Adrian Śleziak

Marketing, PR, Sprzedaż
Rybnik, śląskie

Umiejętności

E-commerce Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa Microsoft Office Negocjacje Marketing internetowy marketing produktu Project Management Social Media Social Media Marketing e-marketing Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Done Deliveries
Dyrektor Marketingu
• kreowanie strategii marketingowej spółki według celów finansowych firmy z uwzględnieniem szans i zagrożeń rynkowych
• planowanie działań marketingowych w perspektywie long i short run z uwzględnieniem możliwości i potrzeb działu handlowego oraz obsługi klienta
• opracowywanie i wdrożanie narzędzi analitycznych mających na celu rozwój i optymalizację pracy działu handlowego i obsługi klienta
• koordynacja pracy działu marketingu, obsługi klienta oraz sprzedaży
• eksploracja i analiza nowych możliwych obszarów rozwoju firmy
Evatronix SA
Marketing Manager
• Budowa strategi marketingowej firmy
• Inicjowanie oraz koordynacja działań marketingowych o zasięgu międzynarodowym
• Ścisła współpraca z Działem Handlowym – kreowanie działań bezpośredniego wsparcia sprzedaży
• Sporządzanie budżetu
• Koordynacja działań podległego zespołu
Caldoris Polska Spółka z o.o. w restrukturyzacji
Kierownik działu Marketingu
- tworzenie strategii marketingowej

- bezpośrednia współpraca z Działem Handlowym

- kreowanie akcji promocyjnych we współpracy z działem handlowym i działem logistyki

- wprowadzanie działań bezpośrednio wspierających sprzedaż

- tworzenie i koordynowanie działań z zakresu e-mail marketingu

- koordynowanie działań z zakresu e-commerce

- organizacją targów krajowych i zagranicznych

- prowadzenie działań z zakresu e-marketing i marketing w social media (uruchomienie kanału Youtub oraz Facebook)

- administracja stroną www, koordynacja działań SEO i SEM

- koordynowanie działań PR – bezpośrednia współpraca z mediami i dziennikarzami ogólnopolskimi

- współpraca z agencjami reklamowymi i drukarniami - projektowanie materiałów reklamowych

- organizacja oraz współprowadzenie szkoleń i konferencji
Vertex
Specjalista ds. marketingu
- planowanie i realizacja działań marketingowych

- promowanie wizerunku firmy w kraju i za granicą

- organizowanie i uczestnictwo w targach branżowych krajowych i zagranicznych (RemaDays, Budma, BAU)

- projektowanie materiałów reklamowych (próbniki, plakaty, katalogi, ulotki)

- prowadzenie projektu nowej strony internetowej oraz konfiguratora sieciowego

- współpraca z agencjami reklamowymi i drukarniami

- współpraca z działami marketingu firm partnerskich

- redagowanie tekstów informacyjnych i reklamowych

- współpraca z mediami lokalnymi i ogólnopolskimi

- bezpośrednia współpraca z działem handlowym, oraz kluczowymi klientami

- współpraca z działem wdrożeń: współudział w tworzeniu nowych kolekcji tkanin, wyborze i wprowadzaniu nowości produktowych

- przygotowywanie materiałów graficznych: katalogi, instrukcje, schematy, foldery

- monitorowanie rynku krajowego i zagranicznego (analiza konkurencji)
Grupa Allianz Polska
Specjalista ds. Marketingu i HR
- prowadzenie analiz ekonomicznych (giełda, działania konkurencji)

- prowadzenie kompleksowego procesu rekrutacji

- dbanie o pozytywny wizerunek firmy/agencji
współpraca z lokalnymi agencjami reklamowymi

- tworzenie prezentacji szkoleniowych

- współprowadzenie szkoleń (z zakresu komunikacji oraz technik sprzedaży)

- współtworzenie systemu motywacyjnego, nadzór nad jego wdrażaniem

- pozyskiwanie klientów
Novem Sp. z o.o.
Koordynator ds. e-marketingu
- analiza potrzeb klienta; udzielanie informacji na temat oferowanego produktu

- nadzorowanie procesu realizacji zamówień

- wsparcie merytoryczne dla potencjalnych Klientów

- redagowanie strony internetowej

- analiza działań konkurencji

- analiza wizerunku firmy w mediach

- zarządzanie zespołem

Szkolenia i kursy

telemarketingu
obsługi programu SPSS
zarządzania czasem

Edukacja

Logo
Marketing w sieci, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. J. Tischnera w Krakowie
Logo
Zarządzanie zasobami ludzkimi, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. J. Tischnera w Krakowie
Logo
Socjologia, magisterskie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
Logo
Socjologia: Rozwoju regionalnego i lokalnego, licencjackie
Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Bialej

Specjalizacje

Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Marketing
Zarządzanie produktem

Zainteresowania

wspinaczka skałkowa
kolarstwo szosowe

Inne

Doświadczenie w międzynarodowym środowisku
Znajomość technik i narzędzi rekrutacyjnych
Znajomość programu „SPSS”
Znajomość technik i narzędzi badawczych (ilościowych oraz jakościowych)
Znajomość technik szkoleniowych
Prawo jazdy kategoria B (czynne)

Grupy

Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera