych takich, jak stawianie celów i delegowanie zadań, czy dawanie adekwatnej informacji zwrotnej.

    Korzyści ze szkolenia
    1. Firma zyska najcenniejsze aktywa w postaci pracowników zapewniających bazę lojalnych klientów.
    2. Pracodawca zyska więcej czasu na planowanie strategiczne oraz większą satysfakcję z pracy ze swoim zespołem.
    3. Pracownik zyska wspierającego go szefa, który pozwala mu rozwijać własny potencjał wiedzy i umiejętności.

    Najbliższe nasze szkolenie odbędzie się 09-10.05.2011 w Poznaniu.

    Wszystkie szkolenia Akademii Gościnności dofinansowane są z Unii Europejskiej. Dzięki temu dwudniowe szkolenia o jakości gwarantowanej przez trenerów wiodącej na polskim rynku firmy szkoleniowo- doradczej House of Skills dostępne są w niezwykle atrakcyjnych cenach:
    - dla przedsiębiorstwa małego (do 49 pracowników) wynosi 249,20 zł za osobę,
    - dla przedsiębiorstwa średniego (od 50 do 249 pracowników) wynosi 373,80 zł za osobę.

    Szczegółowe informacje na temat Akademii Gościnności są na stronie :
    http://www.akademiagoscinnosci.pl
    Proszę także o kontakt:
    • mailowy [email]adrianna.slyk@akademiagoscinnosci.pl, lub
    • pod numerem tel. +48 22 3783842 (pon - pt, w godzinach 10-15).

    Zapraszam!
    Adrianna Słyk
    Akademia Gościnności

  • Adrianna Słyk
    Wpis na grupie Turystyka i hotelarstwo w temacie Szkolenie Akademii Gościnności- Skuteczna sprzedaż przez...
    11.04.2011, 13:27

    Skuteczna sprzedaż przez telefon, czyli budowanie zyskownych i trwałych relacji z klientem - szkolenie dla branży turystycznej

    „To jest to. Takiego hotelu, pensjonatu, restauracji właśnie szukałem!”
    Jeżeli chcesz, żeby rozmowy w sprawie sprzedaży Twoich produktów i usług miały właśnie taki finał, skorzystaj z naszego zaproszenia na szkolenie.

    Skuteczna sprzedaż jest bowiem niezwykle istotnym warunkiem sukcesu Twojej firmy. Opiera się na dwóch filarach. Pierwszy filar to własny potencjał oraz motywacja do sprzedaż, drugi – znajomość technik sprzedaży.

    Na naszym szkoleniu zbudujesz własny sposób sprzedawania, który połączy prezentowane przez nas techniki sprzedaży z osobistym stylem komunikacji i motywacją. W trakcie zajęć odbędzie się praktyczny warsztat prowadzenia telefonicznej rozmowy sprzedażowej. Uczestnicy będą ćwiczyć prowadzenie rozmów przez telefon na jedynym w Polsce symulatorze rozmów telefonicznych, który pozwoli na nagrywanie prowadzonych rozmów, odtwarzanie ich podczas szkolenia oraz przekazanie nagrań uczestnikom. Każdy uczestnik otrzyma indywidualne wskazówki, jak doskonalić własne umiejętności sprzedażowe.

    Dzięki uczestnictwu w szkoleniu będziesz miał możliwość:
    •Zwiększyć świadomość siebie i innych ludzi w sytuacjach sprzedażowych.
    •Rozwinąć umiejętności dostrzegania i diagnozowania potrzeb klienta w celu zaproponowania mu najkorzystniejszej oferty lub rozwiązań dodatkowych.
    •Rozwinąć umiejętności oferowania klientowi korzystnych rozwiązań, odpowiadających na jego potrzeby.
    •Znaleźć własny indywidualny styl sprzedawania.

    Najbliższe szkolenie odbędzie się 09-10.05.2011 w Warszawie.

    Wszystkie szkolenia Akademii Gościnności dofinansowane są z Unii Europejskiej. Dzięki temu dwudniowe szkolenia o jakości gwarantowanej przez trenerów wiodącej na polskim rynku firmy Konsorcjum doradczo-szkoleniowe S.A. (dawniej House of Skills) dostępne są w niezwykle atrakcyjnych cenach:
    - dla przedsiębiorstwa małego (do 49 pracowników) wynosi 249,20 zł za osobę,
    - dla przedsiębiorstwa średniego (od 50 do 249 pracowników) wynosi 373,80 zł za osobę.

