Adrian Serafin

Head of Social Media @ Havas Worldwide Warsaw

Wypowiedzi

  • Adrian Serafin
    Wpis na grupie facebook.com w temacie Poprowadzę fanpage lub bloga.
    24.04.2011, 19:23

    O nie.
    Zaczyna się.

  • Adrian Serafin
    Wpis na grupie Social Media Manager w temacie Kupuje.to - pierwszy social selling w Polsce?
    21.03.2011, 23:30

    Niebawem głośno będzie nt. marki http://kupuje.to
    To prawdopodobnie pierwsze narzędzie realizujące ideę social sellingu w pełnym wymiarze.
    Zachęcam do obejrzenia zajawki na fb likepage http://facebook.com/kupujeto

    Co o tym sądzicie?

  • Adrian Serafin
    Wpis na grupie Facebook Ads w temacie pierwsze kroki
    21.03.2011, 00:30

    Spokojnie - to naprawdę nie jest najistotniejsze ;-) Nomenklatura wewnętrzna, dla ułatwienia komunikacji między poszczególnymi departamentami.

  • Adrian Serafin
    Wpis na grupie Facebook Ads w temacie pierwsze kroki
    19.03.2011, 17:11

    header nad kreacją, copy obok.

  • Adrian Serafin
    Wpis na grupie Social Media Manager w temacie Darmowy kurs podstaw ebiznesu
    19.03.2011, 07:36

    Zostawię ten wątek jako klasyczny przykład "jak tego nie robić" i na jaką reakcję zasługuje marketing KRZYCZANY.
    Tak to się kończy.

    Pozdrawiam ;)

  • Adrian Serafin
    Wpis na grupie Facebook Ads w temacie pierwsze kroki
    19.03.2011, 07:34

    Tomasz Wielecki:
    Adrian, co masz na myśli pisząc o testach? Jak wyglądają takie testy?

    Testy polegają na uruchomieniu kilku podobnych reklam w jednym czasie. Adsy mogą się różnić tekstem, obrazkiem lub grupą docelową, np. dwie reklamy - ten sam obrazek i dwa różne teksty, lub ta sama kreacja, te same teksty, ale inaczej skonfigurowane grupy docelowe.
    Wystarczą 2-3 dni, aby uzyskać przejrzysty obraz na temat tego, która konfiguracja przynosi najlepsze efekty, czyli CTR i konwersję (w panelu reklam nazwane jako 'Działania').

    Interpretując statystyki dowiesz się która reklama przynosi najwięcej fanów najmniejszym kosztem, czyli najlepiej konwertuje.
    Wówczas, cały budżet ładujesz z czystym sumieniem w najlepszą opcję ;)

    Pozdrawiam

  • Adrian Serafin
    Wpis na grupie Agencje interaktywne w temacie KONFERENCJA „ZALOGUJ SIĘ DO SUKCESU” SKUTECZNA PROMOCJA W...
    8.03.2011, 18:03

    Czuję się zaspamowany.
    Zamiast subtelnej szeptanki jest napastliwa krzyczanka.

  • Adrian Serafin
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie AXE - Borys Szyc
    1.03.2011, 20:25

    spuście powietrze, to tylko reklama ;P

  • Adrian Serafin
    Wpis na grupie Social Media Marketing w temacie OLEJ RZEPAKOWY, PALMOWY, PESTKA PALMY OLEJOWEJ
    24.02.2011, 22:18

    Pani Asystentko Szanownego Zarządu - poproszę 2 tony oleju. Dostarczacie kurierem na wskazany adres? Dla Was to chyba pestka.

    Edit: mam nadzieję, że z pierwszego tłoczenia!Adrian Serafin edytował(a) ten post dnia 24.02.11 o godzinie 22:19

  • Adrian Serafin
    Wpis na grupie Facebook Ads w temacie pierwsze kroki
    22.02.2011, 00:36

    Reklama działa na zasadzie zakupu usługi.
    Jeżeli wprowadziłaś swoje dane i nr karty kredytowej, to hulaj duszo.
    Ustawiasz reklamę wedle pożądanych preferencji, a przede wszystkim grupy docelowej, zatwierdzasz i voila!

    Diabeł tkwi w szczegółach. Na powodzenie reklamy składają się:
    -box 110x80px
    -nagłówek
    -copywriting
    -targetowanie i optymalizacja

    Tu liczy się każdy niuans, bo reklama reklamie nierówna. Potrzeba kilku kreacji, a każda z nich wymaga testów.

    Skuteczny Facebook Ads Manager ma duszę artysty i umysł matematyka.

