Języki
angielski
dobry
Szkolenia i kursy
- CustomerCentric Selling® Certified Coach (09.2013-01.2014)
- V Ogólnopolska Konferencja "Skuteczna Realizacja Sprzedaży" Warszawa (28.11.2013)
- "SIR" Lider - Strategia Indywidualnego Rozwoju (2012) Coaching Center
- Savoir Vivre i etykieta w biznesie (2012)
- Kongres Sprzedaż 2011 Warszawa " Z Klientem twarzą w twarz"
- Jak skonstruować i napisać przekonującą ofertę handlową (2011)
- Rozwój umiejętności relacyjnej i długoterminowej współpracy z klientem" (2011)
- "Wiedza - Kluczem do Sukcesu II" Projekt realizowany w ramach programu MNiSW (2011)
∙ negocjacje biznesowe
∙ autoprezentacja pomysłodawcy
∙ marketing internetowy
∙ myślenie kreatywne w biznesie
∙ motywacja w biznesie
- Coaching "Lider Coachem" - na postawie programu CoachWise akredytowanego przez International Coaching Federation (2011) Coaching Center
- Tuning sprzedaży, sprzedaż wartości, sprzedaż rozwiązań (2011r)
- Główne zasady udanych negocjacji handlowych (2010r)
- Czy wiesz, co mówisz, czy mówisz, co wiesz?O różnicach pomiędzy dialektyką i erystyką (2010r)
- Profesjonalna obsługa klienta (2009r)
- E-bussines:wykorzystanie internetu w w promocji i rozwoju firmy (2009r)
- Komunikacja interpersonalna - kształtowanie relacji biznesowych na rynkach krajowych i zagranicznych (2007r)
- Skuteczne negocjacje handlowe (2006r)
- V Ogólnopolska Konferencja "Skuteczna Realizacja Sprzedaży" Warszawa (28.11.2013)
- "SIR" Lider - Strategia Indywidualnego Rozwoju (2012) Coaching Center
- Savoir Vivre i etykieta w biznesie (2012)
- Kongres Sprzedaż 2011 Warszawa " Z Klientem twarzą w twarz"
- Jak skonstruować i napisać przekonującą ofertę handlową (2011)
- Rozwój umiejętności relacyjnej i długoterminowej współpracy z klientem" (2011)
- "Wiedza - Kluczem do Sukcesu II" Projekt realizowany w ramach programu MNiSW (2011)
∙ negocjacje biznesowe
∙ autoprezentacja pomysłodawcy
∙ marketing internetowy
∙ myślenie kreatywne w biznesie
∙ motywacja w biznesie
- Coaching "Lider Coachem" - na postawie programu CoachWise akredytowanego przez International Coaching Federation (2011) Coaching Center
- Tuning sprzedaży, sprzedaż wartości, sprzedaż rozwiązań (2011r)
- Główne zasady udanych negocjacji handlowych (2010r)
- Czy wiesz, co mówisz, czy mówisz, co wiesz?O różnicach pomiędzy dialektyką i erystyką (2010r)
- Profesjonalna obsługa klienta (2009r)
- E-bussines:wykorzystanie internetu w w promocji i rozwoju firmy (2009r)
- Komunikacja interpersonalna - kształtowanie relacji biznesowych na rynkach krajowych i zagranicznych (2007r)
- Skuteczne negocjacje handlowe (2006r)
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
prasa biznesowa, podróże, fotografia, narciarstwo, squash, tenis ...
Organizacje
Uczniowski Klub Sportowy JUDO w Świętochłowicach - Sekretarz