Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. obsługi klienta i reklamacji
Cyfrowy Polsat S.A.
- udzielanie pisemnych odpowiedzi na wystąpienia instytucji takich jak: Urząd Komunikacji Elektronicznej, Rzecznik Konsumentów, Federacja Konsumentów, Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, kancelarie prawne,
- prowadzenie postępowań mediacyjnych,
- obsługa zapytań konsultantów w zakresie postępowań reklamacyjnych,
- współpraca z ekspertami w firmie z Działu Prawnego, Działu Windykacji, Działu Fakturowania i Rozliczeń, Działu Księgowości itd.
- realizacja dodatkowych, zlecanych spraw.
- prowadzenie postępowań mediacyjnych,
- obsługa zapytań konsultantów w zakresie postępowań reklamacyjnych,
- współpraca z ekspertami w firmie z Działu Prawnego, Działu Windykacji, Działu Fakturowania i Rozliczeń, Działu Księgowości itd.
- realizacja dodatkowych, zlecanych spraw.
konsultant ds. obsługi klienta w Sekcji Reklamacji
Cyfrowy Polsat S.A.
- rozpatrywanie składanych przez Klientów reklamacji,
- rozwiązywanie problemów stanowiących przycznę składanych reklamacji, często przy współpracy z innymi działami firmy,
- udzielanie pisemnych odpowiedzi na reklamacje oraz zgłoszenia,
- udzielanie odpowiedzi na zapytania oraz zgłoszenia przesyłane drogą elektroniczną,
- rozwiązywanie problemów stanowiących przycznę składanych reklamacji, często przy współpracy z innymi działami firmy,
- udzielanie pisemnych odpowiedzi na reklamacje oraz zgłoszenia,
- udzielanie odpowiedzi na zapytania oraz zgłoszenia przesyłane drogą elektroniczną,
Specjalizacje
Obsługa klienta
Motoryzacja/Transport
Grupy
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie