Adriana Skrojna

Ponad 13 lat doświadczenia w obszarze HR, skuteczne rekrutacje w branży IT, wspieranie menadżerów w zarządzaniu kapitałem ludzkim, prowadzenie akcji, konkursów dla pracowników, optymalizacja procesów rekrutacji, strony kariera, opracowywanie materiałów we
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

Comtegra S.A.
HR Generalist
* Wsparcie kadry zarządzającej w obszarze HR i prawa pracy
* Kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacji (ITC, administracyjne)
* Współpraca z portalami pracy, agencjami rekrutacyjnymi, biurami karier, itp.
* On-boarding pracowniczy, reonboarding, pożegnania pracownicze
* Realizowanie zadań wynikających z prawa pracy- dokumentacja kadrowa, nawiązywanie/ rozwiązywanie umów, itd. (100 soób- UoP, B2B, zlecenia)
* Komunikacja wewnętrzna i EB pracowniczy (organizacja spotkań, imprez, działania na rzecz pracowników, newslettery- wewnętrzne i w Socialmediach, akcje CSR)
* Zarządzanie szkoleniami dla pracowników.
* Tworzenie i wdrażanie procedur wewnętrznych oraz regulaminów.
* Administracja benefitami
* Optymalizacja procesów HR i wewnątrzfirmowych
* Raporty HR (wewnętrzne, zewnętrzne)
Bonair S.A.
Kierownik zespołu HR
#Wspieranie działań menadżerów i zarządu w zakresie zarządzania kapitałem ludzkim:
• raporty i analizy z zakresu HR dla biznesu (fluktuacja, rotacja, rekrutacyjne, FTE i Headcount w różnych ujęciach, na zamówienie) i instytucji zewnętrznych ( np. GUS kwartalne, roczne)
• wybór narzędzi, dostawców usług HR i realizacja projektów HR dla obszarów biznesowych
• planowanie budżetu i działań HR
• opracowanie 15 materiałów do szkoleń wewnętrznych dla menadżerów z zakresu prawa pracy, Candidate Expirence, użytkowania ATS
• koordynacja prawidłowej pracy działu HR, wdrożenie nowych osób, rozdzielanie zadań w dziale
#Administracja kadrowa (120 osób, UoP, B2B):
• opracowanie procedur, regulaminów, zasad firmowych
• prowadzenie spraw związanych z polityką kadrową (zatrudnienie, zwolnienia, prowadzenie spraw pracowniczych zgodnie z aktualnym stanem prawnym)
• wdrożenie RODO
• Wdrożenie PPK (opracowanie komunikatów, koordynacja wyboru instytucji, nadzór nad terminowym podpisaniem umów)
• analiza przedwdrożeniowa systemu kadrowego (AX 2012) ; analiza, testowanie powdrożeniowe kolejnej wersji systemu ERP (Microsoft Dynamics AX 2009)
# Rekrutacja i onboarding:
• opracowanie strategii rekrutacyjnej w social mediach
• rekrutacja (około 20 procesów rocznie) na stanowiska programistyczne, konsultanckie, Project Manager, backoffice - ogłoszenia, rozmowy rekrutacyjne, sourcing, prowadzenie baz danych
• kreowanie i wdrażanie polityki kadrowej we współpracy z menadżerami
• opracowanie treści ogłoszeń i kampanii rekrutacyjnych
• optymalizacja procesu rekrutacji (skrócenie o połowę czasu projektu rekrutacyjnego)
• wdrożenie, aktualizacja, administrowanie ATSem rekrutacyjnym
• opracowanie i wdrożenie projektu: „Ambasador”, wewnętrznych/zewnętrznych poleceń i projektu onboardingu online (opracowanie procedur, zasad)
# Działania EB:
• opracowanie materiałów brandingowych do akcji poleceń, do targów pracy, do szkoleń i wydarzeń na uczelniach
• rebranding zakładki kariera- tworzenie treści, zaplanowanie układu, współpraca z dostawcami i marketingiem
• inicjowanie i wdrażanie działań na rzecz pracowników (obchodzenie dni „świątecznych”, benefity, konkursy)
• organizacja i koordynacja akcji pro bono wewnątrz firmy
#Współtworzenie komunikacji wewnętrznej:
• stworzenie portalu pracownika na intranecie (opracowanie treści, przygotowanie wzorów dokumentów do zamieszczenia, współpraca z marketingiem)
• opracowanie systemu do wyrażania pozytywnego feedbacku
• prowadzenie HRNewslettera
• inicjowanie, przygotowanie i wdrożenie projektów budujących zaangażowanie i integrację zespołu
#Projekty (15): zainicjowanie, projektowanie, planowanie, koordynacja, wdrożenie projektów z różnych obszarów:
„Ambasador”, onboarding zdalny, „Onbording Book”, „Pozytywka”, „Akcja rekrutacja”, rebranding zakładki kariera, „Bonairek” (dzień dziecka), „Dziecięce lata”, wdrożenia nowych benefitów, wdrożenia aktualnych zmian w przepisach (RODO, PPK), „Paka dla zwierzaka”, „Mały podarek- dużo radości”, „Niezbędnik Managera”, stworzenie portalu pracownika, wdrożenie systemu ATS.
Bonair S.A.
Specjalista ds. kadr
Jako specjalista ds. kadr:
- samodzielne prowadzenie spraw związanych z zatrudnianiem i rozwiązywaniem umów o pracę (m.in. prowadzenie teczek osobowych, organizowanie szkoleń BHP, wpisywanie i aktualizacja danych w programie kadrowo-płacowym, aktualizacja struktury organizacyjnej, nadzór nad ważnością badań lekarskich, przygotowanie skierowań)
- prowadzenie ewidencji czasu pracy, ewidencji nieobecności oraz rozliczanie czasu pracy
- prowadzenie spraw dotyczących szkoleń pracowników (prowadzenie rejestrów szkoleń i kwalifikacji pracowników, sporządzanie analiz dotyczących szkoleń)
- prowadzenie procesów rekrutacyjnych (analiza i selekcja aplikacji, rozmowy kwalifikacyjne , opracowywanie ogłoszeń, kontakt z biurami karier, przygotowanie materiałów na targi pracy, udział w targach pracy)
- prace związane ze stworzeniem i działaniem podstrony HR (administracja podstroną, aktualizacja)
- opracowanie szkoleń wewnętrznych, konkursów, itp.
- organizacja imprez firmowych (karnawałowa, z okazji Dnia Dziecka)

