Umiejętności
Content Marketing
Copywriting
Microsoft Office
Social Media Marketing
Branding
Strategia kreatywna
Pisanie tekstów na zlecenie
Marketing internetowy
strategia rozwoju produktu
Prawo jazdy kat B
Kampanie reklamowe
prowadzenie szkoleń wewnętrznych
Angielski komunikatywny.
Kampanie marketingowe
Komunikacja w Social Media
Pisanie tekstów SEO
Marketing terytorialny
zarządzanie kreatywne
Języki
angielski
dobry
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Content Manager
Przygotowywanie warstwy tekstowej na blog Twoja Melissa z zakresu: zdrowia, zdrowego stylu życia, odżywiania, aktywności fizycznej - [https://www.apteka-melissa.pl/blog/autor,12.html]
Redakcja tekstów
Sporządzanie opisów produktów pod SEO
Dbałość o dobre wyniki witryny Apteki Melissa i dostępnych w niej produktów w wyszukiwarkach
Redakcja tekstów
Sporządzanie opisów produktów pod SEO
Dbałość o dobre wyniki witryny Apteki Melissa i dostępnych w niej produktów w wyszukiwarkach
Junior Product Manager
koncepcja i koordynacja produkcji reklam telewizyjnych i radiowych,
tworzenie scenariuszy reklam,
przygotowywanie kampanii do prasy i Internetu,
koncepcja i koordynacja procesu tworzenia stron internetowych,
opracowywanie oraz wdrażanie strategii rozwoju produktów,
tworzenie strategii nowych produktów,
przygotowywanie i przeprowadzanie kampanii ATL oraz BTL,
monitoring i analiza informacji z rynku,
tworzenie komunikatów do konsumentów, lekarzy i farmaceutów,
współpraca z przedstawicielami handlowymi,
prowadzenie szkoleń i prezentacji dla zespołu sprzedaży,
tworzenie scenariuszy reklam,
przygotowywanie kampanii do prasy i Internetu,
koncepcja i koordynacja procesu tworzenia stron internetowych,
opracowywanie oraz wdrażanie strategii rozwoju produktów,
tworzenie strategii nowych produktów,
przygotowywanie i przeprowadzanie kampanii ATL oraz BTL,
monitoring i analiza informacji z rynku,
tworzenie komunikatów do konsumentów, lekarzy i farmaceutów,
współpraca z przedstawicielami handlowymi,
prowadzenie szkoleń i prezentacji dla zespołu sprzedaży,
Copywriter
- tworzenie kontentu do wykorzystania w kanałach społecznościowych dla aktualnych i przyszłych klientów agencji (m.in. dla marek: Kazar, Saturn Polska, Kia Motors Polska, CityFit)
- ścisła współpraca z innymi działami agencji
- odpowiadanie za koncepcje i warstwę tekstową kampanii oraz witryn
- tworzenie haseł, opisów, treści mailingów i ofert, scenariuszy.
- współtworzenie koncepcji kreatywnych,
- ścisła współpraca z innymi działami agencji
- odpowiadanie za koncepcje i warstwę tekstową kampanii oraz witryn
- tworzenie haseł, opisów, treści mailingów i ofert, scenariuszy.
- współtworzenie koncepcji kreatywnych,
Stażysta ds. marketingu i promocji
PoczujeszMiętę.pl
Trzymiesięczny staż w ramach projektu „Praktyczne elementy kształcenia odpowiedzią na potrzeby rynku pracy – Program Rozwoju Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego”.
Zakres obowiązków:
- Przygotowywanie strategii działań marketingowych, promocyjnych i PR
- Przygotowywanie materiałów marketingowych, promocyjnych i PR
- Opracowywanie materiałów marketingowych i promocyjnych
- Opracowywanie informacji prasowych, tekstów do internetu i do blogosfery
- Zarządzanie social media, stronami w internecie i blogami
- Opracowywanie kampanii promocyjnej dla klientów
- Nadzorowanie i prowadzenie kampanii w kanałach social media
- Opracowywanie i realizacja kampanii sms i email marketingu
- Komunikacja z mediami tradycyjnymi i internetowymi
- Analiza sposobów pozyskiwania informacji
- Przygotowywanie ofert handlowych w segmencie B2B
- Przygotowywanie kampanii w Google AdWords
- Kontakt z klientami
Zakres obowiązków:
- Przygotowywanie strategii działań marketingowych, promocyjnych i PR
- Przygotowywanie materiałów marketingowych, promocyjnych i PR
- Opracowywanie materiałów marketingowych i promocyjnych
- Opracowywanie informacji prasowych, tekstów do internetu i do blogosfery
- Zarządzanie social media, stronami w internecie i blogami
- Opracowywanie kampanii promocyjnej dla klientów
- Nadzorowanie i prowadzenie kampanii w kanałach social media
- Opracowywanie i realizacja kampanii sms i email marketingu
- Komunikacja z mediami tradycyjnymi i internetowymi
- Analiza sposobów pozyskiwania informacji
- Przygotowywanie ofert handlowych w segmencie B2B
- Przygotowywanie kampanii w Google AdWords
- Kontakt z klientami
Koordynator projektu
Rada Menedżerów Publicznych
- Pełnienie funkcji Koordynatora Projektu pt. „Prace dyplomowe dla sektora publicznego” organizowanego przez Radę Menedżerów Publicznych działającą przy Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.