    Szczegółowe informacje na temat Akademii Gościnności są na stronie :
    http://www.akademiagoscinnosci.pl Proszę także o kontakt:
    • mailowy adrianna.slyk@akademiagoscinnosci.pl, lub pod numerem tel. +48 22 3783842 (pon - pt, w godzinach 10-15).

    Zapraszam!
    Adrianna Słyk
    Akademia GościnnościAdrianna Słyk edytował(a) ten post dnia 11.04.11 o godzinie 13:31

  • Adrianna Słyk
    Wpis na grupie Hotelarze i Gastronomowie w temacie Szkolenie Akademii Gościnności- Skuteczna sprzedaż przez...
    11.04.2011, 13:18

    Skuteczna sprzedaż przez telefon, czyli budowanie zyskownych i trwałych relacji z klientem - szkolenie dla branży turystycznej

    „To jest to. Takiego hotelu, pensjonatu, restauracji właśnie szukałem!”
    Jeżeli chcesz, żeby rozmowy w sprawie sprzedaży Twoich produktów i usług miały właśnie taki finał, skorzystaj z naszego zaproszenia na szkolenie. Skuteczna sprzedaż jest bowiem niezwykle istotnym warunkiem sukcesu Twojej firmy. Opiera się na dwóch filarach. Pierwszy filar to własny potencjał oraz motywacja do sprzedaż, drugi – znajomość technik sprzedaży.

    Na naszym szkoleniu zbudujesz własny sposób sprzedawania, który połączy prezentowane przez nas techniki sprzedaży z osobistym stylem komunikacji i motywacją. W trakcie zajęć odbędzie się praktyczny warsztat prowadzenia telefonicznej rozmowy sprzedażowej. Uczestnicy będą ćwiczyć prowadzenie rozmów przez telefon na jedynym w Polsce symulatorze rozmów telefonicznych, który pozwoli na nagrywanie prowadzonych rozmów, odtwarzanie ich podczas szkolenia oraz przekazanie nagrań uczestnikom. Każdy uczestnik otrzyma indywidualne wskazówki, jak doskonalić własne umiejętności sprzedażowe.

    Dzięki uczestnictwu w szkoleniu będziesz miał możliwość:
    •Zwiększyć świadomość siebie i innych ludzi w sytuacjac sprzedażowych.
    •Rozwinąć umiejętności dostrzegania i diagnozowania potrzeb klienta w celu zaproponowania mu najkorzystniejszej oferty lub rozwiązań dodatkowych.
    •Rozwinąć umiejętności oferowania klientowi korzystnych rozwiązań, odpowiadających na jego potrzeby. •Znaleźć własny indywidualny styl sprzedawania.

    Najbliższe szkolenie odbędzie się 09-10.05.2011 w Warszawie.

    Wszystkie szkolenia Akademii Gościnności dofinansowane są z Unii Europejskiej. Dzięki temu dwudniowe szkolenia o jakości gwarantowanej przez trenerów wiodącej na polskim rynku firmy Konsorcjum doradczo-szkoleniowe S.A. (dawniej House of Skills) dostępne są w niezwykle atrakcyjnych cenach:
    - dla przedsiębiorstwa małego (do 49 pracowników) wynosi 249,20 zł za osobę,
    - dla przedsiębiorstwa średniego (od 50 do 249 pracowników) wynosi 373,80 zł za osobę.

    Szczegółowe informacje na temat Akademii Gościnności są na stronie :
    http://www.akademiagoscinnosci.pl Proszę także o kontakt:
    • mailowy adrianna.slyk@akademiagoscinnosci.pl, lub pod numerem tel. +48 22 3783842 (pon - pt, w godzinach 10-15).

    Zapraszam! Adrianna Słyk
    Akademia GościnnościAdrianna Słyk edytował(a) ten post dnia 11.04.11 o godzinie 13:20

  • Adrianna Słyk
    Wpis na grupie eprzewodnicy w temacie Szkolenie Akademii Gościnności: "Skuteczna sprzedaż przez...

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy eprzewodnicy

  • Adrianna Słyk
    Wpis na grupie Akademia Gościnności w temacie Szkolenie "Trudne sytuacje w obsłudze gościa, czyli...
    31.03.2011, 14:36

    Trudne sytuacje w obsłudze gościa, czyli egzamin z profesjonalizmu – szkolenie dla hotelarzy

    „To wyjątkowe miejsce! Rzadko można spotkać się z taką gościnnością” Jeśli chcesz, aby tak mówiono właśnie o Twoim hotelu, pensjonacie lub restauracji, postaw na profesjonalną obsługę gościa!