8 miesięcy jako Asystentka Zarządu (01.10.2012- 30.05.2013r)
Platforma Integracji Osób Niepełnosprawnych PION
Koordynator ds. zatrudnienia osób niepełnosprawnych
- sprawowanie nadzoru nad pracownikami na terenie Zleceniobiorcy (układanie grafików, planów urlopowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień pracowniczych, raportowanie dot. zatrudnienia)
- przygotowanie dokumentów do zatrudnienia, organizacja szkoleń prowadzenie dokumentacji kandydata, BHP, badań lekarskich
- przygotowanie rozliczeń fakturowych
- prowadzenie i koordynowanie projektów rekrutacyjnych dla osób niepełnosprawnych, redagowanie ogłoszeń, selekcja i weryfikacja otrzymanych dokumentów aplikacyjnych
- utrzymywanie kontaktów z kontrahentami i z pracownikami
- kontakty z instytucjami administracji publicznej i lokalnej w sprawach rynku pracy, udział w targach pracy
Logo
Asystent / Specjalista ds. rekrutacji
Promedica S.A. o/ Szczecin
- Prowadzenie projektów rekrutacyjnych do Niemiec
- selekcja i weryfikacja otrzymanych dokumentów aplikacyjnych
- kompleksowe zarządzanie bazami danych kandydatów
- umawianie i prowadzenie rozmów rekrutacyjnych
- utrzymywanie kontaktu z pracownikami, mediami,
- kontakty z instytucjami administracji publicznej i lokalnej w sprawach rynku pracy
- przygotowywanie raportów
- przyjmowanie gości, udzielanie informacji dotyczącej oferty firmy
- obsługa sekretariatu, ewidencja korespondencji
- bieżące prace administracyjno-biurowe
Logo
Konsultant ds. rekrutacji pracowników tymczasowych
IC International Sp. z o.o. (grupa InterCadr)
Prowadzenie i koordynowanie projektów rekrutacyjnych na stanowiska niższego i średniego szczebla dotyczących zarówno rekrutacji stałych jak i tymczasowych, sprawy kadrowe.
Logo
Konsultant ds Rekrutacji PT
Staż absolwencki w InterCadr Sp. z o.o. (grupa InterCadr)
Przygotowanie do prowadzenia i koordynowania projektów rekrutacyjnych na stanowiska niższego i średniego szczebla dotyczących zarówno rekrutacji stałych jak i tymczasowych, pozyskiwanie kandydatów, administracja kadrowa
Logo
Kierownik i wychowawca kolonijny
Biuro Podróży Nowy Świat
Opieka nad grupą dzieci i młodzieży. Dopilnowanie realizacji programu imprez i zarządzanie kadrą.
Poczta Polska S.A.
asystent okienka operacyjnego
Przyjmowanie i nadawanie paczek, listów i innych przesyłek. Przyjmowanie opłat. Sprzedaż znaczków, kartek, kopert i wszelakich rzeczy znajdujących sie na poczcie. :)
Logo
Kelnerka
Cafe w Londynie
Od zwykłego kelnerowania przez zakupy potrzebnych artykułów i przygotowywanie potraw (english breakfast), parzenie kawy i herbaty na zwykłym sprzątaniu skończywszy.
Logo
Pracownik personalny-zlecenie
PHU Olseko S.C.
Prace polegające na prowadzeniu dokumentacji pracowniczej oraz selekcji i rekrutacji na podstawie zlecenia.

Szkolenia i kursy

Szkolenie trenerskie w Szkole Trenerów Biznesu "TROP"
Kurs "Kadry i płace (120 h).
Kurs kierowników placówek wypoczynku dzieci i młodzieży, kurs wychowawców placówek wypoczynku dzieci i młodzieży

Edukacja

Logo
Zarządzanie Kapitałem Ludzkim, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
socjologia, magisterskie
Uniwersytet Szczeciński

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace
Human Resources/Zasoby ludzkie
HR Business Partnering
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR

Zainteresowania

Podróże- góry i nowe, egzotyczne miejsca
Książki- sensacja/ kryminał, historyczny romans
Taniec (brzucha, HighHeels, samba)

Organizacje

Działania CSR w firmach

Grupy

HR.exe
HR.exe
Wszystko o oprogramowaniu i narzędziach dla miękkiego HR - rekrutacja, selekcja, zarządzanie talentami ...
IT – Praca dla osób z charakterem
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie