Wypowiedzi
-
Póki co facebook jest dla Polaków "dziki". Dla wielu userów, nawet tych z kilkunastomiesięcznym stażem, funkcje fb są zbyt zakręcone.
Nawet w przypadku aplikacji trzeba instruować gdzie i w jakiej kolejności kliknąć, a co dopiero fb-commerce.
Myślę, że jeszcze sporo wody w wiśle upłynie zanim nasi rodacy zaczną kupować via FB tak sprawnie jak np. na Allegro. -
12$/h - na taką ofertę pracy trafiłem w internecie.
http://www.donanza.com/jobs/p2462916-google_adwords_fa...
Wbrew pozorom, to nie zarobki są tutaj najciekawsze ;) W Stanach oferta 12$/h to nie góra złota.
Ciekawostką jest natomiast pojawianie się ofert pracy dla specjalistów Adwords, którzy jednocześnie mieliby się zajmować "pokrewnymi" Facebook Ads.
Czy to oznacza, że reklama na Facebooku staje się równie popularna co Adwords?
Czy to potwierdza hipotezę o Facebooku jako "internecie w internecie"?Adrian Serafin edytował(a) ten post dnia 19.01.11 o godzinie 22:28 -
Witam Plannerzy!
Ciekaw jestem jak radzicie sobie ze zleceniami w ramach Facebook Ads i jaki system rozliczania preferujecie?
Więcej w wątku Planowanie kampanii / Rozliczanie kampanii CPCAdrian Serafin edytował(a) ten post dnia 19.01.11 o godzinie 11:05 -
Witam,
Ciekaw jestem jak sobie radzicie z rozliczaniem kampanii CPC na FB?
Czy jesteście zwolennikami stałej kwoty za klik np. 1,5 PLN, w której zawierają się:
- prowizja facebooka
- kreacja graf.
- copywriting
- optymalizacja i testy
- monitoring
... czy też wolicie system koszt CPC + sztywny koszt obsługi, czyli np. obsługa agencji (np. 1 PLN) + koszty kampanii (tutaj płynna i nieprzewidywalna prowizja facebooka)
Który system preferujecie? -
Wygląda na etap przejściowy rebrandingu.
Ogromne "ERGO", zepchnięte na drugi plan i szare "HESTIA".
Stawiam, że za dwa lata zostanie samo "ERGO", a po hestii nie będzie śladu ;) -
...czyli jak robić świetne kampanie z rozmachem:
http://www.goldenline.pl/forum/facebook-ads
Zapraszam i dziękuję,
Adrian Serafin -
To grupa dla wszystkich, którzy pasjonują się kreacją, copywritingiem, optymalizacją, kochają oglądać rosnące słupki CTRu, porównywać, testować i dywagować ;)
Facebook Ads napędzają kampanie. -
Zalecam skontaktować się z dostawcą internetu.
-
brzydko!
-
Paulina Nazaruk:
http://www.facebook.com/?ref=logo#!/pages/Zobacz-kto-o... ;)
Wszystkim, którzy kliknęli 'Lubię to' polecam jeszcze aplikację "co myślą o mnie koledzy z mojej klasy".
Powodzenia! -
Rozumiem, że:
Edytuj pozycję: strona -> Zarządzaj uprawnieniami -> Domyślna zakładka: [zakładka]
nie działa?
Czy Twoja strona ma status społecznościowej (dla idei)?
Ilu ma fanów?
Pozdrawiam. -
Marcin Wagner:
Widziałem lepsze logo (loga?) korespondujące z layoutem Facebooka ;) Szczerze powiedziawszy, to logo jest nieestetyczne i niechlujne.Adrian Serafin edytował(a) ten post dnia 19.12.10 o godzinie 11:54
po 1 - dziękuję bardzo za opinie
po 2 - czy mógłbyś mi pomóc ? powiedzieć co według Ciebie mógłbym poprawić ?
Ja dopiero zaczynam praktycznie w każdej dziedzienie życia... dlatego jestem bardzo otwarty na krytyke i pomoc :)
Nie potrafiłem znaleźć kontatku do Ciebie,
Czy mógłbym liczyć na pomoc ?
Kontakt do mnie :
marcin@abstractlife.pl
Ach, to Twoje logo ;) To przepraszam za mocną opinię na forum publicznym. Nie było to zbyt taktowne z mojej strony.
Już smaruję odpowiedź na priva. -
Marcin Wagner:
Ewelina Dziubińska:
Marcin Wagner:
A sztuką jest zrobić tak :
http://facebook.com/AbstractLife
:)
No ładne, ale czy sztuka od razu ;)
Kwestia koloru takiego jak góry pasek Facebooka niebieskawy, a i tak się linie boczne nie zgrywają i wychodzą na górze na pasek ;]
Słowa "sztuka" użyłem w takim figlarnym znaczeniu...
zresztą jak cały tamten wpis :)
a linie boczne są dopasowane...
przynajmniej na mojej przeglądarce,
i gdy nie ma żadnego wpisu u góry...
Pozdrawiam :)
Widziałem lepsze logo (loga?) korespondujące z layoutem Facebooka ;) Szczerze powiedziawszy, to logo jest nieestetyczne i niechlujne.Adrian Serafin edytował(a) ten post dnia 19.12.10 o godzinie 11:54 -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Public Relations w praktyce
-
Zupełnie nie kupuję naciąganej filozofii koloru czarnego.
Reklama trochę rozśmiesza (nieudolnością), a reklamówki tego typu produktów powinny raczej powodować ciarki.
Patrz: burn
http://www.youtube.com/watch?v=Dc2HRd1B2B0&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=v49EQpot5fg
Wiem, że to trochę inna półka produktów. Burn jest bardziej exclusive, ale w gruncie założenia się pokrywają. W końcu segment energy drink.Adrian Serafin edytował(a) ten post dnia 18.12.10 o godzinie 13:05 -
Pyknąłem.
Mam nadzieję, że się przyda ;) -
Szukam dobrego podręcznika SEM/SEO. Ktoś coś poleci?
- 16.12.2010, 23:17
Pokaż wszystkie 5 komentarzy -
Zachęcam do lektury wpisu na blogu Bartka Brzoskowskiego:
http://www.brzoskowski.pl/2010/12/chopin-facebook-i-sm...
oraz dyskusji nad tym co wydarzyło się na likepage PZU w kontekście odmowy wypłacenia odszkodowania dla żaglowca Fryderyk Chopin.
Gdzie popełniono błąd?
Czy PZU konsultowało strategię z K2 przygotowując wspólnie plan przejścia przez kryzys? -
w opisie grupy czytam: "Masz pomysł nie masz kasy tu znajdziesz inwestora."
Może jestem zbyt podejrzliwy, ale brzmi to dla mnie jak:
"Ty masz pomysł ale nie masz kasy. My mamy kasę, ale nie mamy pomysłu. Może ukradniemy Ci Twój?!"
W sprawie wykluczenia z grupy:
Social Media i polityka mają ze sobą coś wspólnego. W obu przypadkach otrzymuje się niemal absolutną władzę. Niestety nie każdy potrafi się powstrzymać od jej nadużywania. -
Małgorzata Mączka:
to jest po prostu STRASZNE ! nie da się tego jakoś powstrzymać ? np. jakąś ogólnofejsbukową akcją?
Tak. I najlepiej od razu skontaktować się z organizatorami akcji "nie będziemy płacić za Facebooka". Myślę, że znajdziecie wspólną płaszczyznę porozumienia.
Powodzenia!