Adrianna Orzechowska

koordynator ds hadlowych i trade marketingu, Drogerie Jasmin
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Microsoft Office

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

DROGERIE JASMIN Sp. z o.o.
Specjalista ds handlowych i trademarketingu
Współpraca w zakresie kreowania nowych marek
Wprowadzenie nowej marki do obrotu
Akcje promocyjne wspierające sprzedaż
Tworzenie, realizacja, implementacja materiałów POS:
Monitoring zapotrzebowania na POS w sklepach
Współpraca z dostawcami materiałów i usług
Ustalenie i koordynacja dystrybucji
Organizacja działań stymulujących sprzedaż POS
Tworzenie zestawień i prezentacji
Windykacja nalezności
Program Lojalnościowy:
Stworzenie systemu nagród oraz ich logistyki
Ustalenie cen i wartości punktowych
Cykliczne przygotowywanie plakatów z wizualizacja nagród
Przygotowanie procedury rozliczenia nagród wydanych przez sklep
Obsługa i administracja aplikacji mobilnej dla pracowników operacyjnych
Przygotowanie okresowych rozliczeń zadań zrealizowanych przez pracowników operacyjnych
Dobór asortymentu promocyjnego do gazetki i plakatu
Potwierdzenie dostępności produktów i cen u dystrybutora
Focusowanie propozycji cen do gazetki
Skład graficzny gazetki
Organizacja Spotkań Konferencyjno-Targowych z Partnerami Jasmin:
Ustalenie i koordynacja wysyłki nakładów gazetki
Uczestniczenie w projekcie kategoryzacji produktow
SPAR Polska Sp. z o.o.
Asystentka Dyrektora Handlowego,Asystentka Kupca
 Analiza stanów magazynowych,
 Zamówienia do dostawców,
 Wyszukiwanie nowych towarów i dostawców na rynku,
 Negocjowanie warunków zakupowych w ramach przyjętej polityki handlowej przez Kupca;
 Zarządzanie kartotekami towarowymi, weryfikacja cen zakupu i sprzedaży;
 Przygotowanie publikacji gazetowych(weryfikacja cen, zdjęcia, współpraca z kupcem)
 Przygotowanie i rozliczanie ofert promocyjnych dla sklepów,
 Kategoryzacja produktów do analiz systemowych,
 Stały monitoring cen rynkowych i związane z tym analizy i raport (Fokus),
 Odpowiedzialność za bieżący kontakt z Klientami i pracownikom innych działów,
 Prowadzenie projektów Marki Własnej,
 Aktualizacja cen asortymentu i gramatur w systemie IT i na stronie WWW,
 Wprowadzanie nowych produktów do systemu IT i na strony WWW,
 Kontrola i windykacja płatności od odbiorców
Signium International
Pracownik działu pośrednictwa personalnego
 Prowadzenie administracji personalnej oraz wybranych zagadnień z zakresu zarządzania kadrami;
 Udział w projektach i procesach HR;
 Bieżąca współpraca z innymi działami oraz instytucjami zewnętrznymi;
 Sporządzanie wymaganych raportów i analiz na potrzeby zarządu.
Logo
Administrator baz danych marketingu i sprzedaży
Browary Dolnośląskie Piast S.A.
 Administrowanie i aktualizowanie baz danych punktów sprzedaży detalicznej i gastronomii (MS Access);
 Sporządzanie tygodniowych i miesięcznych raportów działu sprzedaży na potrzeby zarządu;
 Przygotowanie raportów z działań konkurencji w zakresie (raporty cenowe, warunki handlowe i logistyczne);
 Planowanie i organizowanie spotkania szefa działu handlowego w zakresie, spotkań z przedstawicielami handlowymi oraz spotkań i imprez dla dystrybutorów;
 Analizowanie wydatków budżetowych działu marketingu i przygotowywałam raporty na potrzeby zarządu.

Specjalizacje

Marketing
Marketing handlowy