Wypowiedzi
-
O nie.
Zaczyna się. -
Niebawem głośno będzie nt. marki http://kupuje.to
To prawdopodobnie pierwsze narzędzie realizujące ideę social sellingu w pełnym wymiarze.
Zachęcam do obejrzenia zajawki na fb likepage http://facebook.com/kupujeto
Co o tym sądzicie? -
Spokojnie - to naprawdę nie jest najistotniejsze ;-) Nomenklatura wewnętrzna, dla ułatwienia komunikacji między poszczególnymi departamentami.
-
header nad kreacją, copy obok.
-
Zostawię ten wątek jako klasyczny przykład "jak tego nie robić" i na jaką reakcję zasługuje marketing KRZYCZANY.
Tak to się kończy.
Pozdrawiam ;) -
Tomasz Wielecki:
Adrian, co masz na myśli pisząc o testach? Jak wyglądają takie testy?
Testy polegają na uruchomieniu kilku podobnych reklam w jednym czasie. Adsy mogą się różnić tekstem, obrazkiem lub grupą docelową, np. dwie reklamy - ten sam obrazek i dwa różne teksty, lub ta sama kreacja, te same teksty, ale inaczej skonfigurowane grupy docelowe.
Wystarczą 2-3 dni, aby uzyskać przejrzysty obraz na temat tego, która konfiguracja przynosi najlepsze efekty, czyli CTR i konwersję (w panelu reklam nazwane jako 'Działania').
Interpretując statystyki dowiesz się która reklama przynosi najwięcej fanów najmniejszym kosztem, czyli najlepiej konwertuje.
Wówczas, cały budżet ładujesz z czystym sumieniem w najlepszą opcję ;)
Pozdrawiam -
Czuję się zaspamowany.
Zamiast subtelnej szeptanki jest napastliwa krzyczanka. -
spuście powietrze, to tylko reklama ;P
-
Pani Asystentko Szanownego Zarządu - poproszę 2 tony oleju. Dostarczacie kurierem na wskazany adres? Dla Was to chyba pestka.
Edit: mam nadzieję, że z pierwszego tłoczenia!Adrian Serafin edytował(a) ten post dnia 24.02.11 o godzinie 22:19 -
Reklama działa na zasadzie zakupu usługi.
Jeżeli wprowadziłaś swoje dane i nr karty kredytowej, to hulaj duszo.
Ustawiasz reklamę wedle pożądanych preferencji, a przede wszystkim grupy docelowej, zatwierdzasz i voila!
Diabeł tkwi w szczegółach. Na powodzenie reklamy składają się:
-box 110x80px
-nagłówek
-copywriting
-targetowanie i optymalizacja
Tu liczy się każdy niuans, bo reklama reklamie nierówna. Potrzeba kilku kreacji, a każda z nich wymaga testów.
Skuteczny Facebook Ads Manager ma duszę artysty i umysł matematyka.
Pozdrawiam!Adrian Serafin edytował(a) ten post dnia 22.02.11 o godzinie 00:38 -
Tak, to ten formularz.
Zawsze warto spróbować, natomiast podejrzewam, że facebook w takich przypadkach najpierw prosi danego użytkownika o zgodę. To może trochę potrwać i nie ma gwarancji pozytywnego rozpatrzenia prośby.
Pozdrawiam. -
Z cyklu sprzedam ;)
Coś dla ceniących sobie jakość:
Smartphone Roku 2010, legendarny HTC: 8-miesięczny, używany HTC Desire (komplet: ładowarka+kabel USB+słuchawki), dorzucam stację dokująco-ładującą oraz silikonową skórkę.
Ekran perfekt, ZERO rys, wersja jeszcze AMOLED-pełniejsze barwy, głębia i ostrość. Modele Desire z ostatniej serii, paradoksalnie mają już dużo gorszy, przydymiony TFT.
Zainteresowanych proszę o wiadomość prywatną na GL.
Wolałbym uniknąć zabawy w przesyłki, zatem ofertę kieruję głównie do mieszkańców Krakowa i okolic. Przy okazji będzie można go sobie dokładnie obejrzeć live&exclusive ;) -
Nie ma problemu. Zawsze do usług ;)
Pozdrawiam -
To proste. Tworzysz jedną kampanię i dwie reklamy w niej, z tą samą kreacją + copy (no chyba, że to ma znaczenie ;)) i w jednej ustawiasz:
płeć: mężczyźni
interesują mnie: mężczyźni
oraz druga reklama w kampanii, analogicznie z kobietami:
płeć: kobiety
interesują mnie: kobiety
Pozdrawiam -
radosław zieliński:
:) true.
Adrian Serafin:
Chyba mamy zdecydowanie różne rozumienie słowa skuteczność.
A czyż nie właśnie wspomniana popularność produktu jest miarą skuteczności reklamy telewizyjnej? Trudno tutaj o inny mierzalny ROI. -
radosław zieliński:
Adrian Serafin:
Jeden z lepszych, powszechnie dostępnych. Chyba, że masz dostęp do współczynnika konwersji z LP jedzmniej.pl? ;)
Moim zdaniem mylisz popularność ze skutecznością. Nie są to tożsame rzeczy.
A czyż nie właśnie wspomniana popularność produktu jest miarą skuteczności reklamy telewizyjnej? Trudno tutaj o inny mierzalny ROI. -
radosław zieliński:
Adrian Serafin:
A nie?
http://www.google.com/trends?q=goodbye+apetite&ctab=0&...
To ma być wskaźnik jej skuteczności??? Nie no...
Jeden z lepszych, powszechnie dostępnych. Chyba, że masz dostęp do współczynnika konwersji z LP jedzmniej.pl? ;) -
radosław zieliński:
Adrian Serafin:
Ta reklama nie ma być ani fajna, ani oryginalna. Ona ma być skuteczna. Dyskusja o walorach tego spotu jest czerstwa.
Pzdr :)
Jak każda... przecież to nie Mona Liza... by "świeciła oczami".
A ta jest takową?
A nie?
http://trends.google.com/trends?q=goodbye+apetite&ctab...Adrian Serafin edytował(a) ten post dnia 03.02.11 o godzinie 21:26 -
Ta reklama nie ma być ani fajna, ani oryginalna. Ona ma być skuteczna. Dyskusja o walorach tego spotu jest czerstwa.
Pzdr :) -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy SmartPR