    Profesjonalizm w obsłudze stał się słowem - kluczem. Jako klienci na każdym kroku oczekujemy profesjonalizmu, często narzekamy na jego brak. Każdy kontakt pracownika z gościem jest okazją do kształtowania wizerunku hotelu. Profesjonalizm ma wpływ zarówno na wizerunek firmy jak i na jej wyniki ekonomiczne.
    Dlatego warto zadbać o to, aby pracownicy Twojego hotelu byli NAJLEPSI. Najlepsi poradzą sobie w każdej, nawet najtrudniejszej sytuacji w obsłudze gościa Twojego Hotelu.

    Zapraszamy na szkolenie, które ma charakter praktyczny.
    Przedstawimy teorię i pokażemy oraz przećwiczymy, jak tę teorie wykorzystywać w praktyce. Wychodzimy z założenia, że kluczem do rozwiązywania trudnych sytuacji jest umiejętność zarządzania emocjami swoimi i gościa. Uważamy też, że trening czyni mistrza. Dlatego celem szkolenia jest szlifowanie umiejętności związanych z zarządzeniem emocjami oraz profesjonalnym zachowaniem w trudnych sytuacjach.

    Dzięki uczestnictwu w szkoleniu Twoi pracownicy:
    • poczują się pewniej,
    • będą wstanie pogłębić relacje z klientem, dzięki pomyślnemu przejściu przez trudne sytuacje,
    • sprawią, że klient mimo wcześniejszego zdenerwowania czy niezadowolenia wyjdzie usatysfakcjonowany.

    Najbliższe nasze szkolenie odbędzie się 26-27.04.2011 w hotelu Olandia w Kwilczu (woj. wielkopolskie)

    Zapraszamy pracowników hoteli z całego kraju.

    Wszystkie szkolenia Akademii Gościnności dofinansowane są z Unii Europejskiej. Dzięki temu dwudniowe szkolenia o jakości gwarantowanej przez trenerów wiodącej na polskim rynku firmy szkoleniowo- doradczej House of Skills dostępne są w niezwykle atrakcyjnych cenach:
    - dla przedsiębiorstwa małego (do 49 pracowników) wynosi 249,20 zł za osobę,
    - dla przedsiębiorstwa średniego (od 50 do 249 pracowników) wynosi 373,80 zł za osobę.
    Szczegółowe informacje na temat Akademii Gościnności są na stronie :
    http://www.akademiagoscinnosci.pl
    Proszę także o kontakt:
    • mailowy adrianna.slyk@akademiagoscinnosci.pl,
    lub • pod numerem tel. +48 22 3783842 (pon - pt, w godzinach 10-15).

    Zapraszam!
    Adrianna Słyk
    Akademia GościnnościAdrianna Słyk edytował(a) ten post dnia 31.03.11 o godzinie 14:39

  • Adrianna Słyk
    Wpis na grupie współpraca z biurami podróży w temacie Szkolenie Akademii Gościnności 26-27.04.2011
    31.03.2011, 13:37

    Trudne sytuacje w obsłudze gościa, czyli egzamin z profesjonalizmu – szkolenie dla hotelarzy

    „To wyjątkowe miejsce! Rzadko można spotkać się z taką gościnnością” Jeśli chcesz, aby tak mówiono właśnie o Twoim hotelu, pensjonacie lub restauracji, postaw na profesjonalną obsługę gościa!

    Profesjonalizm w obsłudze stał się słowem - kluczem. Jako klienci na każdym kroku oczekujemy profesjonalizmu, często narzekamy na jego brak. Każdy kontakt pracownika z gościem jest okazją do kształtowania wizerunku hotelu. Profesjonalizm ma wpływ zarówno na wizerunek firmy jak i na jej wyniki ekonomiczne. Dlatego warto zadbać o to, aby pracownicy Twojego hotelu byli NAJLEPSI. Najlepsi poradzą sobie w każdej, nawet najtrudniejszej sytuacji w obsłudze gościa Twojego Hotelu.
    Zapraszamy na szkolenie, które ma charakter praktyczny.Przedstawimy teorię i pokażemy oraz przećwiczymy, jak tę teorie wykorzystywać w praktyce. Wychodzimy z założenia, że kluczem do rozwiązywania trudnych sytuacji jest umiejętność zarządzania emocjami swoimi i gościa. Uważamy też, że trening czyni mistrza. Dlatego celem szkolenia jest szlifowanie umiejętności związanych z zarządzeniem emocjami oraz profesjonalnym zachowaniem w trudnych sytuacjach.