Celem projektu była promocja dobrych przykładów współpracy Uniwersytetu Łódzkiego z organizacjami publicznymi województwa łódzkiego. W ramach projektu ogłoszono konkurs na najlepszą pracę dyplomową obronioną na Uniwersytecie Łódzkim w roku akademickim 2014/2015. Finał I edycji projektu miał miejsce 28 listopada 2015r. podczas Gali Absolwenta Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.
- Przygotowanie i edycja katalogu tematów zgłoszonych do konkursu
- Kontakt z uczestnikami (zarówno po stronie Instytucji zgłaszających tematy, jak i studentów piszących prace dyplomowe zgłoszone do konkursu)
Celem projektu była promocja dobrych przykładów współpracy Uniwersytetu Łódzkiego z organizacjami publicznymi województwa łódzkiego. W ramach projektu ogłoszono konkurs na najlepszą pracę dyplomową obronioną na Uniwersytecie Łódzkim w roku akademickim 2014/2015. Finał I edycji projektu miał miejsce 28 listopada 2015r. podczas Gali Absolwenta Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.
- Przygotowanie i edycja katalogu tematów zgłoszonych do konkursu
- Kontakt z uczestnikami (zarówno po stronie Instytucji zgłaszających tematy, jak i studentów piszących prace dyplomowe zgłoszone do konkursu)
Wiceprezes
Studenckie Koło Naukowe Public Management
- Nawiązywanie i utrzymywanie współpracy z instytucjami publicznymi - w szczególności należącymi do Rady Menedżerów Publicznych, działającej przy Wydziale Zarządzania UŁ - jak również z Przedstawicielstwem Komisji Europejskiej w Polsce
- Pełnienie funkcji reprezentanta społeczności studenckiej podczas spotkań Prezydium Rady Menedżerów Publicznych
- Pełnienie funkcji Koordynatora ds. Projektu "Prace dyplomowe dla sektora publicznego" (projekt realizowany w ramach współpracy Wydziału Zarządzania UŁ i Rady Menedżerów Publicznych, mający na celu promocję prac dyplomowych o wysokiej jakości merytorycznej i zbieżnych z praktycznymi problemami organizacji publicznych)
- Organizowanie wizyt studyjnych
- Promocja Koła
- Organizacja pracy Koła
- Reprezentacja Koła podczas spotkań z partnerami
- Pełnienie funkcji reprezentanta społeczności studenckiej podczas spotkań Prezydium Rady Menedżerów Publicznych
- Pełnienie funkcji Koordynatora ds. Projektu "Prace dyplomowe dla sektora publicznego" (projekt realizowany w ramach współpracy Wydziału Zarządzania UŁ i Rady Menedżerów Publicznych, mający na celu promocję prac dyplomowych o wysokiej jakości merytorycznej i zbieżnych z praktycznymi problemami organizacji publicznych)
- Organizowanie wizyt studyjnych
- Promocja Koła
- Organizacja pracy Koła
- Reprezentacja Koła podczas spotkań z partnerami
Projekty
Prace dyplomowe dla sektora publicznego
- przegotowanie i nadzór nad katalogiem tematów zgłaszanych do Projektu,
- organizacja spotkań promocyjno-informacyjnych nt. Projektu
- kontakt z uczestnikami (Studentami oraz Instytucjami biorącymi udział w Projekcie)
Projekt realizowany w ramach współpracy Wydziału Zarządzania UŁ i Rady Menedżerów Publicznych, mający na celu promocję prac dyplomowych o wysokiej jakości merytorycznej i zbieżnych z praktycznymi problemami organizacji publicznych)
Zakres obowiązków
Pełnienie funkcji Koordynatora ds. Projektu.- przegotowanie i nadzór nad katalogiem tematów zgłaszanych do Projektu,
- organizacja spotkań promocyjno-informacyjnych nt. Projektu
- kontakt z uczestnikami (Studentami oraz Instytucjami biorącymi udział w Projekcie)
Szkolenia i kursy
Listopad/Grudzień 2014 - szkolenie BHP dla Menedżerów
Kwiecień 2014 – Study Visit for Masters Students in the Committee of the Regions, Brussels
Kwiecień 2014 - Akademia Europejska J. Saryusz-Wolskiego
2009 - kurs języka angielskiego (Upper Intermediate)
Kwiecień 2014 – Study Visit for Masters Students in the Committee of the Regions, Brussels
Kwiecień 2014 - Akademia Europejska J. Saryusz-Wolskiego
2009 - kurs języka angielskiego (Upper Intermediate)
Specjalizacje
Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marką
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Copywriting
Zainteresowania
Zawodowo – social media, wykorzystanie social media w marketingu terytorialnym, marketing terytorialny, event marketing, zarządzanie publiczne, public relations,reklama, content marketing, coaching, szkolenia, e-commerce
Prywatnie – blogosfera (moda, beauty, design wnętrz), książki, podróże, muzyka
Prywatnie – blogosfera (moda, beauty, design wnętrz), książki, podróże, muzyka
Organizacje
Studenckie Koło Naukowe Public Management działające przy Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego
Inne
komputer – MS Office (Word, Excel, PowerPoint), obsługa programów graficznych: Canva, PicMonkey, Pixlr, Pictochart, AP Social Media Image Maker Adobe Photoshop - podstawy prawo jazdy – kategoria B
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.