Umiejętności
E-commerce
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Microsoft Office
Negocjacje
Marketing internetowy
marketing produktu
Project Management
Social Media
Social Media Marketing
e-marketing
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Marketingu
• kreowanie strategii marketingowej spółki według celów finansowych firmy z uwzględnieniem szans i zagrożeń rynkowych
• planowanie działań marketingowych w perspektywie long i short run z uwzględnieniem możliwości i potrzeb działu handlowego oraz obsługi klienta
• opracowywanie i wdrożanie narzędzi analitycznych mających na celu rozwój i optymalizację pracy działu handlowego i obsługi klienta
• koordynacja pracy działu marketingu, obsługi klienta oraz sprzedaży
• eksploracja i analiza nowych możliwych obszarów rozwoju firmy
• planowanie działań marketingowych w perspektywie long i short run z uwzględnieniem możliwości i potrzeb działu handlowego oraz obsługi klienta
• opracowywanie i wdrożanie narzędzi analitycznych mających na celu rozwój i optymalizację pracy działu handlowego i obsługi klienta
• koordynacja pracy działu marketingu, obsługi klienta oraz sprzedaży
• eksploracja i analiza nowych możliwych obszarów rozwoju firmy
Kierownik działu Marketingu
- tworzenie strategii marketingowej
- bezpośrednia współpraca z Działem Handlowym
- kreowanie akcji promocyjnych we współpracy z działem handlowym i działem logistyki
- wprowadzanie działań bezpośrednio wspierających sprzedaż
- tworzenie i koordynowanie działań z zakresu e-mail marketingu
- koordynowanie działań z zakresu e-commerce
- organizacją targów krajowych i zagranicznych
- prowadzenie działań z zakresu e-marketing i marketing w social media (uruchomienie kanału Youtub oraz Facebook)
- administracja stroną www, koordynacja działań SEO i SEM
- koordynowanie działań PR – bezpośrednia współpraca z mediami i dziennikarzami ogólnopolskimi
- współpraca z agencjami reklamowymi i drukarniami - projektowanie materiałów reklamowych
- organizacja oraz współprowadzenie szkoleń i konferencji
- bezpośrednia współpraca z Działem Handlowym
- kreowanie akcji promocyjnych we współpracy z działem handlowym i działem logistyki
- wprowadzanie działań bezpośrednio wspierających sprzedaż
- tworzenie i koordynowanie działań z zakresu e-mail marketingu
- koordynowanie działań z zakresu e-commerce
- organizacją targów krajowych i zagranicznych
- prowadzenie działań z zakresu e-marketing i marketing w social media (uruchomienie kanału Youtub oraz Facebook)
- administracja stroną www, koordynacja działań SEO i SEM
- koordynowanie działań PR – bezpośrednia współpraca z mediami i dziennikarzami ogólnopolskimi
- współpraca z agencjami reklamowymi i drukarniami - projektowanie materiałów reklamowych
- organizacja oraz współprowadzenie szkoleń i konferencji
Specjalista ds. marketingu
- planowanie i realizacja działań marketingowych
- promowanie wizerunku firmy w kraju i za granicą
- organizowanie i uczestnictwo w targach branżowych krajowych i zagranicznych (RemaDays, Budma, BAU)
- projektowanie materiałów reklamowych (próbniki, plakaty, katalogi, ulotki)
- prowadzenie projektu nowej strony internetowej oraz konfiguratora sieciowego
- współpraca z agencjami reklamowymi i drukarniami
- współpraca z działami marketingu firm partnerskich
- redagowanie tekstów informacyjnych i reklamowych
- współpraca z mediami lokalnymi i ogólnopolskimi
- bezpośrednia współpraca z działem handlowym, oraz kluczowymi klientami
- współpraca z działem wdrożeń: współudział w tworzeniu nowych kolekcji tkanin, wyborze i wprowadzaniu nowości produktowych
- przygotowywanie materiałów graficznych: katalogi, instrukcje, schematy, foldery
- monitorowanie rynku krajowego i zagranicznego (analiza konkurencji)
- promowanie wizerunku firmy w kraju i za granicą
- organizowanie i uczestnictwo w targach branżowych krajowych i zagranicznych (RemaDays, Budma, BAU)
- projektowanie materiałów reklamowych (próbniki, plakaty, katalogi, ulotki)
- prowadzenie projektu nowej strony internetowej oraz konfiguratora sieciowego
- współpraca z agencjami reklamowymi i drukarniami
- współpraca z działami marketingu firm partnerskich
- redagowanie tekstów informacyjnych i reklamowych
- współpraca z mediami lokalnymi i ogólnopolskimi
- bezpośrednia współpraca z działem handlowym, oraz kluczowymi klientami
- współpraca z działem wdrożeń: współudział w tworzeniu nowych kolekcji tkanin, wyborze i wprowadzaniu nowości produktowych
- przygotowywanie materiałów graficznych: katalogi, instrukcje, schematy, foldery
- monitorowanie rynku krajowego i zagranicznego (analiza konkurencji)
Specjalista ds. Marketingu i HR
- prowadzenie analiz ekonomicznych (giełda, działania konkurencji)
- prowadzenie kompleksowego procesu rekrutacji
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy/agencji
współpraca z lokalnymi agencjami reklamowymi
- tworzenie prezentacji szkoleniowych
- współprowadzenie szkoleń (z zakresu komunikacji oraz technik sprzedaży)
- współtworzenie systemu motywacyjnego, nadzór nad jego wdrażaniem
- pozyskiwanie klientów
- prowadzenie kompleksowego procesu rekrutacji
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy/agencji
współpraca z lokalnymi agencjami reklamowymi
- tworzenie prezentacji szkoleniowych
- współprowadzenie szkoleń (z zakresu komunikacji oraz technik sprzedaży)
- współtworzenie systemu motywacyjnego, nadzór nad jego wdrażaniem
- pozyskiwanie klientów
Koordynator ds. e-marketingu
- analiza potrzeb klienta; udzielanie informacji na temat oferowanego produktu
- nadzorowanie procesu realizacji zamówień
- wsparcie merytoryczne dla potencjalnych Klientów
- redagowanie strony internetowej
- analiza działań konkurencji
- analiza wizerunku firmy w mediach
- zarządzanie zespołem
- nadzorowanie procesu realizacji zamówień
- wsparcie merytoryczne dla potencjalnych Klientów
- redagowanie strony internetowej
- analiza działań konkurencji
- analiza wizerunku firmy w mediach
- zarządzanie zespołem
Szkolenia i kursy
telemarketingu
obsługi programu SPSS
zarządzania czasem
obsługi programu SPSS
zarządzania czasem
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Marketing
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
wspinaczka skałkowa
kolarstwo szosowe
kolarstwo szosowe
Inne
Doświadczenie w międzynarodowym środowisku
Znajomość technik i narzędzi rekrutacyjnych
Znajomość programu „SPSS”
Znajomość technik i narzędzi badawczych (ilościowych oraz jakościowych)
Znajomość technik szkoleniowych
Prawo jazdy kategoria B (czynne)
Znajomość technik i narzędzi rekrutacyjnych
Znajomość programu „SPSS”
Znajomość technik i narzędzi badawczych (ilościowych oraz jakościowych)
Znajomość technik szkoleniowych
Prawo jazdy kategoria B (czynne)