    Pozdrawiam!Adrian Serafin edytował(a) ten post dnia 22.02.11 o godzinie 00:38

  • Adrian Serafin
    Wpis na grupie facebook.com w temacie Jak przejąc adres typu facebook.com/mojamarka ?
    20.02.2011, 20:18

    Tak, to ten formularz.
    Zawsze warto spróbować, natomiast podejrzewam, że facebook w takich przypadkach najpierw prosi danego użytkownika o zgodę. To może trochę potrwać i nie ma gwarancji pozytywnego rozpatrzenia prośby.

    Pozdrawiam.

  • Adrian Serafin
    Wpis na grupie HTC w temacie Sprzedam/ kupię / zamienię
    19.02.2011, 22:29

    Z cyklu sprzedam ;)
    Coś dla ceniących sobie jakość:
    Smartphone Roku 2010, legendarny HTC: 8-miesięczny, używany HTC Desire (komplet: ładowarka+kabel USB+słuchawki), dorzucam stację dokująco-ładującą oraz silikonową skórkę.
    Ekran perfekt, ZERO rys, wersja jeszcze AMOLED-pełniejsze barwy, głębia i ostrość. Modele Desire z ostatniej serii, paradoksalnie mają już dużo gorszy, przydymiony TFT.
    Zainteresowanych proszę o wiadomość prywatną na GL.

    Wolałbym uniknąć zabawy w przesyłki, zatem ofertę kieruję głównie do mieszkańców Krakowa i okolic. Przy okazji będzie można go sobie dokładnie obejrzeć live&exclusive ;)

  • Adrian Serafin
    Wpis na grupie Facebook Ads w temacie Specyficzna grupa docelowa
    19.02.2011, 20:07

    Nie ma problemu. Zawsze do usług ;)

    Pozdrawiam

  • Adrian Serafin
    Wpis na grupie Facebook Ads w temacie Specyficzna grupa docelowa
    19.02.2011, 00:20

    To proste. Tworzysz jedną kampanię i dwie reklamy w niej, z tą samą kreacją + copy (no chyba, że to ma znaczenie ;)) i w jednej ustawiasz:
    płeć: mężczyźni
    interesują mnie: mężczyźni

    oraz druga reklama w kampanii, analogicznie z kobietami:
    płeć: kobiety
    interesują mnie: kobiety

    Pozdrawiam

  • Adrian Serafin
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Good bye apetite
    28.01.2011, 18:39

    radosław zieliński:
    Adrian Serafin:

    A czyż nie właśnie wspomniana popularność produktu jest miarą skuteczności reklamy telewizyjnej? Trudno tutaj o inny mierzalny ROI.
    Chyba mamy zdecydowanie różne rozumienie słowa skuteczność.
    :) true.

  • Adrian Serafin
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Good bye apetite
    28.01.2011, 07:58

    radosław zieliński:
    Adrian Serafin:
    Jeden z lepszych, powszechnie dostępnych. Chyba, że masz dostęp do współczynnika konwersji z LP jedzmniej.pl? ;)

    Moim zdaniem mylisz popularność ze skutecznością. Nie są to tożsame rzeczy.

    A czyż nie właśnie wspomniana popularność produktu jest miarą skuteczności reklamy telewizyjnej? Trudno tutaj o inny mierzalny ROI.

  • Adrian Serafin
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Good bye apetite
    27.01.2011, 23:43

    radosław zieliński:
    Adrian Serafin:

    A nie?
    http://www.google.com/trends?q=goodbye+apetite&ctab=0&...

    To ma być wskaźnik jej skuteczności??? Nie no...

    Jeden z lepszych, powszechnie dostępnych. Chyba, że masz dostęp do współczynnika konwersji z LP jedzmniej.pl? ;)

  • Adrian Serafin
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Good bye apetite
    27.01.2011, 23:26

    radosław zieliński:
    Adrian Serafin:
    Ta reklama nie ma być ani fajna, ani oryginalna. Ona ma być skuteczna. Dyskusja o walorach tego spotu jest czerstwa.
    Pzdr :)

    Jak każda... przecież to nie Mona Liza... by "świeciła oczami".

    A ta jest takową?

    A nie?
    http://trends.google.com/trends?q=goodbye+apetite&ctab...Adrian Serafin edytował(a) ten post dnia 03.02.11 o godzinie 21:26

  • Adrian Serafin
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Good bye apetite
    27.01.2011, 23:13

    Ta reklama nie ma być ani fajna, ani oryginalna. Ona ma być skuteczna. Dyskusja o walorach tego spotu jest czerstwa.
    Pzdr :)

  • Adrian Serafin
    Wpis na grupie SmartPR w temacie Elo

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy SmartPR

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do