Adrianna Bielicka

Team Leader , Norian Accounting Sp. z o.o.
Toruń, kujawsko-pomorskie

Umiejętności

Microsoft Office SAP ERP Księgowość Kontrola jakości Prawo jazdy kat B Umiejętności analityczne INformatyka angielski zaawansowany koordynowanie prac zespołu komputery

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Norian Accounting sp z o.o.
Team Leader
Główne obowiązki:
- odpowiedzialność i nadzór nad procesami księgowymi klientów zgodnie z powszechnie obowiązującymi standardami i przepisami
- efektywne kierowanie podległym zespołem ludzi
- określanie kompetencji i zadań podległych pracowników oraz ich alokacja w zespole i procesie
- udzielanie pracownikom regularnej i obiektywnej oceny pracy oraz wspomaganie ich rozwoju
- pomiar wskaźników KPI wynikających z SLA oraz innych wewnętrznych mierników wraz z i ich analizą i raportowaniem
- kształtowanie i nadzór nad wewnętrznymi procedurami działu

Odpowiedzialność za:
- prawidłową i efektywną prace zespołu
- utrzymywanie odpowiedniej jakości pracy zespołu
- raportowanie
- realizację SLA i innych dokumentów regulujących zasady współpracy z klientem
- współpracę między członkami zespołu oraz podział obowiązków zgodnie z kompetencjami pracowników
Norian Accounting sp z o.o.
Specjalista ds. Kontaktu z Klientem
- bieżący kontakt z klientem w zakresie wyznaczonym przez przełożonego
- wykonywanie raportów jakościowych wykonywanych procesów
- współpraca i uczestnictwo w prezentacjach związanych z procesem
- terminowe i rzetelne raportowanie (KPI)
- bieżące szkolenia pracowników
Norian Accounting sp z o.o.
Specjalista ds. księgowości
- bieżący kontakt z klientem w zakresie wyznaczonym przez przełożonego
- wykonywanie raportów jakościowych wykonywanych procesów
- współpraca i uczestnictwo w prezentacjach związanych z procesem
- terminowe i rzetelne raportowanie (KPI)
- bieżące szkolenia pracowników
- praca w module finansowym SAP
- współpraca między członkami zespołu własnego oraz innymi działami
- trener wewnętrzny Lean/Kaizen
OpusCapita
Specjalista ds. Kontaktów z Klientem
- kontrola prawidłowości transakcji finansowych oraz nadzór nad poprawnym obiegiem dokumentów
- współpraca i dbałośc o poprawna komunikaję z Klientem, audytorami oraz działami wewnątrz firmy
- przygotowywanie raportów korporacyjnych
- sprawdzanie prawidłowości w księgowaniach dokumentów finansowych
- wsparcie zespołu w codzinnych zadaniach
OpusCapita
Młodszy księgowy ds. międzynarodowych
- prowadzenie podstawowych prac z zakresu księgowości (przygotowywanie dokumentów do księgowania, segregowanie, rejestracja oraz weryfikacja dokumentów w systemie),
- czynności i zadania związane z miesięczym i rocznym zamknięciem ksiąg
- przetwarzanie danych w Excelu
- wyjaśnianie problemów związanych z wystawionymi dokumentami, bezpośredni kontakt z dostawcami zagranicznymi
- codzienne korzystanie z programu SAP
- opracowywanie analiz i raportów zlecanych przez przełożonego
- bieżące wsparcie działu w codziennych zadaniach
- śledzenie zmian w obowiązujących przepisach prawnych ( w szczególności dotyczących prawa podatkowego w Danii oraz Szwecji)
Logo
Specjalista d/s sprzedaży, ekspert biegowy
Sklep Biegowy w Toruniu
- przyjmowanie dostaw towarów w punkcie sprzedaży.
- przygotowywanie produktów do sprzedaży oraz ich wyeksponowanie.
- obsługiwanie nabywcy sprzedawanych towarów w handlu detalicznym i hurtowym (profesjonalne doradztwo).
- zawieranie transakcji sprzedaży oraz przyjmowanie i wypełnianie dokumentów z nią związanych.
- dbanie o wizerunek sklepu oraz jakość obsługi klienta.
- sprawdzanie towarów przeznaczonych do sprzedaży pod względem jakościowym i ilościowym
- uczestniczenie w kontroli wewnętrznej (inwentaryzacja, remanent) punktu sprzedaży
- pośredniczenie w przejmowaniu i rozpatrywaniu reklamacji
-udział w imprezach okolicznościowych mających na celu promowanie miejsca pracy ( festiwale biegowy, biegi organizowane w regionie)
- obsługa portali internetowych w celach marketingowych
- współprowadzenie treningów biegowych dla stałych i potęcjalnych klientów
Logo
Pomoc biurowa, pracownik fizyczny
Gebr. Van Ruiten
Podczas studiów miałam możliwośc pracy w firmie Gebr. van Ruiten, do moich obowiązków należało:
- pilnowanie przestrzegania zasad BHP
- synchronizacja pracy zespołów
- raportowanie kierownictwa o przebiegu pracy
- sortowanie poszczególnych gatunków kwiatów
- nadzór nad powierzonym zespołem

Szkolenia i kursy

Certyfikat FCE z języka angielskiego
Certyfikat LEAN/ Kaizen - trener wewnętrzny

Edukacja

Logo
Zintegrowane systemy informatyczne SAP ERP, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu
Logo
Biologia, magisterskie
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Księgowość
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości

Zainteresowania

Bieganie, sporty ogólnorozwojowe

Grupy

Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.