    Dzięki uczestnictwu w szkoleniu Twoi pracownicy: • poczują się pewniej,
    • będą wstanie pogłębić relacje z klientem, dzięki pomyślnemu przejściu przez trudne sytuacje, • sprawią, że klient mimo wcześniejszego zdenerwowania czy niezadowolenia wyjdzie usatysfakcjonowany.

    Najbliższe nasze szkolenie odbędzie się 26-27.04.2011 w hotelu Olandia w Kwilczu (woj. wielkopolskie)

    Zapraszamy pracowników hoteli z całego kraju.

    Wszystkie szkolenia Akademii Gościnności dofinansowane są z Unii Europejskiej. Dzięki temu dwudniowe szkolenia o jakości gwarantowanej przez trenerów wiodącej na polskim rynku firmy szkoleniowo- doradczej House of Skills dostępne są w niezwykle atrakcyjnych cenach:
    - dla przedsiębiorstwa małego (do 49 pracowników) wynosi 249,20 zł za osobę,
    - dla przedsiębiorstwa średniego (od 50 do 249 pracowników) wynosi 373,80 zł za osobę.

    Szczegółowe informacje na temat Akademii Gościnności są na stronie :
    http://www.akademiagoscinnosci.pl
    Proszę także o kontakt mailowy :
    adrianna.slyk@akademiagoscinnosci.pl,
    lub • pod numerem tel. +48 22 3783842 (pon - pt, w godzinach 10-15).

    Zapraszam!
    Adrianna Słyk
    Akademia GościnnościAdrianna Słyk edytował(a) ten post dnia 31.03.11 o godzinie 13:39Adrianna Słyk edytował(a) ten post dnia 31.03.11 o godzinie 13:40Adrianna Słyk edytował(a) ten post dnia 31.03.11 o godzinie 13:40

  • Adrianna Słyk
    Wpis na grupie Turystyka i hotelarstwo w temacie Szkolenie Akademii Gościnności 26-27.04.2011
    31.03.2011, 13:32

    Trudne sytuacje w obsłudze gościa, czyli egzamin z profesjonalizmu – szkolenie dla hotelarzy

    „To wyjątkowe miejsce! Rzadko można spotkać się z taką gościnnością” Jeśli chcesz, aby tak mówiono właśnie o Twoim hotelu, pensjonacie lub restauracji, postaw na profesjonalną obsługę gościa!

    Profesjonalizm w obsłudze stał się słowem - kluczem. Jako klienci na każdym kroku oczekujemy profesjonalizmu, często narzekamy na jego brak. Każdy kontakt pracownika z gościem jest okazją do kształtowania wizerunku hotelu. Profesjonalizm ma wpływ zarówno na wizerunek firmy jak i na jej wyniki ekonomiczne. Dlatego warto zadbać o to, aby pracownicy Twojego hotelu byli NAJLEPSI. Najlepsi poradzą sobie w każdej, nawet najtrudniejszej sytuacji w obsłudze gościa Twojego Hotelu.
    Zapraszamy na szkolenie, które ma charakter praktyczny.Przedstawimy teorię i pokażemy oraz przećwiczymy, jak tę teorie wykorzystywać w praktyce. Wychodzimy z założenia, że kluczem do rozwiązywania trudnych sytuacji jest umiejętność zarządzania emocjami swoimi i gościa. Uważamy też, że trening czyni mistrza. Dlatego celem szkolenia jest szlifowanie umiejętności związanych z zarządzeniem emocjami oraz profesjonalnym zachowaniem w trudnych sytuacjach.

    Dzięki uczestnictwu w szkoleniu Twoi pracownicy: • poczują się pewniej, • będą wstanie pogłębić relacje z klientem, dzięki pomyślnemu przejściu przez trudne sytuacje, • sprawią, że klient mimo wcześniejszego zdenerwowania czy niezadowolenia wyjdzie usatysfakcjonowany.

    Najbliższe nasze szkolenie odbędzie się 26-27.04.2011 w hotelu Olandia w Kwilczu (woj. wielkopolskie)

    Zapraszamy pracowników hoteli z całego kraju.

    Wszystkie szkolenia Akademii Gościnności dofinansowane są z Unii Europejskiej. Dzięki temu dwudniowe szkolenia o jakości gwarantowanej przez trenerów wiodącej na polskim rynku firmy szkoleniowo- doradczej House of Skills dostępne są w niezwykle atrakcyjnych cenach:
    - dla przedsiębiorstwa małego (do 49 pracowników) wynosi 249,20 zł za osobę,
    - dla przedsiębiorstwa średniego (od 50 do 249 pracowników) wynosi 373,80 zł za osobę.
    Szczegółowe informacje na temat Akademii Gościnności są na stronie :
    http://www.akademiagoscinnosci.pl
    Proszę także o kontakt:
    • mailowy adrianna.slyk@akademiagoscinnosci.pl,
    lub • pod numerem tel. +48 22 3783842 (pon - pt, w godzinach 10-15).
    Zapraszam!
    Adrianna Słyk Adrianna Słyk edytował(a) ten post dnia 31.03.11 o godzinie 14:34

  • Adrianna Słyk
    Wpis na grupie Hotelarze i Gastronomowie w temacie Szkolenie Akademii Gościnności 26-27.04. 2011
    31.03.2011, 13:18

    Trudne sytuacje w obsłudze gościa, czyli egzamin z profesjonalizmu – szkolenie dla hotelarzy

    „To wyjątkowe miejsce! Rzadko można spotkać się z taką gościnnością” Jeśli chcesz, aby tak mówiono właśnie o Twoim hotelu, pensjonacie lub restauracji, postaw na profesjonalną obsługę gościa!

    Profesjonalizm w obsłudze stał się słowem -kluczem. Jako klienci na każdym kroku oczekujemy profesjonalizmu, często narzekamy na jego brak. Każdy kontakt pracownika z gościem jest okazją do kształtowania wizerunku hotelu. Profesjonalizm ma wpływ zarówno na wizerunek firmy jak i na jej wyniki ekonomiczne. Dlatego warto zadbać o to, aby pracownicy Twojego hotelu byli NAJLEPSI. Najlepsi poradzą sobie w każdej, nawet najtrudniejszej sytuacji w obsłudze gościa Twojego Hotelu.

    Zapraszamy na szkolenie, które ma charakter praktyczny. Przedstawimy teorię i pokażemy oraz przećwiczymy, jak tę teorie wykorzystywać w praktyce. Wychodzimy z założenia, że kluczem do rozwiązywania trudnych sytuacji jest umiejętność zarządzania emocjami swoimi i gościa. Uważamy też, że trening czyni mistrza. Dlatego celem szkolenia jest szlifowanie umiejętności związanych z zarządzeniem emocjami oraz profesjonalnym zachowaniem w trudnych sytuacjach.

    Dzięki uczestnictwu w szkoleniu Twoi pracownicy: • poczują się pewniej, • będą wstanie pogłębić relacje z klientem, dzięki pomyślnemu przejściu przez trudne sytuacje, • sprawią, że klient mimo wcześniejszego zdenerwowania czy niezadowolenia wyjdzie usatysfakcjonowany.

    Najbliższe nasze szkolenie odbędzie się 26-27.04.2011 w hotelu Olandia w Kwilczu (woj. wielkopolskie)

    Zapraszamy pracowników hoteli zarejestrowanych w całym kraju. Wszystkie szkolenia Akademii
    Gościnności dofinansowane są z Unii Europejskiej. Dzięki temu dwudniowe szkolenia o jakości gwarantowanej przez trenerów wiodącej na polskim rynku firmy szkoleniowo- doradczej House of Skills dostępne są w niezwykle atrakcyjnych cenach:
    - dla przedsiębiorstwa małego (do 49 pracowników) wynosi 249,20 zł za osobę,
    - dla przedsiębiorstwa średniego (od 50 do 249 pracowników) wynosi 373,80 zł za osobę.

    Szczegółowe informacje na temat Akademii Gościnności są na stronie : • http://www.akademiagoscinnosci.pl Proszę także o kontakt:
    • mailowy adrianna.slyk@akademiagoscinnosci.pl, lub •pod numerem tel. +48 22 3783842 (pon - pt, w godzinach 10-15).
    Zapraszam!
    Adrianna Słyk
    Akademia GościnnościAdrianna Słyk edytował(a) ten post dnia 31.03.11 o godzinie 13:20Adrianna Słyk edytował(a) ten post dnia 31.03.11 o godzinie 13:21

  • Adrianna Słyk
    Wpis na grupie Hotel & Hotelarze w temacie Szkolenie dla branży turystycznej w Olandii dofinansowane...
    31.03.2011, 12:47

    Akademia Gościnności od 1 kwietnia na terenie całego kraju!

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do