Umiejętności
Active Directory
Altiris
InstallShield
ITIL
Java
Linux
Microsoft Office
MSI
SCCM
Software Packaging
Visual Basic
VMware
System Windows
Windows Server
Wintel
Wirtualizacja
Zarządzanie usługami IT
Administracja
Wise Package Studio
Matrix42
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Software Packaging Specialist
- Prowadzenie komunikacji pomiędzy zespołem technicznym, klientem oraz innymi działami wewnętrznymi w celu zaspokojenia wymagań kontrahenta.
- Świadczenie wsparcia aplikacji w ramach 3 linii, wprowadzanie rozwiązań problemów infrastrukturalnych (wewnętrznych jaki i po stronie klienta) z wykorzystaniem wiedzy w zakresie projektowania i rozwoju platformy.
- Koordynowanie współpracy pomiędzy różnymi zespołami oraz usługodawcami w celu rozwiązywania problemów, przywrócenia sprawności operacyjnej systemów oraz zapewnienia satysfakcji klienta z wykonanych usług.
- Projektowanie rozwiązań mających na celu stabilizację środowiska kontrahenta.
- Świadczenie wsparcia aplikacji w ramach 3 linii, wprowadzanie rozwiązań problemów infrastrukturalnych (wewnętrznych jaki i po stronie klienta) z wykorzystaniem wiedzy w zakresie projektowania i rozwoju platformy.
- Koordynowanie współpracy pomiędzy różnymi zespołami oraz usługodawcami w celu rozwiązywania problemów, przywrócenia sprawności operacyjnej systemów oraz zapewnienia satysfakcji klienta z wykonanych usług.
- Projektowanie rozwiązań mających na celu stabilizację środowiska kontrahenta.
Software Platform Management Specialist
IBM Client Innovation Center Wroclaw & Katowice
- Tworzenie, zarządzanie i dystrybucja pakietów aplikacji dla 3400 urządzeń PDA znajdujących się w sklepach i magazynach na terenie Europy.
- Utrzymanie serwerów Avalanche.
- 3 linia wsparcia dla Thin Clients (infrastruktura oparta na Scout/Neoware).
- Utrzymanie serwerów Avalanche.
- 3 linia wsparcia dla Thin Clients (infrastruktura oparta na Scout/Neoware).
Account Solution Lead
IBM Client Innovation Center Wroclaw & Katowice
- Prowadzenie komunikacji pomiędzy zespołem technicznym, klientem oraz innymi działami wewnętrznymi w celu zaspokojenia wymagań kontrahenta.
- Świadczenie wsparcia aplikacji w ramach 3 linii, wprowadzanie rozwiązań problemów infrastrukturalnych (wewnętrznych jaki i po stronie klienta) z wykorzystaniem wiedzy w zakresie projektowania i rozwoju platformy.
- Koordynowanie współpracy pomiędzy różnymi zespołami oraz usługodawcami w celu rozwiązywania problemów, przywrócenia sprawności operacyjnej systemów oraz zapewnienia satysfakcji klienta z wykonanych usług.
- Projektowanie rozwiązań mających na celu stabilizację środowiska kontrahenta.
- Świadczenie wsparcia aplikacji w ramach 3 linii, wprowadzanie rozwiązań problemów infrastrukturalnych (wewnętrznych jaki i po stronie klienta) z wykorzystaniem wiedzy w zakresie projektowania i rozwoju platformy.
- Koordynowanie współpracy pomiędzy różnymi zespołami oraz usługodawcami w celu rozwiązywania problemów, przywrócenia sprawności operacyjnej systemów oraz zapewnienia satysfakcji klienta z wykonanych usług.
- Projektowanie rozwiązań mających na celu stabilizację środowiska kontrahenta.
Szkolenia i kursy
MCPS: Microsoft Certified Professional
Microsoft Windows 7, Enterprise Desktop Support Technician
Microsoft Windows PowerShell v2 For Administrators
Matrix42 Physical Workspace Packaging
Microsoft Windows 7, Enterprise Desktop Support Technician
Microsoft Windows PowerShell v2 For Administrators
Matrix42 Physical Workspace Packaging
Specjalizacje
Inżynieria
Automatyka
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Rozwój oprogramowania
Programista JAVA
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie IT
Zainteresowania
Fotografia, autostop, elektronika użytkowa, literatura popularnonaukowa i sci-fi, jazz.
Organizacje
Akademickie Radio LUZ
Koło naukowe LabView Fan Group
Koło naukowe LabView Fan Group