Adrianna Brodecka

Content Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Content Marketing Copywriting Microsoft Office Social Media Marketing Branding Strategia kreatywna Pisanie tekstów na zlecenie Marketing internetowy strategia rozwoju produktu Prawo jazdy kat B Kampanie reklamowe prowadzenie szkoleń wewnętrznych Angielski komunikatywny. Kampanie marketingowe Komunikacja w Social Media Pisanie tekstów SEO Marketing terytorialny zarządzanie kreatywne

Języki

angielski
dobry
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Apteka Melissa
Content Manager
Przygotowywanie warstwy tekstowej na blog Twoja Melissa z zakresu: zdrowia, zdrowego stylu życia, odżywiania, aktywności fizycznej - [https://www.apteka-melissa.pl/blog/autor,12.html]
Redakcja tekstów
Sporządzanie opisów produktów pod SEO
Dbałość o dobre wyniki witryny Apteki Melissa i dostępnych w niej produktów w wyszukiwarkach
aflofarm
Junior Product Manager
koncepcja i koordynacja produkcji reklam telewizyjnych i radiowych,
tworzenie scenariuszy reklam,
przygotowywanie kampanii do prasy i Internetu,
koncepcja i koordynacja procesu tworzenia stron internetowych,
opracowywanie oraz wdrażanie strategii rozwoju produktów,
tworzenie strategii nowych produktów,
przygotowywanie i przeprowadzanie kampanii ATL oraz BTL,
monitoring i analiza informacji z rynku,
tworzenie komunikatów do konsumentów, lekarzy i farmaceutów,
współpraca z przedstawicielami handlowymi,
prowadzenie szkoleń i prezentacji dla zespołu sprzedaży,
WebTalk Sp. z o.o.
Copywriter
- tworzenie kontentu do wykorzystania w kanałach społecznościowych dla aktualnych i przyszłych klientów agencji (m.in. dla marek: Kazar, Saturn Polska, Kia Motors Polska, CityFit)
- ścisła współpraca z innymi działami agencji
- odpowiadanie za koncepcje i warstwę tekstową kampanii oraz witryn
- tworzenie haseł, opisów, treści mailingów i ofert, scenariuszy.
- współtworzenie koncepcji kreatywnych,
Logo
Stażysta ds. marketingu i promocji
PoczujeszMiętę.pl
Trzymiesięczny staż w ramach projektu „Praktyczne elementy kształcenia odpowiedzią na potrzeby rynku pracy – Program Rozwoju Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego”.
Zakres obowiązków:
- Przygotowywanie strategii działań marketingowych, promocyjnych i PR
- Przygotowywanie materiałów marketingowych, promocyjnych i PR
- Opracowywanie materiałów marketingowych i promocyjnych
- Opracowywanie informacji prasowych, tekstów do internetu i do blogosfery
- Zarządzanie social media, stronami w internecie i blogami
- Opracowywanie kampanii promocyjnej dla klientów
- Nadzorowanie i prowadzenie kampanii w kanałach social media
- Opracowywanie i realizacja kampanii sms i email marketingu
- Komunikacja z mediami tradycyjnymi i internetowymi
- Analiza sposobów pozyskiwania informacji
- Przygotowywanie ofert handlowych w segmencie B2B
- Przygotowywanie kampanii w Google AdWords
- Kontakt z klientami
Logo
Koordynator projektu
Rada Menedżerów Publicznych
- Pełnienie funkcji Koordynatora Projektu pt. „Prace dyplomowe dla sektora publicznego” organizowanego przez Radę Menedżerów Publicznych działającą przy Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.
Celem projektu była promocja dobrych przykładów współpracy Uniwersytetu Łódzkiego z organizacjami publicznymi województwa łódzkiego. W ramach projektu ogłoszono konkurs na najlepszą pracę dyplomową obronioną na Uniwersytecie Łódzkim w roku akademickim 2014/2015. Finał I edycji projektu miał miejsce 28 listopada 2015r. podczas Gali Absolwenta Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.
- Przygotowanie i edycja katalogu tematów zgłoszonych do konkursu
- Kontakt z uczestnikami (zarówno po stronie Instytucji zgłaszających tematy, jak i studentów piszących prace dyplomowe zgłoszone do konkursu)
Logo
Wiceprezes
Studenckie Koło Naukowe Public Management
- Nawiązywanie i utrzymywanie współpracy z instytucjami publicznymi - w szczególności należącymi do Rady Menedżerów Publicznych, działającej przy Wydziale Zarządzania UŁ - jak również z Przedstawicielstwem Komisji Europejskiej w Polsce
- Pełnienie funkcji reprezentanta społeczności studenckiej podczas spotkań Prezydium Rady Menedżerów Publicznych
- Pełnienie funkcji Koordynatora ds. Projektu "Prace dyplomowe dla sektora publicznego" (projekt realizowany w ramach współpracy Wydziału Zarządzania UŁ i Rady Menedżerów Publicznych, mający na celu promocję prac dyplomowych o wysokiej jakości merytorycznej i zbieżnych z praktycznymi problemami organizacji publicznych)
- Organizowanie wizyt studyjnych
- Promocja Koła
- Organizacja pracy Koła
- Reprezentacja Koła podczas spotkań z partnerami
Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego
Praktykant ds. promocji
- Organizacja eventu promującego Województwo Łódzkie - Mixera Regionalnego
- Organizacja spraw bieżących dot. Departamentu Promocji i Współpracy Zagranicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego

Projekty

Prace dyplomowe dla sektora publicznego
Projekt realizowany w ramach współpracy Wydziału Zarządzania UŁ i Rady Menedżerów Publicznych, mający na celu promocję prac dyplomowych o wysokiej jakości merytorycznej i zbieżnych z praktycznymi problemami organizacji publicznych)
Zakres obowiązków
Pełnienie funkcji Koordynatora ds. Projektu.
- przegotowanie i nadzór nad katalogiem tematów zgłaszanych do Projektu,
- organizacja spotkań promocyjno-informacyjnych nt. Projektu
- kontakt z uczestnikami (Studentami oraz Instytucjami biorącymi udział w Projekcie)

Szkolenia i kursy

Listopad/Grudzień 2014 - szkolenie BHP dla Menedżerów
Kwiecień 2014 – Study Visit for Masters Students in the Committee of the Regions, Brussels
Kwiecień 2014 - Akademia Europejska J. Saryusz-Wolskiego
2009 - kurs języka angielskiego (Upper Intermediate)

Edukacja

Logo
Zarządzanie, magisterskie
Uniwersytet Łódzki
Logo
Zarządzanie, licencjackie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marką
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Copywriting

Zainteresowania

Zawodowo – social media, wykorzystanie social media w marketingu terytorialnym, marketing terytorialny, event marketing, zarządzanie publiczne, public relations,reklama, content marketing, coaching, szkolenia, e-commerce
Prywatnie – blogosfera (moda, beauty, design wnętrz), książki, podróże, muzyka

Organizacje

Studenckie Koło Naukowe Public Management działające przy Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego

Inne

komputer – MS Office (Word, Excel, PowerPoint), obsługa programów graficznych: Canva, PicMonkey, Pixlr, Pictochart, AP Social Media Image Maker Adobe Photoshop - podstawy prawo jazdy – kategoria B

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką